Mja, omdat je dan een hele grote collectie "Ik zoek een restaurant in Lutjebroek etc." krijgt en het een vaak terugkerende vraag isquote:Op zondag 6 mei 2007 00:09 schreef Isabeau het volgende:
Niet dat ik weet en waarom ook eigenlijk?
Heb woensdag tentamen, en heb vandaag geen flikker uitgevoerd (ja, de stad in en nieuwe schoenen gekocht enzo) dus ik moet zo mijn computer uitzetten en gaan studeren van mezelf.quote:Op zondag 6 mei 2007 00:40 schreef Isabeau het volgende:
Ik hoop dat het nut heeft
Blijf je vannacht ook weer wakker?
quote:Op zondag 6 mei 2007 00:27 schreef Stereotomy het volgende:
Ik val onmiddelijk op mijn knieën voor jouEn voor MissHobje, Bluezzz, Morwen, .... etc.
Nouja, de reacties op zo'n topic zijn dan altijd wel weer met de zoekfunctie te vinden als het allang uit de AT is verdwenen, dus misschien heeft het wel nut.
SMS strafpuntvoorhob naar 09292quote:Op maandag 7 mei 2007 00:07 schreef MissHobje het volgende:
[..]gelukt met leren>?>?
Ow tis feedback![]()
zie slowchat topic.
Dat was een grapje van de uitvinder van dit subforum, Shmoopy.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:57 schreef Camplo het volgende:
Modje of wie ever
Subforum heet Culinesse à gogo
waar staat: à gogo voor![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:03 schreef popolon het volgende:
à gogo is een Franse term. In de betekenis als van 'veel'.
Of zoiets.
Bronquote:"a Go Go" wat betekent: "Naar Hartelust".
exact.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:11 schreef Laton het volgende:
wake me up
zie, dat staat toch veel beter manquote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:40 schreef Stereotomy het volgende:
aarvoor kunnen ze jouw 's nacht akkermaken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |