klopt, maar wat je ook kunt doen is 4 tomaten of trostomaten kopen, groote dikke vette tomaten, je kan zelf natuurlijk met hoeveel heden experimenteren.quote:
Er kan vast nog wel een paprikatje door heen toch?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:52 schreef Apekoek het volgende:
[..]
klopt, maar wat je ook kunt doen is 4 tomaten of trostomaten kopen, groote dikke vette tomaten, je kan zelf natuurlijk met hoeveel heden experimenteren.
om aan mijn hoeveelheid groente te komen had ik dus gewoon erg veel tomaten gebruikt.
kan zeker, nog niet geprobeerd. doe je mee?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:56 schreef Jesse- het volgende:
[..]
Er kan vast nog wel een paprikatje door heen toch?
Klinkt verder lekker
dit is niet zo maar een eettip, dit combineerd makkelijkheid en zeer culinaire genot in 1. en ben wel eens benieuwd hoeveel mensen dit ook lekker vinden.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:55 schreef golfer het volgende:
Kon je niet kwijt in Wat eten en/of drinken we vandaag? Deel 40
Ja!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:01 schreef Apekoek het volgende:
[..]
kan zeker, nog niet geprobeerd. doe je mee?
Saus bouwen? Dat is helemaal niet nodig.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:10 schreef W1ZZ het volgende:
Het spijt me maar dit lijkt me weinig smakelijk... Een heel potje pesto? Vis en kaas? Vis en pesto? En als je de pasta gaar kookt en vervolgens nog de hele saus gaat bouwen dan is de pasta echt tot snot gekookt tegen de tijd dat je gaat eten...
hoezo is dat helemaal niet nodig?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:58 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Saus bouwen? Dat is helemaal niet nodig.
je warmt het geheel gewoon even op, de pasta blijft prima, weet niet waar je het over hebt.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:06 schreef W1ZZ het volgende:
[..]
hoezo is dat helemaal niet nodig?Je doet de pasta terug in de pan, dondert de andere ingrediėnten erbij en verwarmt dat. Klinkt mij als twee dingen in de oren, namelijk ten eerste saus bouwen en ten tweede het veel te ver door laten garen van de pasta.
ook lekker idee, die rucola en olijven gooi je erbij of inplaats van?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:30 schreef _Boo_ het volgende:
Dat eet ik als geen zin heb om te koken, alleen gooi er ik nog rucola en zwarte olijven doorheen.
Dan hebben wij blijkbaar een andere definitie van goede pasta. Ik heb 'm graag al dente, jij wellicht all'olandese?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:32 schreef Apekoek het volgende:
[..]
je warmt het geheel gewoon even op, de pasta blijft prima, weet niet waar je het over hebt.
pasta wordt pas snot als je het in water te lang laat door koken, niet als je het verder een beetje opwarmt. het geheel wordt namelijk ook niet zo sauzig, want er is simpel weg geen saus of echt vloeibare substantie bij betrokken,
Maar dat is fantastisch Mike!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:01 schreef Apekoek het volgende:
[..]
dit is niet zo maar een eettip, dit combineerd makkelijkheid en zeer culinaire genot in 1.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |