Hee, jij hebt die supergezonde vezels-vitamine-mineralen zelluf nodig, met die Uk ijje buik! Ga plukken!quote:Op maandag 24 april 2006 10:45 schreef Xanthe het volgende:
brandnetelkaas vind ik super.
Overigens als je zin hebt... onze tuin staat er zo weer vol mee
Hmmm, daar zou ik ook ff over nadenken idd...quote:Op maandag 24 april 2006 10:51 schreef MouseOver het volgende:
Klinkt goed. Ik wilde het ook altijd al eens proberen maar het is even zoeken naar een geschikte plek. Hier in de buurt groeien ze voornamelijk op voormalige steenstortplaatsen van de mijnen. En lijkt me erg ongezond.
Das het enige wak nie lekker vind van brandnetels: de thee.quote:Op maandag 24 april 2006 11:14 schreef laika het volgende:
brandnetel thee!!! erg lekker
Jij kan ze anders ook goed gebruiken , delen?quote:Op maandag 24 april 2006 10:52 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Hee, jij hebt die supergezonde vezels-vitamine-mineralen zelluf nodig, met die Uk ijje buik! Ga plukken!![]()
Niet in elke supermarkt verkopen ze het , maar op de markt of bij een kaaswinkel hebben ze het eigenlijk altijd wel. Heerlijk om gewoon als een blokje kaas op tafel te zetten. Zelfs Isis vind ze heerlijk maar wat lust dat kind nou nietquote:Op maandag 24 april 2006 11:28 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Das het enige wak nie lekker vind van brandnetels: de thee.
Maar die kaas ken ik niet eens
Maar ik moet toch langs de winkel vanmiddag![]()
En jij draagt alleen synthetische kleding , eet geen vlees of andere dierlijke produkten?quote:Op maandag 24 april 2006 13:16 schreef klaarover het volgende:
Brandnetels is moord!
Er zijn rupsjes, die hebben het brandnetelblad hard nodig!
ken je van die dunne handschoentjes? het lekkerst is om ze zo min mogelijk gekneust (die haartjes zijn erg fijn) in de pan te gooien en ze te laten trekken tot boullion. dan roux aanmaken, kookvocht toevoegen en twee kleine gebonden soepjes te serveren.quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:46 schreef MissyMirjaM het volgende:
hoe maak je brandnetelsoep
en hoe zit het met die prikdingesen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |