quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:46 schreef sempron2400 het volgende:
Blijkt achteraf dat er ergens een klein papiertje ligt met het opschrift "toilet 35 cent", maar niet duidelijk zichtbaar. Ja, als ik dat geweten had, was ik naar Donner gegaan voor 10 cent minder.
quote:Op vrijdag 29 september 2006 23:11 schreef JoPiDo het volgende:
soms loop zonder te betalen ik weg, omdat ik bijvoorbeeld geen cash heb of de play erg smerig is, als ze dán gaan zeiken hebben ze een probleem
Dat vind ik dan wel weer normaal. Die toilletten zijn ook bedoeld voor de mensen die daar eten.quote:Op vrijdag 29 september 2006 23:35 schreef tijntjethf het volgende:
in de Mac in Almelo staat geloof ik bij de toiletten ook zoiets als 'toiletten ..ct indien geen consumptie' ofzo
Sterker nog, je levert iets in en van mij mogen ze dat hebben als fooi.quote:Op vrijdag 29 september 2006 23:37 schreef Chris_Highhat het volgende:
Je MOET niet betalen. Je krijgt er immers ook niets voor terug. Die plees staan er toch wel!
Ze worden nooit schoon gemaakt?quote:Op vrijdag 29 september 2006 23:37 schreef Chris_Highhat het volgende:
Je MOET niet betalen. Je krijgt er immers ook niets voor terug. Die plees staan er toch wel!
Jawel, door schoonmakers die betaald worden door hun baasquote:Op vrijdag 29 september 2006 23:39 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Ze worden nooit schoon gemaakt?
Ja en buiten dat, hoe vaak zijn de sanitaire faciliteiten van een kwaliteit dat je ijsje er vanaf kan likken?quote:Op vrijdag 29 september 2006 23:40 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Jawel, door schoonmakers die betaald worden door hun baas
En die baas wordt niet betaald door jou.quote:Op vrijdag 29 september 2006 23:40 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Jawel, door schoonmakers die betaald worden door hun baas
-edit-quote:Op vrijdag 29 september 2006 23:42 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
En die baas wordt niet betaald door jou.
Ik ben ook wel benieuwd of je wettelijk verplicht bent te betalen. Misschien wel als het vantevoren duidelijk staat aangegeven?quote:Op vrijdag 29 september 2006 23:59 schreef gebrokenglas het volgende:
Volgens mij is het toiletbezoek gratis, mits je maar een consumptie genomen hebt.
En als je een beetje lastig bent slaan ze je schedel nog in elkaar ook.quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:19 schreef Frasier het volgende:
Fooi geven aan uitsmijters, nog zoiets. Ja "ze staan er voor jou veiligheid" wordt er meestal gezegd. Daar worden ze voor betaald net als ieder andere werkende Nederlander. Waarom zou ik daar standaard nog een extra bijdrage aan moeten leveren? Ik betaal al genoeg voor een drankje (2 euro voor een biertjebelachelijk eigenlijk).
Dat is meestal ook het enige wat ze je te bieden hebben, een beetje domme kracht. Maar nadenken ho maar. En maar verbaasd kijken als er een keer eentje een kogel krijgt.quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:20 schreef Hathor het volgende:
[..]
En als je een beetje lastig bent slaan ze je schedel nog in elkaar ook.![]()
Ik weet niet wat jij met WC's doet, maar volgens mij zijn ze niet daarvoor bedoeld.quote:Op vrijdag 29 september 2006 23:42 schreef Chris_Highhat het volgende:
[..]
Ja en buiten dat, hoe vaak zijn de sanitaire faciliteiten van een kwaliteit dat je ijsje er vanaf kan likken?
Je mag toch aannemen dat ze er dat bij de entree instoppen?!quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:28 schreef geevee het volgende:
In veel horeca gelegenheden worden de toiletten door derden beheerd,die moeten daarvoor een bedrag betalen en dat proberen ze bij jouw te verhalen.
Ik spoel er gebruikte tampons van minderjarige meisjes mee door.quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:32 schreef bolletje_25 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij met WC's doet, maar volgens mij zijn ze niet daarvoor bedoeld.
Uhm...ik denk dat dit weer eens een column gaat worden (bedankt voor het onderwerpquote:Op zaterdag 30 september 2006 00:19 schreef Frasier het volgende:
Fooi geven aan uitsmijters, nog zoiets. Ja "ze staan er voor jou veiligheid" wordt er meestal gezegd. Daar worden ze voor betaald net als ieder andere werkende Nederlander. Waarom zou ik daar standaard nog een extra bijdrage aan moeten leveren? Ik betaal al genoeg voor een drankje (2 euro voor een biertjebelachelijk eigenlijk).
Dat vind ik ook een goede regel. Als ik ergens eet, wil ik gewoon gratis naar 't toilet kunnen.quote:Op vrijdag 29 september 2006 23:35 schreef tijntjethf het volgende:
in de Mac in Almelo staat geloof ik bij de toiletten ook zoiets als 'toiletten ..ct indien geen consumptie' ofzo
Ze kunnen toch niet controleren of je wat gekocht hebt in de mac?quote:Op vrijdag 29 september 2006 23:59 schreef gebrokenglas het volgende:
Volgens mij is het toiletbezoek gratis, mits je maar een consumptie genomen hebt.
Gatverdamme zegquote:Op vrijdag 29 september 2006 23:38 schreef okkie-man het volgende:
[..]
En er vervolgens een foto bij leggen
[afbeelding]
Ja, net als etenquote:Op vrijdag 29 september 2006 23:35 schreef okkie-man het volgende:
Betalen om iets te doen wat menselijk is, zoals naar de wc gaan is sowieso belachelijk
Misschien bodemverontreiniging?quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:18 schreef Haushofer het volgende:
Je kunt ook een stoma nemen
Kun je voor een stoma legen op straat trouwens aangehouden worden voor wild poepen/plassen?
Ja inderdaad. Betalen voor eten is ook al zoiets stoms.quote:Op vrijdag 29 september 2006 23:35 schreef okkie-man het volgende:
Betalen om iets te doen wat menselijk is, zoals naar de wc gaan is sowieso belachelijk
Interessante vraag inderdaad.quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:18 schreef Haushofer het volgende:
Je kunt ook een stoma nemen
Kun je voor een stoma legen op straat trouwens aangehouden worden voor wild poepen/plassen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |