Hmmm, helaas kan ik die mening niet met je delen. Linda is me veel te gemaakt voor welke serie dan ook.quote:
Over BB werd ook pas na enige tijd veel gesproken, het was geen laaiend succes toen het begon en veel mensen waren ertegen. Later werd het pas een succes. Over DGK wordt ook veel in negetieve zin gesproken, het hele pest verhaal etc. dus dat loopt synchroon.quote:Op vrijdag 29 september 2006 08:30 schreef SCH het volgende:
Het is al geflopt. Als het een succes moet worden, dan zou er nu veel over gesproken worden, in alle kringen. Over BB werd veel gesproken, over dit programma niet.
Ze zitten een film te kijkenquote:Op zaterdag 30 september 2006 22:57 schreef Karina het volgende:
Ik zit even naar de streams te kijken en er zitten er daar een paar op de bank toch sjacherijnig te kijken! Die gaan het niet lang volhouden en ik denk dat het programma het ook niet lang gaat volhouden, het is toch teveel zoals BB (als roepen ze nog zo hard dat het geen BB is).
Met die verwoeste levens zit het wel goed, de kids van Natasja kunnen nú al psychische hulp gebruiken.quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:17 schreef JohnDope het volgende:
Het zal wel vet moeten gaan escaleren en er moeten eventueel levens verwoest worden anders gaat het inderdaad floppen qua kijkcijfers.
Dat zal wel los lopen, maar het was wel emotie(en we konden goed zien dat er een warme Surinaamse familieband is binnen die familie, ik vond het goed dat Talpa dat explicitiet belichtte).......quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:35 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Met die verwoeste levens zit het wel goed, de kids van Natasja kunnen nú al psychische hulp gebruiken.
"Het zal mij benieuwen" staat op dit moment op kop met maar liefst 38% van de stemmen......quote:De Gouden Kooi gaat van start!
- Kan niet wachten
- Spannend
- Ben benieuwd
- Het zal mij benieuwen
Mwah, de eerste drie kwartier vond ik tenenkrommend poenerig.quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:47 schreef Gert het volgende:
Ik vond het een OK eerste uitzending.
Goede groep mensen.
Lekker stoken met die ton.
Het ziet er allemaal goed uit, ook letterlijk.
'Boeit mij geen fuck en ik kots op die gouden tralies die al wekenlang tijdens alle Talpa programma's door het beeld schuiven' staat er niet tussen.quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:56 schreef nonzz het volgende:
De poll op de website is in elkgeval erg interessant:
[..]
"Het zal mij benieuwen" staat op dit moment op kop met maar liefst 38% van de stemmen......
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |