HEE doe es ff normaal die vind ik echt niet leuk stoot nu net ook teandeborstel tegen me verstandkies dus ff kappe nou ja dit si gezellig forumquote:Op vrijdag 29 september 2006 04:48 schreef MinderMutsig het volgende:
Als je die hond kippepoten blijft geven gaat ie vanzelf dood.![]()
ik dacht alquote:Op vrijdag 29 september 2006 09:24 schreef Hallahan het volgende:
Afschieten dat beest....
Nee joh, lollergek!quote:Op vrijdag 29 september 2006 05:47 schreef Meki het volgende:
gooi die hond weg
En dat heeft dan een J&B avatarquote:Op vrijdag 29 september 2006 12:13 schreef Jim.Beam het volgende:
Amai die paracetamol is voor mij nu slechts een utopia, mijn hoofd staat werkelijk waar op ontploffen jongens.
Kan me zelfs niet meer herinneren dat ik dit allemaal gepost heb, is ook de eerste keer.
Maja excuses.![]()
Ach scheelt me weer een eurootje of 50.quote:Op vrijdag 29 september 2006 12:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En dat heeft dan een J&B avatar
Bezopen en een kater na 2 alcoholvrije pilsjes![]()
Ja hij is vandaag naar de kapper toe godzijdank. Loopt er weer zo'n kaal mormel rond.quote:Op vrijdag 29 september 2006 12:38 schreef Kleine_Jelle het volgende:
veeg zijn billetjes af Jim.Beam!
wat voor spelfout is dat nou weer!quote:Op vrijdag 29 september 2006 12:46 schreef Jim.Beam het volgende:
[..]
Ja hij is vandaag naar de kapper toe godzijdank. Loopt er weer zo'n kaal mormel rond.
Nee, je veronderstelling is niet juist. God zei geen dank, God wordt met die uitspraak bedankt. Niet dat ik zo gristelijk ben, maar zo is het dus wel! Dus! Ja!quote:Op vrijdag 29 september 2006 12:49 schreef Kleine_Jelle het volgende:
[..]
wat voor spelfout is dat nou weer!
"God zij dank"
Bedoelen wij eigenlijk niet "God zei dank"?
vage christelijke uitdrukking, ffs!
quote:Op vrijdag 29 september 2006 09:22 schreef Pelgrim het volgende:
Anders lik je de hond toch schoon
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |