Niet die pinda M&M's, maar die blauwe, die zijn echt goor, maar toch koopt iedereen ze altijd.quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:48 schreef Agiath het volgende:
Ik:
-pannekoeken/wentelteefjes (serieus wat is daar zo lekker aan?)
-Die pinda m&m's. Echt zo verschrikkelijk goor is dat
En jullie?
Die blauwe zijn juist de lekkerstequote:Op woensdag 14 maart 2007 20:52 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Niet die pinda M&M's, maar die blauwe, die zijn echt goor, maar toch koopt iedereen ze altijd.
En drop![]()
![]()
Ik heb het liefst de normale, en gele eet ik ook wel. maar blauwquote:Op woensdag 14 maart 2007 20:53 schreef Agiath het volgende:
[..]
Die blauwe zijn juist de lekkersteMaar die kan ik nergens meer vinden.
Nee iedereen koopt altijd diegele
Pff, als mijn oma niet eens wist wat ik vroeger lekker vond, had ze van mij geen liefde gekregen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
O ja, en koetjes -repen, gatver...
Dat vond ik al niet lekker toen ik 5 was.
Mijn oma had ze altijd en dan toch uit beleefdheid opeten
koetjes repen, nooit geweten dat er dingen waren die zo ranzig konden zijnquote:Op woensdag 14 maart 2007 20:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
In mijn gedachte waren ze altijd superlekker...quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:00 schreef zquing het volgende:
[..]
koetjes repen, nooit geweten dat er dingen waren die zo ranzig konden zijn![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik mocht wel altijd haar toetje opeten in het bejaardentehuisquote:Op woensdag 14 maart 2007 20:58 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Pff, als mijn oma niet eens wist wat ik vroeger lekker vond, had ze van mij geen liefde gekregen.
Topic titel: Wat vind jij echt goor wat iedereen wel lekker vindt?quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Lul niet, heerlijk die dingen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:03 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Topic titel: Wat vind jij echt goor wat iedereen wel lekker vindt?
NIEMAND vind koetjesrepen lekkerNu weer ontopic graag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |