Eén koffiekopje rijst per persoon.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:39 schreef Shirley het volgende:
Goeie tip waar ik gister zelf ben achtergekomen. Als je builtjes rijst gaat koken, denk niet dat het 1 builtje per persoon is. Want dan hou je verdomd veel rijst over.
* Shirley is kook leek.
Ja, dat las ik net al in een ander topic. Had ik gister moeten wetenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:41 schreef MUUS het volgende:
[..]
Eén koffiekopje rijst per persoon.
Kijk, da's een handigheidje van MUUS voor u allen. Gratis..
Als ik kip aan het draaispit maak in mijn oven, zet ik er altijd een bakplaat met water onder. Het vet drupt dan in het water, en stolt meteen: veel makkelijker schoonmaken daarna. Anders koekt het vet 60 minuten lang op een droge bakplaat aan. En de damp die van het water afkomt zal vast ook wel goed voor de kip zijn.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 01:44 schreef NoSigar het volgende:
Ik las ooit al tip een bakje water onder in de oven zetten als je die gebruikt. Ik vergeet het telkens maar de tip kwam van een zeer betrouwbaar persoon. En de precieze reden weet ik eigenlijk ook niet meer; ja het werd anders te droog natuurlijk maar er viel meer over te vertellen.
Ja, en niet neuken tijdens het koken.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:37 schreef golfer het volgende:
Bij het koken van water kan je het beste eerst water in een pan of fluitketel stoppen.
Dat soort tips?
Of voor het bakken van eieren heb je als basis-ingrediënt een ei nodig
Nee, jij bent lekker duidelijkquote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:24 schreef BigBadPete het volgende:
[..]
Ja, en niet neuken tijdens het koken.
Alleen serieuze reakties graag.
Das toch de bedoeling? Ik eet mijn rapen altijd gaar.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 01:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Laat water nooit aanbranden, want dan zijn de rapen gaar.
Dan sloop jij fijn je messen, en gebruiken wij een kunstof snijplankquote:Op zaterdag 4 maart 2006 09:50 schreef RedBitch het volgende:
Kan wel zijn, maar een glazen snijplank is een stuk makkelijker hygienisch schoon te houden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |