Alles is beter dan Koppensnellers en Wioefquote:Op donderdag 28 september 2006 22:03 schreef DaMook het volgende:
Ik denk dat dit een van de beste programma's op talpa wordt![]()
Koppensnellers is trouwens ook wel ok jaquote:Op donderdag 28 september 2006 22:04 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Alles is beter dan Koppensnellers en Wioef
Eensquote:Op donderdag 28 september 2006 21:59 schreef dennistd het volgende:
Ik denk dat de gouden kooi gaat floppen, net als 90% van de programma's op talpa
Joh, zolang je hier rond blijft hangen om badinerend te doen over "domme" programma's als DGK, vindt iedereen jou toch wel een bink.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:22 schreef bolletje_25 het volgende:
Als dit programma een succes wordt ga ik me schamen om Nederlander te zijn.
Nee, pesten is volwassenquote:Op donderdag 28 september 2006 22:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Joh, zolang je hier rond blijft hangen om badinerend te doen over "domme" programma's als DGK, vindt iedereen jou toch wel een bink.![]()
quote:
Ben je er nu nog?quote:Op donderdag 28 september 2006 11:49 schreef bolletje_25 het volgende:
Als ik alle camping/tokkievolk-subfora maar uit m'n AT + Index kan trappen vind ik alles best.
Ze zijn eruit, maar deze stond nog net in MyATquote:
Denk je dat?quote:Op donderdag 28 september 2006 21:59 schreef dennistd het volgende:
Ik denk dat de gouden kooi gaat floppen, net als 90% van de programma's op talpa
Oh, nu is dát de reden?quote:Op donderdag 28 september 2006 23:31 schreef SunChaser het volgende:
Nederland heeft niks met productplacing, dat is de grotste reden dat t gaat floppen.
Ik denk dat best weer eens een spraakmakend programma kan zijn. Al was het maar omdat de politiek en allerlei media er toch wel aandacht aan gaat besteden.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:34 schreef Falco het volgende:
Ik denk dat het ook redelijk gaat floppen.
Eeeh, help even, wat was productplacing ook al weer?quote:Op donderdag 28 september 2006 23:31 schreef SunChaser het volgende:
Nederland heeft niks met productplacing, dat is de grotste reden dat t gaat floppen.
Dat alle bewoners cup-a-soup drinken en Lays eten met de pakjes vol in beeld.quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:44 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Eeeh, help even, wat was productplacing ook al weer?
Ik denk juist dat dat de reden is waarom dit wel gaat lukken.quote:Op donderdag 28 september 2006 23:31 schreef SunChaser het volgende:
Je kan ze maar ergens mee verdienen en dan een paar miljoen investeren om die in een paar jaar te vertienvoudigen ten koste van een stuk of 10 eikels die hun leven willen vergallen, ik zeg gouden greep eeeeeeeh kooiquote:Op vrijdag 29 september 2006 00:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik denk juist dat dat de reden is waarom dit wel gaat lukken.
Briljante marketing-truc van John de Mol, waar hij nog erg veel geld mee gaat verdienen.
Correct.quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:56 schreef Harrie het volgende:
Je kan ze maar ergens mee verdienen en dan een paar miljoen investeren om die in een paar jaar te vertienvoudigen ten koste van een stuk of 10 eikels die hun leven willen vergallen, ik zeg gouden greep eeeeeeeh kooi
Alles in DGK is te koop, via de site kun je alle artikelen aanklikken en dan kopen, alles is ook gesponsord. De bewoners staan een jaar ná het verlaten van de kooi onder cpntract van Talpa, ook zij kunnen merknamen worden. Ik denk dus niet dat Nederlanders dat willen, ze willen sukkels zien die het huis uit willen omdat de dochter gaat bevallen of omdat oma dood is.quote:Op vrijdag 29 september 2006 02:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Correct.
Qua marketing en uitbaten van een idee zou een zekere eigenaar van Fok! hier nog erg veel van kunnen leren.
nah, daar doet zo'n contract dan ook niks aan af. Uiteindelijk willen ze toch wel het huis uitquote:Op vrijdag 29 september 2006 07:34 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Alles in DGK is te koop, via de site kun je alle artikelen aanklikken en dan kopen, alles is ook gesponsord. De bewoners staan een jaar ná het verlaten van de kooi onder cpntract van Talpa, ook zij kunnen merknamen worden. Ik denk dus niet dat Nederlanders dat willen, ze willen sukkels zien die het huis uit willen omdat de dochter gaat bevallen of omdat oma dood is.
Yep, en degene die het langst blijft zitten hoeft helemaal niet meer weg, want die krijgt het huis.quote:Op vrijdag 29 september 2006 08:12 schreef MouseOver het volgende:
Ok, ik ben dus een beetje een n00b. Maar er wordt dus weer gewoon een stel mensen in een huis opgesloten, maar nu wat langer?
Dat hoeft niet, het kan ook een slecht/saai programma worden of iets dat mensen niet boeit, zoals Masterplan, Superstar en Sterrenbeurs.quote:Op vrijdag 29 september 2006 08:51 schreef Isabeau het volgende:
De enige reden waarom het zou floppen lijkt me dat mensen talpa niet 'mogen'.
Het kan toch ook gewoon zijn dat het programma niet aanslaat. Als het erg leuk is, ga ik kijken of het nou bij SBS, de publieken of de BBC zit - het moet gewoon in je systeem gaan zitten en dan werkt het mee als er veel mensen naar kijken en er over geluld wordt en je dat gevoel krijgt dat je het echt weer even wilt zien.quote:Op vrijdag 29 september 2006 08:51 schreef Isabeau het volgende:
De enige reden waarom het zou floppen lijkt me dat mensen talpa niet 'mogen'.
Talpa heeft bij mij eerlijk gezegd wel het nadeel van de twijfel. De zender zit ergens op kanaal 28 of zo en ik ga iig geen moeite doen om dat te veranderen.quote:Op vrijdag 29 september 2006 08:51 schreef Isabeau het volgende:
De enige reden waarom het zou floppen lijkt me dat mensen talpa niet 'mogen'. Ik heb dat sowieso vreemd gevonden: een zender niet aanzetten omdat je het een kutzender vindt. Ik kijk naar programma's, niet specifiek naar zenders.
Stefan en Natasia bij Pauw en Wittemanquote:Op vrijdag 29 september 2006 23:11 schreef SunChaser het volgende:
Die twee mensen nu in Pauw en Witteman zijn vreselijk, zo vreselijk dat het zeker gaat floppen, je kan toch niet je identificeren met een negerin die haar kind van 6 en 9 achterlaat voor 2 jaar of een corpsbal die alleen maar in PR-taal spreekt.
Nee, maar het is natuurlijk wel dankbaar volk om veel ellende en ontberingen toe te wensen. En die komen er natuurlijk als ze na 23 maanden opgeven, de villa mislopen en met lege handen buiten staan.quote:Op vrijdag 29 september 2006 23:11 schreef SunChaser het volgende:
Die twee mensen nu in Pauw en Witteman zijn vreselijk, zo vreselijk dat het zeker gaat floppen, je kan toch niet je identificeren met een negerin die haar kind van 6 en 9 achterlaat voor 2 jaar of een corpsbal die alleen maar in PR-taal spreekt.
Nou ik denk dan dat je onder een steen leeft... want in mijn omgeving (Hilversum) hebben veel mensen het erover.. en ook veel mensen gaan zondag kijken... dit flopt absoluut niet....quote:Op vrijdag 29 september 2006 08:30 schreef SCH het volgende:
Het is al geflopt. Als het een succes moet worden, dan zou er nu veel over gesproken worden, in alle kringen. Over BB werd veel gesproken, over dit programma niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |