abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45206014

Op 16 januari a.s. begint een nieuw programma op RTL 5, met jawel, Herman den Blijker.

Linkje naar de site voor meer info.
Oorspronkelijk een australisch tv programma, my restaurant rules.
quote:
Vier koppels, vier steden, één droom: een eigen horecazaak. Mijn Tent is Top maakt deze droom waar. Van januari tot en met april 2007 vindt de strijd om de populairste tent plaats! Wie wint zijn eigen tent? Winnen gaat niet zomaar. En uiteraard kent het spel zijn regels.
KANDIDATEN :
Sven en Geertje

In restaurant Coquille zwaaien Sven en Geertje de scepter. Sven droomt al van klein af aan over een eigen keuken, Geertje ziet zich zelf als een warme gastvrouw. Samen gaan ze dit varkentje even wassen. Ze gaan voor de hoogste kwaliteit!

Marc en Dave

Como Como in Rotterdam wordt gerund door de vrienden Marc en Dave. Beiden verdienden hun sporen in de horeca, nu gaan ze er samen tegenaan met een pinchos-restaurant. Ze zijn ambitieus; binnen enkele jaren moeten er Como Como’s door heel het land zitten.

Frank en Frieda

Frank had vroeger al een eigen horecabedrijf samen met een vriend, Frieda werkte in de Ierse pub van haar moeder. Nu gaan ze samen aan de slag met Doozo, een restaurant voor sushi, noodles en entertainment. Dromen al van jongs af aan over horecawerk.

Richard en Weruschca

In Amsterdam gaan Richard en Weruschca er 100% tegenaan met hun Suisse Brasserie. Richard deed een opleiding restaurantkok in Tel Aviv en Parijs. Hij runde al eerder een zaak met Weruschca, die als gastvrouw werkte.

[ Bericht 5% gewijzigd door Blues op 10-01-2007 12:04:02 ]
  woensdag 10 januari 2007 @ 12:07:00 #2
269 vats
Live life to the max!
pi_45206980
Wat een fotos zeg....

ga er is naar kijken als ik geen secondlife speel
  woensdag 10 januari 2007 @ 12:09:58 #3
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_45207049
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 12:07 schreef vats het volgende:
Wat een fotos zeg....

ga er is naar kijken als ik geen secondlife speel
wat is er mis met je first life? dat je zoveel vrije tijd in zoiets neps stopt.
pi_45207081
Mijn tent is top, wat een naam Ken 't origineel wel, dat was wel leuk.
Oh, and that's a bad miss!
pi_45207137
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 12:10 schreef Brentmeister het volgende:
Mijn tent is top, wat een naam Ken 't origineel wel, dat was wel leuk.
Ik heb het helaas nooit gezien
Kan jij aussie TV krijgen dan
  woensdag 10 januari 2007 @ 12:13:37 #6
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_45207156
Was op Yorin geloof ik destijds. Of RTL 7. Wel aardig om te kijken.

steden die helemaal mee gingen leven.....of noujah die indruk wilden de makers je geven.
Oja en je kon stemmen (bel + sms gezeik dus) op diegene die af moesten vallen. Maar ik weet niet of dat nu ook het geval zal zijn.
pi_45207443
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 12:12 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ik heb het helaas nooit gezien
Kan jij aussie TV krijgen dan
Nee Maar tis ook wel eens op een nederlandse zender geweest of dit moet toch iets anders zijn. Het lijkt er wel verdacht veel op.
pi_45208381
Ok, nooit gezien, voorzover ik me kan herinneren.
Of ik gooi al die den Blijkerseries door elkaar, dat kan ook
pi_45208418
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 12:13 schreef PLAE@ het volgende:
Was op Yorin geloof ik destijds. Of RTL 7. Wel aardig om te kijken.

steden die helemaal mee gingen leven.....of noujah die indruk wilden de makers je geven.
Oja en je kon stemmen (bel + sms gezeik dus) op diegene die af moesten vallen. Maar ik weet niet of dat nu ook het geval zal zijn.
Ja de laatste die overgebleven zijn, kan het publiek wegstemmen staat op de site
pi_45210787
http://www.zibb.nl/eigenz(...)nr/1328036/versie/1/

Wtf Dit is wéér een ander programma.
pi_45210811
Weer een gejat programma
pi_45210850
Het origineel was leuk ja. Herman moet eens gaan koken en niet steeds proberen de Gordon Ramsay van nederland te worden met zijn kutsigaren achterlijke vent .
pi_45210851
het orgineel was idd wel leuk, ben alleen bang dat het weer zo'n slap Nederlands aftreksel wordt...

Bovendien, die Den Blijker, hij kan wrs goed koken maar ik vind het echt een tv persoonlijkheid van niks hoor... totaal geen uitstraling en hij praat onduidelijk.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_45210971
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 14:07 schreef DarkElf het volgende:
het orgineel was idd wel leuk, ben alleen bang dat het weer zo'n slap Nederlands aftreksel wordt...

Bovendien, die Den Blijker, hij kan wrs goed koken maar ik vind het echt een tv persoonlijkheid van niks hoor... totaal geen uitstraling en hij praat onduidelijk.
Mja, het commentaar wat er achteraf achter gezet gaat nog wel maar dat is waarschijnlijk al opgeschreven. Als hij zelf een gesprek ofzo moet voeren gaat dat niet vaak niet echt vloeiend.
pi_45211003
nee hij heeft gewoon geen goede tv persoonlijkheid...

vind ik dan
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_45211017
Waarom doen de cul modjes niet mee
pi_45211351
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 14:13 schreef DarkElf het volgende:
nee hij heeft gewoon geen goede tv persoonlijkheid...
Dat bedoel ik dus ook Hij kan dat gewoon niet.
pi_45211421
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 14:23 schreef Brentmeister het volgende:

[..]

Dat bedoel ik dus ook Hij kan dat gewoon niet.
Ik kijk anders graag naar Herrie in de Keuken of Herman Helpt. Ik ben blij dat het geen echte tv-persoonlijkheid is, want dan gaat de aandacht tenminste naar het eten of naar het probleem en niet naar de persoonlijkheid. Gordon Ramsey vind ik juist verschrikkelijk om naar te kijken.
Maak nie regtig saak nie
pi_45212224
Ramsey kan koken, den Blijker laat ijsbrand alles doen

* Bluezz is ook niet zo dol op het populaire geblaat van den Blijker... maar ik ga toch ff kijken.
pi_45212497
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 14:25 schreef kassenbouwer het volgende:

[..]

Ik kijk anders graag naar Herrie in de Keuken of Herman Helpt. Ik ben blij dat het geen echte tv-persoonlijkheid is, want dan gaat de aandacht tenminste naar het eten of naar het probleem en niet naar de persoonlijkheid. Gordon Ramsey vind ik juist verschrikkelijk om naar te kijken.
Ik zeg ook niet dat ik er niet graag naar kijk, het zijn leuke programma's hoor. Maar dat de aandacht bij Herman meer naar het eten gaat... Dat vind ik dus helemaal niet. Pas in zijn laatste kerstserie vond ik dat er meer aandacht en het eten besteed werd en zag je Herman zelf ook eens wat vaker koken! Gordon kookt zelf veel meer en vertelt er ook meer bij. Ik vind dat je bij hem veel meer te weten krijgt over eten.
pi_45213159
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 14:58 schreef Brentmeister het volgende:

Ik zeg ook niet dat ik er niet graag naar kijk, het zijn leuke programma's hoor. Maar dat de aandacht bij Herman meer naar het eten gaat... Dat vind ik dus helemaal niet. Pas in zijn laatste kerstserie vond ik dat er meer aandacht en het eten besteed werd en zag je Herman zelf ook eens wat vaker koken! Gordon kookt zelf veel meer en vertelt er ook meer bij. Ik vind dat je bij hem veel meer te weten krijgt over eten.
Hij zal nu echt alleen 'maar'presentator en voorzitter van het programma zijn neem ik aan, we zullen geen pollepel in zijn handen zien, alleen maar
pi_45213243
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 14:58 schreef Brentmeister het volgende:

[..]

Ja, over eten krijg je misschien wel wat meer te horen bij Ramsey. Maar het leuke aan Herman vind ik juist, dat hij ook veel verteld over de werking van restaurants. Hoe het beter kan, net zoals gisteren bij dat Italiaanse restaurant.
Maak nie regtig saak nie
pi_45213436
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 15:21 schreef kassenbouwer het volgende:

[..]

Ja, over eten krijg je misschien wel wat meer te horen bij Ramsey. Maar het leuke aan Herman vind ik juist, dat hij ook veel verteld over de werking van restaurants. Hoe het beter kan, net zoals gisteren bij dat Italiaanse restaurant.
Ja klopt, en dat is het ook juist. Herman doet meestal meer met de organisatiekant en dat is natuurlijk ook wel leuk. Maar Gordon doet dat beide! Hier wordt vaak een compleet interieurbouwteam erbij gehaald om de boel even te verbouwen (zijn ook andere programma's die dat doen). Gordon doet meer met de spullen die er al zijn. Bijvoorbeeld even een kledingrek of plant verplaatsen om de doorloop naar het restaurant mooier en duidelijker te maken of even met het hele restaurantteam een ander kleurtje verfen en wat anders inrichten.
pi_45213539
Maar goed dit is Herman's topic Ik zal deze link nog eens herposten http://www.zibb.nl/eigenz(...)nr/1328036/versie/1/
  woensdag 10 januari 2007 @ 16:09:11 #25
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_45214960
Ga het uit nieuwsgierigheid toch wel bekijken.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')