Hij probeert het nog maar één deel, volgens mij..quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 08:25 schreef mschol het volgende:
tvp, tt is duidelijk, echter zal het denk ik niet lukken (hoeveel delen probeer je namelijk al geen SC te hebben?)
zit met mijn stagequote:Op zaterdag 7 oktober 2006 08:25 schreef mschol het volgende:
tvp, tt is duidelijk, echter zal het denk ik niet lukken (hoeveel delen probeer je namelijk al geen SC te hebben?)
ik heb ook stage echter kan ik dan wel fokkenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 10:24 schreef blessed19 het volgende:
[..]
zit met mijn stagenog 4 weken en dan ben ik er ook weer van de partij!
Nu dan?quote:
ah mooi picsquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:46 schreef Sh0g het volgende:
[..]
in deel 2 heeft ze een Vegeta outfit aan met een toffe pruik
ik ga m'n haar laten groeien en dan met behangplaksel ook zo'n kapsel maken
mijn opleiding is facilitair. dus grotendeels horeca... no internet, my son!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 10:56 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb ook stage echter kan ik dan wel fokken
ik zit op ict systeembeheer opleiding dus het kan haast niet dat ik zonder internet zitquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 11:55 schreef blessed19 het volgende:
[..]
mijn opleiding is facilitair. dus grotendeels horeca... no internet, my son!
Zenden ze een keer wat fatsoenlijks uit op Jetix dan?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 12:53 schreef mschol het volgende:Oban Star-Racers is gewoon niet te krijgen
volgens mij ben ik, als ik et verder wil zien, gedwongen om naar jetix te kijken
ik persoonlijk vond de serie zo op het eerste oog best aardig, de vertaling naar NL stoor ik me niet aan (ik heb irrtanter gehoord)quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 13:37 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Zenden ze een keer wat fatsoenlijks uit op Jetix dan?![]()
De series die op kragamuffin staan die ik leuk vind heb ik al gezien, de rest is klote.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:39 schreef mschol het volgende:
voorlopig ga ik geen nieuwe anime starten, ga alleen de serie's die compleet zijn kijken, kragamuffin is namelijk ook hard bezig..
ik heb zware moeite om de series te kijken war mee ik al bezig wasquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:39 schreef mschol het volgende:
voorlopig ga ik geen nieuwe anime starten, ga alleen de serie's die compleet zijn kijken, kragamuffin is namelijk ook hard bezig..
Twelve Kingdoms bedoel je.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:14 schreef Ceased2Be het volgende:
Ook maar eens deze reeks wat actiever gaan volgen.
Zojuist de eerste aflevering van Juuni Kokuki (Shadow of the Moon, The Sea of Shadow - First Chapter) gekeken. Ziet er ook uit als een erg leuke serie, de eerste aflevering deed me qua achtergrondverhaal een beetje denken aan The Chronicles of Narnia al schijnt deze serie gebaseerd te zijn op een Japanse fantasy-serie
Ja dat is de engelse titel inderdaadquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:35 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Twelve Kingdoms bedoel je.Zeker een goede serie als je van fantasy houdt.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |