Ik doe helemaal niet alsof Nederland über is. Jij doet alsof Nederland kut is, en alsof Turkije paradijs is, maar ondertussen vergeet je ff dat jouw gedrag een van de redenen is waarom de Nederlanders ontevreden zijn over hun eigen land.quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:21 schreef killerman85 het volgende:
Wat doe je dan alsof Nederland zo uber is.
Je pa is Surinaams en je moeder en Indonesiër. En jij bent dan zeker de brainwashed dutchboy. Van je teksten kan ik zien dat jij hebt vergeten wat voor bloed door je aderen heen gaat.
Het vervelende is, dat er al een soort huisreglement in de trein hangt waarin staat dat je geen geluidsoverlast moet veroorzaken.quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:23 schreef dvr het volgende:
[[url=http://img.photobucket.com/albums/v219/dvr01/nomusic-small.jpg]afbeelding][/url]
De oplossing: Dit pictogram even uitprinten (klik er op voor een heel grote GIF versie), hem in je favoriete tram, trein of bus ophangen, en er daarna verontwaardigd naar wijzen als er weer eens iemand herrie maakt..
LOL, heb je ooit murkjes zich aan regels zien houden...quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:23 schreef dvr het volgende:
[[url=http://img.photobucket.com/albums/v219/dvr01/nomusic-small.jpg]afbeelding][/URL]
De oplossing: Dit pictogram even uitprinten (klik er op voor een grotere GIF versie), hem in je favoriete tram, trein of bus ophangen, en er daarna verontwaardigd naar wijzen als er weer eens iemand herrie maakt..
ik zal bijna zeggen dat lijers als jij van t parasitaire soort bentquote:Op vrijdag 29 september 2006 01:21 schreef killerman85 het volgende:
Wat doe je dan alsof Nederland zo uber is.
Je pa is Surinaams en je moeder en Indonesiër. En jij bent dan zeker de brainwashed dutchboy. Van je teksten kan ik zien dat jij hebt vergeten wat voor bloed door je aderen heen gaat.
Lef heb ik wel, alleen niet genoeg geld om te verhuizen naar Turkije. Ook heb ik geen familie daar. Dan wordt het dus moeilijk.quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:25 schreef gday het volgende:
[..]
Ik doe helemaal niet alsof Nederland über is. Jij doet alsof Nederland kut is, en alsof Turkije paradijs is, maar ondertussen vergeet je ff dat jouw gedrag een van de redenen is waarom de Nederlanders ontevreden zijn over hun eigen land.
En kom op, dat gejank met "bloed zus, bloed zo"... ik woon in Nederland, en dan voel ik me ook in de 1e plaats Nederlander. Als dat niet zo zou zijn, zou ik weggaan. Je had toch zoveel lef? Niet genoeg lef om te gaan blijkbaar.
Oh, heeft dat paradijselijke Turkije dan niet zo'n goed sociaal vangnet als dat kutland dat Nederland heet?quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:34 schreef killerman85 het volgende:
[..]
Lef heb ik wel, alleen niet genoeg geld om te verhuizen naar Turkije. Ook heb ik geen familie daar. Dan wordt het dus moeilijk.
Maar idd. Laten we niet afwijken van het onderwerp.
Jij verdient het niet eens te leven. Jouw signature zegt al genoeg over wat soort dier je bent.quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:33 schreef Mrln het volgende:
[..]
ik zal bijna zeggen dat lijers als jij van t parasitaire soort bent![]()
Heb ik voor niks een half uur zitten tekenen!quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:26 schreef gday het volgende:
Het vervelende is, dat er al een soort huisreglement in de trein hangt waarin staat dat je geen geluidsoverlast moet veroorzaken.
Nederland heeft een goed sociaal vangnet? Laat me niet lachen. De meeste allochtonen die je rondziet lopen zijn de kinderen of kleinkinderen van de gastarbeiders. Die zijn 50 jaar geleden hierheen gekomen omdat Nederland zo zielig was en hulp nodig had(ondankbare honden). Zover ik weet zijn er geen Turken of Marrokanen die nu proberen in Nederland te wonen.quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:36 schreef gday het volgende:
[..]
Oh, heeft dat paradijselijke Turkije dan niet zo'n goed sociaal vangnet als dat kutland dat Nederland heet?![]()
En dan zwaait dit opeens voor je ogen:quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:40 schreef dvr het volgende:
[..]
Heb ik voor niks een half uur zitten tekenen!
Dan zou ik maar gewoon grof geweld gebruiken. Of er naast gaan zitten, een
[afbeelding]
..uit je tas halen en het nog eens vriendelijk vragen.
typisch agressief moslimgedrag....quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:36 schreef killerman85 het volgende:
[..]
Jij verdient het niet eens te leven. Jouw signature zegt al genoeg over wat soort dier je bent.
Heb nog nergens gelezen dat iemand is neergestoken in de trein, tram of een bus omdat hij/ zij tegen een allochtoon zei dat hij/ zij zijn muziek uit moest zetten.quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:43 schreef gday het volgende:
[..]
En dan zwaait dit opeens voor je ogen:
[afbeelding]
Jouw signature is geen typisch aggresief racist gedrag? In je kont geneukt?quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:44 schreef Mrln het volgende:
[..]
typisch aggresief moslimgedrag....snel op je pikkie getrapt?
![]()
Wat hebben allochtonen in hemelsnaam te maken met de vergelijking tussen de sociale vangnetten van respectievelijk Turkije en Nederland?quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:43 schreef killerman85 het volgende:
[..]
Nederland heeft een goed sociaal vangnet? Laat me niet lachen. De meeste allochtonen die je rondziet lopen zijn de kinderen of kleinkinderen van de gastarbeiders. Die zijn 50 jaar geleden hierheen gekomen omdat Nederland zo zielig was en hulp nodig had(ondankbare honden). Zover ik weet zijn er geen Turken of Marrokanen die nu proberen in Nederland te wonen.
Weer over iets geluld waar je blijkbaar niets van weet![]()
Nou, ik zou willen zeggen "Turkije" maar die zitten blijkbaar nog niet zo op jou te wachten.quote:Noem me 1 land die je geld, huis en werk geeft om naar die Land toe te verhuizen. Je hebt 2985908742 jaren de tijd.
Nee, ik zeg niet dat iemand is neergestoken. Heb echter vaak zat gehad dat ik een grote bek heb gekregen, en er zullen ongetwijfeld mensen zijn die wel bedreigd zijn, maar waarbij verder niks is gebeurd. Nee, nee, meneer Straw Man.quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:45 schreef killerman85 het volgende:
[..]
Heb nog nergens gelezen dat iemand is neergestoken in de trein, tram of een bus omdat hij/ zij tegen een allochtoon zei dat hij/ zij zijn muziek uit moest zetten.
typisch weer van jouw soort, bij t minste gillen jullie racismequote:Op vrijdag 29 september 2006 01:47 schreef killerman85 het volgende:
[..]
Jouw signature is geen typisch aggresief racist gedrag?
Wat moet hij/ik er anders van denken?quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:53 schreef Mrln het volgende:
[..]
typisch weer van jouw soort, bij t minste gillen jullie racisme![]()
![]()
Geen problemen meequote:Op donderdag 28 september 2006 19:10 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Deal, mag ik dan Nederlanders voortaan Kaaskoppen noemen?
Wat moet ik er doen als jouw overheid het zo makkelijk maakt voor de luie mens? Ik zou kunnen zeggen dat ze dom zijn. En diegenen die voor hen hebben gestemd, dommerquote:Op vrijdag 29 september 2006 01:50 schreef gday het volgende:
[..]
Wat hebben allochtonen in hemelsnaam te maken met de vergelijking tussen de sociale vangnetten van respectievelijk Turkije en Nederland?
Kom op, we hebben een stelsel waarbij Marokkanen die in Marokko wonen nog een Nederlandse uitkering kunnen trekken terwijl ze daar meerdere huizen bezitten.Correct me if I'm wrong, maar ik zie niet echt veel Turken die een riante Turkse uitkering trekken en mede daardoor meerdere huizen bezitten.
En ondankbaar? Je kunt ook zeggen dat de gastarbeiders ondankbaar waren omdat ze niet eens Nederlands leerden en zich aanpasten aan de lokale normen en waarden van een land waar ze werk kregen dat ze thuis niet konden krijgen, en een salaris kregen dat ze thuis niet konden krijgen.
[..]
Nou, ik zou willen zeggen "Turkije" maar die zitten blijkbaar nog niet zo op jou te wachten.
Het is ook jouw overheid.quote:Op vrijdag 29 september 2006 02:02 schreef killerman85 het volgende:
[..]
Wat moet ik er doen als jouw overheid het zo makkelijk maakt voor de luie mens? Ik zou kunnen zeggen dat ze dom zijn. En diegenen die voor hen hebben gestemd, dommer
Sja, dat het niet mag, wil niet zeggen dat ze het niet doen. Nederland gaat niet voor niets de Marokkaanse kadasters uitpluizen.quote:En trouwens als iemand uitkering krijgt mag hij geen eigen huis hebben in zijn land van herkomst. Al een lange tijd niet meer.
Als malloten als jij bestuurskunde doen schaam ik me dood dat ik daar ook ooit aan begonnen ben. Get a life, man.quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:51 schreef killerman85 het volgende:
Stress je niet. Zodra ik klaar ben met mijn studie. (ik studeer Bestuurskunde aan de VU Amsterdam, Niet slecht he?) Dan ga ik echt wel terug naar Turkije. Een land waar Nederland nooit aan kan tippen op welke zicht dan ook.
Wat ik weer heel grappig vindt. Meeste Nederlanders vinden dat wij oppervlakkig denken terwijl zei diegenen zijn die zo snel in de media trappen en elke allochtoon/ moslim zien als een terrorist, herrieschopper of wat dan ook.
Alleen al de verbastering van "in welk opzicht dan ook" is om te jankenquote:Op vrijdag 29 september 2006 03:25 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Als malloten als jij bestuurskunde doen schaam ik me dood dat ik daar ook ooit aan begonnen ben. Get a life, man.
Kijk eens naar je signature manquote:Op vrijdag 29 september 2006 01:53 schreef Mrln het volgende:
[..]
typisch weer van jouw soort, bij t minste gillen jullie racisme![]()
![]()
verkeerde conclusie, hij zegd dat nederland nooit aan turkije kan tippen maar toch profiteerd hij van het nederlandse educatieve systeem..... ben ik de enige die een contradictie ziet?quote:Op vrijdag 29 september 2006 03:25 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Als malloten als jij bestuurskunde doen schaam ik me dood dat ik daar ook ooit aan begonnen ben. Get a life, man.
Jouw overheid? Ik durf te wedden dat je zelf ook gewoon een Nederlands paspoort hebt. En aangezien je geeneens familie hebt wonen in Turkije vraag ik me af of je uberhaupt ooit in Turkije bent geweest.quote:Op vrijdag 29 september 2006 02:02 schreef killerman85 het volgende:
[..]
Wat moet ik er doen als jouw overheid het zo makkelijk maakt voor de luie mens? Ik zou kunnen zeggen dat ze dom zijn. En diegenen die voor hen hebben gestemd, dommer
En trouwens als iemand uitkering krijgt mag hij geen eigen huis hebben in zijn land van herkomst. Al een lange tijd niet meer.
Ik kan er wel om lachen. Van die teringherrie door zo een 5 watt speakertjequote:Op donderdag 28 september 2006 17:47 schreef Agrafes het volgende:
Iedereen luistert wel eens muziek in het openbaar vervoer, tot een tijdje geleden had iedereen keurig oordopjes in en was het hoogstens vervelend als die dopjes soms ietwat te hard stonden, maar vooruit.
Ik signaleer de laatste tijd echter een nieuwe trend; jongeren, 9/10 gevallen van buitenlandse komaf, die de hele bus/trein mee moeten laten genieten met hun idioot slechte smaak, apenmuziek van een Beyonce/50 cent o.i.d. Vanochtend stonden er weer twee van die leipe mocro's in de bus met hun hoerige klotetelfoontjes harde kutmuziek af te spelen, toen ik er wat van zei mocht ik kanker krijgen. s'Middags weer een rasta-figuur die de meest idiote oerwoudtonen uit zn Motorola'tje perste, kan dit niet verboden worden ofzo![]()
En terwijl ik dit allemaal overdacht zag ik een reclamebord van een nieuwe toestel met als extra: externe speakers die nog meer herrie kunnen produceren, flikker es op zeg waar eindigt dit![]()
Een wat?quote:Op vrijdag 29 september 2006 07:12 schreef Vampier het volgende:
ik geef tenminste toe dat ik een racisalist ben.
niet denken.quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:54 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Wat moet hij/ik er anders van denken?
Typisch die rascisten, beschuldig je ze van racisme zeggen ze dat we snel op de tenen zijn getrapt.quote:Op vrijdag 29 september 2006 05:40 schreef Meki het volgende:
[..]
Kijk eens naar je signature man
je bent zo blij dat je een racist bent
een geboren racist nog wel![]()
jij/hij zijn van t zelfde kotsvolk, wat denk jijzelf?quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:54 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Wat moet hij/ik er anders van denken?
tja...mooi he?quote:Op vrijdag 29 september 2006 05:40 schreef Meki het volgende:
[..]
Kijk eens naar je signature man
je bent zo blij dat je een racist bent
een geboren racist nog wel![]()
quote:Op vrijdag 29 september 2006 12:07 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Typisch die rascisten, beschuldig je ze van racisme zeggen ze dat we snel op de tenen zijn getrapt.
Maar niet toegeven dat ze gewoon rascist zijn.![]()
Waarom studeer je dan hier?quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:51 schreef killerman85 het volgende:
Stress je niet. Zodra ik klaar ben met mijn studie. (ik studeer Bestuurskunde aan de VU Amsterdam, Niet slecht he?) Dan ga ik echt wel terug naar Turkije. Een land waar Nederland nooit aan kan tippen op welke zicht dan ook.
Wat ik weer heel grappig vindt. Meeste Nederlanders vinden dat wij oppervlakkig denken terwijl zei diegenen zijn die zo snel in de media trappen en elke allochtoon/ moslim zien als een terrorist, herrieschopper of wat dan ook.
Kloptquote:Op vrijdag 29 september 2006 01:45 schreef killerman85 het volgende:
[..]
Heb nog nergens gelezen dat iemand is neergestoken in de trein, tram of een bus omdat hij/ zij tegen een allochtoon zei dat hij/ zij zijn muziek uit moest zetten.
Wat een aanname, wie zegt dat ik een Marokkaan ben?quote:Op vrijdag 29 september 2006 12:55 schreef Mrln het volgende:
[..]
jij/hij zijn van t zelfde kotsvolk, wat denk jijzelf?
Hij heeft wel gelijk, hij is tenminste geen racist (correct toch)quote:[..]
tja...mooi he?![]()
heb je die jankmocro weerik neem je bij voorbaat al niet serieus
![]()
[..]
Nee ik zie het verband niet.quote:racistisch, discriminatie, uitkering...weet je nog?![]()
Dat is al jaren zo in de randstad. Sommige mensen (vooral erg linksen) doen alsof de problematiek rondom marokkanen iets alleen van de laatste jaren is en zich alleen in NL voordoet...quote:Op vrijdag 29 september 2006 13:08 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Klopt
aankijken is veelal al voldoende.
Anders drop je even in linkje in Maroc.nl, zul je meteen zien wat de Mocro`s er van vinden.quote:Op vrijdag 29 september 2006 13:47 schreef pberends het volgende:
Succestopic.
Mocro's zouden dit topic prachtig vinden, want hoe meer aandacht om hun irritantheid hoe geiniger ze het lijken te vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |