als je nu eens verder kijkt dan je neus lang is zie je dat de insteek van dat topic compleet anders is dan dat "grappig"quote:Op maandag 15 januari 2007 20:52 schreef BonteAvond het volgende:
Je weigert te reageren op het feit dat het Mcdonalds topic alleen maar URL´s bevat naar de McDonalds websitesJe meet dus met twee maten.
het was helemaal geen spam, het was gewoon een kuttopicquote:Op maandag 15 januari 2007 20:53 schreef BonteAvond het volgende:
[..]
Anders lees je even waarom Martijn het heeft gesloten, namelijk dat het spam isAls we naar de McDonalds topics kijken dan zie je dat er in de OP van het huidige McDonalds topic alleen maar URL´s staan naar McDonalds websites, en dat er in vorige McDonalds topics zelfs advertenties stonden in de OP.
Dit is dus meten met twee maten.
Een ´advertentie´ is een advertentie. En die stond er dus in het betreffende McDonalds topic.quote:Op maandag 15 januari 2007 20:55 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
als je nu eens verder kijkt dan je neus lang is zie je dat de insteek van dat topic compleet anders is dan dat "grappig"bedoelde topic van jou
![]()
Martijn het modje sluit het met de mededeling dat het spam isquote:Op maandag 15 januari 2007 20:55 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
het was helemaal geen spam, het was gewoon een kuttopic
maar jij moet niet zo vreselijk doorzeveren en alles uit het verband rukken, dat is nergens voor nodig.
kuttopic --> slotje
bagger is even leuk (er kunnen wel meer topics een slotje gebruiken trouwens) , maar daarna niet meer.
dan verandert hij de sluitpost met de mededeling 'gaar kuttopic' en ben jij weer blij?quote:Op maandag 15 januari 2007 20:57 schreef BonteAvond het volgende:
[..]
Martijn het modje sluit het met de mededeling dat het spam is![]()
Je mist het wel he? Modje zijn? Snapte ook niet dat je was weggegaanquote:Op maandag 15 januari 2007 20:58 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
dan verandert hij de sluitpost met de mededeling 'gaar kuttopic' en ben jij weer blij?
ik ben nooit weggegaan, maar dat is een hele andere discussiequote:Op maandag 15 januari 2007 20:59 schreef BonteAvond het volgende:
[..]
Je mist het wel he? Modje zijn? Snapte ook niet dat je was weggegaan![]()
Dat is het ook omdat je alleen reclame en een link dumptquote:Op maandag 15 januari 2007 20:57 schreef BonteAvond het volgende:
Het was inderdaad niet uitsluitend spam, het was gewoon een kut baggertopic dat niets in CUL te zoeken had.quote:Op maandag 15 januari 2007 20:57 schreef BonteAvond het volgende:
Jij bent tenminste duidelijk, ook al ben ik het niet met je eensquote:Op maandag 15 januari 2007 21:00 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ik ben nooit weggegaan, maar dat is een hele andere discussie![]()
Nee hoor, ik vroeg om een discussie over de producten van de Deense tokoquote:Op maandag 15 januari 2007 21:01 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Dat is het ook omdat je alleen reclame en een link dumpt![]()
Maar nu genoeg er over het topic is een blijft dicht en die andere topics gaan niet dicht![]()
Tsja, als hij dat nou had gezegdquote:Op maandag 15 januari 2007 21:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Het was inderdaad niet uitsluitend spam, het was gewoon een kut baggertopic dat niets in CUL te zoeken had.
Prima dat dit soort topics gesloten worden.
Dan zeg ik dat toch in mijn slotpost als jij daar gelukkig van wordtquote:
Je zal eens een keer toegeven dat je geen gelijk had met je spamquote:Op maandag 15 januari 2007 21:10 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Dan zeg ik dat toch in mijn slotpost als jij daar gelukkig van wordt![]()
Als jij nu stopt met doorzagen over dit onderwerpquote:Op maandag 15 januari 2007 21:14 schreef BonteAvond het volgende:
Je zal eens een keer toegeven dat je geen gelijk had met je spam....
quote:Op maandag 15 januari 2007 21:20 schreef Lucille het volgende:
BonteAvond kan vertrekken, deze kloon is net zo vervelend als je vorige kloon die ook al gebanned is.
Zoals jij ook weet bans worden niet op het forum besprokenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 01:41 schreef golfer het volgende:
Nou ben ik toch wel benieuwd wie het oorspronkelijk was:
dit gaat niet over bans, maar over kloonsquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:49 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Zoals jij ook weet bans worden niet op het forum besproken![]()
als er geen slotje op gezet was, had het gewoon blijven staan waar het was, geen haan die ernaar kraait.quote:Op maandag 5 februari 2007 17:59 schreef MissHobje het volgende:
Ts stuurde een verzoekje ervoor en gezien de reacties was het nou niet echt een goed topic![]()
Ja I know maar ze wilde er graag een slot erop, dan ben ik de rotste nietquote:Op maandag 5 februari 2007 19:02 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
als er geen slotje op gezet was, had het gewoon blijven staan waar het was, geen haan die ernaar kraait.
en heeft ooit iemand dezelfde vraag, dan wordt 'ie omhoog gekickt of niet, want dat is de persoon er blijkbaar mee geholpen
quote:Op donderdag 8 februari 2007 01:03 schreef MissHobje het volgende:
Eerlijk gezegd denk ik dat dat andere topic niet gezien is..ik zag hem ook pas net
Ik zie nu de flauwheid, best wel copie
Ik sluit hem sowieso even dus dan is dat opgelost golfer![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |