ga nu werken heb maar voor het gezonde verstand gekozen en hopenlijk komt alles op zijn potjes weer terecht.quote:Op zaterdag 30 september 2006 02:52 schreef loveli het volgende:
Samengevat... TS krijgt het voor elkaar om binnen 3 weken zooooveel voor iemand te voelen, dat ze z'n hart kan breken en neemt haar dat kwalijk.
Man, als je niet wilt dat ze op je hart trapt, leg het dan ook niet onder haar voeten.
En als je je gaat bezatten, dan ben je daar zelf verantwoordelijk voor. Jouw idee, jouw kater.
Wat moet ze dan doen, liegen en zeggen dat ze toch wat met je wil? Wees blij dat ze eerlijk was, daar is moed voor nodig. Wees zelf ook eerlijk, dat werkt veel beter dan alcohol.
Je bent vroeg op voor na een zuipavondje. Was zelfs het bezatten niet gelukt?quote:Op zaterdag 30 september 2006 08:20 schreef G.I. het volgende:
[..]
ga nu werken heb maar voor het gezonde verstand gekozen en hopenlijk komt alles op zijn potjes weer terecht.
maar ik ben iig erg dom geweest
Mee eens.quote:Op zaterdag 30 september 2006 15:17 schreef MinderMutsig het volgende:
Jezus, na 3 weken kan je echt nog niet spreken van een relatie laat staan van een gebroken hart.
Je bent nog maar net bezig om elkaar te leren kennen, elkaar aftasten en ontdekken. Dan is de kans dus ook vrij groot dat het bij nader inzien wat tegenvalt. Doe niet zo moeilijk.![]()
Er is heus geen groot kom-we-stappen-ts-op-zijn-hart-complot hoor.![]()
Moraal van het verhaal: Je verwacht teveel, te snel.
Laat het gewoon op zijn beloop, als het een leuke relatie wordt perfect, wordt het dat niet is er niks aan de hand, je hebt gewoon een leuke tijd gehad samen.
Nouja..quote:Op zaterdag 30 september 2006 21:57 schreef Warrior28 het volgende:
In het vervolg...Play hard to get....werkt altijd
Nou.. elke keer dat ik werkelijk zei wat ik dacht eindigde het met "Klootzak, botte lul, Ik pleur je uit mn lijst"quote:Op zaterdag 30 september 2006 16:13 schreef dawg het volgende:
[..]
Mee eens.
En, een vrouw is niet heilig hoor, je mag best zeggen wat je echt vindt, daar gaat ze niet dood van.
Wat dacht je dan wel niet?quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:12 schreef Spacemonkeh het volgende:
[..]
Nou.. elke keer dat ik werkelijk zei wat ik dacht eindigde het met "Klootzak, botte lul, Ik pleur je uit mn lijst"
vrouwen![]()
Ik zei dat ik geen vrienden met hun wilde zijn.. werd niet begrepen en zei toen opflikkeren domme trut, ga hersens kopen..quote:
In deze woorden kan ik mij goed vinden,quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:31 schreef GoudEngeltjuh het volgende:
Fijn gevoel he? Als mensen keer op keer op je hart lijken te trappen.![]()
Je moet er echter wel rekening mee blijven houden dat ook het meisje in kwestie gevoelens heeft. Ze zal ongetwijfeld een tijd het gevoel hebben gehad dat ze je leuk vond. Toen het puntje bij paaltje kwam dacht ze misschien dat het toch niet genoeg was, of misschien benauwde het haar. Ze zal in ieder geval zeer zeker niet moedwillig je hart gebroken hebben.
Ik denk wel dat je een manier moet zoeken om er mee om te gaan. Je kan liefde wel af willen zweren, of alle vrouwen als gevaarlijk gaan zien, maar dat is ook geen leven. Het hoort er nou eenmaal bij om soms met een gebroken hart te blijven zitten. Het is kut, dat weet ik, maar als je 100x je hart moet breken om vervolgens de ware te vinden moet dat maar. After all, wie wil er nou z'n hele leven alleen blijven?
Te laatquote:Op zondag 1 oktober 2006 14:03 schreef Kakakoka het volgende:
Dust yourself off and try again
Probeer niet te veel over je gebroken hart en onzekerheid te praten. Kan me niet voorstellen dat dit voor vrouwen een pluspunt is, denk eerder dat men daar negatief op kijkt. Grijp je zelfvertrouwen bij elkaar en ga weer met frisse moed op zoek! Zorg dat je niet als een softy uit de bus komt, houden de meeste meiden ook niet zo van.
Dat probeer ik dus te begrijpen, maar vooral het laatste stuk kan volgens mij alles betekenen.quote:lange tijden zijn voorbij gegaan voor ons beide, het spijt mij als ik je verdriet heb gedaan, ik wil alleen dat je even luistert zonder na te denken
Klote voor je kerel. Ik kan je er verder ook niet mee helpen, hoop dat het je snel wat beter gaat. Mijn opa zou zeggen: Loat ow de kop tog nie gek maken deur die gekke wieven!quote:Op zondag 1 oktober 2006 18:34 schreef G.I. het volgende:
[..]
Te laat![]()
Ik ben iemand die met praten dingen verwerkt, meningen polst van andere mensen en daardoor dingen op een rijtje kan zetten.
Al mijn collega's, waar ze trouwens ook heeft gewerkt, wisten dat er wat speelde en vroegen me vandaag, en zijn jullie al een stelletje en zijn jullie al bij elkaar. ( ze heeft namelijk tegen een aantal collega's verteld dat ze me erg leuk vond en aangezien ik haar heb laten doorschemeren dat ik haar ook wel leuk vond zijn mensen hierbij dingen gaan denken. Nu heeft zij er dus per direct een punt achter gezet en mag ik op het werk gaan vertellen wat er gebeurt is.
punt alleen is dat veel mensen het niet kunnen waarderen wat ze heeft gedaan en dan moet ik haar daarin ook nog gaan verdedigen. dus deze hele situatie is erg vreemd.
Een volgende keer dat de kans er is om weer in zo'n situatie te komen, zou je het allemaal wat luchtiger op moeten pakken, en pas echt je gevoelens tonen als je wat met het meisje hebt. Als je gelijk voor de volle 100% voor gaat, en ze wijst je af dan kom het 10x harder aan. Neem gewoon niet alles wat ze zeggen zo zwaar en serieus op. Mensen zeggen wel vaker dingen, maar je kan nergens op rekenen. Want je weet gewoon niet wat ze de volgende dag denkt of voelt. Het leven is zo dynamischquote:Op zondag 1 oktober 2006 18:27 schreef G.I. het volgende:
[..]
In deze woorden kan ik mij goed vinden,
Om even het een en ander te verduidelijken, Ik was in het begin niet diegene die de moves maakte, dat was zij.
eigenlijk kwam bijna al het initiatief van haar, althans veel van het initiatief.
met smsjes als:
ik zit op een roze wolkje,
Ik wil bij je zijn,
kan je niet missen,
kan het wat worden tussen ons?
kreeg ik te veel verwachtingen en heb ik mijn laten meeslepen. Ik heb mijn "gevoelens" voor haar als het ware aan mijzelf aangepraat.
en ben nu best opgelucht dat ik mezelf hierdoor nu iets makkenlijker er over heen kan zetten.
dus wat betreft het gebroken hart, laten we gewoon zeggen dat er een scheurtje in zit, want het is allemaal niet zo heel erg.
probleem was dat ik wat slechte ervaringen in het verleden heb gehad met meisjes waarbij ik het initiatief nam, waar ik op af stapte en waar ik in het begin iets mee "wou" om het zo maar te omschrijven. dat was nu volledig omgekeerd. maar ik had haar in het begin verteld van deze ervaringen en ze schreef op msn.
Ik: ik wil niet te snel gaan, I don;t feel like getting my heart broken (toen had ik nog compleet geen gevoelens voor haar)
Zij: Dat zou ik nooit kunnen doen daar ben je veel te lief voor.
dit heeft mij het meeste geraakt eigenlijk.
maar ik kan het haar ook niet kwalijk nemen en zoals verschillende fokkers al zeggen. als je je hartje niet wilt "breken" moet je het ook niet op het spel zetten. Dat heb ik wel gedaan. ik heb gegokt en verloren.
we gaan trouwens op goede voet met elkaar om en smsen en bellen nu ook nog wel.
dus al met al weer een ervaring rijker![]()
Dat je luistert zonder te oordelen over de situatie of persoon.quote:Op zondag 1 oktober 2006 18:57 schreef HiZ het volgende:
Ik kan me goed herkennen in het verwerken door praten. Veel mensen begrijpen dat echt totaal niet, maar door je twijfels uit te spreken worden ze beter vatbaar voor een klein beetje rede elke keer weer.
vandaag kreeg ik een berichtje dat vertaald betekent :
[..]
Dat probeer ik dus te begrijpen, maar vooral het laatste stuk kan volgens mij alles betekenen.
Je hebt idd groot gelijk, zoals ik hierboven al aangeef is het ook allemaal zo erg nog niet, zo zie je maar weer dat 2 dagen tijd erg veel kunnen doen met je. mede door de korte periode maar ook door andere zaken.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 03:18 schreef Malebolgia het volgende:
Gezien de termijnen waar je over praat heb je volgens mij geen een idee wat échte heartache is.
"Van binnen gestorven etc", vanwege smsjes? dude.
Stel nou dat je haar al ruim een half jaar vriendschappelijk steeds beter kende, je toen verliefd werd en je dit vertelde en werd afgewezen. Toen had je daarna 2 maanden geen contact, om het vervolgens langzaamaan weer normaal proberen op te pakken. Contact wordt toch weer steeds leuker. Na 6 weken resulteert het ditmaal in intiatief van háár kant om nu toch wel een relatie met jou te beginnen. Verliefd als je bent kun je niet weigeren. Na 3 weken zet zij er een punt achter om onduidelijke redenen. Weer 2 maanden geen contact. Je bent erachter gekomen dat na zolang contact en zoveel praten en intimiteit, je het stadium verliefdheid helaas bent gepasseerd en het 'houden van' is geworden. Daarna probeer je het vriendschappelijk op te pakken (gedeeltelijk zelfde vriendengroep etc) en alles gaat weer beter (althans, dat dénk je). Totdat het bijna onmogelijk wordt nog een keer af te spreken omdat zij 'te druk is'. Spreek je uiteindelijk een keer af, blijkt dat ze net terug is van een nacht slapen bij een andere gozer, waarvan bleek dat ze die al aan het daten was 2 weken nadat ze de 'relatie' van 3 weken met jou had verbroken.
De beslissing om dan uiteindelijk zelf voor altijd _ALLE_ vormen van contact te verbreken, dat zou pas echte heartache zijn. How I know? Go figure...
"Dust yourself up and try again."
- Aaliyah -
i did, it worked.
Santéquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 14:03 schreef SHE het volgende:
Oprechte liefde uit zich niet in een paar slijmerige smsjes.
Maar verder is het hier al een keer gezegd; wie de levensles niet wil leren, krijgt 'm keer op keer weer voorgeschoteld.
Proost!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |