abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42204735
Iedereen luistert wel eens muziek in het openbaar vervoer, tot een tijdje geleden had iedereen keurig oordopjes in en was het hoogstens vervelend als die dopjes soms ietwat te hard stonden, maar vooruit.

Ik signaleer de laatste tijd echter een nieuwe trend; jongeren, 9/10 gevallen van buitenlandse komaf, die de hele bus/trein mee moeten laten genieten met hun idioot slechte smaak, apenmuziek van een Beyonce/50 cent o.i.d. Vanochtend stonden er weer twee van die leipe mocro's in de bus met hun hoerige klotetelfoontjes harde kutmuziek af te spelen, toen ik er wat van zei mocht ik kanker krijgen. s'Middags weer een rasta-figuur die de meest idiote oerwoudtonen uit zn Motorola'tje perste, kan dit niet verboden worden ofzo

En terwijl ik dit allemaal overdacht zag ik een reclamebord van een nieuwe toestel met als extra: externe speakers die nog meer herrie kunnen produceren, flikker es op zeg waar eindigt dit
pi_42204933
quote:
Op donderdag 28 september 2006 17:47 schreef Agrafes het volgende:
Iedereen luistert wel eens muziek in het openbaar vervoer, tot een tijdje geleden had iedereen keurig oordopjes in en was het hoogstens vervelend als die dopjes soms ietwat te hard stonden, maar vooruit.

Ik signaleer de laatste tijd echter een nieuwe trend; jongeren, 9/10 gevallen van buitenlandse komaf, die de hele bus/trein mee moeten laten genieten met hun idioot slechte smaak, apenmuziek van een Beyonce/50 cent o.i.d. Vanochtend stonden er weer twee van die leipe mocro's in de bus met hun hoerige klotetelfoontjes harde kutmuziek af te spelen, toen ik er wat van zei mocht ik kanker krijgen. s'Middags weer een rasta-figuur die de meest idiote oerwoudtonen uit zn Motorola'tje perste, kan dit niet verboden worden ofzo

En terwijl ik dit allemaal overdacht zag ik een reclamebord van een nieuwe toestel met als extra: externe speakers die nog meer herrie kunnen produceren, flikker es op zeg waar eindigt dit
In Urk.
pi_42204977
quote:

in Afrika..
Maar zo is het wel, toch?
pi_42204988
Eens, bijzonder irritant!

En alles klinkt even gruwelijk uit de telefoon. Wat is er mis met koptelefoontjes? Die dingen zijn speciaal uitgevonden voor deze gelegenheden.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_42205053
Eigen telefoon met speaker ook gewoon aanzetten.
  donderdag 28 september 2006 @ 17:57:13 #6
69994 seto
-|||--------|||-
pi_42205106
Tazzzz watzmetjou??
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_42205166
quote:
Op donderdag 28 september 2006 17:57 schreef seto het volgende:
Tazzzz watzmetjou??
Nou. Ik lust wel een koekje.
pi_42205200
Topic nr 1451246524612349

Maar het klopt, erg irritant
pi_42205223
quote:
Op donderdag 28 september 2006 17:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Eens, bijzonder irritant!

En alles klinkt even gruwelijk uit de telefoon. Wat is er mis met koptelefoontjes? Die dingen zijn speciaal uitgevonden voor deze gelegenheden.
Dan kunnen je homies niet meechillen je weet!
For great justice!
pi_42205258
In m'n eentje heb ik oordopjes in van m'n Nano . Met vrienden pomp ik ook wel 's muziek uit m'n telefoon . Meestal wel als we chillen op bankjes ofzo, in het OV minder .
  donderdag 28 september 2006 @ 18:05:05 #11
125061 Koenholio
*O* Adenine, Thymine,..
pi_42205327
Ja en dan kijken ze altijd in het rond zo van "hoort iedereen mijn kutmuziek wel?". Opgerot met die lui.
Guanine en Cytosine! *O*
pi_42205429
Zo ontzettend asociaal als je dat in het OV doet.
Geen opvoeding gehad blijkbaar.

Eigenlijk zie je er niemand meer wat van zeggen, omdat het altijd van die asociale agressiefe lui zijn die alleen maar willen vechten.

En wat je zegt over 9/10 die allochtonen zijn, dat klopt. En de overige zijn wannabee's
World Wrestling Entertainment
pi_42205472
Als je een man met ballen was, had je toen je mond open gedaan toen de situatie zich voordeed en jij eraan irriteerde.
pi_42205525
Dat is dus écht niet nieuw he...
pi_42205537
quote:
Op donderdag 28 september 2006 18:09 schreef GioStyle het volgende:
Als je een man met ballen was, had je toen je mond open gedaan toen de situatie zich voordeed en jij eraan irriteerde.
Lees de OP anders
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_42205538
Probeer er de humor van in te zien.
Beter één keer om vergeving vragen, dan tien keer om toestemming.
pi_42205562
quote:
dat heeft ie toch ook gedaan?
pi_42205570
quote:
Ik quote
quote:
Vanochtend stonden er weer twee van die leipe mocro's in de bus met hun hoerige klotetelfoontjes harde kutmuziek af te spelen, toen ik er wat van zei mocht ik kanker krijgen
Jij leest?

Deal?
pi_42205633
quote:
Op donderdag 28 september 2006 18:10 schreef Agiath het volgende:

[..]

Lees de OP anders
Ik stopte al bij de eerste paar zinnen, maar vooruit ik ga de hele OP lezen.

*Gio leest.*

"Als je een man met ballen was, had je die vervelende gasten op hun bek geslagen."

pi_42205638
quote:
Op donderdag 28 september 2006 18:10 schreef Kogando het volgende:
Probeer er de humor van in te zien.
Niks geen humor, als je graag muziek wilt horen doe je lekker oordopjes in. Het is gewoon asociaal, en als mensen dat sociaal vinden dan hebben ze geen opvoeding gehad.

Trieste lui
  donderdag 28 september 2006 @ 18:13:37 #21
86021 Anyanka
Hello and goodbye...
pi_42205654
quote:
Op donderdag 28 september 2006 17:55 schreef XiChico het volgende:
Eigen telefoon met speaker ook gewoon aanzetten.
Inderdaad, en dan met een lekkere tegenhanger qua muzieksoort, klassiek of frans bauer of metal ofzo.
...as always
pi_42205920
9 van de 10 allochtonen?

Waarom heb ik alleen maar last van Nederlandse jochies in de bus die terilekst op hun laptop luisteren?

en topic starter? idioot slecht? die apenmuziek
Zoiets van.. die van jou is wel mooi zeker
pi_42205966
quote:
Op donderdag 28 september 2006 18:22 schreef Oldrichov het volgende:
9 van de 10 allochtonen?

Waarom heb ik alleen maar last van Nederlandse jochies in de bus die terilekst op hun laptop luisteren?

Kutmocro, zet je speakers gewoon uit in de tram
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
  donderdag 28 september 2006 @ 18:24:33 #24
52707 BunnyHunter
Sterker door strijd!!
pi_42205981
quote:
9 van de 10 allochtonen?

hier voelt iemand zich aangevallen.. hou je mond en zet je apen muziek op dan val jij tenminste niemand lastig (dan ben je dus niet 1 van die 9 van die 10)
Brand Bier het bier waar nederland trots op kan zijn!
Als je vijf meter voor een konijn schiet en vijf meter erachter, dan is dat konijn dus gemiddeld dood hé!
pi_42206039
Nu voor mijn deur.
3 autochtonen chillen em alledrie met de nieuwste samsung op THC ( in de noordside)

Ik zie geen kutmocro hoor. (weliswaar niet in de bus, maar wel met speakers)
pi_42206095
BunnyHunter, zou je het misschien nog krommer kunnen formuleren voor me?
  donderdag 28 september 2006 @ 18:28:17 #27
52707 BunnyHunter
Sterker door strijd!!
pi_42206110
ik bekijk je post geschiedenis en ik zie dat jij graag opkomt voor je medemens in mocro topics..

jammer dat de meeste mensen nu eenmaal last hebben van mocro's
Brand Bier het bier waar nederland trots op kan zijn!
Als je vijf meter voor een konijn schiet en vijf meter erachter, dan is dat konijn dus gemiddeld dood hé!
  donderdag 28 september 2006 @ 18:28:23 #28
32680 LaZZ
I choose not to choose
pi_42206112
Zeg er gewoon wat van slappe donder. Laatst ook, zat ik in de trein, 1e klas nota bene. Komen er 2 mocro's achter me zitten. Ach, dan weet je het al, foute boel, die gasten kunnen dat niet betalen. Dus goed, ik rustig boekje lezen. Opeens hoor ik achter me. Oekoeboekeokeoe, olililili, monotoon heel de tijd door. Ik dacht eerst dat het een ringtone was, ok, dat mag.
Maar wat schertste mijn verbazing?! !
Die leipo achter me was gewoon muziek aan het draaien terwijl iedereen wilde chillen na zijn werkdag. Dus, ik draai me langzaam doch zeker van mijn stoel. Ik steek m'n kop tussen de stoel en vraag bedeesd: is dat jouw muziek? Hij zegt: ja, JE MAG HET OOK GEWOON VRAGEN HOOR! Dus ik zo: dat was ik net van plan. Vervolgens zette hij z'n muziek zachter en kreeg ik goedkeurende knikjes. Vervolgens hoor ik die leipe mocro achter me zeggen: ik ben teleurgesteld in de mensheid.

WTF, jij verkloot de Nederlandse samenleving en dan ben je nog teleurgesteld ook. Als je jezelf nou zo ophangen zou dat al heel wat schelen!
Was dat nou een zielige poging om grappig te zijn?
pi_42206176
Jep bunnyhunter.
ik heb er plezier in om er op in te gaan
pi_42206245
het brengt ze back to the roots weet je
Free people own guns! Slaves do not!
pi_42206605
De jochies die m uit zetten als ze langs je lopen, als je bijvoorbeeld met wat vrienden bij de bushalte staat, en je heeel eventjes geirriteerd kijkt waar die herrie vandaan komt.. die zijn schattig
pi_42206722
quote:
Op donderdag 28 september 2006 18:28 schreef LaZZ het volgende:
Vervolgens hoor ik die leipe mocro achter me zeggen: ik ben teleurgesteld in de mensheid.
Hij zou nog meer teleurgesteld zijn geweest als je 't mobieltje uit 't raam had geflikkerd
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_42206787
quote:
Op donderdag 28 september 2006 18:28 schreef LaZZ het volgende:
**knip**Vervolgens zette hij z'n muziek zachter en kreeg ik goedkeurende knikjes. **knip**
Maar er verder wat van zeggen nee, iedereen is zo laf.
Heb al vaker van die incidenten gehad....zie je mensen kijken: je hebt wel gelijk maar ik durf niets tegen 5 allochtonen te zeggen

Dat die sociale controle mist vind ik erger dan een paar mensen die zo mongool te zijn om geen rekening met anderen te houden.
wie het kleine niet eert is ambitieus
pi_42206800
quote:
: ik ben teleurgesteld in de mensheid.
Geniaal, die hou ik erin
pi_42206881
Inderdaag , tuig is dat meestal
En dan zeg je er wat van, dan hebben ze grote bek. Kutjeugd
pi_42206899
hoogst irritant en zwaar asociaal
pi_42206906
quote:

Wat dacht jij, ik zal ze wel eens een poepie laten ruiken en m'n Ulrich Schnauss muziek een tandje harder zetten!
  donderdag 28 september 2006 @ 18:54:43 #38
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_42206945
Ik hou er ook van om maar liefst 4 liedjes de hele dag erg hard met kutkwaliteit te luisteren
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_42206979
quote:
Op donderdag 28 september 2006 18:54 schreef Maikuuul het volgende:
Ik hou er ook van om maar liefst 4 liedjes de hele dag erg hard met kutkwaliteit te luisteren
Meer nummers kunnen je beperkte hoeveelheid grijze cellen niet verwerken op een dag?
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  donderdag 28 september 2006 @ 18:57:22 #40
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_42207015
quote:
Op donderdag 28 september 2006 18:56 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Meer nummers kunnen je beperkte hoeveelheid grijze cellen niet verwerken op een dag?
De meesten hebben n00b telefoons met cancer weinig geheugen.

En doe niet ruig want ik heb niet eens een telepwn dus kan ik ze ook niet afspeleren.
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_42207019
Ik ben tegen de gaskampen

ze moeten direct op het vuur gegooid worden
pi_42207081
quote:
9 van de 10 allochtonen?

Dat komt omdat jij in het blanke gehucht Venray zit

verhuis eens naar de grote steden in Zuid Nederland
pi_42207084
Zo triest, koop dan een fatsoenlijk ghettoblaster.
I drink a lot of coffee before I go to sleep. It makes me dream faster.
pi_42207177
quote:
Op donderdag 28 september 2006 19:00 schreef Battlegrim het volgende:

[..]

Dat komt omdat jij in het blanke gehucht Venray zit

verhuis eens naar de grote steden in Zuid Nederland
Zo blank is Venray niet hoor
  donderdag 28 september 2006 @ 19:05:32 #45
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_42207262
Afpakken en dat jankding in z'n bakkes rammen. Dat helpt ook.
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
pi_42207281
quote:
Op donderdag 28 september 2006 19:03 schreef Oldrichov het volgende:

[..]

Zo blank is Venray niet hoor
Altijd nog 10 keer blanker dan Rotterdam waar ik zit
pi_42207337
quote:
Op donderdag 28 september 2006 19:06 schreef Battlegrim het volgende:

[..]

Altijd nog 10 keer blanker dan Rotterdam waar ik zit
Ja.. het is dan ook 10 keer zo klein
pi_42207343
mocro's (ik krijg dat domme tmf naampje nauwelijks uit me strot) is teveel eer voor die idioten, noem ze gewoon murken, of stukken verbrand stront
pi_42207361
quote:
Op donderdag 28 september 2006 19:07 schreef Oldrichov het volgende:

[..]

Ja.. het is dan ook 10 keer zo klein
kwa verhouding bedoel ik natuurlijk ook!
pi_42207412
quote:
Op donderdag 28 september 2006 19:08 schreef Battlegrim het volgende:
mocro's (ik krijg dat domme tmf naampje nauwelijks uit me strot) is teveel eer voor die idioten, noem ze gewoon murken, of stukken verbrand stront
Deal, mag ik dan Nederlanders voortaan Kaaskoppen noemen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')