Been there, done that. Nothing specialquote:Op zondag 10 december 2006 04:23 schreef remlof het volgende:
hey hob, neuken?
daar geloof ik niks van!quote:Op zondag 10 december 2006 04:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Been there, done that. Nothing special![]()
MissHobje is de lichtekooi van CUL. Wat is daar nou ongeloofwaardig aan? :üquote:
Het is een bagger topic.. de tt en op voegen niets toe.. en in een vliegtuig haal je niets.. je wordt bediend.quote:Op donderdag 14 december 2006 22:59 schreef defranseslag het volgende:
Wat een brutaliteit dat mijn topic gesloten is.
Wat mankeert eraan?
Ik had dit niet verwacht op dit zeer gewaardeerde forum.
Heb je linkje opgenomen in [Linkjes] Topic (nu met werkende search!)quote:Op woensdag 27 december 2006 21:12 schreef zoalshetis het volgende:
kan er misschien in faq een post komen waarbij alle maten van alle landen staan. dus temperatuur, gewichtsmaten, inhoudsmaten etc, etc...
hoeveel is 300f bijvoorbeeld.
edit: http://www.wbuf.noaa.gov/tempfc.htm
quote:Op woensdag 27 december 2006 22:41 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Heb je linkje opgenomen in [Linkjes] Topic (nu met werkende search!)
als je er nog meer hebt dan kun je ze daarposten en dan zorg ik of een ander Mod dat ze in de linkjes lijst verwerkt worden.
Dan zou ik je ook naar het linkjes topic verwijzenquote:Op donderdag 28 december 2006 16:51 schreef zoalshetis het volgende:
waar is het receptenboek? heb gisteravond iets lekkers met tijgerwit ontdekt.
Heb wel wat gevondenquote:Op zondag 31 december 2006 15:16 schreef Sjeen het volgende:
Hebben we al een wafeltopic? Kan het zo snel niet vinden en ben nu bezig met wafels bakken, dacht dat het wel leuk zou zijn![]()
Probeer het dan een keer in het soep topic. Maar dan zonder baggerquote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:34 schreef PJORourke het volgende:
Ik zou nu ook wel eens een recept willen zien.
Ja sorry hoor, maar ik kan er toch niks aan doen dat anderen (niet PJO) mijn topic volspammen terwijl ik lig te slapenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:05 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Probeer het dan een keer in het soep topic. Maar dan zonder bagger
Dat zeg ik toch ook niet maar als je het in het Soep topic probeert dan valt het minder op. Maar ik zal wel optreden tegen bagger enzoquote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:07 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, maar ik kan er toch niks aan doen dat anderen (niet PJO) mijn topic volspammen terwijl ik lig te slapen
dude! die varkenssoep lijkt grappig te zijn, maar is het in weze niet.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:46 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook niet maar als je het in het Soep topic probeert dan valt het minder op. Maar ik zal wel optreden tegen bagger enzo
Joh.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:55 schreef Lemmeb het volgende:
mja, ik ben gewoon benieuwd naar het recept voor "varkenssoep", zonder verdere bijbedoelingen
Geef liever gewoon serieus antwoord op m'n vraag in het SOEP-topic, ouwe topicverneuker!quote:
Dan moet je deze vraag even in het soeptopic plaatsen dan zal ik op de bagger lettenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:55 schreef Lemmeb het volgende:
mja, ik ben gewoon benieuwd naar het recept voor "varkenssoep", zonder verdere bijbedoelingen
astu! http://www.sjeef.eu/Nederlands/Recepten/rec0821.htmlquote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:55 schreef Lemmeb het volgende:
Omdat jij niet normaal kunt doen en constant op de man blijft spelen.quote:
Jammer man, het was zo'n ontzettend goed topic, paste prima in CUL en ook heel erg LUDIEK.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:41 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Omdat jij niet normaal kunt doen en constant op de man blijft spelen.
Je hebt het mede aan jou post gedrag te danken.![]()
Of KPD. Maar beetje ondankbaar is het wel.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:45 schreef HAL9000S het volgende:
Heropen 'm, schop 'm richting ONZ en klaaaar
Heb verzoekje gedaanquote:Op zondag 14 januari 2007 23:57 schreef MissyMirjaM het volgende:
kan Smoothies gemerged worden met Smoothie recepten
Tuurlijk dit was ook een erg serieus topicquote:Op maandag 15 januari 2007 19:45 schreef BonteAvond het volgende:
Martijn_77 delete serieuze posts en verplaatst een serieus topic:
Supertjes, toko's, winkeltjes, enz.
Ja daar had ik het ook over, en nu is het dus gesloten.quote:Op maandag 15 januari 2007 19:50 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Tuurlijk dit was ook een erg serieus topic![]()
![]()
Ik heb het slotje niet gezet hoorquote:Op maandag 15 januari 2007 20:10 schreef BonteAvond het volgende:
Lekker achterlijk 'spam' bedankt hey Martijn_77 ik hoop dat je nu alle topics in CUL gaat sluiten die over een winkel gaan, bijvoorbeel het McDonalds topic
Ja verschuil je maar weer achter het feit dat jij het slotje niet hebt gezet.quote:Op maandag 15 januari 2007 20:13 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ik heb het slotje niet gezet hoor![]()
En het was over duidelijk een ONZ topic![]()
De volgende topics bevatten ook spam:quote:Op maandag 15 januari 2007 20:39 schreef Martijn_77 het volgende:
Bagger en Spam dus slotje
En bijvoorbeeld deze OP in het McDonalds topic is natuurlijk gewoon keiharde spam, en bovendien is de OP helemaal niet uitgebreid en bevat het alleen maar URL's:quote:Op zondag 3 april 2005 20:39 schreef BrauN het volgende:
Ik ben daar dus onwijs tevreden over hè. Voor maar één euro! Een soort van gekrompen McChicken, maar zeker zo lekker.
[afbeelding]
Hij zit nog t/m 20 juni in het assortiment, maar van mij mag ie permanent opgenomen worden.
Weet iemand trouwens die saus te plaatsen? Ik vind die zo gruwelijk lekker dat ik 'm in een flesje wil hebben, maar is het zoete chilisaus of wat? Het doet me ook een beetje denken aan Chinees...Babi Pangang ofzo...
Maar verder: Chili Chicken Burger
Slotje dan maar voor spam?quote:Op maandag 25 september 2006 13:46 schreef Riann het volgende:
[afbeelding]
Deeltje 5
Voorgaande deeltje
[Centraal] Mac Donalds
[Centraal] McDonald's deel 2
McDonald's deel 3
McDonald's deel 4
Websites
www.mcdonalds.nl
www.mcdonalds.be
www.mcdonalds.de
zit niet zo te zeuren azijnpisser, dat was gewoon een bagger topic, dat weet jij ook.quote:Op maandag 15 januari 2007 20:46 schreef BonteAvond het volgende:
Dit topic is gesloten door Martijn_77 met de mededeling dat het spam is: Lang leve de Deense TOKO
Je weigert te reageren op het feit dat het Mcdonalds topic alleen maar URL´s bevat naar de McDonalds websitesquote:Op maandag 15 januari 2007 20:51 schreef Martijn_77 het volgende:
Nee, geen slotjes voor spam zoals in de FB van ONZ ook al aan je is uitgelegd is dat de andere topics over de producten van die die zaken verkopen.
Dat topic wat jij opende bevatte alleen reclame en de link naar de site van een supermarkt. Dat is niet voldoende als je de producten van die supermarkt wil gaan bespreken neem dan een voorbeeld aan
Favo Lidl artikel
Favo Aldi artikel
Anders lees je even waarom Martijn het heeft gesloten, namelijk dat het spam isquote:Op maandag 15 januari 2007 20:50 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
zit niet zo te zeuren azijnpisser, dat was gewoon een bagger topic, dat weet jij ook.
het slotje was terecht, een supermarkt heeft geen hol te maken met een keten zoals een mcdonalds
als je nu eens verder kijkt dan je neus lang is zie je dat de insteek van dat topic compleet anders is dan dat "grappig"quote:Op maandag 15 januari 2007 20:52 schreef BonteAvond het volgende:
Je weigert te reageren op het feit dat het Mcdonalds topic alleen maar URL´s bevat naar de McDonalds websitesJe meet dus met twee maten.
het was helemaal geen spam, het was gewoon een kuttopicquote:Op maandag 15 januari 2007 20:53 schreef BonteAvond het volgende:
[..]
Anders lees je even waarom Martijn het heeft gesloten, namelijk dat het spam isAls we naar de McDonalds topics kijken dan zie je dat er in de OP van het huidige McDonalds topic alleen maar URL´s staan naar McDonalds websites, en dat er in vorige McDonalds topics zelfs advertenties stonden in de OP.
Dit is dus meten met twee maten.
Een ´advertentie´ is een advertentie. En die stond er dus in het betreffende McDonalds topic.quote:Op maandag 15 januari 2007 20:55 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
als je nu eens verder kijkt dan je neus lang is zie je dat de insteek van dat topic compleet anders is dan dat "grappig"bedoelde topic van jou
![]()
Martijn het modje sluit het met de mededeling dat het spam isquote:Op maandag 15 januari 2007 20:55 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
het was helemaal geen spam, het was gewoon een kuttopic
maar jij moet niet zo vreselijk doorzeveren en alles uit het verband rukken, dat is nergens voor nodig.
kuttopic --> slotje
bagger is even leuk (er kunnen wel meer topics een slotje gebruiken trouwens) , maar daarna niet meer.
dan verandert hij de sluitpost met de mededeling 'gaar kuttopic' en ben jij weer blij?quote:Op maandag 15 januari 2007 20:57 schreef BonteAvond het volgende:
[..]
Martijn het modje sluit het met de mededeling dat het spam is![]()
Je mist het wel he? Modje zijn? Snapte ook niet dat je was weggegaanquote:Op maandag 15 januari 2007 20:58 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
dan verandert hij de sluitpost met de mededeling 'gaar kuttopic' en ben jij weer blij?
ik ben nooit weggegaan, maar dat is een hele andere discussiequote:Op maandag 15 januari 2007 20:59 schreef BonteAvond het volgende:
[..]
Je mist het wel he? Modje zijn? Snapte ook niet dat je was weggegaan![]()
Dat is het ook omdat je alleen reclame en een link dumptquote:Op maandag 15 januari 2007 20:57 schreef BonteAvond het volgende:
Het was inderdaad niet uitsluitend spam, het was gewoon een kut baggertopic dat niets in CUL te zoeken had.quote:Op maandag 15 januari 2007 20:57 schreef BonteAvond het volgende:
Jij bent tenminste duidelijk, ook al ben ik het niet met je eensquote:Op maandag 15 januari 2007 21:00 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ik ben nooit weggegaan, maar dat is een hele andere discussie![]()
Nee hoor, ik vroeg om een discussie over de producten van de Deense tokoquote:Op maandag 15 januari 2007 21:01 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Dat is het ook omdat je alleen reclame en een link dumpt![]()
Maar nu genoeg er over het topic is een blijft dicht en die andere topics gaan niet dicht![]()
Tsja, als hij dat nou had gezegdquote:Op maandag 15 januari 2007 21:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Het was inderdaad niet uitsluitend spam, het was gewoon een kut baggertopic dat niets in CUL te zoeken had.
Prima dat dit soort topics gesloten worden.
Dan zeg ik dat toch in mijn slotpost als jij daar gelukkig van wordtquote:
Je zal eens een keer toegeven dat je geen gelijk had met je spamquote:Op maandag 15 januari 2007 21:10 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Dan zeg ik dat toch in mijn slotpost als jij daar gelukkig van wordt![]()
Als jij nu stopt met doorzagen over dit onderwerpquote:Op maandag 15 januari 2007 21:14 schreef BonteAvond het volgende:
Je zal eens een keer toegeven dat je geen gelijk had met je spam....
quote:Op maandag 15 januari 2007 21:20 schreef Lucille het volgende:
BonteAvond kan vertrekken, deze kloon is net zo vervelend als je vorige kloon die ook al gebanned is.
Zoals jij ook weet bans worden niet op het forum besprokenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 01:41 schreef golfer het volgende:
Nou ben ik toch wel benieuwd wie het oorspronkelijk was:
dit gaat niet over bans, maar over kloonsquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:49 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Zoals jij ook weet bans worden niet op het forum besproken![]()
als er geen slotje op gezet was, had het gewoon blijven staan waar het was, geen haan die ernaar kraait.quote:Op maandag 5 februari 2007 17:59 schreef MissHobje het volgende:
Ts stuurde een verzoekje ervoor en gezien de reacties was het nou niet echt een goed topic![]()
Ja I know maar ze wilde er graag een slot erop, dan ben ik de rotste nietquote:Op maandag 5 februari 2007 19:02 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
als er geen slotje op gezet was, had het gewoon blijven staan waar het was, geen haan die ernaar kraait.
en heeft ooit iemand dezelfde vraag, dan wordt 'ie omhoog gekickt of niet, want dat is de persoon er blijkbaar mee geholpen
quote:Op donderdag 8 februari 2007 01:03 schreef MissHobje het volgende:
Eerlijk gezegd denk ik dat dat andere topic niet gezien is..ik zag hem ook pas net
Ik zie nu de flauwheid, best wel copie
Ik sluit hem sowieso even dus dan is dat opgelost golfer![]()
Ik ben al lang geen mod meer.quote:Op donderdag 8 februari 2007 01:06 schreef Nembrionic het volgende:
Waar is een grijze mod eigenlijk goed voor?
Is dat zoiets als een grijs kenteken?
Vanwege mijn 'bejaarde' leeftijd.quote:
quote:Op donderdag 8 februari 2007 01:17 schreef Cora het volgende:
Ja golfer is heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel oud.
Hij staat ook op de monumentenlijst enzo.
Je blijft gewoon even van mijn winterpeen af!quote:
quote:Op woensdag 14 februari 2007 07:43 schreef Gunner het volgende:
Mijn Tent is Top (dinsdags om 21:30 bij RTL 5) of [CUL-TV] Mijn tent is top, van Herman den Blijker
Welke van de twee of blijven ze beide open, ik vind het niet echt handig om twee topics over 1 programma te moeten bijhouden, dit crosspost ik ook naar TV FB
[/quote]quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:04 schreef nlg het volgende:
Discussie blijft terugkomen...
nogmaals:
[quote]Op dinsdag 16 januari 2007 23:36 schreef nlg het volgende:
Dus, om te resumeren:De kookkunsten van de stellen, recepten en ander culinairs in: [CUL-TV] Mijn tent is top, van Herman den Blijker Het programma zelf, wat er in de aflevering gebeurd is en de rest in: Mijn Tent is Top (dinsdags om 21:30 bij RTL 5)
De mensen in CUL kijken toch vaak met iets andere ogen naar het programma dan in het ander subforumquote:Op woensdag 14 februari 2007 07:56 schreef Gunner het volgende:
Ik zie persoonlijk twee gelijke topics waar zeker in CUL ook uitgebreid wordt gediscussierd over het programma en niet alleen over de kook kunsten, daarom ontgaat me het nut van twee topics.
De mensen in CUl kijken er toch wel anders tegen aan en er komen toch andere mensen in de CUL versie van het topic dan in het andere subforumquote:Op woensdag 28 februari 2007 08:46 schreef Gunner het volgende:
Ik kan nog steeds niet echt zeggen dat er inhoudelijk over eten gepraat wordt in [CUL-TV] Mijn tent is top, van Herman den Blijker ....
done thatquote:Op donderdag 1 maart 2007 14:51 schreef Stark het volgende:
kan een mod effe doner kebap topic sluiten aub
Ja natuurlijk heeft SeaOfLove gelijk, maar het was niet alsof ik alleen was in het 'offtopic' reagerenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:26 schreef Isabeau het volgende:
Shadowke, SeaOfLove heeft natuurlijk wel gelijk dat we beter in het MOD-topic verder kunnen gaan
Mij is het nog niet opgevallen dat Euc nou zo ontzettend vaak roept dat hij bij De Librije werkt. Volgens mij weet wel iedereen datmaar daar is toch niets mis mee? Laat iemand fijn trots zijn op z'n baan, zou ik ook zijn als ik een baan had in een topteam. Zoveel mensen kunnen niet zeggen dat ze hebben gewerkt in een 3-sterren restaurant.
Maar shadowke jij bleef maar doorgaan op zeer een negatieve manier, dan is het toch niet gek dat mensen daar op reageren.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:29 schreef Shadowke het volgende:
[..]
Ja natuurlijk heeft SeaOfLove gelijk, maar het was niet alsof ik alleen was in het 'offtopic' reageren![]()
Anyway, heel veel mensen zijn trots op hun baan. Maar dit betekent toch niet dat je dat elke keer maar moet benadrukken. Op een gegeven moment dan weet je het wel.
Nee, je was niet de enige en we hadden dus beter het gesprek eerder hier naartoe kunnen brengen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:29 schreef Shadowke het volgende:
Ja natuurlijk heeft SeaOfLove gelijk, maar het was niet alsof ik alleen was in het 'offtopic' reageren![]()
Anyway, heel veel mensen zijn trots op hun baan. Maar dit betekent toch niet dat je dat elke keer maar moet benadrukken. Op een gegeven moment dan weet je het wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |