Wat is dat nou?quote:
Ja inderdaad, als het er mooi uit ziet, eet dat gewoon lekkerder.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Dank.![]()
We doen allebei niet alleen ons best met het koken, maar de presentatie van het voedsel vinden we ook belangrijk.
Uiterlijk en geur zijn al voor 50% net zo belangrijk als de smaak van voedsel.
Ik snap hetquote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:49 schreef het-is-mij het volgende:
[..]
Ja inderdaad, als het er mooi uit ziet, eet dat gewoon lekkerder.
Je kan ook zo voor de gek worden gehouden wat kleuren en vormen betreft.
Op het werk hadden we een toetje waar oranje sliertjes opzaten (leek dus op wortelsliertjes) maar het was chocola en het proeft en eet gewoon anders........
Beetje vage omschrijving maar misschien snappen jullie het.
Maar iig, ziet er dus altijd goed uit!
En die foto's blijven doen, is leuk!
Dus het is nog niet eens dood?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hij gooit zijn beentjes in de lucht
MUUS, wat een heerlijke Indische maaltijd heb je gemaakt.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:54 schreef MUUS het volgende:
Ik heb vanaf 12:00u vanmiddag in de keuken gestaan om het volgende te maken:
Semoor vlees
Ajam pedis
Rendang eieren
Sambal goreng boontjes
Garnalen in filodeeg (Nee, past er niet bij, maar had ik zin in..)
Witte lijst
Mie
Daarbij:
twee soorten kroepoek
Gebakken uitjes
Atjar
En als toetje bij de koffie was er spekkoek..
*burp*
Mijn visite en ik hebben besloten dat we de komende twee dagen niet meer hoeven te eten..
Zelf je boemboe's gemaakt of uit een pakkie?quote:Op zondag 4 februari 2007 00:01 schreef MUUS het volgende:
Ja, het was weer lekkâh,. Veul, maar wel lekkâh.
Vroegâh ging ik altijd naar de markt om 65613056 kruiden te halen. Totdat ik eens werd uitgelachen door een stel Indo's.quote:Op zondag 4 februari 2007 00:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Zelf je boemboe's gemaakt of uit een pakkie?
quote:Op zondag 4 februari 2007 00:08 schreef MUUS het volgende:
Vroegâh ging ik altijd naar de markt om 65613056 kruiden te halen. Totdat ik eens werd uitgelachen door een stel Indo's.. Waarom deed ik dat toch als al die handige boemboes er zijn...
Ik haal niet de boemboes uit de supermarkt trouwens, maar samen met de kokosmelk en santen bij de toko..
* B.A.Trix is jaloers op visitequote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:54 schreef MUUS het volgende:
[..]
Dus het is nog niet eens dood?.
Laat ik even on-topic doen voordat ik om mijn kop krijg..
Ik heb vanaf 12:00u vanmiddag in de keuken gestaan om het volgende te maken:
Semoor vlees
Ajam pedis
Rendang eieren
Sambal goreng boontjes
Garnalen in filodeeg (Nee, past er niet bij, maar had ik zin in..)
Witte lijst
Mie
Daarbij:
twee soorten kroepoek
Gebakken uitjes
Atjar
En als toetje bij de koffie was er spekkoek..
*burp*
Mijn visite en ik hebben besloten dat we de komende twee dagen niet meer hoeven te eten..
Goed idee zeg!!quote:Op zondag 4 februari 2007 01:22 schreef LennyKravitz het volgende:
Vandaag op:
Rijst met Hongaarse Goulash... paprika, prei, uitje... sambal bij..![]()
ow... enne... drink er altijd een beker melk bij...![]()
Was ook erg lekkerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |