Alles is beter dan Koppensnellers en Wioefquote:Op donderdag 28 september 2006 22:03 schreef DaMook het volgende:
Ik denk dat dit een van de beste programma's op talpa wordt![]()
Koppensnellers is trouwens ook wel ok jaquote:Op donderdag 28 september 2006 22:04 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Alles is beter dan Koppensnellers en Wioef
Eensquote:Op donderdag 28 september 2006 21:59 schreef dennistd het volgende:
Ik denk dat de gouden kooi gaat floppen, net als 90% van de programma's op talpa
Joh, zolang je hier rond blijft hangen om badinerend te doen over "domme" programma's als DGK, vindt iedereen jou toch wel een bink.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:22 schreef bolletje_25 het volgende:
Als dit programma een succes wordt ga ik me schamen om Nederlander te zijn.
Nee, pesten is volwassenquote:Op donderdag 28 september 2006 22:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Joh, zolang je hier rond blijft hangen om badinerend te doen over "domme" programma's als DGK, vindt iedereen jou toch wel een bink.![]()
quote:
Ben je er nu nog?quote:Op donderdag 28 september 2006 11:49 schreef bolletje_25 het volgende:
Als ik alle camping/tokkievolk-subfora maar uit m'n AT + Index kan trappen vind ik alles best.
Ze zijn eruit, maar deze stond nog net in MyATquote:
Denk je dat?quote:Op donderdag 28 september 2006 21:59 schreef dennistd het volgende:
Ik denk dat de gouden kooi gaat floppen, net als 90% van de programma's op talpa
Oh, nu is dát de reden?quote:Op donderdag 28 september 2006 23:31 schreef SunChaser het volgende:
Nederland heeft niks met productplacing, dat is de grotste reden dat t gaat floppen.
Ik denk dat best weer eens een spraakmakend programma kan zijn. Al was het maar omdat de politiek en allerlei media er toch wel aandacht aan gaat besteden.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:34 schreef Falco het volgende:
Ik denk dat het ook redelijk gaat floppen.
Eeeh, help even, wat was productplacing ook al weer?quote:Op donderdag 28 september 2006 23:31 schreef SunChaser het volgende:
Nederland heeft niks met productplacing, dat is de grotste reden dat t gaat floppen.
Dat alle bewoners cup-a-soup drinken en Lays eten met de pakjes vol in beeld.quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:44 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Eeeh, help even, wat was productplacing ook al weer?
Ik denk juist dat dat de reden is waarom dit wel gaat lukken.quote:Op donderdag 28 september 2006 23:31 schreef SunChaser het volgende:
Je kan ze maar ergens mee verdienen en dan een paar miljoen investeren om die in een paar jaar te vertienvoudigen ten koste van een stuk of 10 eikels die hun leven willen vergallen, ik zeg gouden greep eeeeeeeh kooiquote:Op vrijdag 29 september 2006 00:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik denk juist dat dat de reden is waarom dit wel gaat lukken.
Briljante marketing-truc van John de Mol, waar hij nog erg veel geld mee gaat verdienen.
Correct.quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:56 schreef Harrie het volgende:
Je kan ze maar ergens mee verdienen en dan een paar miljoen investeren om die in een paar jaar te vertienvoudigen ten koste van een stuk of 10 eikels die hun leven willen vergallen, ik zeg gouden greep eeeeeeeh kooi
Alles in DGK is te koop, via de site kun je alle artikelen aanklikken en dan kopen, alles is ook gesponsord. De bewoners staan een jaar ná het verlaten van de kooi onder cpntract van Talpa, ook zij kunnen merknamen worden. Ik denk dus niet dat Nederlanders dat willen, ze willen sukkels zien die het huis uit willen omdat de dochter gaat bevallen of omdat oma dood is.quote:Op vrijdag 29 september 2006 02:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Correct.
Qua marketing en uitbaten van een idee zou een zekere eigenaar van Fok! hier nog erg veel van kunnen leren.
nah, daar doet zo'n contract dan ook niks aan af. Uiteindelijk willen ze toch wel het huis uitquote:Op vrijdag 29 september 2006 07:34 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Alles in DGK is te koop, via de site kun je alle artikelen aanklikken en dan kopen, alles is ook gesponsord. De bewoners staan een jaar ná het verlaten van de kooi onder cpntract van Talpa, ook zij kunnen merknamen worden. Ik denk dus niet dat Nederlanders dat willen, ze willen sukkels zien die het huis uit willen omdat de dochter gaat bevallen of omdat oma dood is.
Yep, en degene die het langst blijft zitten hoeft helemaal niet meer weg, want die krijgt het huis.quote:Op vrijdag 29 september 2006 08:12 schreef MouseOver het volgende:
Ok, ik ben dus een beetje een n00b. Maar er wordt dus weer gewoon een stel mensen in een huis opgesloten, maar nu wat langer?
Dat hoeft niet, het kan ook een slecht/saai programma worden of iets dat mensen niet boeit, zoals Masterplan, Superstar en Sterrenbeurs.quote:Op vrijdag 29 september 2006 08:51 schreef Isabeau het volgende:
De enige reden waarom het zou floppen lijkt me dat mensen talpa niet 'mogen'.
Het kan toch ook gewoon zijn dat het programma niet aanslaat. Als het erg leuk is, ga ik kijken of het nou bij SBS, de publieken of de BBC zit - het moet gewoon in je systeem gaan zitten en dan werkt het mee als er veel mensen naar kijken en er over geluld wordt en je dat gevoel krijgt dat je het echt weer even wilt zien.quote:Op vrijdag 29 september 2006 08:51 schreef Isabeau het volgende:
De enige reden waarom het zou floppen lijkt me dat mensen talpa niet 'mogen'.
Talpa heeft bij mij eerlijk gezegd wel het nadeel van de twijfel. De zender zit ergens op kanaal 28 of zo en ik ga iig geen moeite doen om dat te veranderen.quote:Op vrijdag 29 september 2006 08:51 schreef Isabeau het volgende:
De enige reden waarom het zou floppen lijkt me dat mensen talpa niet 'mogen'. Ik heb dat sowieso vreemd gevonden: een zender niet aanzetten omdat je het een kutzender vindt. Ik kijk naar programma's, niet specifiek naar zenders.
Stefan en Natasia bij Pauw en Wittemanquote:Op vrijdag 29 september 2006 23:11 schreef SunChaser het volgende:
Die twee mensen nu in Pauw en Witteman zijn vreselijk, zo vreselijk dat het zeker gaat floppen, je kan toch niet je identificeren met een negerin die haar kind van 6 en 9 achterlaat voor 2 jaar of een corpsbal die alleen maar in PR-taal spreekt.
Nee, maar het is natuurlijk wel dankbaar volk om veel ellende en ontberingen toe te wensen. En die komen er natuurlijk als ze na 23 maanden opgeven, de villa mislopen en met lege handen buiten staan.quote:Op vrijdag 29 september 2006 23:11 schreef SunChaser het volgende:
Die twee mensen nu in Pauw en Witteman zijn vreselijk, zo vreselijk dat het zeker gaat floppen, je kan toch niet je identificeren met een negerin die haar kind van 6 en 9 achterlaat voor 2 jaar of een corpsbal die alleen maar in PR-taal spreekt.
Nou ik denk dan dat je onder een steen leeft... want in mijn omgeving (Hilversum) hebben veel mensen het erover.. en ook veel mensen gaan zondag kijken... dit flopt absoluut niet....quote:Op vrijdag 29 september 2006 08:30 schreef SCH het volgende:
Het is al geflopt. Als het een succes moet worden, dan zou er nu veel over gesproken worden, in alle kringen. Over BB werd veel gesproken, over dit programma niet.
Hmmm, helaas kan ik die mening niet met je delen. Linda is me veel te gemaakt voor welke serie dan ook.quote:
Over BB werd ook pas na enige tijd veel gesproken, het was geen laaiend succes toen het begon en veel mensen waren ertegen. Later werd het pas een succes. Over DGK wordt ook veel in negetieve zin gesproken, het hele pest verhaal etc. dus dat loopt synchroon.quote:Op vrijdag 29 september 2006 08:30 schreef SCH het volgende:
Het is al geflopt. Als het een succes moet worden, dan zou er nu veel over gesproken worden, in alle kringen. Over BB werd veel gesproken, over dit programma niet.
Ze zitten een film te kijkenquote:Op zaterdag 30 september 2006 22:57 schreef Karina het volgende:
Ik zit even naar de streams te kijken en er zitten er daar een paar op de bank toch sjacherijnig te kijken! Die gaan het niet lang volhouden en ik denk dat het programma het ook niet lang gaat volhouden, het is toch teveel zoals BB (als roepen ze nog zo hard dat het geen BB is).
Met die verwoeste levens zit het wel goed, de kids van Natasja kunnen nú al psychische hulp gebruiken.quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:17 schreef JohnDope het volgende:
Het zal wel vet moeten gaan escaleren en er moeten eventueel levens verwoest worden anders gaat het inderdaad floppen qua kijkcijfers.
Dat zal wel los lopen, maar het was wel emotie(en we konden goed zien dat er een warme Surinaamse familieband is binnen die familie, ik vond het goed dat Talpa dat explicitiet belichtte).......quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:35 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Met die verwoeste levens zit het wel goed, de kids van Natasja kunnen nú al psychische hulp gebruiken.
"Het zal mij benieuwen" staat op dit moment op kop met maar liefst 38% van de stemmen......quote:De Gouden Kooi gaat van start!
- Kan niet wachten
- Spannend
- Ben benieuwd
- Het zal mij benieuwen
Mwah, de eerste drie kwartier vond ik tenenkrommend poenerig.quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:47 schreef Gert het volgende:
Ik vond het een OK eerste uitzending.
Goede groep mensen.
Lekker stoken met die ton.
Het ziet er allemaal goed uit, ook letterlijk.
'Boeit mij geen fuck en ik kots op die gouden tralies die al wekenlang tijdens alle Talpa programma's door het beeld schuiven' staat er niet tussen.quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:56 schreef nonzz het volgende:
De poll op de website is in elkgeval erg interessant:
[..]
"Het zal mij benieuwen" staat op dit moment op kop met maar liefst 38% van de stemmen......
Mag ik jouw voeten kussen en jouw veters strikken?quote:Op maandag 2 oktober 2006 03:17 schreef nihilist het volgende:
Wie naar dit soort progamma's kijkt en het ook nog leuk vind, is echt heel erg triest.
Ik heb er nog niet naar gekeken en ik zal ook nimmer een poging wagen.
Totaal niet aan gestoord. Ik vond het een leuk gevonden dilemma dat ze de deelnemers voorlegden.quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:49 schreef APK het volgende:
[..]
Mwah, de eerste drie kwartier vond ik tenenkrommend poenerig.
Hoho, we hebben hier met een échte lolbroek te maken hoor. Ik kom niet meer bij man, van die gast:quote:Op maandag 2 oktober 2006 03:22 schreef APK het volgende:
[..]
Mag ik jouw voeten kussen en jouw veters strikken?![]()
Weet je wat ook triest is: Als lullo #117 een post plaatsen terwijl 116 andere lolbroeken al dezelfde domme post geplaatst hebben.![]()
quote:Op zaterdag 30 september 2006 06:10 schreef nihilist het volgende:
Ik kan eigenlijk alleen maar schrijven dat ik het liefst een lul in mijn kutje een lul im mijn sterretje, en lul in mijn mondje heb, heerlijk, al dat warme zaad in mij gespoten.
quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:55 schreef nihilist het volgende:
[..]
Mijn probleem is, dat ik dus heel vaak op mijn lippen ga zitten.
Mijn ex vriendjes zeggen dus echt allemaal "he dat zijn geen lippen meer, maar lappen" hahaha wat een
lol ze dan hebben. Ik moet ook eerlijk zeggen dat het ook net een rosbief is, 2 dan.
Inderdaad, een paar van dit soort programma's en Ferrari's en Jaguars zijn de nieuwe Sjonniebakken, waar zelfs de huidige clientèle, de penose, zijn neus voor op gaat halen. Ook hoop ik dat Gordon er niet voor elk wissewasje wordt bijgesleept, maar dat is meer een persoonlijke diepgewortelde afkeer van deze goudomhangen zonnebankbruine kamphomo.quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:49 schreef APK het volgende:
Mwah, de eerste drie kwartier vond ik tenenkrommend poenerig.
Voor een programma dat al maanden overal wordt gepromoot? Mwa, het is niet slecht, maar zeker ook niet erg goed. Ze moeten denk ik wel boven de 700.000/dag blijven willen ze zo'n duur programma in de lucht kunnen houden.quote:Op maandag 2 oktober 2006 09:26 schreef Cynix ® het volgende:
Nou, met een kleine miljoen op zondagavond mag je toch niet mopperen?
Dat is mijn punt ook een beetje. Ik weet nu al dat ik vroeg of laat mijn interesse ga verliezen. Ik ga hier ook écht geen 2 jaar lang dagelijks een half uurtje voor zitten. Ik ben ook wel erg benieuwd hoe Nederland dit programma waardeert over pakweg 3 maanden, als het nieuwe er af is.quote:Op maandag 2 oktober 2006 09:38 schreef Sassefras het volgende:
Ik ben alleen echt niet van plan om elke avond 1 of 2 jaar lang DGK te gaan kijken.
Lees het en je weet het.quote:Op maandag 2 oktober 2006 09:39 schreef Pumatje het volgende:
gouden kooi wasda?
Dan waardeert Nederland het heel goed, aangezien het dan van de buis af isquote:Op maandag 2 oktober 2006 09:41 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik ben ook wel erg benieuwd hoe Nederland dit programma waardeert over pakweg 3 maanden, als het nieuwe er af is.
Ik heb hetzelfde. Ik heb gisteren maar gekeken omdat ik best wel benieuwd ben over hoe ze het gaan invullen, maar ben niet echt veel wijzer geworden.quote:Op maandag 2 oktober 2006 09:41 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Dat is mijn punt ook een beetje. Ik weet nu al dat ik vroeg of laat mijn interesse ga verliezen. Ik ga hier ook écht geen 2 jaar lang dagelijks een half uurtje voor zitten. Ik ben ook wel erg benieuwd hoe Nederland dit programma waardeert over pakweg 3 maanden, als het nieuwe er af is.
Ik heb wel last van teen schimmel, maar als je van een lekker kaasgeur houd, kom gerust langs.quote:Op maandag 2 oktober 2006 03:22 schreef APK het volgende:
[..]
Mag ik jouw voeten kussen en jouw veters strikken?![]()
Op de site van DGK kun je alle regels lezen enzoquote:Op maandag 2 oktober 2006 10:59 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde. Ik heb gisteren maar gekeken omdat ik best wel benieuwd ben over hoe ze het gaan invullen, maar ben niet echt veel wijzer geworden.
Er zitten straks 10 personen en wie er als laatste overblijft heeft gewonnen. Wordt het gewoon een uitputtingsslag of zijn er ook stemronde's. En hoeveel vrijheid krijgen de bewoners? Ik lees dat ze gewoon films zitten te kijken. Het zou ook wel grappig zijn als ze gewoon reguliere televisieuitzendigen kunnen kijken. Dat ze om 19:30 naar zichzelf kunnen kijken op Talpa.
Mijn conclusie: Het is tot nu toe erg onduidelijk. Als het zo blijft haak ik gelijk af.
En die gouden tralie's tijden Robinson wil ik niet meer zien.
Dat zal niet gebeuren John " ik heb te veel geld verdiend met slechte tv" de Mol ,zal daar wel voor zorgen, ben ik bang.quote:Op maandag 2 oktober 2006 10:16 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Dan waardeert Nederland het heel goed, aangezien het dan van de buis af is![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |