Thanksquote:Op maandag 16 april 2007 22:21 schreef het-is-mij het volgende:
Twee bijna dezelfde topics:
Fantopic>>>> Wieckse Witte Rosé
Wieckse Rosé
Volgens mij heeft ze bewust een apart topic aangemaakt omdat dit niet over de standaard barbecue gaat.quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:01 schreef MissHobje het volgende:
Regel ik golfer, thanks voor het meedenken
wat dacht je van ONZ?quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:44 schreef Isabeau het volgende:
Och, het gaat over voedselTS heeft het hier geopend en ik zie eigenlijk nauwelijks een beter forum om het heen te trappen. Typisch gevalletje 'wal en schip'.
Dan kan het er juist bijquote:Op dinsdag 17 april 2007 17:01 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze bewust een apart topic aangemaakt omdat dit niet over de standaard barbecue gaat.
offtopic is het natuurlijk niet, het is wel degelijk ontopic, mensen geven nu eenmaal ook hun eigen mening hequote:Op dinsdag 24 april 2007 21:24 schreef Spacehamster het volgende:
Mag mijn thread Vetvrije, suikerloze cake a.u.b. op slot of liever nog verwijderd want er wordt alleen maar offtopic in gezevert.
Ik zie geen reden om dit topic op slot te gooien. Wordt niet echt of topic gegaan.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:24 schreef Spacehamster het volgende:
Mag mijn thread Vetvrije, suikerloze cake a.u.b. op slot of liever nog verwijderd want er wordt alleen maar offtopic in gezevert.
Leukste, relaxte subforum.quote:Op woensdag 25 april 2007 02:10 schreef zoalshetis het volgende:
ik vind cul toch wel het meest relaxte, minst onz-achtige, subforum voor mods.
Dieet en voedsel zijn heel nauw verweven dus je kunt helaas geen strakke lijn trekken.quote:Op woensdag 25 april 2007 01:55 schreef Spacehamster het volgende:
Dubbel...mijn posts zijn wel voor minder gemod.
Ik verwacht dat hier gepraat wordt over hoe het voedsel uit het topic te bereiden. Niet over dieet adviezen in het algemeen.
Maargoed, ben helaas geen mod.
Die mening deel ik volledigquote:
quote:Op woensdag 25 april 2007 19:19 schreef Martijn_77 het volgende:
Dieet en voedsel [...] helaas geen strakke lijn
quote:Op woensdag 25 april 2007 21:18 schreef Reese het volgende:
[..]Ik vind dit echt de allerbeste post die ik ooit van je gelezen heb, Martijn!
Hou deze lijn vast!![]()
Nog steeds wat rancuneus golfer?quote:Op woensdag 25 april 2007 03:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Leukste, relaxte subforum.![]()
het is dat de rooien mij niet meer pruimen, anders zou ik ook dolgraag hier mod willen zijn
dit is heul geen slowchatquote:Op donderdag 3 mei 2007 02:05 schreef Stereotomy het volgende:
Gezellig hier! TVP!
slowslettopicquote:Op donderdag 3 mei 2007 02:05 schreef Stereotomy het volgende:
Gezellig hier! TVP!
Mja, omdat je dan een hele grote collectie "Ik zoek een restaurant in Lutjebroek etc." krijgt en het een vaak terugkerende vraag isquote:Op zondag 6 mei 2007 00:09 schreef Isabeau het volgende:
Niet dat ik weet en waarom ook eigenlijk?
Heb woensdag tentamen, en heb vandaag geen flikker uitgevoerd (ja, de stad in en nieuwe schoenen gekocht enzo) dus ik moet zo mijn computer uitzetten en gaan studeren van mezelf.quote:Op zondag 6 mei 2007 00:40 schreef Isabeau het volgende:
Ik hoop dat het nut heeft
Blijf je vannacht ook weer wakker?
quote:Op zondag 6 mei 2007 00:27 schreef Stereotomy het volgende:
Ik val onmiddelijk op mijn knieën voor jouEn voor MissHobje, Bluezzz, Morwen, .... etc.
Nouja, de reacties op zo'n topic zijn dan altijd wel weer met de zoekfunctie te vinden als het allang uit de AT is verdwenen, dus misschien heeft het wel nut.
SMS strafpuntvoorhob naar 09292quote:Op maandag 7 mei 2007 00:07 schreef MissHobje het volgende:
[..]gelukt met leren>?>?
Ow tis feedback![]()
zie slowchat topic.
Dat was een grapje van de uitvinder van dit subforum, Shmoopy.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:57 schreef Camplo het volgende:
Modje of wie ever
Subforum heet Culinesse à gogo
waar staat: à gogo voor![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:03 schreef popolon het volgende:
à gogo is een Franse term. In de betekenis als van 'veel'.
Of zoiets.
Bronquote:"a Go Go" wat betekent: "Naar Hartelust".
exact.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:11 schreef Laton het volgende:
wake me up
zie, dat staat toch veel beter manquote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:40 schreef Stereotomy het volgende:
aarvoor kunnen ze jouw 's nacht akkermaken
Ach, hij heeft al een andere manier van spammen ontdekt, zie Uitgebreide Food recensies. en Uitgebreide Food recensies.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:09 schreef Isabeau het volgende:
Ik krijg gewoon zin in lekker eten als ik naar de foto's op je website kijk, boylovesgirlMaar echt spammen/promoten kan ik helaas niet toestaan, tenzij iemand bijv. vraagt om een review of mening over een restaurant waar je geweest bent. In dat geval is je link on topic en kan je die gewoon plaatsen. "Zomaar" je linkje op verschillende plekken plaatsen puur voor promotie is spam en dat is op Fok niet toegestaan.
En hier laat ik je linkje gewoon staan voor de liefhebbers die even willen kijken naar de zo te zien degelijke restaurantreviews (in het Engels).
staat al in z'n sig, dat is het erge aan het verhaalquote:Op woensdag 20 juni 2007 14:30 schreef Stereotomy het volgende:
Zet het dan in je sig neer, en bewaar de ruimte in je berichten voor nuttige dingen.
als ik wist hoe ik dat zou kunnen doen, had ik dat wel gedaan... howto anyone??quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:01 schreef Isabeau het volgende:
Ja, ik zag het al en dat is op zich gewoon ontopic natuurlijk, alleen jammer dat daar dan geen foto's bijstaan. Dat zou de tekst aantrekkelijker maken om te lezen. Ik geef MissHobje ook gelijk, je kan die link niet elke keer weer opnieuw plaatsen in hetzelfde topic.
zeuren om het zeuren?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:25 schreef Stereotomy het volgende:
MissHobje sluit onterecht een thread
Mevrouw Hobbema, ik roep u tot verantwoording!
Ik geef Miss Hobje groot gelijkquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:25 schreef Stereotomy het volgende:
een broccolimuts, getsiequote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, alleen omdat ze mooie ogen en groen schaamhaar heeft zeker
Zoiets? http://somethingpositive.net/sp03182002.shtmlquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, alleen omdat ze mooie ogen en groen schaamhaar heeft zeker
Blijkbaar is een relevante vraag stellen 'bagger en gebash'. De TS heeft z'n antwoord nog helemaal niet gehad: Niemand heeft iets relevants kunnen zeggen over de vermeende schadelijke invloed van eten uit een in de magnetron verwarmd plastic bakje op iemands gezondheid.quote:Aangezien dit top ik bagger en gebash verzand is gaat ie opslot
TS heeft zijn antwoord al gehad
En er staan nog ergere tussen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:00 schreef B_TRAVEN het volgende:
Let even op: Rot even op.
Er is nog steeds geen antwoord op zijn vraag.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:06 schreef Martijn_77 het volgende:
Als je dan eerst naar je eigen reacties in dat topic kijkt...
[..]
En er staan nog ergere tussen.
Dan snap je waarom ie dicht gaat. En heb de OP aangepast zodat TS zijn antwoord krijgt
quote:Zo'n plastic bakje van de chinees. Kan dat in de magnetron?
Dat zou ik de sluitpost toch nog maar een keer lezen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:09 schreef B_TRAVEN het volgende:
[..]
Er is nog steeds geen antwoord op zijn vraag.
[..]
Bullshit, er is allang antwoord gegeven. Niet iedere Chinees heeft hetzelfde bakje. De meeste zijn nu wel magnetronbestendig, maar zeker bij de wat goedkopere afhaal wil men nog wel eens de oude, niet magnetronbestendige bakjes gebruiken.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:09 schreef B_TRAVEN het volgende:
[..]
Er is nog steeds geen antwoord op zijn vraag.
[..]
Wat is 'magnetronbestendig'? Je denkt dat je niks op kan warmen in bakjes die niet 'magnetronbestendig' zijn? Zoals ik al zei, als je zo'n bakje er niet te lang in laat staan gaat ie niet eens smelten.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Bullshit, er is allang antwoord gegeven. Niet iedere Chinees heeft hetzelfde bakje. De meeste zijn nu wel magnetronbestendig, maar zeker bij de wat goedkopere afhaal wil men nog wel eens de oude, niet magnetronbestendige bakjes gebruiken.
En zoals de TS op advies al gedaan had: kijk even op het onderkant van het bakje, daar staat prima op of het bakje magnetronbestendig is of niet.
Je wilt zeggen dat dat in je eten komt als de magnetron een plastic bakje verwarmt?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Bullshit, er is allang antwoord gegeven. Niet iedere Chinees heeft hetzelfde bakje. De meeste zijn nu wel magnetronbestendig, maar zeker bij de wat goedkopere afhaal wil men nog wel eens de oude, niet magnetronbestendige bakjes gebruiken.
Voor medische achtergrond, zie dit artikel over plasticvergiftiging.![]()
De grenslaag van zo'n niet-magnetronbestendig bakje smelt altijd een beetje in contact met voedsel dat fatsoenlijk in de magnetron verwarmd wordt, zoals je dat hoort te doen met voedsel dat een dag of twee in de koelkast heeft gestaan. Magnetronbestendige bakjes zijn gemaakt van polymeren met zo'n hoog smeltpunt dat ze temperaturen in de magnetron makkelijk kunnen doorstaan.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:21 schreef B_TRAVEN het volgende:
[..]
Wat is 'magnetronbestendig'? Je denkt dat je niks op kan warmen in bakjes die niet 'magnetronbestendig' zijn? Zoals ik al zei, als je zo'n bakje er niet te lang in laat staan gaat ie niet eens smelten.
De vraag is of het gebruik van zo'n bakje in een magnetron SCHADELIJK IS VOOR DE GEZONDHEID JA OF NEE.
En ik geloof niet dat jij daar een antwoord op hebt.
Van plastics die een laag smeltpunt hebben, zoals thermoplasten en sommige thermoharders, ja. Snap je het nu?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:23 schreef B_TRAVEN het volgende:
[..]
Je wilt zeggen dat dat in je eten komt als de magnetron een plastic bakje verwarmt?
't Smelt een beetje. En dan? Ik geloof dat er iets tot jou niet helemaal doordringt. De vraag is namelijk of er dan stoffen uit 't plastic in je eten komen, en belangrijker, of die schadelijk zijn.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
De grenslaag van zo'n niet-magnetronbestendig bakje smelt altijd een beetje in contact met voedsel dat fatsoenlijk in de magnetron verwarmd wordt, zoals je dat hoort te doen met voedsel dat een dag of twee in de koelkast heeft gestaan. Magnetronbestendige bakjes zijn gemaakt van polymeren met zo'n hoog smeltpunt dat ze temperaturen in de magnetron makkelijk kunnen doorstaan.
Dus wat men jou al een tijdje probeert te vertellen, dringt gewoon niet tot je door. Gewoon te kortzichtig (of te dom waarschijnlijk).
't Enige wat je de hele tijd zit te verkondigen is dat 't smelt. Dat lijkt me duidelijk ja. De vraag is nogmaals of er schadelijke stoffen vrijkomen. Dat heb je nog steeds niet hard kunnen maken.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
De grenslaag van zo'n niet-magnetronbestendig bakje smelt altijd een beetje in contact met voedsel dat fatsoenlijk in de magnetron verwarmd wordt, zoals je dat hoort te doen met voedsel dat een dag of twee in de koelkast heeft gestaan. Magnetronbestendige bakjes zijn gemaakt van polymeren met zo'n hoog smeltpunt dat ze temperaturen in de magnetron makkelijk kunnen doorstaan.
Dus wat men jou al een tijdje probeert te vertellen, dringt gewoon niet tot je door. Gewoon te kortzichtig (of te dom waarschijnlijk).
[..]
Van plastics die een laag smeltpunt hebben, zoals thermoplasten en sommige thermoharders, ja. Snap je het nu?
Nou sorry hoor, volgend jaar weer eeen nieuwe pogingquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:25 schreef Stereotomy het volgende:
Och, sorry dat je iemand bent die alles letterlijk voorgekauwd wil hebben voordat je het kunt snappen. Blijkbaar weet je niet wat 'smelten' betekent.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:29 schreef B_TRAVEN het volgende:
[..]
't Smelt een beetje. En dan? Ik geloof dat er iets tot jou niet helemaal doordringt. De vraag is namelijk of er dan stoffen uit 't plastic in je eten komen, en belangrijker, of die schadelijk zijn.
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:34 schreef Martijn_77 het volgende:
He jongens kunnen jullie daarover niet in Lifestyle of Wetenschap, Filosofie, Levensbeschouwing een nieuw topic openen. Dit is de FoodBack!!
Bind me vast en salade me.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:34 schreef Martijn_77 het volgende:
He jongens kunnen jullie daarover niet in Lifestyle of Wetenschap, Filosofie, Levensbeschouwing een nieuw topic openen. Dit is de FoodBack!!
Er staat in je linkje op geen enkele manier aangegeven dat de vergiftiging het gevolg is/kan zijn van eten uit een in de magnetron verwarmd plastic bakje. Er staat overigens ook niets over de zeldzaamheid van de aandoening.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Och, sorry dat je iemand bent die alles letterlijk voorgekauwd wil hebben voordat je het kunt snappen.
Ja, stoffen uit het plastic kunnen in je eten komen, en ja, zoals je in het artikel boven kunt lezen is plasticvergiftiging geen zeldzame aandoening. Actute vergiftiging zul je er niet van krijgen, maar waarom zou je het verhoogde risico op een chronische aandoening willen nemen, omdat je te lui bent om het bakje te checken?![]()
Ah, jammer.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:32 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Nou sorry hoor, volgend jaar weer eeen nieuwe poging
had ik hem niet gesloten, dan had het ook niet goed geweest, krijg je weer te horen dat het topic nog steeds open is enzo
Verder dat groene plukje is het grasvan die doorkijk benen heeft ze
je had er zelfs een feedback topic voor over, dat siert je dan weer
![]()
Sinds als heul langquote:
Hmjamhmmmquote:Op zaterdag 7 juli 2007 03:22 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Sinds als heul lang
Je gaat me toch niet serieus vertellen dat je dat niet gezien hebt ?
Ben je ooit weg geweest dan?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 05:48 schreef Isabeau het volgende:
En bedanktIk zit hier al een jaar! En wat nou "weer", wanneer ben ik weg geweest dan?
Misschien was je alleen weg op de forumindex?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 05:48 schreef Isabeau het volgende:
En bedanktIk zit hier al een jaar! En wat nou "weer", wanneer ben ik weg geweest dan?
of keek jij niet goed uit je ogen?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Misschien was je alleen weg op de forumindex?
Isa over het hoofd gezienquote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:31 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
of keek jij niet goed uit je ogen?
Goede feedback.quote:Op zondag 8 juli 2007 00:15 schreef Isabeau het volgende:
foei![]()
Er ligt alwéér chocolade op mijn werk voor de medewerkers. Echt origineel zijn ze niet bij personeelszaken in het bedenken van presentjes. Vorige keer vrijwel een zelfde plak chocolade met "Bedankt" erop en nu dus een plak chocolade met "100 jaar". En die chocolade is smérig![]()
Oh, dit was niet het SC topic?quote:
quote:Op zondag 8 juli 2007 00:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh, dit was niet het SC topic?
(en nee, het is cacao-fantasie)
Idd jeugd herineringenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |