Welke zoekmachine + welke criteria heb je daar voorgebruikt?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:45 schreef Reese het volgende:
[..]
Bedoel je dit topic: Kleine handigheidjes voor in de keuken ?
Hobje is lief en ik ga ooit nog een HEMA worst met haar eten.quote:Op donderdag 29 maart 2007 03:28 schreef Laton het volgende:
hobje is sjachrijnig omdat ze te dik is om nog hema worsten te mogen
quote:Op donderdag 29 maart 2007 03:31 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Hobje is lief en ik ga ooit nog een HEMA worst met haar eten.
Zeik niet.
quote:Op donderdag 29 maart 2007 03:31 schreef ondeugend het volgende:
Hobje is lief en ik ga ooit nog eens mijn HEMA worst in haar steken
ik zeik zo over jullie beiden heen op dat terrasjequote:Op donderdag 29 maart 2007 03:31 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Hobje is lief en ik ga ooit nog een HEMA worst met haar eten.
Zeik niet.
Ga jij nou gewoon je restaurant revieuws doen zeg.quote:
quote:Op donderdag 29 maart 2007 03:46 schreef Doderok het volgende:
Hobje heeft een hondekop!![]()
omg, nu zit ik al in CUL FB, tijd om te slapen
Het begon zo mooiquote:Op donderdag 12 april 2007 01:25 schreef tong80 het volgende:
Ik wil even RIP zeggen over een briljant topic
Als er iets niet te vreten is.....
Het ga je goed
ik vond het wel geestig eik. er moet toch ook afentoe wat te lachen zijn in cul. daarnaast kan je het ook doorspekken met serieuze antwoorden.quote:
daarom kickte ik hem ook.. en... open inmiddels.quote:Op donderdag 12 april 2007 01:29 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik vond het wel geestig eik. er moet toch ook afentoe wat te lachen zijn in cul. daarnaast kan je het ook doorspekken met serieuze antwoorden.
quote:Op donderdag 12 april 2007 01:33 schreef MissHobje het volgende:
[..]
daarom kickte ik hem ook.. en... open inmiddels.
Ga dan eens kinderen krijgen!quote:Op donderdag 12 april 2007 02:00 schreef Isabeau het volgende:
We hadden nog niet eens een beschuit met muisjes topic
melk stiekem zijn sperma af.quote:
Lidl maakt gehakt van supers en slagersquote:Het grote nadeel zijn die stink Marokkanen en Turken die er rondlopen, of achter de kassa zitten, en dat echt teveel mensen die daar komen echt stinken. Nu zit die Lidl wel midden in een achterstandswijk, dus gek is het niet. Wel vies, en irritant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |