quote:Wieckse Rosé: friszoete verleiding 4 april 2006 - Wieckse heeft goed nieuws. De familie is uitgebreid met een verleidelijk nieuw bier: Wieckse Rosé, een heerlijk zacht en fruitig witbier. De primeur? Die is weggelegd voor de Nederlandse horeca! Het bier is rozerood van kleur zoals een mooie rosé en dat maakt het heel aantrekkelijk voor wie op zoek is naar eens wat anders.
Willeke Ebbens (Account Manager Heineken Brouwerijen) is blij met dit nieuwe product. “Veel van mijn klanten in de horeca hadden al eens aangegeven dat er naast Wieckse Witte plaats is voor een ander bier dat zowel mannen als vrouwen aanspreekt. Zij zien in dat ze meer traffic naar hun zaak genereren, wanneer je bezoekers kunt aanspreken met een zomers bier zoals Wieckse Rosé. Zeker als het in een zeer elegant merkglas wordt geserveerd. Daar komen mensen graag voor terug.”
Hee, da's toevallig... Een vriend van me zei ook al dat ik die eens moest proberen. Wat is het alcohol percentage? In Wieckse Rosé zit (slechts) 4%...quote:Op zondag 21 mei 2006 18:29 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Ik drink deze regelmatig, best lekker maar je wordt er wel snel dronken van
[afbeelding]
Dit lijkt niet op echte rosé, daar is het veeeeeel te zoet voor. Het is eigenlijk echt gewoon cassis met wat alcohol...quote:Op zondag 21 mei 2006 19:18 schreef I.R.Baboon het volgende:
Echte rosé vind ik trouwens maar vieze troep, dus als het daarop lijkt is het meteen een nominatie voor Meest Vieze Biertje Ooit.
Dat is de benaming bier niet waardig.quote:Op zondag 21 mei 2006 19:23 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Dit lijkt niet op echte rosé, daar is het veeeeeel te zoet voor. Het is eigenlijk echt gewoon cassis met wat alcohol...
Ach, ik ken ook extreem zoete kriek die bij mij toch echt wel in de categorie 'Bier' valt. Bijzonder Lekker Bier, zelfs.quote:Op zondag 21 mei 2006 19:25 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Dat is de benaming bier niet waardig.
Zoet bier is niet lekker.quote:Op zondag 21 mei 2006 19:28 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ach, ik ken ook extreem zoete kriek die bij mij toch echt wel in de categorie 'Bier' valt. Bijzonder Lekker Bier, zelfs.
Ik zeg, terrasje pikken?quote:
Lijkt het een beetje op Kriek of is het nog veel zoeter?quote:Op zondag 21 mei 2006 19:23 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Dit lijkt niet op echte rosé, daar is het veeeeeel te zoet voor. Het is eigenlijk echt gewoon cassis met wat alcohol...
Geen idee eigenlijk, de laatste keer dat ik kriek gedronken heb, was ik 17 ofzo... Dat was Mort Subiet, de enige juiste naam voor het spulquote:Op donderdag 25 mei 2006 18:50 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Lijkt het een beetje op Kriek of is het nog veel zoeter?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |