(IGN)quote:Okami is a game we've been waiting on for a long, long time, and for the most part it has lived up to our extremely high expectations. It's beautiful, charismatic, engaging and one of the most original games you'll play anytime soon. Sure, it's not perfect, and we may have picked on some of its flaws a bit more than usual simply because they're a little more obvious when everything around them is so great. All in all, Okami is a game that any self-respecting PlayStation 2 owner should pick up simply because you've never played anything like it before.
Meer die post na jouquote:Op woensdag 4 oktober 2006 09:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet.... dacht alleen dat ik al klaar was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
Hij beschermt je gewoon tegen slechte games.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:09 schreef Laniboekje het volgende:
Plaats even een TVP'tje. En de mededeling dat als Mustafa de postbode KH2 vandaag niet komt brengen, ik het genoodzaakt vind om hem te gaan slaan.
Ik ga misschien vandaag maar eens langs de mediamarkt.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:09 schreef Laniboekje het volgende:
Plaats even een TVP'tje. En de mededeling dat als Mustafa de postbode KH2 vandaag niet komt brengen, ik het genoodzaakt vind om hem te gaan slaan.
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hij beschermt je gewoon tegen slechte games.
Jij had hem nog niet? Valt me een beetje tegen van je! Dacht dat jij wel voor de winkel zou gaan slapen om hem als eerste te bemachtigen bij de release.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:11 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik ga misschien vandaag maar eens langs de mediamarkt.
Heb alleen veel te weinig tijd om te spelen, kutstudie.
Dat wilde ik ook wel, moest alleen ook nog eten.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:14 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
![]()
[..]
Jij had hem nog niet? Valt me een beetje tegen van je! Dacht dat jij wel voor de winkel zou gaan slapen om hem als eerste te bemachtigen bij de release.
![]()
Eten is overrated!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:23 schreef peristilius het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook wel, moest alleen ook nog eten.
Als jij kookt kun je idd beter iets anders gaan doenquote:
Dit is totaal offtopic maar jij hebt geeeeen idee hoe lekker ik kan koken! En als je zo doorgaat zul je er ook nooit achter komen.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als jij kookt kun je idd beter iets anders gaan doen
Zonde van je tijdquote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ontopic dan. Ik ga vandaag dat PS2 spel met die Friends quiz spelen
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:10 schreef peristilius het volgende:
[..]
Meer die post na jouIk vond eigenlijk zijn post de spoiler, dus dacht als dat nu toch al geroepen is kan ik er wel commentaar op leveren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bescherm jezelf ook tegen slechte games dan!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ontopic dan. Ik ga vandaag dat PS2 spel met die Friends quiz spelen
Dank je, het gaat niet door nuquote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:29 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
bescherm jezelf ook tegen slechte games dan!
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:10 schreef peristilius het volgende:
[..]
Meer die post na jouDie is er ook niet echtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar sorry als ik iets verklapte..... is niet mijn bedoeling. Het is alleen die witte wolf.... die gaat dood in de moon temple
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Ah,... postbode perikelen.... niet te geloven hoe ver ik dan kan gaan. Ben een keer achter hem aan gerent en gevraagd of hij niet iets was vergeten en waarom hij zo laat wasquote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:09 schreef Laniboekje het volgende:
Net weer even een tijdje gespeeld. Best wel een groot spel, zit al bijna op 20 uurquote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:39 schreef Chocobo het volgende:
Vanavond verder met Okami !!
Ja groter dan ik dacht..... waar zit jij nu?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:44 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Net weer even een tijdje gespeeld. Best wel een groot spel, zit al bijna op 20 uur
Ik ben opweg naar Oni-island.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja groter dan ik dacht..... waar zit jij nu?
Ah,... daar ben ik nog niet,... speel op Sjotime urenquote:
Die soundtrack swingt dan ook de pan uit!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:56 schreef Smots het volgende:
Heel erg... speciaal. Gisteren heb ik samen met mijn vriendin als een debiel in de kamer staan te dansen op één van de liedjes uit "We Love Katamari"
![]()
Dat is best ziekquote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:56 schreef Smots het volgende:
Heel erg... speciaal. Gisteren heb ik samen met mijn vriendin als een debiel in de kamer staan te dansen op één van de liedjes uit "We Love Katamari"
![]()
Had je iets anders verwacht?quote:
En dat houd in langzaam??quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:57 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ah,... daar ben ik nog niet,... speel op Sjotime uren
Bloementjes enzo...........quote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:02 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
En dat houd in langzaam??
Misschien speel ik wel gewoon op turbo uren lol..
Lol, daar hou ik me niet zo mee bezig en ook niet zo met beestje voeren enzo. Ik loop altijd gewoon door een game heen de eerste keer. Maar ik ben vaak toch al redelijk snel door een spel heen.quote:
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:38 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ah,... postbode perikelen.... niet te geloven hoe ver ik dan kan gaan. Ben een keer achter hem aan gerent en gevraagd of hij niet iets was vergeten en waarom hij zo laat was
ziek
Ja dat zeker! Online bestellen is meestal wel goedkoper.. In winkels zie je niet vaak zo'n enorm prijsverschil. En dan te bedenken dat die winkels 100 meter uit elkaar liggen. Ik weet dus wel waar ik voortaan ga kijken mocht er een nieuwe game uitkomen (ookal moet ik 100 meter verder lopenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:11 schreef Smots het volgende:
Bij play.com kost KH2 ook ¤45, dus ¤59.95 vind ik sowieso wel erg veel.
Ik lees hele tijd Mufasa van Lion Kingquote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:12 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik ben bijna nooit thuis op tijden dat de postbode langskomt en dan is het iedere keer weer spannend als je de deur open gooit en iets verwacht op de deurmat. Helaas, ook vandaag geen KH2. Maar morgen heb ik wel een dagje vrij en dan ga ik Mustafa persoonlijk even aanspreken! Ook misschien vragen of hij niet iets is vergeten!
Die is heerlijk om te spelen!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:36 schreef mini-lellan het volgende:
Ga nu effe Midnight Club 3: Dub Edition Remix checken.![]()
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:37 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Die is er ook niet echtmaar sorry als ik iets verklapte..... is niet mijn bedoeling. Het is alleen die witte wolf.... die gaat dood in de moon temple
Duurt wel lang of niet met die postbode van jou?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:56 schreef Laniboekje het volgende:
Tumdetum, nog steeds geen KH2 binnen en morgen, zaterdag en zondag heb ik er niet eens tijd voor om te spelen....
...
Waar heb je hem besteld?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:56 schreef Laniboekje het volgende:
Tumdetum, nog steeds geen KH2 binnen en morgen, zaterdag en zondag heb ik er niet eens tijd voor om te spelen....
...
Lees de quote even beter.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:34 schreef Dagguzz het volgende:
[..]
Kheb m besteld bij een winkel (Saturn) Vandaag opgehaald
Nou in de review van gamespot stond minstens 30 uur. Dus zal me benieuwen of dat ook echt zo is.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:30 schreef Chocobo het volgende:
Klinkt als een 40 Sjotime uur spel..... vanavond niet gegamed trouwens
Ik alleen als het erbij staat.. Beetje moeilijk te missen als het met koeien letters in de save file staatquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:22 schreef SToRM81 het volgende:
Ik hou nooit bij hoelang ik over een spel doe eigenlijk![]()
Ohhh,... ja dan snap ik hetquote:
Dat is waar jaquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:36 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Ik alleen als het erbij staat.. Beetje moeilijk te missen als het met koeien letters in de save file staat
gekopierde DVD's en CD's lukt bij mij soms en bij regios heb ik geen idee.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:14 schreef Erasmusch het volgende:
Kan je op een normale, niet-omgebouwde PS2 gekopieerde DVD afspelen? Of andere regios?
ach zolang het niet anderhalve maand duurt zoals bij mij onimusha 3 bij play.com(2 keer verloren bij de post en de 3de kwam pas aan) is het wel goedquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:49 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ohhh,... ja dan snap ik hetIs wel iets goedkoper dan bv dimplus, maar je had het spel waarschijnlijk vorige week al kunnen spelen. Gemiddeld duurt play hier een week over dacht ik dus je kan Mufasa de schuld niet geven.
Op Gamefaqs lees ik juist dat je veel minder betrokken raakt bij de personages & dat ook de emoties van de personages naar achteren worden geschoven. S-E lijkt de hele serie over hoop te halen en met een vrisse start aan de next gen te beginnen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:47 schreef Chocobo het volgende:
Verdomme
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Aan sommige screens te zien zit er veel gevoel in FFXII ...... !
Die lui op gamefaqs zeiken. Er zit genoeg diepgang in en de de emoties worden juist wel goed vertoond, vind ik.. Het is niks minder meeslepend dan voorgaande delen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:18 schreef BMH het volgende:
[..]
Op Gamefaqs lees ik juist dat je veel minder betrokken raakt bij de personages & dat ook de emoties van de personages naar achteren worden geschoven. S-E lijkt de hele serie over hoop te halen en met een vrisse start aan de next gen te beginnen.
Ik ben iig benieuwd. Het nieuwe vechtsysteem is voor mij een goede vooruitgang. Alleen hoop ik toch wel dat de melodramatiek & romantische FMV's niet zullen ontbreken.
Ik was vooral bezorgd dat juist de onderlinge strijd & relaties tussen de landen een grotere rol zou krijgen dan dat van de personages..quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:23 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Die lui op gamefaqs zeiken. Er zit genoeg diepgang in en de de emoties worden juist wel goed vertoond, vind ik.. Het is niks minder meeslepend dan voorgaande delen.
Valt heel erg mee, de personages zijn goed uitgewerkt met allemaal wel background story. Het gaat veel meer om bedrog, strijd en de relaties tussen de mensen dan om de oorlog tussen de 2 continenten. Sommige lui zeiken gewoon omdat FF12 een beetje anders is dan je bent gewend, maar met het verhaal, de personages en de uitwerking ervan is zeker niks misquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:28 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik was vooral bezorgd dat juist de onderlinge strijd & relaties tussen de landen een grotere rol zou krijgen dan dat van de personages..
Heerlijkquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:23 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Die lui op gamefaqs zeiken. Er zit genoeg diepgang in en de de emoties worden juist wel goed vertoond, vind ik.. Het is niks minder meeslepend dan voorgaande delen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
ZOMFG krijg nou watquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 13:38 schreef Chocobo het volgende:
Krijg nou wat
http://ps2.ign.com/articles/737/737776p3.html
[afbeelding]
Ik wordt eerder moe van jou af en toequote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:01 schreef BMH het volgende:
[..]
ZOMFG krijg nou wat
GTA moeheid maal 4.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:27 schreef Diablos79 het volgende:
Heh heh Okami is uit gespeeld. Toch nog dik 32 uur over gedaan. Spel blijft maar nieuw dingen brengen. Verwacht je niet in het begin dat het zo groot gaat worden. Wel erg vet spel
Ga denk ik maar eens een reviewtje erover maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Waar vind jij die voor 30 euro? Ik zie nooit goedkoper dan 60.quote:Op zondag 8 oktober 2006 13:22 schreef mini-lellan het volgende:
Tering Dark Cloud is nergens goedkoper te vinden dan 30¤.
Nedgame.quote:Op zondag 8 oktober 2006 16:18 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Waar vind jij die voor 30 euro? Ik zie nooit goedkoper dan 60.![]()
WTF, ik dacht dat het een uber kutgame was.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 13:38 schreef Chocobo het volgende:
Krijg nou wat
http://ps2.ign.com/articles/737/737776p3.html
[afbeelding]
Koop gewoon een game.. Vind je het niet leuk? Dan ruil je hem toch gewoonquote:Op zondag 8 oktober 2006 16:44 schreef Ik_ben_lief het volgende:
Weten jullie nog een leuk spelletje voor rond de 20,-?
Zag Psychonauts liggen, Devil May Cry 3, Final Fantasy 10 (Nog nooit zoiets gespeeld, zou ik weleens willen proberen, maar ben bang dat het niks voor mij is.)
Jullie nog tips?
Als je al vaker een rpg gespeeld hebt, dan is FF X zeker een aanrader. Zo niet, dan zou ik het toch proberen, want 20 euro is geen geld.quote:Op zondag 8 oktober 2006 16:44 schreef Ik_ben_lief het volgende:
Zag Psychonauts liggen, Devil May Cry 3, Final Fantasy 10 (Nog nooit zoiets gespeeld, zou ik weleens willen proberen, maar ben bang dat het niks voor mij is.)
Jullie nog tips?
Urgh, alleen de importversies.quote:
Ik werd (ook) even helemaal panisch toen ik dat las, maar er schijnt dus een gelekte versie te circuleren in piratenstad.quote:
Check het FF topicquote:Op maandag 9 oktober 2006 10:36 schreef NutKees het volgende:
[..]
Ik werd (ook) even helemaal panisch toen ik dat las, maar er schijnt dus een gelekte versie te circuleren in piratenstad.
Gekopieerde dvd's niet, andere regios wel.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:14 schreef Erasmusch het volgende:
Kan je op een normale, niet-omgebouwde PS2 gekopieerde DVD afspelen? Of andere regios?
Alle drie de titels die je opnoemde zijn de moeite waard.quote:Op zondag 8 oktober 2006 16:44 schreef Ik_ben_lief het volgende:
Jullie nog tips?
Lees je eens in! Fantastisch spel....quote:Op zondag 8 oktober 2006 16:44 schreef Ik_ben_lief het volgende:
Jullie nog tips?
quote:Op maandag 9 oktober 2006 14:01 schreef Smots het volgende:
[..]
Alle drie de titels die je opnoemde zijn de moeite waard.
(Ik zou bij DMC3 wel de special edition kopen)
Wat gameplay betreft wel ja, alleen is het camerawerk gelukkig aangepakt.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:24 schreef Dagguzz het volgende:
Tijdje terug KH1 aangeschaft.
Vandaag hele dag (lees: hele dag!) gespeeld! Echt een super game! Nu maar ff gestopt, begon me een beetje te irriteren lol (je kent het wel, gooien met joystick enzo
)Kan niet wachten tot morgen! Eerst ff werken dan weer meppen!
Zodra ik deze uitgespeeld heb, ga ik zeker KH2 halen. Na de verhalen gelezen te hebben is het wel een beetje hetzelfde toch?
K
H
![]()
Camera werk is idd behoorlijk K*T! Fijn dat ze daar aan gewerkt hebben! Ben reuze benieuwd, maar stort me nu eerst nog ff op deel 1quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:33 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Wat gameplay betreft wel ja, alleen is het camerawerk gelukkig aangepakt.Ik heb mij afgelopen zaterdag ook 10 uur vermaakt met KH II.
Controller neerleggen is moeilijk af en toe.
![]()
Ik irriteerde mij er ook niet aan, maar bij KH II kun je nou vrijwel altijd volgen wat er gebeurt, zonder dat die camera weer in een of andere hoek zit.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:19 schreef peristilius het volgende:
Niks mis met die camera, jullie sucken gewoon.
Das wel handig.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:29 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Ik irriteerde mij er ook niet aan, maar bij KH II kun je nou vrijwel altijd volgen wat er gebeurt, zonder dat die camera weer in een of andere hoek zit.![]()
Gewoon doorgaan, wordt stukken beter als je er wat langer in zit.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:57 schreef Chocobo het volgende:
Ja,... cam in KH vond ik ook geen probleem....... heb KH2 alleen in het begin gegamed..... werd saai.... ging net weg uit die stad na iets van 7 uur.... wordt dat nog leuker?
Klopt wel dat de meeste maps wel vrij linear zijn, maar meestal krijg je dat gezeur alleen als je bijvoorbeeld weer terug moet naar Twilight town of Hollow Bastion.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:52 schreef peristilius het volgende:
[..]
Das wel handig.
Ik las alleen ergens dat je heel vaak alleen naar het gebied kan waar je naartoe moet voor het verhaal, dus dat Sora automatisch zegt dat hij daar niet heen moet als je ergens anders heen wilt, hoe zit dat?
Dat zei ik ook over Tales of Symphonia tegen m, werd niet naar geluisterdquote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:05 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Gewoon doorgaan, wordt stukken beter als je er wat langer in zit.![]()
ToS niet boeiend genoeg vinden?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat zei ik ook over Tales of Symphonia tegen m, werd niet naar geluisterdOverigens moet ik ook wel zeggen dat een game na 7u toch wel boeiend mag zijn. Als je zoveel tijd in een game stop (tegenwoordig heb je een groot deel al uitgespeeld na 7u) dan moet het je wel boeien.
Wou net zeggen.... net 10 uur gegamed met FFXII,..... en 10 uur daarvan geKLUISTERT aan de buis gezetenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat zei ik ook over Tales of Symphonia tegen m, werd niet naar geluisterdOverigens moet ik ook wel zeggen dat een game na 7u toch wel boeiend mag zijn. Als je zoveel tijd in een game stop (tegenwoordig heb je een groot deel al uitgespeeld na 7u) dan moet het je wel boeien.
En dat alleen voor FF 12? Ik heb me er al jaren geleden bij neergelegd dat Europa toch achtergesteld wordt met game releases. Ik wacht rustig op de Europese release.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:24 schreef NutKees het volgende:
Ik ben het ZAT! Ik ga gvd vandaag nog mijn ps2 laten ombouwen!
Ach die 3 weken kom je ook wel door, gewoon de kop niet gek laten maken.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:57 schreef NutKees het volgende:
Het trieste is dat ik al een Amerikaanse ps2 heb, maar door al dat gehype kan ik geen 3 weken meer wachten
Net of daar al niet genoeg over gezeurd is.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:11 schreef Gamedemon het volgende:
net begonnen aan KH2..jezus wat is dat werken in het begin geest dodend..echt een kut begin
Vond ik ook. En ook zo makkelijk dat het net lijkt alsof je het voor de 2e keer doetquote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:11 schreef Gamedemon het volgende:
net begonnen aan KH2..jezus wat is dat werken in het begin geest dodend..echt een kut begin
idd had ik ook , ik heb ook maar een baantje gekozen(post bezorgen) omdat je toch voor alles het zelfde verdient als je het goed doet , ik moet ook zeggen dat ik al die cameos in het begin ook niet trok, ik heb deel 1 wel uitgespeeld, maar voor iemand die deel 1 niet gespeeld heeft komt het denk in enorm verwarrend en ontoegankelijk over.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:11 schreef Gamedemon het volgende:
Je moet ook Chain of Memories hebben gespeeld om het verhaal helemaal te begrijpen.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 10:39 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
idd had ik ook , ik heb ook maar een baantje gekozen(post bezorgen) omdat je toch voor alles het zelfde verdient als je het goed doet , ik moet ook zeggen dat ik al die cameos in het begin ook niet trok, ik heb deel 1 wel uitgespeeld, maar voor iemand die deel 1 niet gespeeld heeft komt het denk in enorm verwarrend en ontoegankelijk over.
http://games.ign.com/articles/738/738610p1.htmlquote:Clover Studio Dissolved
Capcom to close developer of Okami and Viewtiful Joe.
by Anoop Gantayat
October 11, 2006 - The developer behind some of the most critically acclaimed titles of this generation will be closing its doors for good following a three year run. Capcom announced today that it has decided to dissolve Clover Studios, the wholly owned subsidiary responsible for Viewtiful Joe and, most recently, Okami.
As reason for this unexpected move, Capcom cited a desire to improve its overall development structure.
Clover will close its doors by March of 2007. As a result of the dissolution, Capcom will include a 400 million yen special loss on its earnings statement for the year ending that month.
The company has yet to make clear what will happen to the franchises that emerged from the studio during its short run. Seeing as how Clover was wholly owned by Capcom, we expect to see more from Viewtiful Joe and Okami from the publusher in the future, only minus the Clover name.
Tis maar een naam Gijsquote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:05 schreef Strolie75 het volgende:
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO.....
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:04 schreef Tain het volgende:
[..]
http://games.ign.com/articles/738/738610p1.html
Je kan dacht ik ergens je PS2 settings checken..... op browser of settings staan en dan er niet in maar driehoek drukken ofzoquote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:19 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
![]()
Nu moet ik Okami wel halen als laatste eerbetoon.
Trouwens, domme vraag, hoe zet je de filters aan om een PS1-game iets te verfraaien op je PS2?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wereld.
Het stelt Gameplay technisch gezien echt helemaal niks voor, maar de setting van de disney werelden enzo die hebben iets waardoor je het door blijft spelenRRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
quote:Op zondag 15 oktober 2006 11:32 schreef Gamedemon het volgende:
zo ben nu 11 uur op weg met Kingdom hearts 2 en zit in deKlopt, meestal werkt button bashen toch het best. Ik heb nog niet een keer een summon gebruikt en zit nu in de laatste wereld. Verder is het gewoon een vermakelijke game met een goede sfeer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wereld.
Het stelt Gameplay technisch gezien echt helemaal niks voor, maar de setting van de disney werelden enzo die hebben iets waardoor je het door blijft spelen
Magic heb ik 1x gebruikt om te kijken hoe het er uit zag. De enige magic die ik met regelmaat gebruik zijn cure en reflect.
Volgens mij vind je die door 2 keer op het driehoekje te drukken vanuit het eerste schermquote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:19 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
![]()
Nu moet ik Okami wel halen als laatste eerbetoon.
Trouwens, domme vraag, hoe zet je de filters aan om een PS1-game iets te verfraaien op je PS2?
Tis qua gameplay een kutgame, maar die game heeft iets..dunno wat waardoor het echt leuk isquote:Op zondag 15 oktober 2006 12:52 schreef Chocobo het volgende:
Na FFXII zal ik KH2 nog maar eens proberen dan
Klopt, gameplay is nou niet wat je zegt heel diep, maar de hele sfeer van het spel maakt het echt tof.quote:Op zondag 15 oktober 2006 13:02 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Tis qua gameplay een kutgame, maar die game heeft iets..dunno wat waardoor het echt leuk is
Gameplay hoeft toch ook niet altijd heel diep te zijn, als het maar leuk isquote:Op zondag 15 oktober 2006 14:51 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Klopt, gameplay is nou niet wat je zegt heel diep, maar de hele sfeer van het spel maakt het echt tof.![]()
Ik noem FF12 diep.... heel diep trouwensquote:Op zondag 15 oktober 2006 15:32 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Gameplay hoeft toch ook niet altijd heel diep te zijn, als het maar leuk is.. Lekker hersenloos rammen en raggen kan ook erg fun zijn
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga nu maar eens verder met MGS3
PSN id: NL_SToRM
Ik moest in het begin erg aan Kotor denken inderdaad, maar wat later kom je erachter hoeveel beter die isquote:Op maandag 16 oktober 2006 10:06 schreef NutKees het volgende:
Zo. Ps2 is door een maat van me omgebouwd (hoefde alleen de chip te betalen) en ben ook eindelijk met FFXII begonnen. Heb jammergenoeg maar 2 uurtjes kunnen spelen, maar het ziet er verdomd goed uit allemaal. Ik krijg wel een Star Wars / Lord of the Rings gevoel om de een of andere reden... Het ziet er naar uit dat ik veel vrije uurtjes in dit spel ga steken de komende tijd.
Is er niet.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:59 schreef Dagguzz het volgende:
Ben nu al dagen met KH1 bezig! Geniet er nog steeds van(thnx voor de tip)
Kheb alleen een klein vraagje voor de kenners. Het principe van het spel is om alle keyholes te sluiten he?, nu heb ik 'zo'n beetje alle werelden gehad (behalve Hollow Bastion) In mijn map van mn Gummi ship zie ik dat alle werelden gelocked zijn. Behalve Monstro (daar staat een geel vierkantje met een schuine streep in) Ik heb wel al 2 maal die baas verslagen.. Hoe krijg ik de keyhole daar gesloten.?? iemand idee, of is dat gewoon niet mogelijk?
Ok bedankt , dan hoef ik daar gelukkig niet meer te komenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:03 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
Is er niet.![]()
Zodra Gepeto zich in Traverse Town bevind heb je die wereld zeg maar 'uitgespeeld'.
He daar keek ik laatst ook op..... 2004 save van KH had ik ookquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:40 schreef mini-lellan het volgende:
Speel nu KH op extreem en wat verdomme moeilijk!![]()
Ach jah op me memory card stond dat ik voor het laatst ergens in 2004 gesaved had.!
zozo al 3 weken?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:36 schreef mini-lellan het volgende:
Rot marktplaats!![]()
Ik had eindelijk Dark Cloud gevonden, en ik had 17,50¤ geboden (andere mensen hadden 5 en 10 euro geboden.)
En nu is die verkoper van marktplaats gekickt omdat z'n advertentie al meer dan 3 weken bestond. Oftewel heb ik hem nog steeds niet terwijl ik er al 3 weken (ofzo) naar zoek! (en nee kom niet met prijzen zoals 60¤ aan want dat vind ik té veel voor z'n oud spel)
typfouten en zinsfouten voorbehouden
Naar Dark Cloud?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:43 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
zozo al 3 weken?das kort man er zijn mensen die al jaren zoeken
Kutgame is het. Zwaar overrated.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:05 schreef mini-lellan het volgende:
Vandaag RE4 uitgespeeld!![]()
![]()
En mijn god wat een game zeg! alleen de laatste 2 chapters waren zeer moeilijk i.v.m. ammo.
dus nu weer verder met KH op expert![]()
Moet je dat nog vragen? FFXII natuurlijk!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:56 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Kutgame is het. Zwaar overrated.
Uber-dilemma: PES 6 of FFXII?Ik will ze allebei maar heb alleen de financiele ruimte voor één
![]()
Ja genoegquote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:49 schreef SToRM81 het volgende:
MGS3 vind ik niet zo leuk tot nu toe
Ik ben nu 3 uur bezig en zit nog in de jungle, maar gaat er eigenlijk nog iets spectaculairs gebeuren?
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:49 schreef SToRM81 het volgende:
Ik ben nu 3 uur bezig en zit nog in de jungle, maar gaat er eigenlijk nog iets spectaculairs gebeuren?
Over overrated games gesproken... Koop dan iets leuks, Guitar hero bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:56 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Kutgame is het. Zwaar overrated.
Uber-dilemma: PES 6 of FFXII?Ik will ze allebei maar heb alleen de financiele ruimte voor één
![]()
FFXII overrated ookquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:39 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Over overrated games gesproken... Koop dan iets leuks, Guitar hero bijvoorbeeld.![]()
FF is standaard overrated. Het maakt niet uit wat ze uitbrengen, de fans vinden het toch wel geweldig.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 09:41 schreef Chocobo het volgende:
[..]
FFXII overrated ookZoooo onjuist.... FFXII is gewoon te weinig gehyped voor haar kwaliteit
![]()
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 10:53 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
FF is standaard overrated. Het maakt niet uit wat ze uitbrengen, de fans vinden het toch wel geweldig.
Ja genoeg hoor.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:49 schreef SToRM81 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
ik had daar al op Dark Cloud geboden. Alleen zei die gozer dat iemand al 70¤ had geboden!quote:
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:17 schreef Slappy het volgende:
[..]
Ja genoeg hoor.Dan heb je het over het einde dus dan ga je een heel spelen voor alleen het einde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb eigenlijk geen idee wat ik het vetste stukje vond het is namelijk al een tijdje geleden toen ik het spel voor het laast speelde.![]()
Ik had het over RE4 hoorquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 09:41 schreef Chocobo het volgende:
[..]
FFXII overrated ookZoooo onjuist.... FFXII is gewoon te weinig gehyped voor haar kwaliteit
![]()
Het moet ook je ding zijn he.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:22 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
Dan heb je het over het einde dus dan ga je een heel spelen voor alleen het einde.
Ik heb eigenlijk geen idee wat ik het vetste stukje vond het is namelijk al een tijdje geleden toen ik het spel voor het laast speelde.![]()
ach jah ik ga binnenkort ff Subtance checken. Ziet er wel goed uit met deel 1 en 2 en natuurlijk een bewerkte deel 3quote:
Ongelofelijke gameplay ideeën? Like what? Door menu's heen scrollen om te eten of camouflage te selecteren? Het idee is goed, maar de uitwerking niet.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:51 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Ik had het over RE4 hoorIk zou FF nooit disrespecten
![]()
Wel duidelijk is nu dat MGS3 RE4 owmt, RE4 heeft vooral de grafische pracht voor zich, MGS3 ongelofelijke gameplay ideeen.
Op zich logisch,.......... ik check ook eerst het menu voordat ik mijn eten bestelquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:28 schreef BMH het volgende:
[..]
Ongelofelijke gameplay ideeën? Like what? Door menu's heen scrollen om te eten of camouflage te selecteren? Het idee is goed, maar de uitwerking niet.
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:16 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Op zich logisch,.......... ik check ook eerst het menu voordat ik mijn eten bestel
Wat dacht je van the End en the Sorrow? + honderd andere dingen. Ik geef toe dat ze het eten beter achterwege hadden kunnen laten.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:28 schreef BMH het volgende:
[..]
Ongelofelijke gameplay ideeën? Like what? Door menu's heen scrollen om te eten of camouflage te selecteren? Het idee is goed, maar de uitwerking niet.
The sorrowquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:37 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Wat dacht je van the End en the Sorrow? + honderd andere dingen. Ik geef toe dat ze het eten beter achterwege hadden kunnen laten.
Je kan je ook direct dood laten gaan en die pil nemenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:24 schreef BMH het volgende:
[..]
The sorrowEen bossfight waarbij je door een rivier moet lopen... en lopen en lopen.. Jeeeh.
De manier om hem te verslaan vond ik heel vindingrijk. Enfin, over smaak valt niet te twisten zullen we maar zeggen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:24 schreef BMH het volgende:
[..]
The sorrowEen bossfight waarbij je door een rivier moet lopen... en lopen en lopen.. Jeeeh.
Comix Zone!!quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:18 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
De manier om hem te verslaan vond ik heel vindingrijk. Enfin, over smaak valt niet te twisten zullen we maar zeggen.
Zijn er nog mensen die Sega MegaDrive collection gaan halen?
[afbeelding]
Lijkt me wel een dope compilatie, gevarieerd en consistent. En ik heb de Phantasy Star's nog nooit gespeeld.
http://www.play.com/Games(...)lection/Product.html Voor de complete lijst.
Subsistence,..... wereldcamquote:Op zondag 22 oktober 2006 14:41 schreef SToRM81 het volgende:
De camera vind ik het irritante aan MGS3. Je ziet gewoon niet wat er een eind voor je gebeurt en voor je het weet ziet zo'n soldaat je weer.
Genoeg, doorspelen jij.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:49 schreef SToRM81 het volgende:
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:58 schreef King_of_cubes het volgende:
Even een vraagje, weet iemand of Metal Gear Solid Subsistence veel online gespeeld wordt? Anders moet ik m maar even halen.
It was nice knowing youquote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:37 schreef RoaRRR het volgende:
okee even de newbie vraag van de week...
Gister bij mijn zus geweest en toch wel onder de indruk van de PS2....en wil nu zelf ook overgaan tot aanschaf...Echter ben ik van thuis uit altijd een PC-speler geweest
Nu zie ik vaker op internet/ nieuwsgroepen ook PS2 spellen voorbij komen...Mijn vraag is natuurlijk in hoeverre deze te spelen zijn ?
Wel ruk trouwens dat hij hier 30 gaat kosten en in de VS 20 bucksquote:
Warez en dat soort troep mag hier niet.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:37 schreef RoaRRR het volgende:
Nu zie ik vaker op internet/ nieuwsgroepen ook PS2 spellen voorbij komen...Mijn vraag is natuurlijk in hoeverre deze te spelen zijn ?
wat is het 20$ omgerekend in ¤'s dan?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:29 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Wel ruk trouwens dat hij hier 30 gaat kosten en in de VS 20 bucks
Handige omreken sitequote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:22 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
wat is het 20$ omgerekend in �'s dan?
Maar daar staan niet de importkosten, de transportkosten, de btw kosten etc. Dus dan lijkt het zo goedkoopquote:
Dvdboxoffice gebruiken... geen transport, btw of import kostenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:57 schreef disjfa het volgende:
[..]
Maar daar staan niet de importkosten, de transportkosten, de btw kosten etc. Dus dan lijkt het zo goedkoop
kopen. En in december guitar hero 2. heb je 2 gitaren voor dubbele fun.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:16 schreef SToRM81 het volgende:
Ik zit alsmaar te twijfelen of ik Guitar Hero zou kopen of niet
Het is wel een prijzige game...
quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:18 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
yup.quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:27 schreef Herr.Flick het volgende:
Vraagje:
Past een controller van een PS1 op een PS2, het gaat om deze controller (met analoge sticks)
[afbeelding]
Deze zijn gratizzz van de stort, dus ik kan geen hoge eisen stellen!quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:31 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
yup.![]()
dat heb ik zelf ook alleen is de Dualschok wel beter![]()
owjah Dragonquest heb ik ook nogquote:Op zondag 29 oktober 2006 18:35 schreef Mr.G het volgende:
Eindelijk bij de eindbaas Dragonquest... ik zit nu op 82 uur.
Door mn studie weinig kunnen spelen, nu even rustig af en toe een uurtje gamen en uiteindelijk kom ik er wel...
Niet 100% trouwens. De PS2 Dual Shock heeft touch-sensitive buttons, en de PS1 versie niet. Sommige spellen willen daarom niet (goed) werken...quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:31 schreef mini-lellan het volgende:
yup.![]()
dat heb ik zelf ook alleen is de Dualshok wel beter![]()
ik twijfel nog , de collectie ziet er goed uit voor mensen die nog niet eerde sega collecties hebben gekocht , maar ik heb de phantasy star collectie al op de GBA ,beide Sonic collecties(op de gem collection staan ook nog beide vectormans) op de GC, en Zaxxon en Flicky op de MSX (als ik ze al zou willen spelen). Daarnaast mis ik titels als After Burner II, Space Harrier II en Outrun en is Virtua Fighter 2 volgensmij nooit een mega drive spel geweest(VF2 heb ik btw nog origineel voor de PC).quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:18 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Kan inderdaad. Maar houd er rekening mee dat de PS1 controller geen drukgevoelige (analoge) knoppen heeft en dat sommige PS2 games (MGS2&3 bijv) drukgevoelige knoppen vereisen.quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:27 schreef Herr.Flick het volgende:
Vraagje:
Past een controller van een PS1 op een PS2, het gaat om deze controller (met analoge sticks)
[afbeelding]
Wat wil dat zeggen? Dattie snel verzonden gaat worden?quote:Preship Status No Cancellations
Ziet er wel naar uit...je kunt hem in elk geval niet meer cancellen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 08:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mn FFXII order staat nu op
[..]
Wat wil dat zeggen? Dattie snel verzonden gaat worden?
Ben nu ook zeer actief met Guitar Hero bezig. Zit momenteel nogal te klooien op de solo van Iron Man op Hard, omdat ik die Hammers en Pulls maar niet goed onder de knie krijg.quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:05 schreef SToRM81 het volgende:
Guitar Hero is te verslavend gewoon
Vanmiddag gekocht en ik heb m al uren zitten spelen.
MSG3 nou weer net nietquote:Op maandag 30 oktober 2006 21:49 schreef P-Style het volgende:
[..]
Kan inderdaad. Maar houd er rekening mee dat de PS1 controller geen drukgevoelige (analoge) knoppen heeft en dat sommige PS2 games (MSG2&3 bijv) drukgevoelige knoppen vereisen.
Punten verdubbelen komt straks wel, ik wil eerst goed kunnen spelen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Star Power is er ook om je punten te verdubbelen he. Dat moet je juist zo veel mogelijk gebruiken
Dat is een goeie deal. Deel 1 en 3 zijn al zeker 20 euro waard imhoquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:47 schreef ethiraseth het volgende:
http://www.play.com/Games(...)uct.html?add=3251005
als mensen de prince of persia games nog willen: 23 euro voor alledrie de games.
Deel 1 is zeker 20 euro waard, die andere twee delen krijg je er als voorbeeld bij hoe je een franchise kunt verneuken.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat is een goeie deal. Deel 1 en 3 zijn al zeker 20 euro waard imho
Onthoud maar alvast dat Cowboys from Hell op Medium zich uitstekend leent om HO's en PO's te oefenen. Het gaat al een stuk beter!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:43 schreef SToRM81 het volgende:
Dat spel wordt echt steeds beter
Zo'n solo spelen is echt gaaf
Zo meteen gaan lezen.quote:Op woensdag 1 november 2006 02:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die Eurogamer review van FFXII... 10/10Zo mooi geschreven! Kippenvel!
Bah! Nou krijg ik weer zin om We Katamari 2 te spelen, die heb ik nog niet helemaal grijsgedraaid.quote:
2 tientjes (dacht dat je em al had?)quote:Op donderdag 2 november 2006 12:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
GD, even voor mij.
KHII de moeite waard? Of wachten tottie voor 2 tientjes te koop is?
is dat zo'n ding waarmee je de lade van je PS2 open priegelt?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:37 schreef 5112 het volgende:
Je kan ook gewoon HDloader of HDadvance gebruiken. Hoef je je PS2 niet om te laten bouwen...
en trots ookquote:Op donderdag 2 november 2006 12:42 schreef Smots het volgende:
Haaaaaaaahahahaha!
Afgelopen weekend stond er in de FRS in R'dam 1 of andere miep die Guitar Hero stond te promoten.
Er stonden een aantal van die zweterige kutkids omheen te dringen, ze wilden natuurlijk allemaal een keertje proberen "IK WIL! IK WIL! IK WIL!" maar ze bakten er helemaal niks van, zelfs niet op easy.
Ik ging d'r bij staan, vraagt die trien aan me of ik 't een keer wil proberen. Ik zeg: "Ach, waarom niet. Lijkt me wel een keer geinig". Ik zeg nog tegen d'r dat ze de moeilijkheidsgraad wel wat hoger kon zetten, want ik speelde zelf ook gitaar (gelul, maar dat weet zij niet)
Dus ze selecteert "Hard" en ik zeg: "doe dat liedje van White Zombie maar".
En vervolgens speel ik het nummer bijna perfect uit.
En zij staat ernaast en zegt alleen maar: "zo... nou... zo! Dat eh... OK."![]()
![]()
![]()
Damn, dit is echt de grootste nerd-actie ooit
Whahaha! Dat soort acties zijn echt zo flauw, maar oh zo leukquote:Op donderdag 2 november 2006 12:42 schreef Smots het volgende:
Haaaaaaaahahahaha!
Afgelopen weekend stond er in de FRS in R'dam 1 of andere miep die Guitar Hero stond te promoten.
Er stonden een aantal van die zweterige kutkids omheen te dringen, ze wilden natuurlijk allemaal een keertje proberen "IK WIL! IK WIL! IK WIL!" maar ze bakten er helemaal niks van, zelfs niet op easy.
Ik ging d'r bij staan, vraagt die trien aan me of ik 't een keer wil proberen. Ik zeg: "Ach, waarom niet. Lijkt me wel een keer geinig". Ik zeg nog tegen d'r dat ze de moeilijkheidsgraad wel wat hoger kon zetten, want ik speelde zelf ook gitaar (gelul, maar dat weet zij niet)
Dus ze selecteert "Hard" en ik zeg: "doe dat liedje van White Zombie maar".
En vervolgens speel ik het nummer bijna perfect uit.
En zij staat ernaast en zegt alleen maar: "zo... nou... zo! Dat eh... OK."![]()
![]()
![]()
Damn, dit is echt de grootste nerd-actie ooit
Die zijn faillietquote:Op donderdag 2 november 2006 14:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
LikSang
Deze: Logitech Wireless FFXII Controller
Ik heb hem ook en vond sommige film momenten te lang duren zoals je ook al zei bijvoorbeeld met broly.quote:Op donderdag 2 november 2006 13:00 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
dat DBZ budokai tenkaichi 2 schiet echt niet op zeg :, vooral de gedeeltes gebaseerd op de films duren veel te lang(aangezien je het zo'n beetje met alle chars tegen de bad dude moet waardoor je bijv 8-9x achter elkaar tegen broly moet vechten:') ) terwijl belangrijke scenes uit de buu saga glashard worden over geslagen , de character line-up is gelukkig nu wel nagenoeg compleet (alleen die puipui en yakon uit de babidi/majin buu saga ontbreken)
O maar 33 uur is ook lang zat voor een game hoor, maar het gaat me om de ervaring opzich..quote:Op vrijdag 3 november 2006 02:09 schreef makenshi het volgende:
KH2 is het waard. 33 uurtjes kan wellicht zo zijn, maar betwijfel toch echt dat je dan alles al gehaald hebt wat je kunt halen.
ik vind het nou niet echt een top game , het is wel een goed spel , maar door te geonbalanceerde finishing moves is het niet echt een fighter meer zoals bij budokai 3 , als je de controls eenmaal door hebt issut eilk niksmeer dan power uppen en je ultimate blast uitvoeren , en blasts als de kikoho of de saibamen en majin vegeta self destructon moves laten je gewoon winnen terwijl je er zelf aan onderdoor gaat dus dat zou eilk een draw moeten zijn.quote:Op donderdag 2 november 2006 22:00 schreef Snake_NL het volgende:
[..]
Ik heb hem ook en vond sommige film momenten te lang duren zoals je ook al zei bijvoorbeeld met broly.
Voor de rest vind ik het een topspelveel characters.
Nu wil ik CCE halen maar heb geen geld meer![]()
Volgens mij gaat het hierom:quote:Op donderdag 2 november 2006 22:43 schreef mini-lellan het volgende:
[afbeelding]
Waarom staat er onderaan het hoesje van Rygar het logo van Wanadoo?
Ben van plan om hem te gaan kopen, ziet er wel tof uit!![]()
*Klik*quote:Op donderdag 2 november 2006 12:34 schreef Smots het volgende:
[..]
is dat zo'n ding waarmee je de lade van je PS2 open priegelt?
In piratenland? Daar stinkt het naar sloebers.quote:Op vrijdag 3 november 2006 11:34 schreef 5112 het volgende:
[..]
*Klik*
Valt me trouwens op dat nog niemand iets heeft gepost over Guitar Hero 2. Naar ik heb horen zeggen is die al een paar dagen te vinden in piratenland![]()
Dan moet je Guitar Hero erbij kopen, echt een aanraderquote:Op zaterdag 4 november 2006 03:26 schreef MMaRsu het volgende:
Dusss ik ga een Ps2 kopen vandaag aangezien mijn 360 gejat is..
Nah Guitar Hero is niks voor mij, zo met een gitaar spelenquote:Op zaterdag 4 november 2006 12:41 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Dan moet je Guitar Hero erbij kopen, echt een aanrader![]()
Ik heb m nu zelf bijna op medium uitgespeeld, maar de laatste nummers zijn pittig...
Okami.quote:Op zaterdag 4 november 2006 12:41 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Dan moet je Guitar Hero erbij kopen, echt een aanrader![]()
Ik heb m nu zelf bijna op medium uitgespeeld, maar de laatste nummers zijn pittig...
nee klopt foutjequote:Op zaterdag 4 november 2006 13:20 schreef MMaRsu het volgende:
Okami is toch nog niet uit?
Mooi rijtje games heb je erbij.quote:Op zondag 5 november 2006 19:07 schreef MMaRsu het volgende:
Nou ik heb een Ps2 gekocht gister...kosten 200 euro incl games ( na inruil 360 spellen en andere shit wat ik nog had liggen ).
Dragonquest 8
Tekken 5
Jak 3
DMC3 : Special Edition
God of War
Dragonball Z : Tenkaichi 2
Kingdom Hearts
Ja maarja, had liever mn 360 terugquote:Op zondag 5 november 2006 20:35 schreef peristilius het volgende:
[..]
Mooi rijtje games heb je erbij.
Waarom heb je die gedumpt dan?quote:
Ja ik moet toch iets te doen hebben, heb ook al een oude schijtpc thuis staan waar ik ff mee kan internetten met een fucking geforce 2 erin zonder geluidskaart..quote:Op maandag 6 november 2006 14:26 schreef BMH het volgende:
MMaRsu laat er geen gras over groeien360 weg.. Meteen andere consoles achter de tv
Kita!quote:Op maandag 6 november 2006 17:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Final Fantasy XII binnen... Wow.
Bastardquote:Op maandag 6 november 2006 17:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
een stuk of 70 , als je de transformaties er bij optelt kom je rond de 120 dacht ik. Ik ben de game een beetje zat geworden na een aantal sagas die voornamelijk op films gebaseerd zijn , waarbij je zoals in die films met alle z-fighters de bad ass boss moet verslaan waardoor je zo nu en dan 7-8x tegen de zelfde gast aan het vechten bent , waarna hij transformeerd en je het nog eens een stuk of 5x mag proberen. Ben nu bij de Wrath of the Dragon film (na de buu saga).quote:Op maandag 6 november 2006 14:03 schreef MMaRsu het volgende:
Trouwens die nieuwe Dragonball Budokai Tenkaichi 2 is wel heel erg vet moet ik zeggen. Je begint gewoon bij Sayjin saga ( of hoe je dat ook schrijft
) en je gaat door tot en met DBGT dacht ik. Meer dan 100 characters ook
Ik wil ooooook!quote:Op maandag 6 november 2006 17:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
God of war?quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:22 schreef ethiraseth het volgende:
Ok, heb weer wat geld beschikbaar voor spellen aangezien ik grootste deel van mijn huidige collectie aan het wegdoen ben. Kan wel weer eens wat advies gebruiken want ik blijf de verkeerde spellen kopen om een of andere reden.![]()
enkele dingen alleen:
-geen rpg's, ik ben echt helemaal opgebrand daarop voor de aankomende eeuwen voor mijn gevoel. Tenzij het iets heel nieuws brengt, geen FF-achtige dingen in elk geval.
- geen sport/race games. Niet mijn ding.
- liefst geen spellen van 60 euro, zóveel geld heb ik ook weer niet.![]()
- verder mag alles. Roep maar iets dat gaaf is. Actiespellen, muziekspellen, quirky games, sta open.
en om alvast wat reacties te voorkomen: ik heb resident evil 4 al (valt tegen, doe ik maar weer weg), de prince of persia-boxset heb ik ook. Ico heb ik, Shadow of the colossus krijg ik binnenkort. Katamari heb ik ook al (valt ook tegen). Singstar/guitar hero zijn ook al in mijn bezit. Oh en metal gear solid is niks voor mij.
Dus wat mis ik nog. Roep maar raak.![]()
Ratchet and clank 1t/m3? (4 valt vies tegen)quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:28 schreef ethiraseth het volgende:
Argh, ik wilde net mn post aanpassen om te vermelden dat ik die ook al heb.![]()
Gungrave (+de opvolger: Gungrave Overdose)quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:22 schreef ethiraseth het volgende:
Dus wat mis ik nog. Roep maar raak.![]()
Grappig, ik vond Ratchet Gladiator juist een fantastische game.quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:30 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ratchet and clank 1t/m3? (4 valt vies tegen)
Zodra ze het platformen uit een platformer slopen is het voor mij gebeurdquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:19 schreef Smots het volgende:
[..]
Grappig, ik vond Ratchet Gladiator juist een fantastische game.
Ik heb zojuist 100% gehaald (ben er zo'n 60 uur mee bezig geweestquote:Op dinsdag 7 november 2006 10:03 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
een stuk of 70 , als je de transformaties er bij optelt kom je rond de 120 dacht ik. Ik ben de game een beetje zat geworden na een aantal sagas die voornamelijk op films gebaseerd zijn , waarbij je zoals in die films met alle z-fighters de bad ass boss moet verslaan waardoor je zo nu en dan 7-8x tegen de zelfde gast aan het vechten bent , waarna hij transformeerd en je het nog eens een stuk of 5x mag proberen. Ben nu bij de Wrath of the Dragon film (na de buu saga).
Whehehe, ik vond het platformelement altijd wat minder dan het hersenloos vlammen in de R&C games.quote:Op woensdag 8 november 2006 10:10 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Zodra ze het platformen uit een platformer slopen is het voor mij gebeurd
Dankquote:Op woensdag 8 november 2006 16:31 schreef Smots het volgende:
http://www.metacritic.com/games/platforms/ps2/megamanxcollection
http://www.metacritic.com(...)gamanxcommandmission
http://www.metacritic.com(...)nniversarycollection
http://www.metacritic.com/games/platforms/ps2/megamanx8
http://www.metacritic.com/games/platforms/ps2/megamanx7
Ace Combat Zero: The Belkan Warquote:Op dinsdag 7 november 2006 12:22 schreef ethiraseth het volgende:
-geen rpg's, ik ben echt helemaal opgebrand daarop voor de aankomende eeuwen voor mijn gevoel. Tenzij het iets heel nieuws brengt, geen FF-achtige dingen in elk geval.
- geen sport/race games. Niet mijn ding.
- liefst geen spellen van 60 euro, zóveel geld heb ik ook weer niet.![]()
- verder mag alles. Roep maar iets dat gaaf is. Actiespellen, muziekspellen, quirky games, sta open.
Ik heb ook geen idee!quote:Op vrijdag 10 november 2006 12:30 schreef Smots het volgende:
Geen idee of het er een beetje fatsoenlijk uit gaat zien met mijn PS2 games, dus ik ben benieuwd.
VRAAG HET LEKKER IN HET GOEDE TOPIC!! IK VIND DIT MAAR EEN KUDTOPIX DUS IK SLUIT EM!!quote:Op zaterdag 11 november 2006 12:20 schreef MMaRsu het volgende:
Waarom is er geen DQ8 topic. Ik vraag het hier wel dan
. Hoe kan ik het best de kalamari verslaan ( zeemonster )? Welk lvl moet je zijn etc?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |