abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 29 september 2006 @ 01:05:20 #251
10710 gday
propria cures
pi_42221581
Om het kort te houden: ga met je opleiding Bestuurskunde iets goeds doen voor Turkije, zodat ze geen handje gaan ophouden bij de EU. Betaal dan eventueel je opleiding ook nog terug, en dan is iedereen tevreden.

Oja, en neem je mobieltje ook mee aub!
A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfréd Rényi (1921-1970)
Weak coffee is only fit for lemmas. - Pál Turán (1910-1976)
pi_42221746
Er zijn veel bronnen die heel wat beweren. Harde bewijzen zijn er niet.

2 voorbeelden.

Een bron beweert op 750.000 dode Armenen.
En een andere 2.500.000.

Iedereen lult maar wat om Turkije buiten de EU te houden. En de naiefe Nederlandse volk gelooft ook in alles . Zoals dat de serviers niets zouden doen met de Bosnische moslim mannen. Of dat Nederland meedeet met Amerika omdat Saddam bommetjes had.

Kijk zelf eerst wat Nederland ooit heeft gedaan.

Slavernij, annexeren, Indonesie, Bosnie. Suriname. en nog veel meer
Aşkin ile kül et beni, bahçende bir gül et beni, ben seni çok seviyorum, kapinda bülbül et beni.
  vrijdag 29 september 2006 @ 01:15:55 #253
10710 gday
propria cures
pi_42221767
Alsof ik daar niks van weet.

Mijn pa is dus Surinaams, mijn moeder komt uit Indonesië. Denk je dat ik niet weet wat Nederland heeft gedaan?

Anyway, 2 wrongs don't make a right. Nederland durft het (over het algemeen) tenminste nog toe te geven.
A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfréd Rényi (1921-1970)
  vrijdag 29 september 2006 @ 01:21:07 #254
10710 gday
propria cures
pi_42221842
Je kunt lang lullen, maar je verhaal houdt al geen stand, simpelweg omdat je hier je opleiding geniet. Punt.

En toen weer over naar de irritante mobieltjes!
pi_42221847
Wat doe je dan alsof Nederland zo uber is.

Je pa is Surinaams en je moeder en Indonesiër. En jij bent dan zeker de brainwashed dutchboy. Van je teksten kan ik zien dat jij hebt vergeten wat voor bloed door je aderen heen gaat.
Aşkin ile kül et beni, bahçende bir gül et beni, ben seni çok seviyorum, kapinda bülbül et beni.
pi_42221879

De oplossing: Dit pictogram even uitprinten (klik er op voor een grotere GIF versie), hem in je favoriete tram, trein of bus ophangen, en er daarna verontwaardigd naar wijzen als er weer eens iemand herrie maakt..
  vrijdag 29 september 2006 @ 01:25:44 #257
10710 gday
propria cures
pi_42221908
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 01:21 schreef killerman85 het volgende:

Je pa is Surinaams en je moeder en Indonesiër. En jij bent dan zeker de brainwashed dutchboy. Van je teksten kan ik zien dat jij hebt vergeten wat voor bloed door je aderen heen gaat.
Ik doe helemaal niet alsof Nederland über is. Jij doet alsof Nederland kut is, en alsof Turkije paradijs is, maar ondertussen vergeet je ff dat jouw gedrag een van de redenen is waarom de Nederlanders ontevreden zijn over hun eigen land.

En kom op, dat gejank met "bloed zus, bloed zo" ... ik woon in Nederland, en dan voel ik me ook in de 1e plaats Nederlander. Als dat niet zo zou zijn, zou ik weggaan. Je had toch zoveel lef? Niet genoeg lef om te gaan blijkbaar.
  vrijdag 29 september 2006 @ 01:26:35 #258
10710 gday
propria cures
pi_42221918
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 01:23 schreef dvr het volgende:
[[url=http://img.photobucket.com/albums/v219/dvr01/nomusic-small.jpg]afbeelding][/url]

De oplossing: Dit pictogram even uitprinten (klik er op voor een heel grote GIF versie), hem in je favoriete tram, trein of bus ophangen, en er daarna verontwaardigd naar wijzen als er weer eens iemand herrie maakt..
Het vervelende is, dat er al een soort huisreglement in de trein hangt waarin staat dat je geen geluidsoverlast moet veroorzaken.
  vrijdag 29 september 2006 @ 01:31:25 #259
121890 M42
I Love Techno!
pi_42221978
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 01:23 schreef dvr het volgende:
[[url=http://img.photobucket.com/albums/v219/dvr01/nomusic-small.jpg]afbeelding][/URL]

De oplossing: Dit pictogram even uitprinten (klik er op voor een grotere GIF versie), hem in je favoriete tram, trein of bus ophangen, en er daarna verontwaardigd naar wijzen als er weer eens iemand herrie maakt..
LOL, heb je ooit murkjes zich aan regels zien houden...
De wijzen maken spreuken en de dwazen herhalen ze
pi_42222002
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 01:21 schreef killerman85 het volgende:

ik zal bijna zeggen dat lijers als jij van t parasitaire soort bent
pi_42222019
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 01:25 schreef gday het volgende:

[..]

Ik doe helemaal niet alsof Nederland über is. Jij doet alsof Nederland kut is, en alsof Turkije paradijs is, maar ondertussen vergeet je ff dat jouw gedrag een van de redenen is waarom de Nederlanders ontevreden zijn over hun eigen land.

En kom op, dat gejank met "bloed zus, bloed zo" ... ik woon in Nederland, en dan voel ik me ook in de 1e plaats Nederlander. Als dat niet zo zou zijn, zou ik weggaan. Je had toch zoveel lef? Niet genoeg lef om te gaan blijkbaar.
Lef heb ik wel, alleen niet genoeg geld om te verhuizen naar Turkije. Ook heb ik geen familie daar. Dan wordt het dus moeilijk.

Maar idd. Laten we niet afwijken van het onderwerp.
  vrijdag 29 september 2006 @ 01:36:09 #262
10710 gday
propria cures
pi_42222035
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 01:34 schreef killerman85 het volgende:

[..]

Lef heb ik wel, alleen niet genoeg geld om te verhuizen naar Turkije. Ook heb ik geen familie daar. Dan wordt het dus moeilijk.

Maar idd. Laten we niet afwijken van het onderwerp.
Oh, heeft dat paradijselijke Turkije dan niet zo'n goed sociaal vangnet als dat kutland dat Nederland heet?
pi_42222039
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 01:33 schreef Mrln het volgende:

[..]

ik zal bijna zeggen dat lijers als jij van t parasitaire soort bent
Jij verdient het niet eens te leven. Jouw signature zegt al genoeg over wat soort dier je bent.
pi_42222099
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 01:26 schreef gday het volgende:

Het vervelende is, dat er al een soort huisreglement in de trein hangt waarin staat dat je geen geluidsoverlast moet veroorzaken.
Heb ik voor niks een half uur zitten tekenen!

Dan zou ik maar gewoon grof geweld gebruiken. Of er naast gaan zitten, een

..uit je tas halen en het nog eens vriendelijk vragen.
pi_42222139
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 01:36 schreef gday het volgende:

[..]

Oh, heeft dat paradijselijke Turkije dan niet zo'n goed sociaal vangnet als dat kutland dat Nederland heet?
Nederland heeft een goed sociaal vangnet? Laat me niet lachen. De meeste allochtonen die je rondziet lopen zijn de kinderen of kleinkinderen van de gastarbeiders. Die zijn 50 jaar geleden hierheen gekomen omdat Nederland zo zielig was en hulp nodig had(ondankbare honden). Zover ik weet zijn er geen Turken of Marrokanen die nu proberen in Nederland te wonen.

Weer over iets geluld waar je blijkbaar niets van weet

Noem me 1 land die je geld, huis en werk geeft om naar die Land toe te verhuizen. Je hebt 2985908742 jaren de tijd.
  vrijdag 29 september 2006 @ 01:43:55 #266
10710 gday
propria cures
pi_42222143
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 01:40 schreef dvr het volgende:

[..]

Heb ik voor niks een half uur zitten tekenen!

Dan zou ik maar gewoon grof geweld gebruiken. Of er naast gaan zitten, een

[afbeelding]
..uit je tas halen en het nog eens vriendelijk vragen.
En dan zwaait dit opeens voor je ogen:

pi_42222147
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 01:36 schreef killerman85 het volgende:

[..]

Jij verdient het niet eens te leven. Jouw signature zegt al genoeg over wat soort dier je bent.
typisch agressief moslimgedrag.... snel op je pikkie getrapt?

[ Bericht 2% gewijzigd door Mrln op 29-09-2006 12:58:10 ]
pi_42222164
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 01:43 schreef gday het volgende:

[..]

En dan zwaait dit opeens voor je ogen:

[afbeelding]

Heb nog nergens gelezen dat iemand is neergestoken in de trein, tram of een bus omdat hij/ zij tegen een allochtoon zei dat hij/ zij zijn muziek uit moest zetten.
pi_42222176
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 01:44 schreef Mrln het volgende:

[..]

typisch aggresief moslimgedrag.... snel op je pikkie getrapt?
Jouw signature is geen typisch aggresief racist gedrag? In je kont geneukt?
  vrijdag 29 september 2006 @ 01:50:08 #270
10710 gday
propria cures
pi_42222202
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 01:43 schreef killerman85 het volgende:

[..]

Nederland heeft een goed sociaal vangnet? Laat me niet lachen. De meeste allochtonen die je rondziet lopen zijn de kinderen of kleinkinderen van de gastarbeiders. Die zijn 50 jaar geleden hierheen gekomen omdat Nederland zo zielig was en hulp nodig had(ondankbare honden). Zover ik weet zijn er geen Turken of Marrokanen die nu proberen in Nederland te wonen.

Weer over iets geluld waar je blijkbaar niets van weet
Wat hebben allochtonen in hemelsnaam te maken met de vergelijking tussen de sociale vangnetten van respectievelijk Turkije en Nederland?

Kom op, we hebben een stelsel waarbij Marokkanen die in Marokko wonen nog een Nederlandse uitkering kunnen trekken terwijl ze daar meerdere huizen bezitten. Correct me if I'm wrong, maar ik zie niet echt veel Turken die een riante Turkse uitkering trekken en mede daardoor meerdere huizen bezitten.

En ondankbaar? Je kunt ook zeggen dat de gastarbeiders ondankbaar waren omdat ze niet eens Nederlands leerden en zich aanpasten aan de lokale normen en waarden van een land waar ze werk kregen dat ze thuis niet konden krijgen, en een salaris kregen dat ze thuis niet konden krijgen.
quote:
Noem me 1 land die je geld, huis en werk geeft om naar die Land toe te verhuizen. Je hebt 2985908742 jaren de tijd.
Nou, ik zou willen zeggen "Turkije" maar die zitten blijkbaar nog niet zo op jou te wachten.
  vrijdag 29 september 2006 @ 01:51:45 #271
10710 gday
propria cures
pi_42222217
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 01:45 schreef killerman85 het volgende:

[..]

Heb nog nergens gelezen dat iemand is neergestoken in de trein, tram of een bus omdat hij/ zij tegen een allochtoon zei dat hij/ zij zijn muziek uit moest zetten.
Nee, ik zeg niet dat iemand is neergestoken. Heb echter vaak zat gehad dat ik een grote bek heb gekregen, en er zullen ongetwijfeld mensen zijn die wel bedreigd zijn, maar waarbij verder niks is gebeurd. Nee, nee, meneer Straw Man.
pi_42222235
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 01:47 schreef killerman85 het volgende:

[..]

Jouw signature is geen typisch aggresief racist gedrag?
typisch weer van jouw soort, bij t minste gillen jullie racisme
pi_42222244
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 01:53 schreef Mrln het volgende:

[..]

Wat moet hij/ik er anders van denken?
pi_42222282
quote:
Op donderdag 28 september 2006 19:10 schreef MrSASO het volgende:

[..]

Deal, mag ik dan Nederlanders voortaan Kaaskoppen noemen?
Geen problemen mee , als die stukken verbrande stront die muziek maar uittyfen op hun mobieltje.
@Oldrichov, jij woont in Limboland en hebt dus eigk niks te zeggen.

Eigenlijk moet iedereen met harde muziek op in het OV gewoon de bus/trein uitgegooid worden terwijl de bus/trein rijdt
Ik heb ook een k800i, maar die gaat alleen 's nachts na t uitgaan op die 'stand' verder gebruik ik altijd de oordopjes
pi_42222314
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 01:50 schreef gday het volgende:

[..]

Wat hebben allochtonen in hemelsnaam te maken met de vergelijking tussen de sociale vangnetten van respectievelijk Turkije en Nederland?

Kom op, we hebben een stelsel waarbij Marokkanen die in Marokko wonen nog een Nederlandse uitkering kunnen trekken terwijl ze daar meerdere huizen bezitten. Correct me if I'm wrong, maar ik zie niet echt veel Turken die een riante Turkse uitkering trekken en mede daardoor meerdere huizen bezitten.

En ondankbaar? Je kunt ook zeggen dat de gastarbeiders ondankbaar waren omdat ze niet eens Nederlands leerden en zich aanpasten aan de lokale normen en waarden van een land waar ze werk kregen dat ze thuis niet konden krijgen, en een salaris kregen dat ze thuis niet konden krijgen.
[..]

Nou, ik zou willen zeggen "Turkije" maar die zitten blijkbaar nog niet zo op jou te wachten.
Wat moet ik er doen als jouw overheid het zo makkelijk maakt voor de luie mens? Ik zou kunnen zeggen dat ze dom zijn. En diegenen die voor hen hebben gestemd, dommer

En trouwens als iemand uitkering krijgt mag hij geen eigen huis hebben in zijn land van herkomst . Al een lange tijd niet meer.
  vrijdag 29 september 2006 @ 02:07:00 #276
10710 gday
propria cures
pi_42222358
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 02:02 schreef killerman85 het volgende:

[..]

Wat moet ik er doen als jouw overheid het zo makkelijk maakt voor de luie mens? Ik zou kunnen zeggen dat ze dom zijn. En diegenen die voor hen hebben gestemd, dommer
Het is ook jouw overheid.
quote:
En trouwens als iemand uitkering krijgt mag hij geen eigen huis hebben in zijn land van herkomst . Al een lange tijd niet meer.
Sja, dat het niet mag, wil niet zeggen dat ze het niet doen. Nederland gaat niet voor niets de Marokkaanse kadasters uitpluizen.
  vrijdag 29 september 2006 @ 03:25:25 #277
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_42222964
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 00:51 schreef killerman85 het volgende:
Stress je niet. Zodra ik klaar ben met mijn studie. (ik studeer Bestuurskunde aan de VU Amsterdam, Niet slecht he?) Dan ga ik echt wel terug naar Turkije. Een land waar Nederland nooit aan kan tippen op welke zicht dan ook.

Wat ik weer heel grappig vindt. Meeste Nederlanders vinden dat wij oppervlakkig denken terwijl zei diegenen zijn die zo snel in de media trappen en elke allochtoon/ moslim zien als een terrorist, herrieschopper of wat dan ook.
Als malloten als jij bestuurskunde doen schaam ik me dood dat ik daar ook ooit aan begonnen ben. Get a life, man.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  vrijdag 29 september 2006 @ 03:37:04 #278
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_42223026
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 03:25 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

Als malloten als jij bestuurskunde doen schaam ik me dood dat ik daar ook ooit aan begonnen ben. Get a life, man.
Alleen al de verbastering van "in welk opzicht dan ook" is om te janken . En dat doet universiteit? Succes met je scriptie.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  vrijdag 29 september 2006 @ 03:43:14 #279
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_42223060
Nou, ik heb allang gemerkt dat een onvoldoende beheersing van de Nederlandse taal absoluut geen beletsel is om af te studeren. A bloody shame!
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  vrijdag 29 september 2006 @ 03:47:45 #280
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_42223082
Hmz, nou bij mij werd er toch zeker wel naar gekeken. Maar goed, ik heb dan ook een rasechte alpha-studie gedaan, dus dan mag / moet dat ook wel .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_42223433
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 01:53 schreef Mrln het volgende:

[..]

Kijk eens naar je signature man
je bent zo blij dat je een racist bent
een geboren racist nog wel
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_42223655
ik geef tenminste toe dat ik een racisalist ben. Verschillende culturen dus niet elke cultuur is gelijk, en laat nou een ander ras ook meestal een andere cultuur hebben... of ben ik een culturist?

Nouwjah..... het komt er op neer dat zonder vliegtuigen en boten Nederland nooit zoveel geimporteerde medelander had gehad en daarom waarschijnlijk een stuk anders geweest was, misschien beter maar misschien ook niet.... ik denk dat we voor die vraag naar de gevangenis populatie moeten kijken en de statestieken van criminaliteit per cultuur. Ik bedoel, feiten zijn feiten tenzij je groen links stemt.

Nouwjah... veel plezier met de hele mikmak.... een telefoon is het minst van je problemen... stel dat ze met een doorgeladen pistool in de bus zouden zitten... zowel wit/blank/zwart/rood/geel/blauw/groen of net wat voor een huidskleur dan ook.... dan zou je willen dat ze een telefoon hadden.

Maarjah..... muzieksmaken verschillen... dus waarom mogen mensen niet hun dikke snoeiharde satanische metal draaien? net zo lekker als je het mij vraagt.... bovendien is deze reply een beetje lang aan het worden... en ik heb tot nu toe niets zinnigs gezegd dan een paar halve insinutaties die toch niemand leest.... dus jesus en zijn appostellen kwamen binnen en
Free people own guns! Slaves do not!
pi_42223664
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 03:25 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

verkeerde conclusie, hij zegd dat nederland nooit aan turkije kan tippen maar toch profiteerd hij van het nederlandse educatieve systeem..... ben ik de enige die een contradictie ziet?
Free people own guns! Slaves do not!
  vrijdag 29 september 2006 @ 08:53:32 #284
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_42224425
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 02:02 schreef killerman85 het volgende:

[..]

Jouw overheid? Ik durf te wedden dat je zelf ook gewoon een Nederlands paspoort hebt. En aangezien je geeneens familie hebt wonen in Turkije vraag ik me af of je uberhaupt ooit in Turkije bent geweest.

Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  vrijdag 29 september 2006 @ 09:07:33 #285
138855 Nawien
Dat ben ik !
pi_42224645
quote:
Op donderdag 28 september 2006 17:47 schreef Agrafes het volgende:
Iedereen luistert wel eens muziek in het openbaar vervoer, tot een tijdje geleden had iedereen keurig oordopjes in en was het hoogstens vervelend als die dopjes soms ietwat te hard stonden, maar vooruit.

Ik signaleer de laatste tijd echter een nieuwe trend; jongeren, 9/10 gevallen van buitenlandse komaf, die de hele bus/trein mee moeten laten genieten met hun idioot slechte smaak, apenmuziek van een Beyonce/50 cent o.i.d. Vanochtend stonden er weer twee van die leipe mocro's in de bus met hun hoerige klotetelfoontjes harde kutmuziek af te spelen, toen ik er wat van zei mocht ik kanker krijgen. s'Middags weer een rasta-figuur die de meest idiote oerwoudtonen uit zn Motorola'tje perste, kan dit niet verboden worden ofzo

En terwijl ik dit allemaal overdacht zag ik een reclamebord van een nieuwe toestel met als extra: externe speakers die nog meer herrie kunnen produceren, flikker es op zeg waar eindigt dit
Ik kan er wel om lachen. Van die teringherrie door zo een 5 watt speakertje En soms hoor je naast die gangstermuziek ook wel een nummer van jantje smit ofzo. Hun snel skippen
Still Pimpin' .. Ahaaight
pi_42224767
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 07:12 schreef Vampier het volgende:
ik geef tenminste toe dat ik een racisalist ben.
Een wat?
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_42224889
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 01:54 schreef MrSASO het volgende:

[..]

niet denken.
Welkom op FOK!
pi_42229237
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 05:40 schreef Meki het volgende:

[..]

Typisch die rascisten, beschuldig je ze van racisme zeggen ze dat we snel op de tenen zijn getrapt.
Maar niet toegeven dat ze gewoon rascist zijn.
  vrijdag 29 september 2006 @ 12:19:07 #289
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_42229507
Ik vind dat ook irritant als iemand anders je met zijn muziek opscheept.
Je zit toch meestal een 10-20 minuten in de bus.

Of gaat het daar niet meer over
  vrijdag 29 september 2006 @ 12:52:39 #290
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_42230215
Tja rekening met een ander houden is tegenwoordig érg moeilijk.

De maatschappij bestaat dalijk alleen nog maar uit asociale individuele contactgestoorde pauperjosti's
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_42230281
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 01:54 schreef MrSASO het volgende:

[..]

jij/hij zijn van t zelfde kotsvolk, wat denk jijzelf?
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 05:40 schreef Meki het volgende:

[..]

tja...mooi he?
heb je die jankmocro weer ik neem je bij voorbaat al niet serieus
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 12:07 schreef MrSASO het volgende:

[..]

Typisch die rascisten, beschuldig je ze van racisme zeggen ze dat we snel op de tenen zijn getrapt.
Maar niet toegeven dat ze gewoon rascist zijn.
djeez..neem dan iig de moeite om het woord "racistisch" correct te spellen.

racistisch, discriminatie, uitkering...weet je nog?
  vrijdag 29 september 2006 @ 13:05:21 #292
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_42230553
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 00:51 schreef killerman85 het volgende:
Stress je niet. Zodra ik klaar ben met mijn studie. (ik studeer Bestuurskunde aan de VU Amsterdam, Niet slecht he?) Dan ga ik echt wel terug naar Turkije. Een land waar Nederland nooit aan kan tippen op welke zicht dan ook.

Wat ik weer heel grappig vindt. Meeste Nederlanders vinden dat wij oppervlakkig denken terwijl zei diegenen zijn die zo snel in de media trappen en elke allochtoon/ moslim zien als een terrorist, herrieschopper of wat dan ook.
Waarom studeer je dan hier?
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  vrijdag 29 september 2006 @ 13:08:15 #293
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_42230623
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 01:45 schreef killerman85 het volgende:

[..]

Klopt

aankijken is veelal al voldoende.
pi_42231039
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 12:55 schreef Mrln het volgende:

[..]

jij/hij zijn van t zelfde kotsvolk, wat denk jijzelf?
Wat een aanname, wie zegt dat ik een Marokkaan ben?
Bovendien ben je weer bezig met mensen te beledigen.
Ik vraag me eigen af of je ook zo tof ben wanneer ik voor je neus sta.
quote:
[..]

tja...mooi he?
heb je die jankmocro weer ik neem je bij voorbaat al niet serieus
[..]
Hij heeft wel gelijk, hij is tenminste geen racist (correct toch)
quote:
racistisch, discriminatie, uitkering...weet je nog?
Nee ik zie het verband niet.
  vrijdag 29 september 2006 @ 13:29:12 #295
121890 M42
I Love Techno!
pi_42231157
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 13:08 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Klopt

aankijken is veelal al voldoende.
Dat is al jaren zo in de randstad. Sommige mensen (vooral erg linksen) doen alsof de problematiek rondom marokkanen iets alleen van de laatste jaren is en zich alleen in NL voordoet...

Well Guess Agan!

Ik ben niets anders gewend met dat kotsvolk. En ik heb ook ooit gedacht er zitten een paar goeden tussen, die deden altijd aardig tegen mij. Achteraf gezien was het niets anders dan schijnheiligheid, zij maakten zich schuldig aan aanrandingen etc...
pi_42231561
Succestopic.

Mocro's zouden dit topic prachtig vinden, want hoe meer aandacht om hun irritantheid hoe geiniger ze het lijken te vinden .
pi_42231599
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 13:47 schreef pberends het volgende:
Succestopic.

Mocro's zouden dit topic prachtig vinden, want hoe meer aandacht om hun irritantheid hoe geiniger ze het lijken te vinden .
Anders drop je even in linkje in Maroc.nl, zul je meteen zien wat de Mocro`s er van vinden.
  vrijdag 29 september 2006 @ 13:55:41 #298
121890 M42
I Love Techno!
pi_42231788
Die komt er vanzelf wel te staan hoor... aangezien hier op FOK een aantal extreme marokkaantjes rondlopen (denk aan GroteKahn) die dit aan al hun vriendjes en familie melden.
  vrijdag 29 september 2006 @ 14:02:08 #299
145307 B-Keizer
cocktail & Dreamz
pi_42231952
zo dom....interessant doen met pauper telefoons alleen maar omdat ze geen normale telefoon kunnen kopen met een bluetooth headset.

"eh, stakker, ik zit in trem"
"jo man, suf"
"ja, ik weet het"

En dan nu even vertalen naar het mocroricaans en klaar.

Gewoon nutteloos dus.
In de Hemel is geen bier, daarom drinken we het hier
  vrijdag 29 september 2006 @ 14:10:55 #300
121890 M42
I Love Techno!
pi_42232169
Misschien dat strontspray wel goed werkt
Buschauffeuse gebruikt poeplucht tegen passagier

lol kut medelanders
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties