(IGN)quote:Okami is a game we've been waiting on for a long, long time, and for the most part it has lived up to our extremely high expectations. It's beautiful, charismatic, engaging and one of the most original games you'll play anytime soon. Sure, it's not perfect, and we may have picked on some of its flaws a bit more than usual simply because they're a little more obvious when everything around them is so great. All in all, Okami is a game that any self-respecting PlayStation 2 owner should pick up simply because you've never played anything like it before.
Meer die post na jouquote:Op woensdag 4 oktober 2006 09:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet.... dacht alleen dat ik al klaar was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
Hij beschermt je gewoon tegen slechte games.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:09 schreef Laniboekje het volgende:
Plaats even een TVP'tje. En de mededeling dat als Mustafa de postbode KH2 vandaag niet komt brengen, ik het genoodzaakt vind om hem te gaan slaan.
Ik ga misschien vandaag maar eens langs de mediamarkt.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:09 schreef Laniboekje het volgende:
Plaats even een TVP'tje. En de mededeling dat als Mustafa de postbode KH2 vandaag niet komt brengen, ik het genoodzaakt vind om hem te gaan slaan.
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hij beschermt je gewoon tegen slechte games.
Jij had hem nog niet? Valt me een beetje tegen van je! Dacht dat jij wel voor de winkel zou gaan slapen om hem als eerste te bemachtigen bij de release.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:11 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik ga misschien vandaag maar eens langs de mediamarkt.
Heb alleen veel te weinig tijd om te spelen, kutstudie.
Dat wilde ik ook wel, moest alleen ook nog eten.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:14 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
![]()
[..]
Jij had hem nog niet? Valt me een beetje tegen van je! Dacht dat jij wel voor de winkel zou gaan slapen om hem als eerste te bemachtigen bij de release.
![]()
Eten is overrated!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:23 schreef peristilius het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook wel, moest alleen ook nog eten.
Als jij kookt kun je idd beter iets anders gaan doenquote:
Dit is totaal offtopic maar jij hebt geeeeen idee hoe lekker ik kan koken! En als je zo doorgaat zul je er ook nooit achter komen.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als jij kookt kun je idd beter iets anders gaan doen
Zonde van je tijdquote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ontopic dan. Ik ga vandaag dat PS2 spel met die Friends quiz spelen
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:10 schreef peristilius het volgende:
[..]
Meer die post na jouIk vond eigenlijk zijn post de spoiler, dus dacht als dat nu toch al geroepen is kan ik er wel commentaar op leveren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bescherm jezelf ook tegen slechte games dan!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ontopic dan. Ik ga vandaag dat PS2 spel met die Friends quiz spelen
Dank je, het gaat niet door nuquote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:29 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
bescherm jezelf ook tegen slechte games dan!
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:10 schreef peristilius het volgende:
[..]
Meer die post na jouDie is er ook niet echtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar sorry als ik iets verklapte..... is niet mijn bedoeling. Het is alleen die witte wolf.... die gaat dood in de moon temple
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Ah,... postbode perikelen.... niet te geloven hoe ver ik dan kan gaan. Ben een keer achter hem aan gerent en gevraagd of hij niet iets was vergeten en waarom hij zo laat wasquote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:09 schreef Laniboekje het volgende:
Net weer even een tijdje gespeeld. Best wel een groot spel, zit al bijna op 20 uurquote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:39 schreef Chocobo het volgende:
Vanavond verder met Okami !!
Ja groter dan ik dacht..... waar zit jij nu?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:44 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Net weer even een tijdje gespeeld. Best wel een groot spel, zit al bijna op 20 uur
Ik ben opweg naar Oni-island.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja groter dan ik dacht..... waar zit jij nu?
Ah,... daar ben ik nog niet,... speel op Sjotime urenquote:
Die soundtrack swingt dan ook de pan uit!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:56 schreef Smots het volgende:
Heel erg... speciaal. Gisteren heb ik samen met mijn vriendin als een debiel in de kamer staan te dansen op één van de liedjes uit "We Love Katamari"
![]()
Dat is best ziekquote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:56 schreef Smots het volgende:
Heel erg... speciaal. Gisteren heb ik samen met mijn vriendin als een debiel in de kamer staan te dansen op één van de liedjes uit "We Love Katamari"
![]()
Had je iets anders verwacht?quote:
En dat houd in langzaam??quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:57 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ah,... daar ben ik nog niet,... speel op Sjotime uren
Bloementjes enzo...........quote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:02 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
En dat houd in langzaam??
Misschien speel ik wel gewoon op turbo uren lol..
Lol, daar hou ik me niet zo mee bezig en ook niet zo met beestje voeren enzo. Ik loop altijd gewoon door een game heen de eerste keer. Maar ik ben vaak toch al redelijk snel door een spel heen.quote:
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:38 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ah,... postbode perikelen.... niet te geloven hoe ver ik dan kan gaan. Ben een keer achter hem aan gerent en gevraagd of hij niet iets was vergeten en waarom hij zo laat was
ziek
Ja dat zeker! Online bestellen is meestal wel goedkoper.. In winkels zie je niet vaak zo'n enorm prijsverschil. En dan te bedenken dat die winkels 100 meter uit elkaar liggen. Ik weet dus wel waar ik voortaan ga kijken mocht er een nieuwe game uitkomen (ookal moet ik 100 meter verder lopenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:11 schreef Smots het volgende:
Bij play.com kost KH2 ook ¤45, dus ¤59.95 vind ik sowieso wel erg veel.
Ik lees hele tijd Mufasa van Lion Kingquote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:12 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik ben bijna nooit thuis op tijden dat de postbode langskomt en dan is het iedere keer weer spannend als je de deur open gooit en iets verwacht op de deurmat. Helaas, ook vandaag geen KH2. Maar morgen heb ik wel een dagje vrij en dan ga ik Mustafa persoonlijk even aanspreken! Ook misschien vragen of hij niet iets is vergeten!
Die is heerlijk om te spelen!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:36 schreef mini-lellan het volgende:
Ga nu effe Midnight Club 3: Dub Edition Remix checken.![]()
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:37 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Die is er ook niet echtmaar sorry als ik iets verklapte..... is niet mijn bedoeling. Het is alleen die witte wolf.... die gaat dood in de moon temple
Duurt wel lang of niet met die postbode van jou?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:56 schreef Laniboekje het volgende:
Tumdetum, nog steeds geen KH2 binnen en morgen, zaterdag en zondag heb ik er niet eens tijd voor om te spelen....
...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |