Joh.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:55 schreef Lemmeb het volgende:
mja, ik ben gewoon benieuwd naar het recept voor "varkenssoep", zonder verdere bijbedoelingen
Geef liever gewoon serieus antwoord op m'n vraag in het SOEP-topic, ouwe topicverneuker!quote:
Dan moet je deze vraag even in het soeptopic plaatsen dan zal ik op de bagger lettenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:55 schreef Lemmeb het volgende:
mja, ik ben gewoon benieuwd naar het recept voor "varkenssoep", zonder verdere bijbedoelingen
astu! http://www.sjeef.eu/Nederlands/Recepten/rec0821.htmlquote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:55 schreef Lemmeb het volgende:
Omdat jij niet normaal kunt doen en constant op de man blijft spelen.quote:
Jammer man, het was zo'n ontzettend goed topic, paste prima in CUL en ook heel erg LUDIEK.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:41 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Omdat jij niet normaal kunt doen en constant op de man blijft spelen.
Je hebt het mede aan jou post gedrag te danken.![]()
Of KPD. Maar beetje ondankbaar is het wel.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:45 schreef HAL9000S het volgende:
Heropen 'm, schop 'm richting ONZ en klaaaar
Heb verzoekje gedaanquote:Op zondag 14 januari 2007 23:57 schreef MissyMirjaM het volgende:
kan Smoothies gemerged worden met Smoothie recepten
Tuurlijk dit was ook een erg serieus topicquote:Op maandag 15 januari 2007 19:45 schreef BonteAvond het volgende:
Martijn_77 delete serieuze posts en verplaatst een serieus topic:
Supertjes, toko's, winkeltjes, enz.
Ja daar had ik het ook over, en nu is het dus gesloten.quote:Op maandag 15 januari 2007 19:50 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Tuurlijk dit was ook een erg serieus topic![]()
![]()
Ik heb het slotje niet gezet hoorquote:Op maandag 15 januari 2007 20:10 schreef BonteAvond het volgende:
Lekker achterlijk 'spam' bedankt hey Martijn_77 ik hoop dat je nu alle topics in CUL gaat sluiten die over een winkel gaan, bijvoorbeel het McDonalds topic
Ja verschuil je maar weer achter het feit dat jij het slotje niet hebt gezet.quote:Op maandag 15 januari 2007 20:13 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ik heb het slotje niet gezet hoor![]()
En het was over duidelijk een ONZ topic![]()
De volgende topics bevatten ook spam:quote:Op maandag 15 januari 2007 20:39 schreef Martijn_77 het volgende:
Bagger en Spam dus slotje
En bijvoorbeeld deze OP in het McDonalds topic is natuurlijk gewoon keiharde spam, en bovendien is de OP helemaal niet uitgebreid en bevat het alleen maar URL's:quote:Op zondag 3 april 2005 20:39 schreef BrauN het volgende:
Ik ben daar dus onwijs tevreden over hè. Voor maar één euro! Een soort van gekrompen McChicken, maar zeker zo lekker.
[afbeelding]
Hij zit nog t/m 20 juni in het assortiment, maar van mij mag ie permanent opgenomen worden.
Weet iemand trouwens die saus te plaatsen? Ik vind die zo gruwelijk lekker dat ik 'm in een flesje wil hebben, maar is het zoete chilisaus of wat? Het doet me ook een beetje denken aan Chinees...Babi Pangang ofzo...
Maar verder: Chili Chicken Burger
Slotje dan maar voor spam?quote:Op maandag 25 september 2006 13:46 schreef Riann het volgende:
[afbeelding]
Deeltje 5
Voorgaande deeltje
[Centraal] Mac Donalds
[Centraal] McDonald's deel 2
McDonald's deel 3
McDonald's deel 4
Websites
www.mcdonalds.nl
www.mcdonalds.be
www.mcdonalds.de
zit niet zo te zeuren azijnpisser, dat was gewoon een bagger topic, dat weet jij ook.quote:Op maandag 15 januari 2007 20:46 schreef BonteAvond het volgende:
Dit topic is gesloten door Martijn_77 met de mededeling dat het spam is: Lang leve de Deense TOKO
Je weigert te reageren op het feit dat het Mcdonalds topic alleen maar URL´s bevat naar de McDonalds websitesquote:Op maandag 15 januari 2007 20:51 schreef Martijn_77 het volgende:
Nee, geen slotjes voor spam zoals in de FB van ONZ ook al aan je is uitgelegd is dat de andere topics over de producten van die die zaken verkopen.
Dat topic wat jij opende bevatte alleen reclame en de link naar de site van een supermarkt. Dat is niet voldoende als je de producten van die supermarkt wil gaan bespreken neem dan een voorbeeld aan
Favo Lidl artikel
Favo Aldi artikel
Anders lees je even waarom Martijn het heeft gesloten, namelijk dat het spam isquote:Op maandag 15 januari 2007 20:50 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
zit niet zo te zeuren azijnpisser, dat was gewoon een bagger topic, dat weet jij ook.
het slotje was terecht, een supermarkt heeft geen hol te maken met een keten zoals een mcdonalds
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |