Niet alleen spelfouten, er is überhaupt weinig goed aan die post.quote:Op donderdag 28 september 2006 13:06 schreef Isabeau het volgende:
Uit het topic "Ervaringen met het ziekenfons"
[..]
Ik wilde knippen, maar eigenlijk zat er in elke zin wel een spelfout.
Misschien heeft hij zijn verzekeringspapieren net zo zorgvuldig gelezen als hij schrijftquote:Op donderdag 28 september 2006 13:10 schreef Levitation het volgende:
Niet alleen spelfouten, er is überhaupt weinig goed aan die post.![]()
Dan is hij waarschijnlijk helemaal niet verzekerdquote:Op donderdag 28 september 2006 13:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien heeft hij zijn verzekeringspapieren net zo zorgvuldig gelezen als hij schrijft![]()
'Sinds' als 'zins' schrijven slaat toch wel alles!quote:Op donderdag 28 september 2006 13:10 schreef Levitation het volgende:
[..]
Niet alleen spelfouten, er is überhaupt weinig goed aan die post.![]()
Ook (sp.?) achter een woord helpt niet...quote:Op donderdag 28 september 2006 12:52 schreef ajuu het volgende:
hier in roitterdam zie ik de laatste tijd steeds meer jonge hippe jongens die een (strop)das dragen, en niet (zover ik in kan schatten natuurlijk) omdat ze op weg zijn naar "zakelijke of feestelijke gelegen". klopt het dat de das een hip assecoire (sp.?) begint te worden ? niet dat ik nu hele groepen jongens zie die een das dragen maar "er zijn tekenen" en dus niet op een nerdy manier van een jaren50 burgersukkel.
;-) dragen er meer jongens dassen zonder dat ze op weg zijn naar een sollicitatie, een bruiloft, een zakelijke klant of een diner met hun schoonouders?![]()
of zijn het toch een paar loze figuren die denken dat ze hip zijn of cool en waait de hele 'trend' over?![]()
In tegenstelling tot docuvrouwtaire.quote:Op donderdag 28 september 2006 14:23 schreef Razor21 het volgende:
Heb deze documantaire 2 weken geleden gezien.
quote:hij wou ff pijlen of er nog meer mensen last hebben van ...
heip? hype!quote:Op donderdag 28 september 2006 16:49 schreef Dangel het volgende:
Stomme heip. Straks gaan we nog in burghten wonen
Eh...quote:Op donderdag 28 september 2006 17:52 schreef zieleffe het volgende:
Is dit nou zo onduidelijk ??
Ik probeer korte zinnen te maken.
Mijn nederlands is zo als ik het geleerd hebt?
Ben al in de derde levens fase dus te oud om nog aan de taal gebruik wat bij te schaven?
Maar zijn jullie zo pietlutterug, en kijk je alleen naar het taal gebruik, of naar het wat er ten derde (probleem) ingebracht word?
Of schrijf ik het weer verkeerd?, soms zet de toetsenbord door mijn dikkere vingers ook twee leters.
Ik moet elke keer goed kijken of het wel goed gaat.Sorry voor het ongemak.
Ik denk toch dat u mij wel verstaat wat hier allemaal word geplaats.![]()
![]()
![]()
Of juist een waar er twee moeten staanquote:Op donderdag 28 september 2006 17:52 schreef zieleffe het volgende:
soms zet de toetsenbord door mijn dikkere vingers ook twee leters.
Van de FPquote:Meer info over het opheffen van de ondersoeksafdeling lees je op de site van universiteitsblad VOX
Dat moest uiteraard 'dig' wezen, maar deze is wel erg mooiquote:
waarom is dat woord fout omdat er een spelling veranderd?quote:Op donderdag 28 september 2006 22:49 schreef Serendips het volgende:
Wat een stel briljante spelfouten, zeg! Op het moment kom ik niet verder dan het eeuwige 'nieuwschierig' dat echt overal op het forum opduikt. (Tjee, ik moest echt even denken hoe je dat fout schrijft!).
En sew me als die spelfout al genoemd is in dit topic...![]()
Dat heeft niks met veranderende spelling te maken, want het woord "gierig" schrijf je nog altijd "gierig", en niet "chierig".quote:Op donderdag 28 september 2006 22:52 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
waarom is dat woord fout omdat er een spelling veranderd?
Omdat het de lading niet meer dekt...Het woord nieuwsgierig is een samenstelling uit 'nieuws' en 'gierig'. Dat geeft gelijk de betekenis van dit woord aan.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:52 schreef zhe-devilll het volgende:
waarom is dat woord fout omdat er een spelling veranderd?
Dus omdat er mensen zijn die dit mogen bepalen, wat goed en fout is, lachen we anderen uit...hmmzz
Executieve kamer? (bedoelt ie nou Executive (de amerikaanse term) of zou 't toch exclusieve zijn?quote:Op donderdag 28 september 2006 19:29 schreef zieleffe het volgende:
[..]
Ja een duur reisje?
^ Maar wel executieve een persoon kamer waarop veel privacy aanwezig was Coolkast dispenser
Divant voor eventuele dat je echtgenoot blijft slapen twee douches, toilet.
Voor maar 35 euro per nacht.
jah maarsch, vroeger zei men ook hollandsch....en nu holland..quote:Op donderdag 28 september 2006 23:10 schreef Serendips het volgende:
[..]
Omdat het de lading niet meer dekt...Het woord nieuwsgierig is een samenstelling uit 'nieuws' en 'gierig'. Dat geeft gelijk de betekenis van dit woord aan.
Enne, wie zegt dat we mensen uitlachen...? Ik vind dat soort spelfouten gewoon dom staan.
Ik vind direct al een voorbeeldje voor je:quote:Op donderdag 28 september 2006 22:49 schreef Serendips het volgende:
Wat een stel briljante spelfouten, zeg! Op het moment kom ik niet verder dan het eeuwige 'nieuwschierig' dat echt overal op het forum opduikt. (Tjee, ik moest echt even denken hoe je dat fout schrijft!).
En de beruchte sowieso natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 september 2006 08:03 schreef Tatutatu het volgende:
Vrouwen zijn nieuwschierig dus die gaan zowiezo allemaal kijken.
Hollandsch --> Hollands.quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:11 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
jah maarsch, vroeger zei men ook hollandsch....en nu holland..
waarom?
en mensch, dat staat toch chic![]()
Die zou wel héél erg origineel zijnquote:Op vrijdag 29 september 2006 08:59 schreef Lienekien het volgende:
Hollandsch --> Hollands.
Dan zou je nieuwschgierig moeten spellen...![]()
quote:Nah, ik zit nu nog steeds in de pagina's met de uitleg en ben een beetje bang dat ik een hereninfarct krijg als ik serieus met het boek begin..
[..]
In het topic Ik net mailjte sturenquote:Op vrijdag 29 september 2006 04:39 schreef Jim.Beam het volgende:
Naar zo'pc postorder bedrijf he hebben ze m'n pc pas ove r2 wken klaar terwijl ik hem echt nodig heb echgt daar word ik zo pissing van waarom zetten ze dan dat eh je die pc gewoon zo kan bestellen kon ik beter naar dynabute gaan.
Mooi dat iemand tegenwoordig durft toe te geven dat hij iets is! Alleen.. wat is hij nu eigenlijk?quote:Op vrijdag 29 september 2006 07:12 schreef Vampier het volgende:
ik geef tenminste toe dat ik een racisalist ben.
Ik heb 'm al twee keer geprobeerd te lezen, maar ik kom er niet doorheenquote:Op vrijdag 29 september 2006 09:07 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
In het topic Ik net mailjte sturen
Sja..
Ik weet niet of 'ie al genoemd is, maar hij werkte behoorlijk op mijn lachspieren!quote:Op woensdag 27 september 2006 23:04 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
![]()
ik heb dan 1 model nodig om de meet van de week daarop voor te berijden.
maar wees gerust daar heb ik al 2 gegadigde voor die niet in dit topic voor komen.
Dat wordt een gezellige boel daar als ze elkaar gaan berijden.quote:Op vrijdag 29 september 2006 12:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik weet niet of 'ie al genoemd is, maar hij werkte behoorlijk op mijn lachspieren!
Zwarte muur dusquote:Op vrijdag 29 september 2006 11:59 schreef maok het volgende:
Ik wilde een waxinelichtje uitblazen dat aan de muur hing maar ik blies persongeluk het hele bakje tegen de muur aan, nu zit er een grote kaarsvet vlek op de muur. Weet iemand hoe je dit er weer af krijgt?
De muur is geverft rouwbehang (of hoe dat ook heet)
Ik heb al geprobeerd om het er met keukenpapier en een strijkbout af te krijgen maar dit werkte niet.
Hij heeft al 2 gegadigden!quote:Op vrijdag 29 september 2006 12:19 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dat wordt een gezellige boel daar als ze elkaar gaan berijden.![]()
Bij twijfel gewoon alle letters gebruikenquote:Op vrijdag 29 september 2006 13:02 schreef het.ismij het volgende:
Damnz je bent bijna 18.
probeer je eigen leven te leijden, en maak je ouders gewoon duidelijk dat je dit ook gaat doen, of willen ze hun "kleine" jongen klein houden?
Eensch...quote:Op donderdag 28 september 2006 18:09 schreef Lienekien het volgende:
't Gaat in dit topic wel een beetje naar mensen uitlachen in plaats van een glimlach om een originele spelfout.
Ik zie gelukkig alweer een heleboel leuke voorbijkomen.quote:Op vrijdag 29 september 2006 13:05 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Eensch...
Het ging niet om de 'dt's' die een keer verkeerd staan...
quote:
quote:Op vrijdag 29 september 2006 13:00 schreef zieleffe het volgende:
De rest van mijn vrouw kant is Indonesisch, dus aan belangstelling niets te kort gekomen.
Alles wat je hier in Nederland aan papier toe gerijkt krijgt is het een archief kast vol van gegevens en aanverwanten artikelen die je zo in de afgelopen jaren bij elkaaar verzamel.
nederland stikt in de regel geving, en het kan zo snel gaan dat er veranderingen heeft plaats gevonden voor dat je het zelf weet.
Die zag ik ook. Ging mij ook te ver om te plaatsen.quote:Op vrijdag 29 september 2006 13:12 schreef Brighteyes het volgende:
Ik kwam gisteren in een r&p topic ook een paar vreselijke fouten in de OP tegen, maar het ging over dat de vader van de TS een tumor had, dat ging me toch even te ver om dat hier als grappig neer te zetten...
quote:Ik zit hier op kantoor. En ze zijn momenteel opnames te maken. Een of andere opvolger of soortgelijke film van soef soef habibi oid... begreep ik...
Vlakbij waterlooplein. Op de 's gravelandse veer. Voor de bekende mensen spotters... misschien handig om te weten?
Iemand trouwens een idee welke film het precies is en welke bekende er in zitten. Er staat een vrouw die me aardig bekend voor komt. Geen idee wie dat is.
Wat is de originele spelfout?quote:Op vrijdag 29 september 2006 13:51 schreef Ole het volgende:
[..]
Die zag ik ook. Ging mij ook te ver om te plaatsen.
Deze dan:
[..]
Kinderen willen, okee, kinderen schrijven daarentegenquote:Op vrijdag 29 september 2006 09:52 schreef dwarfs het volgende:
Goede morgen allemaal,
Ik denk dat ik mijn probleem heir maar eens neer moet zetten.
Sinds kort zijn mijn vriendin en ik erover bezig om te gaan proberen kinderen te krijgen. In het kost houd het is, zij stopt met de pil en over een paar maanden gaan we voor het eggie![]()
Ik ben heel erg van de oude stempel denk ik want ik vind dat als wij kiezen voor kinder dan moeten we er zoveel mogelijk zelf zijn voor de kinderen, zo niet dan mag het best 1 of twee dagen naar opa en oma. Voor mij is het eigenlijk uitgesloten dat de kinden naar een opvang gaan o.i.d..
quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:22 schreef Eamon het volgende:
geen idee of dit de goede catogorie is ..
quote:Daar in tegen
Vriending.. zo zie ik mijn betere helft toch nietquote:Op vrijdag 29 september 2006 16:13 schreef dvdk het volgende:
En zou je het je vriend(ing) vertellen?
quote:Op vrijdag 29 september 2006 17:23 schreef zieleffe het volgende:
Ze hebben normaal alles betaaalt maar nu na 1 januarie zijn ze krities op alles wat ze moeten vergoeden
Hehe, ja, zag 'm ook staan in het topicquote:Op vrijdag 29 september 2006 18:02 schreef Merovingian het volgende:
maar mn moeder is er vel op tegen
quote:Op vrijdag 29 september 2006 13:05 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Bij twijfel gewoon alle letters gebruiken
quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:55 schreef kwakveense het volgende:
nee, maar serieus....vroeger deden ze daar wat aan bij babyies...nl. een muntje of iets anders op de beginnende uitpuiling en meestal was t dan gefikst...zo is mijn broertje behouden gebleven van een navelbreuk...
O, bedoelde ze dat! ik snapte de post al niet...quote:Op vrijdag 29 september 2006 08:59 schreef Lienekien het volgende:
Hollandsch --> Hollands.
Dan zou je nieuwschgierig moeten spellen...![]()
quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:00 schreefhet volgende:
Hij is gewoon ziek.
Ik woon zelf in mierlo en iedereen weet het van hem.. ik snap echt niet dat die vrouw bij hem bleef en ook nog eens kindjes verwerkte..![]()
![]()
Bedoel je eurie? Er zijn zoveel mensen die dat zo schrijven. En met opzet.quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:15 schreef piepster het volgende:
Op maandag 17 juli 2006 17:33 schreef piertje2 het volgende:
Nou ik heb de spelregels sporadisch doorgelezen, maar valt niets over een bedrag van 10000 eurie te lezen.
't is wel niet nederlands, maar wel ergquote:Op vrijdag 29 september 2006 20:39 schreef pietje77 het volgende:
Don't should the messenger... (although he's really really mad( (terecht)
O, bedoelde je dat.quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:44 schreef piepster het volgende:
Nee, ik vroeg me af hoe je in vredesnaam spelregels sporadisch door kan lezen.
spo·ra·disch (bn.)
1 een enkele keer voorkomend => zelden
Ik denk dat er globaal of iets dergelijks bedoeld werd.
Behalve dan dat het geen spelfout was.quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:53 schreef piepster het volgende:
Dat doe ik meestal wel, maar deze vond ik er zo dik bovenop liggen.
Ik scande puur op spelfouten, dus 'las' de zin niet, dus zag 'sporadisch' gewoon over het hoofd.quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:57 schreef piepster het volgende:
oh, sorry.
en je vergeet nog 'jouw' en 'behandelt'quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:49 schreef Blinky het volgende:
[/sarcamse uit]
quote:Op vrijdag 29 september 2006 23:02 schreef ee-04 het volgende:
[..]
en je vergeet nog 'jouw' en 'behandelt'
Dat maakt het alleen maar ergerquote:Op vrijdag 29 september 2006 21:33 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Bedoel je eurie? Er zijn zoveel mensen die dat zo schrijven. En met opzet.
quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:11 schreef 2609 het volgende:
omg bij het uitdelen van de intelligentsie stond je zeker niet vooraan![]()
Ik kom het vaker tegen; mensen die 'sporadisch' gebruiken -quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:03 schreef piepster het volgende:
Op die fiets.
Die zijn niet orgineel he..quote:Op vrijdag 29 september 2006 23:02 schreef ee-04 het volgende:
[..]
en je vergeet nog 'jouw' en 'behandelt'
Volgens mij is dat vergelijkbaar met het gebruik van 'mits' - ooh, een interessant woord, laten we die eens gebruiken. Betekent toch zoiets? Ja, kan wel. Nou, dan stoppen we het lekker daar in de zin, staat mooi. Voila.quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:52 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ik kom het vaker tegen; mensen die 'sporadisch' gebruiken -
waar ze zoiets als 'vlug' of 'met een half oog' bedoelen.
Ik vraag me af hoe en wanneer die misvatting ontstaan is, eigenlijk.
quote:Op zaterdag 30 september 2006 10:05 schreef tlepel het volgende:
ik heb in mijn onbeheersing iets verzonden via anonieme e-mail.hun zeggen dat de afzender daarvan niet te traceren is..is dat juist of kan iemand of politie met goede pc kennis wel mijn eigen identieteit opsporen
Nog even afgezien van de e te veel, is 'mijn eigen identiteit' ook een mooie 'fout'.quote:
quote:Op zaterdag 30 september 2006 04:07 schreef Tjahzi het volgende:
ag man ga lekker groenten in de wij kouwen, zonder vis eten was je familie allang uitgestorven.
[...]
quote:Op zaterdag 30 september 2006 08:20 schreef G.I. het volgende:
ga nu werken heb maar voor het gezonde verstand gekozen en hopenlijk komt alles op zijn potjes weer terecht.
goed idee, ik ga mijn heer ook maar eens föhnenquote:Op zaterdag 30 september 2006 22:51 schreef Serendips het volgende:
Je heer fohnen geeft effect, maar het kost je wel enorm veel tijd! Ik doe het vrijwel nooit. Echt ongelofelijk dat er mensen zijn die dat elke ochtend doen!
Hahaha, ik zag het al staan......Ik dacht; eens even kijken of ik mezelf nog gered heb voordat ik in dit topic verschijn.....Niet dus....quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:23 schreef Guppyfriend het volgende:
goed idee, ik ga mijn heer ook maar eens föhnen![]()
Is dat fout dan?quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:41 schreef Renesite het volgende:
[...]
Spui uw gal
Hij is wel héél leuk trouwensquote:Op zondag 1 oktober 2006 09:54 schreef Serendips het volgende:
[..]
Hahaha, ik zag het al staan......Ik dacht; eens even kijken of ik mezelf nog gered heb voordat ik in dit topic verschijn.....Niet dus....![]()
daarom vond ik ook dat ie wel een plaatsje verdient hadquote:
is t toch ook?quote:Op zondag 1 oktober 2006 10:23 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
ik dacht ook dat het goed was
Misschien werd er een 't' achter 'spui' verwacht ivm gebiedende wijs uit de middeleeuwen?quote:Op zondag 1 oktober 2006 10:23 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
ik dacht ook dat het goed was
Ja, het is je gal spuwen, niet je gal spuien.quote:Op zondag 1 oktober 2006 10:46 schreef zoeperzazke het volgende:
of zou het spuw moeten zijn?
Fok! is echt rampzalig voor mijn Nederlandsquote:Op zondag 1 oktober 2006 10:50 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, het is je gal spuwen, niet je gal spuien.
Je gal spuien is eigenlijk een contaminatie van je gal spuwen en (bijv.) kritiek spuien.
Jippie, ik ben goed!!quote:Op zondag 1 oktober 2006 10:50 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, het is je gal spuwen, niet je gal spuien.
Je gal spuien is eigenlijk een contaminatie van je gal spuwen en (bijv.) kritiek spuien.
quote:Op zondag 1 oktober 2006 06:45 schreef Deadre het volgende:
De Nederlandse media blijken steeds keer op keer leuigenaars te zijn. Gadver!
quote:Op vrijdag 29 september 2006 13:05 schreef MaGNeT het volgende:
Bij twijfel gewoon alle letters gebruiken
Het is dé nieuwe trend van het moment; alle mogelijke klinkers gebruiken! De lezer mag zelf doorhalen wat niet van toepassing is...quote:Op zondag 3 september 2006 13:05 schreef baskick het volgende:
TS is een man, vraagt om herenmodewinkels. Waar in de binnenstad van Leiden heb je die, op Dennis Mode na?
Wat is er in Den Haag te vinden, op het gebied van herenmode, op Oger en Maison de Bonneterie (en de Beijenkorf) na?
Rotterdam is leuk shoppen, net als Maastricht.
Geijnigquote:Op zondag 1 oktober 2006 15:04 schreef Serendips het volgende:
[..]
[..]
Het is dé nieuwe trend van het moment; alle mogelijke klinkers gebruiken! De lezer mag zelf doorhalen wat niet van toepassing is...![]()
quote:Op zondag 1 oktober 2006 17:27 schreef tnimble het volgende:
Een gaskookplaat geeft geen warmte naar onderen af. Warmte stijgt op. Ook naast een kookplaat komt wienig warmte. Zo'n 10 a 15cm er naast wermt je al geen temperatuur verschil meer.
quote:Op maandag 19 juni 2006 19:33 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Geef een imborling water, en hij maakt meer kinderen!
En erg creatief taalgebruik:quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:49 schreef Asmooh het volgende:
weetje
smorgens
onder gegooit
jaloesie
en daar voor in de plaats zatmn auto onder de onkruit!
over joggies van bepaald huis nummer.
Maar op ten duur ga je je echt irriteren aan de mensen hierzo..
quote:als ik daar achter zou komen barst de hell nog losser dan het al is.
Auquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:17 schreef Biancavia het volgende:
Een kleine selectie.
[..]
En erg creatief taalgebruik:
[..]
Whehe.quote:Op vrijdag 29 september 2006 23:11 schreef JoPiDo het volgende:
wettelijk gezien hoef je niet te dokken voor de play als je ergens al een bestelling hebt gedaan
maar ik vind het persoonlijk meer dan normaal dat je wat centen betaald voor een wc-bezoek, al is het alleen maar als fooi
soms loop zonder te betalen ik weg, omdat ik bijvoorbeeld geen cash heb of de play erg smerig is, als ze dán gaan zeiken hebben ze een probleem
Eg welquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 01:11 schreef ook_gek het volgende:
OOOOOOOOOOOOOOOOOH dan ben je fout bezich
quote:Op vrijdag 29 september 2006 14:00 schreef Lucille het volgende:
Ik ben eens benieuwd hoe de ervaringen van anderen zijn m.b.t. uitzendkracht en andere spammers. De mijne was/is niet zo goed. Daar in tegen die van mijn banknop wel.
"Daar in tegen" is nou niet echt een originele spelfout, en bovendien is het er een die nog enigzins te verklaren is, aangezien het lijkt op ergens tegenin gaan, wat qua betekenis ook in dezelfde hoek ligt.quote:
Deze is dan weer wel origineelquote:Op maandag 2 oktober 2006 09:41 schreef M.I.B. het volgende:
Ik vind het een orginele manier van schrijven
quote:multivocale glazen
Die heeft echt een paar lessen Nederlands gemist!quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:16 schreef Rewimo het volgende:
een vriend van me broerdje had net zn rijbewijs
Vind ik minder erg dan de mensen die "varifocus" zeggen...quote:Op maandag 2 oktober 2006 10:08 schreef DaMart het volgende:
Niet van het forum, maar een fout die ik regelmatig tegenkom in brieven van consumenten:
[..]
quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:49 schreef Augustina het volgende:
[...]
Bijna elke keer zitten we te hannessen met gelijke stemmen. Het lijkt wel of het er omgedaan wordt.
En er is geen enkele variant die nog origineel te noemen is.quote:
Ik irriteer me mateloos aan mensen die zich dit soort fouten niet beseffen. Het begint al dusdanig gemeengoed te worden dat we moeten gaan vrezen voor de volgende druk van Van Dale.quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:01 schreef Svyatagor het volgende:
Ik besef me ook opeens wat!
Zich beseffen.![]()
Mijn ogen, wat doe je?quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:10 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik irriteer me mateloos aan mensen die zich dit soort fouten niet beseffen.
Ja, natuurlijk snap ik dat. Maar daarom deed het nog wel pijn aan mijn ogen.quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:26 schreef Lienekien het volgende:
[..]
't Was opzet, dat snap je toch wel?![]()
hypocriete verdraagzaamheidquote:hij scheeuwde moord en brandt.
Terwijl hij "Moord!" schreeuwde stond hij in brandquote:Op maandag 2 oktober 2006 16:15 schreef IBAZ het volgende:
Ga je schamen!quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:31 schreef Isabeau het volgende:
Denk je elke keer als je een foto van jezelf ziet "Ik lijk wel de plaatselijke dorpsgek als ik op een foto sta" of woorden van gelijke strekking dan is deze meet er speciaal voor jou!
Wat is de bedoeling?
Op Fok zitten veel hobbyfotografen die regelmatig verrassend mooie foto's maken. En dat kunnen ze ook van jou! Ik hoor je denken dat er nog nóóit een mooie foto van jou is gemaakt, maar deze meet is ervoor bedoelt om het tegendeel te bewijzen.
quote:
Luchtkonijn?quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:45 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik zeg je met een paintball pistool of luchtbugs kom je een heel eind,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |