abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 19 juni 2007 @ 23:09:32 #251
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_50634202
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 18:09 schreef Isabeau het volgende:
Ik krijg gewoon zin in lekker eten als ik naar de foto's op je website kijk, boylovesgirl Maar echt spammen/promoten kan ik helaas niet toestaan, tenzij iemand bijv. vraagt om een review of mening over een restaurant waar je geweest bent. In dat geval is je link on topic en kan je die gewoon plaatsen. "Zomaar" je linkje op verschillende plekken plaatsen puur voor promotie is spam en dat is op Fok niet toegestaan.

En hier laat ik je linkje gewoon staan voor de liefhebbers die even willen kijken naar de zo te zien degelijke restaurantreviews (in het Engels).
Ach, hij heeft al een andere manier van spammen ontdekt, zie Uitgebreide Food recensies. en Uitgebreide Food recensies.

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_50647891
Ja, ik zag het al en dat is op zich gewoon ontopic natuurlijk, alleen jammer dat daar dan geen foto's bijstaan. Dat zou de tekst aantrekkelijker maken om te lezen. Ik geef MissHobje ook gelijk, je kan die link niet elke keer weer opnieuw plaatsen in hetzelfde topic.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 20 juni 2007 @ 14:30:14 #253
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_50653402
Zet het dan in je sig neer, en bewaar de ruimte in je berichten voor nuttige dingen.
Confidence through competence
  woensdag 20 juni 2007 @ 14:30:50 #254
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_50653428
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 14:30 schreef Stereotomy het volgende:
Zet het dan in je sig neer, en bewaar de ruimte in je berichten voor nuttige dingen.
staat al in z'n sig, dat is het erge aan het verhaal
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_50661907
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 12:01 schreef Isabeau het volgende:
Ja, ik zag het al en dat is op zich gewoon ontopic natuurlijk, alleen jammer dat daar dan geen foto's bijstaan. Dat zou de tekst aantrekkelijker maken om te lezen. Ik geef MissHobje ook gelijk, je kan die link niet elke keer weer opnieuw plaatsen in hetzelfde topic.
als ik wist hoe ik dat zou kunnen doen, had ik dat wel gedaan... howto anyone??
  vrijdag 6 juli 2007 @ 15:25:02 #256
55709 Stereotomy
pi_51202660
MissHobje sluit onterecht een thread

Mevrouw Hobbema, ik roep u tot verantwoording!
  vrijdag 6 juli 2007 @ 15:27:10 #257
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_51202757
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 15:25 schreef Stereotomy het volgende:

zeuren om het zeuren?
  vrijdag 6 juli 2007 @ 15:28:11 #258
55709 Stereotomy
pi_51202802
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 15:27 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

zeuren om het zeuren?
Zeuren om het zeuren om het zeuren?
  vrijdag 6 juli 2007 @ 15:36:51 #259
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_51203160
quote:

Ik geef Miss Hobje groot gelijk
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  vrijdag 6 juli 2007 @ 15:38:33 #260
55709 Stereotomy
pi_51203221
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 15:36 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Ik geef Miss Hobje groot gelijk
Ja, alleen omdat ze mooie ogen en groen schaamhaar heeft zeker
  vrijdag 6 juli 2007 @ 15:40:28 #261
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_51203284
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 15:38 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

een broccolimuts, getsie
pi_51203334
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 15:38 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Zoiets? http://somethingpositive.net/sp03182002.shtml
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_51204098
Zo'n plastic bakje van de chinees.

Lekkere actie weer van Martijn_77.
quote:
Aangezien dit top ik bagger en gebash verzand is gaat ie opslot

TS heeft zijn antwoord al gehad
Blijkbaar is een relevante vraag stellen 'bagger en gebash'. De TS heeft z'n antwoord nog helemaal niet gehad: Niemand heeft iets relevants kunnen zeggen over de vermeende schadelijke invloed van eten uit een in de magnetron verwarmd plastic bakje op iemands gezondheid.

Het lijkt me dus dat 'ie weer open kan totdat er een antwoord is.
Het oerwoud zong zijn eeuwig lied, zong zijn eeuwig veranderende verhalen waarvan elk opnieuw begon met de laatste zin van het zojuist beëindigde.
  vrijdag 6 juli 2007 @ 16:06:46 #264
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_51204242
Als je dan eerst naar je eigen reacties in dat topic kijkt...
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 15:00 schreef B_TRAVEN het volgende:
Let even op: Rot even op.
En er staan nog ergere tussen.

Dan snap je waarom ie dicht gaat. En heb de OP aangepast zodat TS zijn antwoord krijgt
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_51204324
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 16:06 schreef Martijn_77 het volgende:
Als je dan eerst naar je eigen reacties in dat topic kijkt...
[..]

En er staan nog ergere tussen.

Dan snap je waarom ie dicht gaat. En heb de OP aangepast zodat TS zijn antwoord krijgt
Er is nog steeds geen antwoord op zijn vraag.
quote:
Zo'n plastic bakje van de chinees. Kan dat in de magnetron?
Het oerwoud zong zijn eeuwig lied, zong zijn eeuwig veranderende verhalen waarvan elk opnieuw begon met de laatste zin van het zojuist beëindigde.
  vrijdag 6 juli 2007 @ 16:16:25 #266
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_51204575
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 16:09 schreef B_TRAVEN het volgende:

[..]

[..]
Dat zou ik de sluitpost toch nog maar een keer lezen.
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  vrijdag 6 juli 2007 @ 16:16:29 #267
55709 Stereotomy
pi_51204579
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 16:09 schreef B_TRAVEN het volgende:

[..]

[..]
Bullshit, er is allang antwoord gegeven. Niet iedere Chinees heeft hetzelfde bakje. De meeste zijn nu wel magnetronbestendig, maar zeker bij de wat goedkopere afhaal wil men nog wel eens de oude, niet magnetronbestendige bakjes gebruiken.

Voor medische achtergrond, zie dit artikel over plasticvergiftiging.

En zoals de TS op advies al gedaan had: kijk even op het onderkant van het bakje, daar staat prima op of het bakje magnetronbestendig is of niet.
pi_51204755
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 16:16 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Bullshit, er is allang antwoord gegeven. Niet iedere Chinees heeft hetzelfde bakje. De meeste zijn nu wel magnetronbestendig, maar zeker bij de wat goedkopere afhaal wil men nog wel eens de oude, niet magnetronbestendige bakjes gebruiken.

En zoals de TS op advies al gedaan had: kijk even op het onderkant van het bakje, daar staat prima op of het bakje magnetronbestendig is of niet.
Wat is 'magnetronbestendig'? Je denkt dat je niks op kan warmen in bakjes die niet 'magnetronbestendig' zijn? Zoals ik al zei, als je zo'n bakje er niet te lang in laat staan gaat ie niet eens smelten.

De vraag is of het gebruik van zo'n bakje in een magnetron SCHADELIJK IS VOOR DE GEZONDHEID JA OF NEE.

En ik geloof niet dat jij daar een antwoord op hebt.
pi_51204858
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 16:16 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Voor medische achtergrond, zie dit artikel over plasticvergiftiging.
Je wilt zeggen dat dat in je eten komt als de magnetron een plastic bakje verwarmt?
  vrijdag 6 juli 2007 @ 16:26:12 #270
55709 Stereotomy
pi_51204946
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 16:21 schreef B_TRAVEN het volgende:

[..]

Wat is 'magnetronbestendig'? Je denkt dat je niks op kan warmen in bakjes die niet 'magnetronbestendig' zijn? Zoals ik al zei, als je zo'n bakje er niet te lang in laat staan gaat ie niet eens smelten.

De vraag is of het gebruik van zo'n bakje in een magnetron SCHADELIJK IS VOOR DE GEZONDHEID JA OF NEE.

En ik geloof niet dat jij daar een antwoord op hebt.
De grenslaag van zo'n niet-magnetronbestendig bakje smelt altijd een beetje in contact met voedsel dat fatsoenlijk in de magnetron verwarmd wordt, zoals je dat hoort te doen met voedsel dat een dag of twee in de koelkast heeft gestaan. Magnetronbestendige bakjes zijn gemaakt van polymeren met zo'n hoog smeltpunt dat ze temperaturen in de magnetron makkelijk kunnen doorstaan.

Dus wat men jou al een tijdje probeert te vertellen, dringt gewoon niet tot je door. Gewoon te kortzichtig (of te dom waarschijnlijk).
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 16:23 schreef B_TRAVEN het volgende:

[..]

Je wilt zeggen dat dat in je eten komt als de magnetron een plastic bakje verwarmt?
Van plastics die een laag smeltpunt hebben, zoals thermoplasten en sommige thermoharders, ja. Snap je het nu?
pi_51205065
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 16:26 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

De grenslaag van zo'n niet-magnetronbestendig bakje smelt altijd een beetje in contact met voedsel dat fatsoenlijk in de magnetron verwarmd wordt, zoals je dat hoort te doen met voedsel dat een dag of twee in de koelkast heeft gestaan. Magnetronbestendige bakjes zijn gemaakt van polymeren met zo'n hoog smeltpunt dat ze temperaturen in de magnetron makkelijk kunnen doorstaan.

Dus wat men jou al een tijdje probeert te vertellen, dringt gewoon niet tot je door. Gewoon te kortzichtig (of te dom waarschijnlijk).
't Smelt een beetje. En dan? Ik geloof dat er iets tot jou niet helemaal doordringt. De vraag is namelijk of er dan stoffen uit 't plastic in je eten komen, en belangrijker, of die schadelijk zijn.
pi_51205142
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 16:26 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

[..]

Van plastics die een laag smeltpunt hebben, zoals thermoplasten en sommige thermoharders, ja. Snap je het nu?
't Enige wat je de hele tijd zit te verkondigen is dat 't smelt. Dat lijkt me duidelijk ja. De vraag is nogmaals of er schadelijke stoffen vrijkomen. Dat heb je nog steeds niet hard kunnen maken.
  vrijdag 6 juli 2007 @ 16:32:30 #273
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_51205159
misschien kan er een nieuw topic geopend worden, dit is het feedback topic van cul
  vrijdag 6 juli 2007 @ 16:32:47 #274
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_51205172
quote:

Nou sorry hoor, volgend jaar weer eeen nieuwe poging
had ik hem niet gesloten, dan had het ook niet goed geweest, krijg je weer te horen dat het topic nog steeds open is enzo

Verder dat groene plukje is het gras van die doorkijk benen heeft ze

je had er zelfs een feedback topic voor over, dat siert je dan weer
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  vrijdag 6 juli 2007 @ 16:33:29 #275
55709 Stereotomy
pi_51205194
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 16:29 schreef B_TRAVEN het volgende:

[..]

't Smelt een beetje. En dan? Ik geloof dat er iets tot jou niet helemaal doordringt. De vraag is namelijk of er dan stoffen uit 't plastic in je eten komen, en belangrijker, of die schadelijk zijn.
Och, sorry dat je iemand bent die alles letterlijk voorgekauwd wil hebben voordat je het kunt snappen. Blijkbaar weet je niet wat 'smelten' betekent.

Ja, stoffen uit het plastic kunnen in je eten komen, en ja, zoals je in het artikel boven kunt lezen is plasticvergiftiging geen zeldzame aandoening. Acute vergiftiging zul je er niet van krijgen, maar waarom zou je het verhoogde risico op een chronische aandoening willen nemen, omdat je te lui bent om het bakje te checken?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')