quote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En jij hebt het nooit onverwachts zo druk waardoor iets dat in wezen niet heel erg belangrijk is (een review schrijven voor wildvreemden (die ook nog eens zitten te zeiken) waar je niets voor gaat krijgen) even terzijde wordt geschoven? Ja, hij bedoelde vorige week. Het is er blijkbaar niet van gekomen. Nee, dat hoeft niet te worden ingewreven.
Precies.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:58 schreef tonks het volgende:
Nou gooi er dan een slot op "moderator" als je toch al denkt dat er geen reviews komen.
Wat?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:17 schreef SeaOfLove het volgende:
Zou dit verder niet gewoon in het MOD-topic kunnen....word is een beetje vervelend zo shadowke
Kan ook in het mod-topic als haar manier van modereren je niet aanstaatquote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:19 schreef Shadowke het volgende:
[..]
Wat?
Ik reageer op Isabeau, of durf je daar niks over te zeggen omdat dat zo 'ontopic' is?
Ik heb nooit iets gezegd over haar manier van modererenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:23 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Kan ook in het mod-topic als haar manier van modereren je niet aanstaat![]()
Volgens mij doen Isa, Martijn en Hobbel het primaquote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:25 schreef tonks het volgende:
Nou wie de nieuwe CUL mod wil worden is ook wel te raden.
Lol idd.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:25 schreef tonks het volgende:
Nou wie de nieuwe CUL mod wil worden is ook wel te raden.
Foodback CULquote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:17 schreef SeaOfLove het volgende:
Zou dit verder niet gewoon in het MOD-topic kunnen....word is een beetje vervelend zo shadowke
graag ook naar mij en de anderen die het graag willen lezenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 02:43 schreef golfer het volgende:
Hey Euc-, mocht je nog eens die review willen posten, dan wordt het nu wel tijd er voor.
Wil je het niet meer in het openbaar doen, dan ben ik in ieder geval wel benieuwd naar jouw ervaringen en kan je ze ook naar mij mailen.
Kom op, joh!
Dat staat er niet, je kan ook heel subjectief proberen te lezen en overal het negatieve uitslepen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:46 schreef tonks het volgende:
Wie had dat verwacht? een boehoe fok plaagt mij en nu post ik mijn reviews van mijn superdure restaurant tripjes niet meer p.s ik werk bij de librije-post.
Kom op. Het topic is van 2 weken geleden en er staat nog niet eens 1 review in. Het is of offtopic of reacties op offtopic. Had er dan een week later ofzo een slot op gezet.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat staat er niet, je kan ook heel subjectief proberen te lezen en overal het negatieve uitslepen.
Als je de rest van het topic ziet dan kan ik wel begrijpen dat Euc er weinig trek meer in heeft om zijn ervaring te delen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |