Been there, done that. Nothing specialquote:Op zondag 10 december 2006 04:23 schreef remlof het volgende:
hey hob, neuken?
daar geloof ik niks van!quote:Op zondag 10 december 2006 04:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Been there, done that. Nothing special![]()
MissHobje is de lichtekooi van CUL. Wat is daar nou ongeloofwaardig aan? :üquote:
Het is een bagger topic.. de tt en op voegen niets toe.. en in een vliegtuig haal je niets.. je wordt bediend.quote:Op donderdag 14 december 2006 22:59 schreef defranseslag het volgende:
Wat een brutaliteit dat mijn topic gesloten is.
Wat mankeert eraan?
Ik had dit niet verwacht op dit zeer gewaardeerde forum.
Heb je linkje opgenomen in [Linkjes] Topic (nu met werkende search!)quote:Op woensdag 27 december 2006 21:12 schreef zoalshetis het volgende:
kan er misschien in faq een post komen waarbij alle maten van alle landen staan. dus temperatuur, gewichtsmaten, inhoudsmaten etc, etc...
hoeveel is 300f bijvoorbeeld.
edit: http://www.wbuf.noaa.gov/tempfc.htm
quote:Op woensdag 27 december 2006 22:41 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Heb je linkje opgenomen in [Linkjes] Topic (nu met werkende search!)
als je er nog meer hebt dan kun je ze daarposten en dan zorg ik of een ander Mod dat ze in de linkjes lijst verwerkt worden.
Dan zou ik je ook naar het linkjes topic verwijzenquote:Op donderdag 28 december 2006 16:51 schreef zoalshetis het volgende:
waar is het receptenboek? heb gisteravond iets lekkers met tijgerwit ontdekt.
Heb wel wat gevondenquote:Op zondag 31 december 2006 15:16 schreef Sjeen het volgende:
Hebben we al een wafeltopic? Kan het zo snel niet vinden en ben nu bezig met wafels bakken, dacht dat het wel leuk zou zijn![]()
Probeer het dan een keer in het soep topic. Maar dan zonder baggerquote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:34 schreef PJORourke het volgende:
Ik zou nu ook wel eens een recept willen zien.
Ja sorry hoor, maar ik kan er toch niks aan doen dat anderen (niet PJO) mijn topic volspammen terwijl ik lig te slapenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:05 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Probeer het dan een keer in het soep topic. Maar dan zonder bagger
Dat zeg ik toch ook niet maar als je het in het Soep topic probeert dan valt het minder op. Maar ik zal wel optreden tegen bagger enzoquote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:07 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, maar ik kan er toch niks aan doen dat anderen (niet PJO) mijn topic volspammen terwijl ik lig te slapen
dude! die varkenssoep lijkt grappig te zijn, maar is het in weze niet.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:46 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook niet maar als je het in het Soep topic probeert dan valt het minder op. Maar ik zal wel optreden tegen bagger enzo
Joh.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:55 schreef Lemmeb het volgende:
mja, ik ben gewoon benieuwd naar het recept voor "varkenssoep", zonder verdere bijbedoelingen
Geef liever gewoon serieus antwoord op m'n vraag in het SOEP-topic, ouwe topicverneuker!quote:
Dan moet je deze vraag even in het soeptopic plaatsen dan zal ik op de bagger lettenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:55 schreef Lemmeb het volgende:
mja, ik ben gewoon benieuwd naar het recept voor "varkenssoep", zonder verdere bijbedoelingen
astu! http://www.sjeef.eu/Nederlands/Recepten/rec0821.htmlquote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:55 schreef Lemmeb het volgende:
Omdat jij niet normaal kunt doen en constant op de man blijft spelen.quote:
Jammer man, het was zo'n ontzettend goed topic, paste prima in CUL en ook heel erg LUDIEK.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:41 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Omdat jij niet normaal kunt doen en constant op de man blijft spelen.
Je hebt het mede aan jou post gedrag te danken.![]()
Of KPD. Maar beetje ondankbaar is het wel.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:45 schreef HAL9000S het volgende:
Heropen 'm, schop 'm richting ONZ en klaaaar
Heb verzoekje gedaanquote:Op zondag 14 januari 2007 23:57 schreef MissyMirjaM het volgende:
kan Smoothies gemerged worden met Smoothie recepten
Tuurlijk dit was ook een erg serieus topicquote:Op maandag 15 januari 2007 19:45 schreef BonteAvond het volgende:
Martijn_77 delete serieuze posts en verplaatst een serieus topic:
Supertjes, toko's, winkeltjes, enz.
Ja daar had ik het ook over, en nu is het dus gesloten.quote:Op maandag 15 januari 2007 19:50 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Tuurlijk dit was ook een erg serieus topic![]()
![]()
Ik heb het slotje niet gezet hoorquote:Op maandag 15 januari 2007 20:10 schreef BonteAvond het volgende:
Lekker achterlijk 'spam' bedankt hey Martijn_77 ik hoop dat je nu alle topics in CUL gaat sluiten die over een winkel gaan, bijvoorbeel het McDonalds topic
Ja verschuil je maar weer achter het feit dat jij het slotje niet hebt gezet.quote:Op maandag 15 januari 2007 20:13 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ik heb het slotje niet gezet hoor![]()
En het was over duidelijk een ONZ topic![]()
De volgende topics bevatten ook spam:quote:Op maandag 15 januari 2007 20:39 schreef Martijn_77 het volgende:
Bagger en Spam dus slotje
En bijvoorbeeld deze OP in het McDonalds topic is natuurlijk gewoon keiharde spam, en bovendien is de OP helemaal niet uitgebreid en bevat het alleen maar URL's:quote:Op zondag 3 april 2005 20:39 schreef BrauN het volgende:
Ik ben daar dus onwijs tevreden over hè. Voor maar één euro! Een soort van gekrompen McChicken, maar zeker zo lekker.
[afbeelding]
Hij zit nog t/m 20 juni in het assortiment, maar van mij mag ie permanent opgenomen worden.
Weet iemand trouwens die saus te plaatsen? Ik vind die zo gruwelijk lekker dat ik 'm in een flesje wil hebben, maar is het zoete chilisaus of wat? Het doet me ook een beetje denken aan Chinees...Babi Pangang ofzo...
Maar verder: Chili Chicken Burger
Slotje dan maar voor spam?quote:Op maandag 25 september 2006 13:46 schreef Riann het volgende:
[afbeelding]
Deeltje 5
Voorgaande deeltje
[Centraal] Mac Donalds
[Centraal] McDonald's deel 2
McDonald's deel 3
McDonald's deel 4
Websites
www.mcdonalds.nl
www.mcdonalds.be
www.mcdonalds.de
zit niet zo te zeuren azijnpisser, dat was gewoon een bagger topic, dat weet jij ook.quote:Op maandag 15 januari 2007 20:46 schreef BonteAvond het volgende:
Dit topic is gesloten door Martijn_77 met de mededeling dat het spam is: Lang leve de Deense TOKO
Je weigert te reageren op het feit dat het Mcdonalds topic alleen maar URL´s bevat naar de McDonalds websitesquote:Op maandag 15 januari 2007 20:51 schreef Martijn_77 het volgende:
Nee, geen slotjes voor spam zoals in de FB van ONZ ook al aan je is uitgelegd is dat de andere topics over de producten van die die zaken verkopen.
Dat topic wat jij opende bevatte alleen reclame en de link naar de site van een supermarkt. Dat is niet voldoende als je de producten van die supermarkt wil gaan bespreken neem dan een voorbeeld aan
Favo Lidl artikel
Favo Aldi artikel
Anders lees je even waarom Martijn het heeft gesloten, namelijk dat het spam isquote:Op maandag 15 januari 2007 20:50 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
zit niet zo te zeuren azijnpisser, dat was gewoon een bagger topic, dat weet jij ook.
het slotje was terecht, een supermarkt heeft geen hol te maken met een keten zoals een mcdonalds
als je nu eens verder kijkt dan je neus lang is zie je dat de insteek van dat topic compleet anders is dan dat "grappig"quote:Op maandag 15 januari 2007 20:52 schreef BonteAvond het volgende:
Je weigert te reageren op het feit dat het Mcdonalds topic alleen maar URL´s bevat naar de McDonalds websitesJe meet dus met twee maten.
het was helemaal geen spam, het was gewoon een kuttopicquote:Op maandag 15 januari 2007 20:53 schreef BonteAvond het volgende:
[..]
Anders lees je even waarom Martijn het heeft gesloten, namelijk dat het spam isAls we naar de McDonalds topics kijken dan zie je dat er in de OP van het huidige McDonalds topic alleen maar URL´s staan naar McDonalds websites, en dat er in vorige McDonalds topics zelfs advertenties stonden in de OP.
Dit is dus meten met twee maten.
Een ´advertentie´ is een advertentie. En die stond er dus in het betreffende McDonalds topic.quote:Op maandag 15 januari 2007 20:55 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
als je nu eens verder kijkt dan je neus lang is zie je dat de insteek van dat topic compleet anders is dan dat "grappig"bedoelde topic van jou
![]()
Martijn het modje sluit het met de mededeling dat het spam isquote:Op maandag 15 januari 2007 20:55 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
het was helemaal geen spam, het was gewoon een kuttopic
maar jij moet niet zo vreselijk doorzeveren en alles uit het verband rukken, dat is nergens voor nodig.
kuttopic --> slotje
bagger is even leuk (er kunnen wel meer topics een slotje gebruiken trouwens) , maar daarna niet meer.
dan verandert hij de sluitpost met de mededeling 'gaar kuttopic' en ben jij weer blij?quote:Op maandag 15 januari 2007 20:57 schreef BonteAvond het volgende:
[..]
Martijn het modje sluit het met de mededeling dat het spam is![]()
Je mist het wel he? Modje zijn? Snapte ook niet dat je was weggegaanquote:Op maandag 15 januari 2007 20:58 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
dan verandert hij de sluitpost met de mededeling 'gaar kuttopic' en ben jij weer blij?
ik ben nooit weggegaan, maar dat is een hele andere discussiequote:Op maandag 15 januari 2007 20:59 schreef BonteAvond het volgende:
[..]
Je mist het wel he? Modje zijn? Snapte ook niet dat je was weggegaan![]()
Dat is het ook omdat je alleen reclame en een link dumptquote:Op maandag 15 januari 2007 20:57 schreef BonteAvond het volgende:
Het was inderdaad niet uitsluitend spam, het was gewoon een kut baggertopic dat niets in CUL te zoeken had.quote:Op maandag 15 januari 2007 20:57 schreef BonteAvond het volgende:
Jij bent tenminste duidelijk, ook al ben ik het niet met je eensquote:Op maandag 15 januari 2007 21:00 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ik ben nooit weggegaan, maar dat is een hele andere discussie![]()
Nee hoor, ik vroeg om een discussie over de producten van de Deense tokoquote:Op maandag 15 januari 2007 21:01 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Dat is het ook omdat je alleen reclame en een link dumpt![]()
Maar nu genoeg er over het topic is een blijft dicht en die andere topics gaan niet dicht![]()
Tsja, als hij dat nou had gezegdquote:Op maandag 15 januari 2007 21:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Het was inderdaad niet uitsluitend spam, het was gewoon een kut baggertopic dat niets in CUL te zoeken had.
Prima dat dit soort topics gesloten worden.
Dan zeg ik dat toch in mijn slotpost als jij daar gelukkig van wordtquote:
Je zal eens een keer toegeven dat je geen gelijk had met je spamquote:Op maandag 15 januari 2007 21:10 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Dan zeg ik dat toch in mijn slotpost als jij daar gelukkig van wordt![]()
Als jij nu stopt met doorzagen over dit onderwerpquote:Op maandag 15 januari 2007 21:14 schreef BonteAvond het volgende:
Je zal eens een keer toegeven dat je geen gelijk had met je spam....
quote:Op maandag 15 januari 2007 21:20 schreef Lucille het volgende:
BonteAvond kan vertrekken, deze kloon is net zo vervelend als je vorige kloon die ook al gebanned is.
Zoals jij ook weet bans worden niet op het forum besprokenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 01:41 schreef golfer het volgende:
Nou ben ik toch wel benieuwd wie het oorspronkelijk was:
dit gaat niet over bans, maar over kloonsquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:49 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Zoals jij ook weet bans worden niet op het forum besproken![]()
als er geen slotje op gezet was, had het gewoon blijven staan waar het was, geen haan die ernaar kraait.quote:Op maandag 5 februari 2007 17:59 schreef MissHobje het volgende:
Ts stuurde een verzoekje ervoor en gezien de reacties was het nou niet echt een goed topic![]()
Ja I know maar ze wilde er graag een slot erop, dan ben ik de rotste nietquote:Op maandag 5 februari 2007 19:02 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
als er geen slotje op gezet was, had het gewoon blijven staan waar het was, geen haan die ernaar kraait.
en heeft ooit iemand dezelfde vraag, dan wordt 'ie omhoog gekickt of niet, want dat is de persoon er blijkbaar mee geholpen
quote:Op donderdag 8 februari 2007 01:03 schreef MissHobje het volgende:
Eerlijk gezegd denk ik dat dat andere topic niet gezien is..ik zag hem ook pas net
Ik zie nu de flauwheid, best wel copie
Ik sluit hem sowieso even dus dan is dat opgelost golfer![]()
Ik ben al lang geen mod meer.quote:Op donderdag 8 februari 2007 01:06 schreef Nembrionic het volgende:
Waar is een grijze mod eigenlijk goed voor?
Is dat zoiets als een grijs kenteken?
Vanwege mijn 'bejaarde' leeftijd.quote:
quote:Op donderdag 8 februari 2007 01:17 schreef Cora het volgende:
Ja golfer is heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel oud.
Hij staat ook op de monumentenlijst enzo.
Je blijft gewoon even van mijn winterpeen af!quote:
quote:Op woensdag 14 februari 2007 07:43 schreef Gunner het volgende:
Mijn Tent is Top (dinsdags om 21:30 bij RTL 5) of [CUL-TV] Mijn tent is top, van Herman den Blijker
Welke van de twee of blijven ze beide open, ik vind het niet echt handig om twee topics over 1 programma te moeten bijhouden, dit crosspost ik ook naar TV FB
[/quote]quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:04 schreef nlg het volgende:
Discussie blijft terugkomen...
nogmaals:
[quote]Op dinsdag 16 januari 2007 23:36 schreef nlg het volgende:
Dus, om te resumeren:De kookkunsten van de stellen, recepten en ander culinairs in: [CUL-TV] Mijn tent is top, van Herman den Blijker Het programma zelf, wat er in de aflevering gebeurd is en de rest in: Mijn Tent is Top (dinsdags om 21:30 bij RTL 5)
De mensen in CUL kijken toch vaak met iets andere ogen naar het programma dan in het ander subforumquote:Op woensdag 14 februari 2007 07:56 schreef Gunner het volgende:
Ik zie persoonlijk twee gelijke topics waar zeker in CUL ook uitgebreid wordt gediscussierd over het programma en niet alleen over de kook kunsten, daarom ontgaat me het nut van twee topics.
De mensen in CUl kijken er toch wel anders tegen aan en er komen toch andere mensen in de CUL versie van het topic dan in het andere subforumquote:Op woensdag 28 februari 2007 08:46 schreef Gunner het volgende:
Ik kan nog steeds niet echt zeggen dat er inhoudelijk over eten gepraat wordt in [CUL-TV] Mijn tent is top, van Herman den Blijker ....
done thatquote:Op donderdag 1 maart 2007 14:51 schreef Stark het volgende:
kan een mod effe doner kebap topic sluiten aub
Ja natuurlijk heeft SeaOfLove gelijk, maar het was niet alsof ik alleen was in het 'offtopic' reagerenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:26 schreef Isabeau het volgende:
Shadowke, SeaOfLove heeft natuurlijk wel gelijk dat we beter in het MOD-topic verder kunnen gaan
Mij is het nog niet opgevallen dat Euc nou zo ontzettend vaak roept dat hij bij De Librije werkt. Volgens mij weet wel iedereen datmaar daar is toch niets mis mee? Laat iemand fijn trots zijn op z'n baan, zou ik ook zijn als ik een baan had in een topteam. Zoveel mensen kunnen niet zeggen dat ze hebben gewerkt in een 3-sterren restaurant.
Maar shadowke jij bleef maar doorgaan op zeer een negatieve manier, dan is het toch niet gek dat mensen daar op reageren.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:29 schreef Shadowke het volgende:
[..]
Ja natuurlijk heeft SeaOfLove gelijk, maar het was niet alsof ik alleen was in het 'offtopic' reageren![]()
Anyway, heel veel mensen zijn trots op hun baan. Maar dit betekent toch niet dat je dat elke keer maar moet benadrukken. Op een gegeven moment dan weet je het wel.
Nee, je was niet de enige en we hadden dus beter het gesprek eerder hier naartoe kunnen brengen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:29 schreef Shadowke het volgende:
Ja natuurlijk heeft SeaOfLove gelijk, maar het was niet alsof ik alleen was in het 'offtopic' reageren![]()
Anyway, heel veel mensen zijn trots op hun baan. Maar dit betekent toch niet dat je dat elke keer maar moet benadrukken. Op een gegeven moment dan weet je het wel.
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:59 schreef Shadowke het volgende:
.
En SeaOfLove, wellicht kun je zelf eens een keer positief bijdragen in CUL, ipv te zeiken over kleine dingetjes. BVD
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:59 schreef Shadowke het volgende:
Jij hoeft ook niet elke keer te benadrukken hoe cool het is dat hij daar werkt, dat roept ook reacties op.
En SeaOfLove, als iemand een topic opent en opschept naar hoeveel dure restaurants hij wel niet gaat en dan zegt dat hij reviews gaat schrijven. Dit vervolgens niet doet, en het topic vervalt tot een slowchat topic waar iedereen het eens is hoe cool de librije wel niet isdan heeft het niet echt zin. OOK gezien het feit dat Euc helemaal geen antwoord geeft op de vragen die mensen hem stellen, en alleen maar een post in het topic gooit dat hij te zat was om zich te herinneren wat hij had gegeten. Vandaar.
En SeaOfLove, wellicht kun je zelf eens een keer positief bijdragen in CUL, ipv te zeiken over kleine dingetjes. BVD
En het is inderdaad CUL, geen ONZ ofzo waar je zomaar topics kunt openen die nergens over gaan...
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:03 schreef SeaOfLove het volgende:
En in CUL is er maar ruimte voor 1 klootviool![]()
ik ben trots op je.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:44 schreef golfer het volgende:
[..]
En gedraagt zich in CUL voorbeeldig, want daarvoor is het een veel te leuk forumonderdeel.
wat maakt het nou uit dat dat topic in cul staat?quote:Op woensdag 7 maart 2007 08:01 schreef Gunner het volgende:
Ik reageer maar weer met de vraag waarom dat mijn tent is top topic nog steeds in CUL draait. Feit is dat dit programma totaal niet om het eten draait en het draadje gister is ook met geen woord over eten is gerept?
Wie houdt dit topic eigenlijk de hand boven het hoofd want echt geloofwaardig is het niet meer.
Dank je voor de tip hij is in CUL belandquote:Op woensdag 7 maart 2007 20:56 schreef bugeye1 het volgende:
Hoort dit topic hier?
Hittebestendig vet
just try to do the right thing.
Zowaar een hele zin van tonksquote:Op zondag 11 maart 2007 16:34 schreef tonks het volgende:
Hallo! waarom mag "SoL" wel steeds van die kleine steek-postjes naar mij typen en als ik iets zeg word het meteen weggehaald?
quote:Op zondag 11 maart 2007 16:50 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Zowaar een hele zin van tonks![]()
Laten we ermee beginnen dat jij eens ophoudt met alleen maarof
te reageren op mijn posts. Reageer dan helemaal niet! Ik negeer je inmiddels een maand of 8 nu en 1x doe ik dat dus niet en ga jij gelijk lopen huilen hier.
Ik zal afsluiten met je favoriete smiley:![]()
Reageer dan niet en ga dit soort discussies hier niet uitvechten en ook in de rest van CUL nietquote:
kunnen wij dan ook weer ff weer normaal doen?quote:
Want? En wie ben jij en waarom ben je blauw?quote:
en dat is ??quote:Op dinsdag 13 maart 2007 03:10 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
van het padje afgefietst ofzo?
Kan 1 van de modjes ajb nog op mijn eerdere vraag terugkomen?
Eigenlijk was ik best serieus want het was zo erg vies...maar misschien is topic beter voor KLB? [diepvries] Mosselen van Ouwehandsquote:
Zou kunnen maar of de mods van klb daarop zitten te wachtenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 03:22 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Eigenlijk was ik best serieus want het was zo erg vies...maar misschien is topic beter voor KLB? [diepvries] Mosselen van Ouwehands
Hobbel![]()
Daarom miss beter in KLB. Heb op de OP echt mijn best gedaan (je was erbijquote:Op dinsdag 13 maart 2007 03:27 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Zou kunnen maar of de mods van klb daarop zitten te wachten![]()
en zoveel reacties zijn het ook niet..
Ik begin 't nu ook te ontdekken.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:44 schreef golfer het volgende:
[..]
En gedraagt zich in CUL voorbeeldig, want daarvoor is het een veel te leuk forumonderdeel.
Mossel topic, ik denk niet dat de onschuldige KLB-ers het aankunnenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 03:33 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Daarom miss beter in KLB. Heb op de OP echt mijn best gedaan (je was erbij![]()
)
, maar het is eerder een KLB-topic geworden
![]()
Ha-ha..quote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:46 schreef tonks het volgende:
Wie had dat verwacht? een boehoe fok plaagt mij en nu post ik mijn reviews van mijn superdure restaurant tripjes niet meer p.s ik werk bij de librije-post.
Ja, heel gezellig. Jammer dat het wel vaak dezelfde mensen zijn die het blijkbaar leuk vinden om zo negatief mogelijk de sfeer te verpesten.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:59 schreef MissyMirjaM het volgende:
gezellig hier jongens!
daar doelde ik ook op.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, heel gezellig. Jammer dat het wel vaak dezelfde mensen zijn die het blijkbaar leuk vinden om zo negatief mogelijk de sfeer te verpesten.
Ik wou net zeggen, het lijkt hier wel een tweede OUD op het moment. Jammer. Ik zal eens kijken of ik mijn brandneteltopic (eten uit de natuur) nog kan vinden. De lente -en dus de brandnetel- komt eraan!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:03 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
doe gewoon gezellig mee zeg, hoe oud zijn we nou met z'n allen?
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Mossel topic, ik denk niet dat de onschuldige KLB-ers het aankunnenIk wil hem best hebben maar dan blijft er weinig van het orginele idee over vrees ik
![]()
is het daar ook altijd zo gezellig?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:09 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, het lijkt hier wel een tweede OUD op het moment.
Gratis eten uit de natuurquote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:09 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, het lijkt hier wel een tweede OUD op het moment. Jammer. Ik zal eens kijken of ik mijn brandneteltopic (eten uit de natuur) nog kan vinden. De lente -en dus de brandnetel- komt eraan!
MM ouwe zoekmasjienquote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:24 schreef MissyMirjaM het volgende:
Gratis eten uit de natuur
en Brandnetels!
Jammer Euc-,quote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:57 schreef Euc- het volgende:
Mij zien jullie de komende tijd niet meer.
Trap ze eruit dan, wordt hoog tijd.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, heel gezellig. Jammer dat het wel vaak dezelfde mensen zijn die het blijkbaar leuk vinden om zo negatief mogelijk de sfeer te verpesten.
Lijkt mij niet, de 1 was nog origineel, de ander is gewoon een lemming.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:44 schreef Tha_Butcha het volgende:
tijd voor een merge van :
Wat vind jij echt lekker wat iedereen goor vindt?
en
Wat vind jij echt goor wat iedereen wel lekker vindt?
pardon?quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:04 schreef Trizzle het volgende:
Graag even kijken naar de offtopic reacties en uitlokkingen van Muck in:
Chinees
Dankjewel!
Ik was niet offtopic bezig, ik reageerde op de discussie over Indonesische eilandenquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:17 schreef Muck het volgende:
[..]
pardon?
je begint er zelf mee!
deze dame hier (al is dame een veel te net woord) loopt offtopic te zeiken en kan er niet tegen als iemand daar wat van zegt.
nou wordt ie helemaal lekker zeg
zoals ik al zei in het topic, reageerde ik op het gedeelte waar je zit te mekkeren over taalfouten. dat mag je in ttk gaan doen, maar niet in een topic over eten bij de chineesquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:35 schreef Trizzle het volgende:
[..]
Ik was niet offtopic bezig, ik reageerde op de discussie over Indonesische eilandenwaarom zeg je niks over anderen dan?
alleen een jankerd, en als je je dat zo aantrekt, wil ik dat wel terugnemen hoorquote:Jij noemt mij een jankerd en wat nog meer.
dat jij dat zegt zeg...quote:Reageer eens volwassen en ontopic aub.
Dan moet je beter lezen en niet selectief verontwaardigd gaan doen: user Leef begon hiermee namelijk.quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:42 schreef Muck het volgende:
[..]
zoals ik al zei in het topic, reageerde ik op het gedeelte waar je zit te mekkeren over taalfouten. dat mag je in ttk gaan doen, maar niet in een topic over eten bij de chinees
[..]
alleen een jankerd, en als je je dat zo aantrekt, wil ik dat wel terugnemen hoor
[..]
dat jij dat zegt zeg...
als er iemand hier kinderachtig en offtopic bezig is, ben jij het namelijk. en gelukkig ben ik niet de enige die dat vind.
Dankjewelquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:11 schreef MissHobje het volgende:
Ik heb het topic aardig uitgedund met offtopic reacties.
Laat het dan nu ook klaar zijn en als je niets zinnigs te melden hebt, reageer dan gewoon niet.
Ga dan lekker msn-en of pm-en weet ik veel maar niet een topic verkloten.
Bedoel je dit topic: Kleine handigheidjes voor in de keuken ?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:10 schreef MissyMirjaM het volgende:
er was troch altijd een tips en handigheidjes topic?
ik kan dat niet vinden?
Welke zoekmachine + welke criteria heb je daar voorgebruikt?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:45 schreef Reese het volgende:
[..]
Bedoel je dit topic: Kleine handigheidjes voor in de keuken ?
Hobje is lief en ik ga ooit nog een HEMA worst met haar eten.quote:Op donderdag 29 maart 2007 03:28 schreef Laton het volgende:
hobje is sjachrijnig omdat ze te dik is om nog hema worsten te mogen
quote:Op donderdag 29 maart 2007 03:31 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Hobje is lief en ik ga ooit nog een HEMA worst met haar eten.
Zeik niet.
quote:Op donderdag 29 maart 2007 03:31 schreef ondeugend het volgende:
Hobje is lief en ik ga ooit nog eens mijn HEMA worst in haar steken
ik zeik zo over jullie beiden heen op dat terrasjequote:Op donderdag 29 maart 2007 03:31 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Hobje is lief en ik ga ooit nog een HEMA worst met haar eten.
Zeik niet.
Ga jij nou gewoon je restaurant revieuws doen zeg.quote:
quote:Op donderdag 29 maart 2007 03:46 schreef Doderok het volgende:
Hobje heeft een hondekop!![]()
omg, nu zit ik al in CUL FB, tijd om te slapen
Het begon zo mooiquote:Op donderdag 12 april 2007 01:25 schreef tong80 het volgende:
Ik wil even RIP zeggen over een briljant topic
Als er iets niet te vreten is.....
Het ga je goed
ik vond het wel geestig eik. er moet toch ook afentoe wat te lachen zijn in cul. daarnaast kan je het ook doorspekken met serieuze antwoorden.quote:
daarom kickte ik hem ook.. en... open inmiddels.quote:Op donderdag 12 april 2007 01:29 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik vond het wel geestig eik. er moet toch ook afentoe wat te lachen zijn in cul. daarnaast kan je het ook doorspekken met serieuze antwoorden.
quote:Op donderdag 12 april 2007 01:33 schreef MissHobje het volgende:
[..]
daarom kickte ik hem ook.. en... open inmiddels.
Ga dan eens kinderen krijgen!quote:Op donderdag 12 april 2007 02:00 schreef Isabeau het volgende:
We hadden nog niet eens een beschuit met muisjes topic
melk stiekem zijn sperma af.quote:
Lidl maakt gehakt van supers en slagersquote:Het grote nadeel zijn die stink Marokkanen en Turken die er rondlopen, of achter de kassa zitten, en dat echt teveel mensen die daar komen echt stinken. Nu zit die Lidl wel midden in een achterstandswijk, dus gek is het niet. Wel vies, en irritant.
Thanksquote:Op maandag 16 april 2007 22:21 schreef het-is-mij het volgende:
Twee bijna dezelfde topics:
Fantopic>>>> Wieckse Witte Rosé
Wieckse Rosé
Volgens mij heeft ze bewust een apart topic aangemaakt omdat dit niet over de standaard barbecue gaat.quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:01 schreef MissHobje het volgende:
Regel ik golfer, thanks voor het meedenken
wat dacht je van ONZ?quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:44 schreef Isabeau het volgende:
Och, het gaat over voedselTS heeft het hier geopend en ik zie eigenlijk nauwelijks een beter forum om het heen te trappen. Typisch gevalletje 'wal en schip'.
Dan kan het er juist bijquote:Op dinsdag 17 april 2007 17:01 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze bewust een apart topic aangemaakt omdat dit niet over de standaard barbecue gaat.
offtopic is het natuurlijk niet, het is wel degelijk ontopic, mensen geven nu eenmaal ook hun eigen mening hequote:Op dinsdag 24 april 2007 21:24 schreef Spacehamster het volgende:
Mag mijn thread Vetvrije, suikerloze cake a.u.b. op slot of liever nog verwijderd want er wordt alleen maar offtopic in gezevert.
Ik zie geen reden om dit topic op slot te gooien. Wordt niet echt of topic gegaan.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:24 schreef Spacehamster het volgende:
Mag mijn thread Vetvrije, suikerloze cake a.u.b. op slot of liever nog verwijderd want er wordt alleen maar offtopic in gezevert.
Leukste, relaxte subforum.quote:Op woensdag 25 april 2007 02:10 schreef zoalshetis het volgende:
ik vind cul toch wel het meest relaxte, minst onz-achtige, subforum voor mods.
Dieet en voedsel zijn heel nauw verweven dus je kunt helaas geen strakke lijn trekken.quote:Op woensdag 25 april 2007 01:55 schreef Spacehamster het volgende:
Dubbel...mijn posts zijn wel voor minder gemod.
Ik verwacht dat hier gepraat wordt over hoe het voedsel uit het topic te bereiden. Niet over dieet adviezen in het algemeen.
Maargoed, ben helaas geen mod.
Die mening deel ik volledigquote:
quote:Op woensdag 25 april 2007 19:19 schreef Martijn_77 het volgende:
Dieet en voedsel [...] helaas geen strakke lijn
quote:Op woensdag 25 april 2007 21:18 schreef Reese het volgende:
[..]Ik vind dit echt de allerbeste post die ik ooit van je gelezen heb, Martijn!
Hou deze lijn vast!![]()
Nog steeds wat rancuneus golfer?quote:Op woensdag 25 april 2007 03:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Leukste, relaxte subforum.![]()
het is dat de rooien mij niet meer pruimen, anders zou ik ook dolgraag hier mod willen zijn
dit is heul geen slowchatquote:Op donderdag 3 mei 2007 02:05 schreef Stereotomy het volgende:
Gezellig hier! TVP!
slowslettopicquote:Op donderdag 3 mei 2007 02:05 schreef Stereotomy het volgende:
Gezellig hier! TVP!
Mja, omdat je dan een hele grote collectie "Ik zoek een restaurant in Lutjebroek etc." krijgt en het een vaak terugkerende vraag isquote:Op zondag 6 mei 2007 00:09 schreef Isabeau het volgende:
Niet dat ik weet en waarom ook eigenlijk?
Heb woensdag tentamen, en heb vandaag geen flikker uitgevoerd (ja, de stad in en nieuwe schoenen gekocht enzo) dus ik moet zo mijn computer uitzetten en gaan studeren van mezelf.quote:Op zondag 6 mei 2007 00:40 schreef Isabeau het volgende:
Ik hoop dat het nut heeft
Blijf je vannacht ook weer wakker?
quote:Op zondag 6 mei 2007 00:27 schreef Stereotomy het volgende:
Ik val onmiddelijk op mijn knieën voor jouEn voor MissHobje, Bluezzz, Morwen, .... etc.
Nouja, de reacties op zo'n topic zijn dan altijd wel weer met de zoekfunctie te vinden als het allang uit de AT is verdwenen, dus misschien heeft het wel nut.
SMS strafpuntvoorhob naar 09292quote:Op maandag 7 mei 2007 00:07 schreef MissHobje het volgende:
[..]gelukt met leren>?>?
Ow tis feedback![]()
zie slowchat topic.
Dat was een grapje van de uitvinder van dit subforum, Shmoopy.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:57 schreef Camplo het volgende:
Modje of wie ever
Subforum heet Culinesse à gogo
waar staat: à gogo voor![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:03 schreef popolon het volgende:
à gogo is een Franse term. In de betekenis als van 'veel'.
Of zoiets.
Bronquote:"a Go Go" wat betekent: "Naar Hartelust".
exact.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:11 schreef Laton het volgende:
wake me up
zie, dat staat toch veel beter manquote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:40 schreef Stereotomy het volgende:
aarvoor kunnen ze jouw 's nacht akkermaken
Ach, hij heeft al een andere manier van spammen ontdekt, zie Uitgebreide Food recensies. en Uitgebreide Food recensies.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:09 schreef Isabeau het volgende:
Ik krijg gewoon zin in lekker eten als ik naar de foto's op je website kijk, boylovesgirlMaar echt spammen/promoten kan ik helaas niet toestaan, tenzij iemand bijv. vraagt om een review of mening over een restaurant waar je geweest bent. In dat geval is je link on topic en kan je die gewoon plaatsen. "Zomaar" je linkje op verschillende plekken plaatsen puur voor promotie is spam en dat is op Fok niet toegestaan.
En hier laat ik je linkje gewoon staan voor de liefhebbers die even willen kijken naar de zo te zien degelijke restaurantreviews (in het Engels).
staat al in z'n sig, dat is het erge aan het verhaalquote:Op woensdag 20 juni 2007 14:30 schreef Stereotomy het volgende:
Zet het dan in je sig neer, en bewaar de ruimte in je berichten voor nuttige dingen.
als ik wist hoe ik dat zou kunnen doen, had ik dat wel gedaan... howto anyone??quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:01 schreef Isabeau het volgende:
Ja, ik zag het al en dat is op zich gewoon ontopic natuurlijk, alleen jammer dat daar dan geen foto's bijstaan. Dat zou de tekst aantrekkelijker maken om te lezen. Ik geef MissHobje ook gelijk, je kan die link niet elke keer weer opnieuw plaatsen in hetzelfde topic.
zeuren om het zeuren?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:25 schreef Stereotomy het volgende:
MissHobje sluit onterecht een thread
Mevrouw Hobbema, ik roep u tot verantwoording!
Ik geef Miss Hobje groot gelijkquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:25 schreef Stereotomy het volgende:
een broccolimuts, getsiequote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, alleen omdat ze mooie ogen en groen schaamhaar heeft zeker
Zoiets? http://somethingpositive.net/sp03182002.shtmlquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, alleen omdat ze mooie ogen en groen schaamhaar heeft zeker
Blijkbaar is een relevante vraag stellen 'bagger en gebash'. De TS heeft z'n antwoord nog helemaal niet gehad: Niemand heeft iets relevants kunnen zeggen over de vermeende schadelijke invloed van eten uit een in de magnetron verwarmd plastic bakje op iemands gezondheid.quote:Aangezien dit top ik bagger en gebash verzand is gaat ie opslot
TS heeft zijn antwoord al gehad
En er staan nog ergere tussen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:00 schreef B_TRAVEN het volgende:
Let even op: Rot even op.
Er is nog steeds geen antwoord op zijn vraag.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:06 schreef Martijn_77 het volgende:
Als je dan eerst naar je eigen reacties in dat topic kijkt...
[..]
En er staan nog ergere tussen.
Dan snap je waarom ie dicht gaat. En heb de OP aangepast zodat TS zijn antwoord krijgt
quote:Zo'n plastic bakje van de chinees. Kan dat in de magnetron?
Dat zou ik de sluitpost toch nog maar een keer lezen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:09 schreef B_TRAVEN het volgende:
[..]
Er is nog steeds geen antwoord op zijn vraag.
[..]
Bullshit, er is allang antwoord gegeven. Niet iedere Chinees heeft hetzelfde bakje. De meeste zijn nu wel magnetronbestendig, maar zeker bij de wat goedkopere afhaal wil men nog wel eens de oude, niet magnetronbestendige bakjes gebruiken.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:09 schreef B_TRAVEN het volgende:
[..]
Er is nog steeds geen antwoord op zijn vraag.
[..]
Wat is 'magnetronbestendig'? Je denkt dat je niks op kan warmen in bakjes die niet 'magnetronbestendig' zijn? Zoals ik al zei, als je zo'n bakje er niet te lang in laat staan gaat ie niet eens smelten.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Bullshit, er is allang antwoord gegeven. Niet iedere Chinees heeft hetzelfde bakje. De meeste zijn nu wel magnetronbestendig, maar zeker bij de wat goedkopere afhaal wil men nog wel eens de oude, niet magnetronbestendige bakjes gebruiken.
En zoals de TS op advies al gedaan had: kijk even op het onderkant van het bakje, daar staat prima op of het bakje magnetronbestendig is of niet.
Je wilt zeggen dat dat in je eten komt als de magnetron een plastic bakje verwarmt?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Bullshit, er is allang antwoord gegeven. Niet iedere Chinees heeft hetzelfde bakje. De meeste zijn nu wel magnetronbestendig, maar zeker bij de wat goedkopere afhaal wil men nog wel eens de oude, niet magnetronbestendige bakjes gebruiken.
Voor medische achtergrond, zie dit artikel over plasticvergiftiging.![]()
De grenslaag van zo'n niet-magnetronbestendig bakje smelt altijd een beetje in contact met voedsel dat fatsoenlijk in de magnetron verwarmd wordt, zoals je dat hoort te doen met voedsel dat een dag of twee in de koelkast heeft gestaan. Magnetronbestendige bakjes zijn gemaakt van polymeren met zo'n hoog smeltpunt dat ze temperaturen in de magnetron makkelijk kunnen doorstaan.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:21 schreef B_TRAVEN het volgende:
[..]
Wat is 'magnetronbestendig'? Je denkt dat je niks op kan warmen in bakjes die niet 'magnetronbestendig' zijn? Zoals ik al zei, als je zo'n bakje er niet te lang in laat staan gaat ie niet eens smelten.
De vraag is of het gebruik van zo'n bakje in een magnetron SCHADELIJK IS VOOR DE GEZONDHEID JA OF NEE.
En ik geloof niet dat jij daar een antwoord op hebt.
Van plastics die een laag smeltpunt hebben, zoals thermoplasten en sommige thermoharders, ja. Snap je het nu?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:23 schreef B_TRAVEN het volgende:
[..]
Je wilt zeggen dat dat in je eten komt als de magnetron een plastic bakje verwarmt?
't Smelt een beetje. En dan? Ik geloof dat er iets tot jou niet helemaal doordringt. De vraag is namelijk of er dan stoffen uit 't plastic in je eten komen, en belangrijker, of die schadelijk zijn.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
De grenslaag van zo'n niet-magnetronbestendig bakje smelt altijd een beetje in contact met voedsel dat fatsoenlijk in de magnetron verwarmd wordt, zoals je dat hoort te doen met voedsel dat een dag of twee in de koelkast heeft gestaan. Magnetronbestendige bakjes zijn gemaakt van polymeren met zo'n hoog smeltpunt dat ze temperaturen in de magnetron makkelijk kunnen doorstaan.
Dus wat men jou al een tijdje probeert te vertellen, dringt gewoon niet tot je door. Gewoon te kortzichtig (of te dom waarschijnlijk).
't Enige wat je de hele tijd zit te verkondigen is dat 't smelt. Dat lijkt me duidelijk ja. De vraag is nogmaals of er schadelijke stoffen vrijkomen. Dat heb je nog steeds niet hard kunnen maken.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
De grenslaag van zo'n niet-magnetronbestendig bakje smelt altijd een beetje in contact met voedsel dat fatsoenlijk in de magnetron verwarmd wordt, zoals je dat hoort te doen met voedsel dat een dag of twee in de koelkast heeft gestaan. Magnetronbestendige bakjes zijn gemaakt van polymeren met zo'n hoog smeltpunt dat ze temperaturen in de magnetron makkelijk kunnen doorstaan.
Dus wat men jou al een tijdje probeert te vertellen, dringt gewoon niet tot je door. Gewoon te kortzichtig (of te dom waarschijnlijk).
[..]
Van plastics die een laag smeltpunt hebben, zoals thermoplasten en sommige thermoharders, ja. Snap je het nu?
Nou sorry hoor, volgend jaar weer eeen nieuwe pogingquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:25 schreef Stereotomy het volgende:
Och, sorry dat je iemand bent die alles letterlijk voorgekauwd wil hebben voordat je het kunt snappen. Blijkbaar weet je niet wat 'smelten' betekent.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:29 schreef B_TRAVEN het volgende:
[..]
't Smelt een beetje. En dan? Ik geloof dat er iets tot jou niet helemaal doordringt. De vraag is namelijk of er dan stoffen uit 't plastic in je eten komen, en belangrijker, of die schadelijk zijn.
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:34 schreef Martijn_77 het volgende:
He jongens kunnen jullie daarover niet in Lifestyle of Wetenschap, Filosofie, Levensbeschouwing een nieuw topic openen. Dit is de FoodBack!!
Bind me vast en salade me.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:34 schreef Martijn_77 het volgende:
He jongens kunnen jullie daarover niet in Lifestyle of Wetenschap, Filosofie, Levensbeschouwing een nieuw topic openen. Dit is de FoodBack!!
Er staat in je linkje op geen enkele manier aangegeven dat de vergiftiging het gevolg is/kan zijn van eten uit een in de magnetron verwarmd plastic bakje. Er staat overigens ook niets over de zeldzaamheid van de aandoening.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Och, sorry dat je iemand bent die alles letterlijk voorgekauwd wil hebben voordat je het kunt snappen.
Ja, stoffen uit het plastic kunnen in je eten komen, en ja, zoals je in het artikel boven kunt lezen is plasticvergiftiging geen zeldzame aandoening. Actute vergiftiging zul je er niet van krijgen, maar waarom zou je het verhoogde risico op een chronische aandoening willen nemen, omdat je te lui bent om het bakje te checken?![]()
Ah, jammer.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:32 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Nou sorry hoor, volgend jaar weer eeen nieuwe poging
had ik hem niet gesloten, dan had het ook niet goed geweest, krijg je weer te horen dat het topic nog steeds open is enzo
Verder dat groene plukje is het grasvan die doorkijk benen heeft ze
je had er zelfs een feedback topic voor over, dat siert je dan weer
![]()
Sinds als heul langquote:
Hmjamhmmmquote:Op zaterdag 7 juli 2007 03:22 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Sinds als heul lang
Je gaat me toch niet serieus vertellen dat je dat niet gezien hebt ?
Ben je ooit weg geweest dan?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 05:48 schreef Isabeau het volgende:
En bedanktIk zit hier al een jaar! En wat nou "weer", wanneer ben ik weg geweest dan?
Misschien was je alleen weg op de forumindex?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 05:48 schreef Isabeau het volgende:
En bedanktIk zit hier al een jaar! En wat nou "weer", wanneer ben ik weg geweest dan?
of keek jij niet goed uit je ogen?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Misschien was je alleen weg op de forumindex?
Isa over het hoofd gezienquote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:31 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
of keek jij niet goed uit je ogen?
Goede feedback.quote:Op zondag 8 juli 2007 00:15 schreef Isabeau het volgende:
foei![]()
Er ligt alwéér chocolade op mijn werk voor de medewerkers. Echt origineel zijn ze niet bij personeelszaken in het bedenken van presentjes. Vorige keer vrijwel een zelfde plak chocolade met "Bedankt" erop en nu dus een plak chocolade met "100 jaar". En die chocolade is smérig![]()
Oh, dit was niet het SC topic?quote:
quote:Op zondag 8 juli 2007 00:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh, dit was niet het SC topic?
(en nee, het is cacao-fantasie)
Idd jeugd herineringenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |