De twee tegenhangertjes lijken weer meer op elkaar dan ze willen toegeven (toegeven, er zijn natuurljk minder gabbers dan negerts)quote:Op donderdag 28 september 2006 21:57 schreef gday het volgende:
[..]
Je zou bijna dat gedrag gaan koppelen aan het soort mensen dat luistert naar die muziek zoals R&B en hardcore e.d. ...Maar laten we dat maar niet doen.
Stilte is saai, daarom hebben mensen ook last van die jongeren die hun mobieltjes als stereo gebruiken.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:00 schreef DennisMoore het volgende:
Wat is er nou weer mis met stilte?
Maar het zorgt wel voor afleiding.quote:Je hoort continu op de radio die commerciële top40-shit, die wordt platgedraaid omdat de platenmaatschappij de muziek lekker wil pluggen.
Bagger.
"Tis toch allemaal het zelfde" (kut dus)quote:Op donderdag 28 september 2006 22:03 schreef I.R.Baboon het volgende:
Weet je wat pas saai is? De hele tijd diezelfde rapshit!
Als je stilte saai vindt, dan zet je zelf een koptelefoon op met je eigen muziek.quote:
Nee, mensen hebben daar last van omdat hen kutmuziek wordt opgedrongen.quote:daarom hebben mensen ook last van die jongeren die hun mobieltjes als stereo gebruiken.![]()
Zodat je je eigen gedachten niet hoeft te denken?quote:Maar het zorgt wel voor afleiding.
Lang niet zo saai als pure stilte en kuchende oude mensen in de bus.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:03 schreef I.R.Baboon het volgende:
Weet je wat pas saai is? De hele tijd diezelfde rapshit!
Nee jij draait het om.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:04 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Als je stilte saai vindt, dan zet je zelf een koptelefoon op met je eigen muziek.
[..]
Nee, mensen hebben daar last van omdat hen kutmuziek wordt opgedrongen.
Da's wat anders.
[..]
Zodat je je eigen gedachten niet hoeft te denken?.
Zo jammer vind ik dat nietquote:Op donderdag 28 september 2006 22:05 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Lang niet zo saai als pure stilte en kuchende oude mensen in de bus.
Bovendien had ik het over RADIO en die draaien over het algemeen weinig rap/hiphop jammergenoeg.
Kwestie van smaak, zo word ik juist moe van die 13 in een dozijn trance nummertjes en jankende rockers die over de radio moeten gillen hoe kut het leven wel niet is.quote:
Geen mode, maar irritant.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:07 schreef MrSASO het volgende:
dat ze geen koptelefoon gebruiken is mode.
Nee hoor. Als ik in de bus/trein/tram zit kan ik eens lekker MIJMEREN. Of DENKEN. Of DE KRANT LEZEN. en als ik die tyfusherrie hoor is geen van drieën mogelijk, dan krijg ik alleen maar nare dwangmatige gedachten met kettingzagen en zo.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:05 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Lang niet zo saai als pure stilte en kuchende oude mensen in de bus.
Bovendien had ik het over RADIO en die draaien over het algemeen weinig rap/hiphop jammergenoeg.
Same herequote:Op donderdag 28 september 2006 22:12 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nee hoor. Als ik in de bus/trein/tram zit kan ik eens lekker MIJMEREN. Of DENKEN. Of DE KRANT LEZEN. en als ik die tyfusherrie hoor is geen van drieën mogelijk, dan krijg ik alleen maar nare dwangmatige gedachten met kettingzagen en zo.
Nou, dit is wel heel frappant want toen er vandaag voor de zoveelste keer in korte tijd ook weer een jongen bij mij in de treincoupé zat met een mobieltje waar keihard muziek uitkwam dacht ik letterlijk: is dit een nieuwe trend ofzo?? Het is zo ontzettend a-sociaal en de muziek waar ze naar luisteren is inderdaad altijd verschrikkelijk.quote:Op donderdag 28 september 2006 17:47 schreef Agrafes het volgende:
Iedereen luistert wel eens muziek in het openbaar vervoer, tot een tijdje geleden had iedereen keurig oordopjes in en was het hoogstens vervelend als die dopjes soms ietwat te hard stonden, maar vooruit.
Ik signaleer de laatste tijd echter een nieuwe trend; jongeren, 9/10 gevallen van buitenlandse komaf, die de hele bus/trein mee moeten laten genieten met hun idioot slechte smaak
Dat doe ik dan liever thuis.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:12 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nee hoor. Als ik in de bus/trein/tram zit kan ik eens lekker MIJMEREN. Of DENKEN. Of DE KRANT LEZEN. en als ik die tyfusherrie hoor is geen van drieën mogelijk, dan krijg ik alleen maar nare dwangmatige gedachten met kettingzagen en zo.
Gebrul van 50 Cent vindt niemand leuk, op een paar hangjongeren na. Het verbroedert mensen allerminst.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:18 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Dat doe ik dan liever thuis.
Balkenende heeft het er ook over Normen en Waarden, men doet te weinig met elkaar niemand is meer fatsoenlijk en iedereen leeft de laatste tijd afgesloten.
Ik kan het zien aan de KLB topics zoals deze, muziek brengt mensen bij elkaar en bevordert de stemming in de bus.
Ik geloof dat wanneer jij in de auto zit bijvoorbeeld maar al te graag de radio aanzet, ook al zit je met meerdere mensen in de auto.
Muziek werkt ontspannend en rustgevend, het is juist ideaal om muziek te draaien in het OV.
Bovendien als jij geen krant kan lezen of mijmeren of denken met muziek aan, dan is er iets niet goed in je hoofd.
Dat laatste sluit ik niet uit. Maar bij Normen en Waarden hoort ook dat je iemand de vrije keuze laat. Als ik de krant lees kunnen andere mensen nog best muziek luisteren (met oordoppen). Als zij het met hun luidsprekers doen storen ze mij wel.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:18 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Balkenende heeft het er ook over Normen en Waarden, men doet te weinig met elkaar niemand is meer fatsoenlijk en iedereen leeft de laatste tijd afgesloten.
Ik kan het zien aan de KLB topics zoals deze, muziek brengt mensen bij elkaar en bevordert de stemming in de bus.
Ik geloof dat wanneer jij in de auto zit bijvoorbeeld maar al te graag de radio aanzet, ook al zit je met meerdere mensen in de auto.
Muziek werkt ontspannend en rustgevend, het is juist ideaal om muziek te draaien in het OV.
Bovendien als jij geen krant kan lezen of mijmeren of denken met muziek aan, dan is er iets niet goed in je hoofd.
Sorry, maar wat een lulverhaal.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:18 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Als je het kunt veroorloven om met het openbaar vervoer te gaan kun je je ook wel een mptje van 20 eur veroorloven, kan iedereen zijn eigen shit luisteren.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:18 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Precies. Het is gewoon asociaal om andere mensen niet die keuze te geven. Ik sla mijn TV bijna van z'n beugel af als ik zulke muziek op de TV hoor, maar omdat een of andere sukkel z'n ego wil bewijzen in het OV moet ik er verplicht naar luisteren. Normen en waarden... laat me niet lachen!quote:Op donderdag 28 september 2006 22:21 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Dat laatste sluit ik niet uit. Maar bij Normen en Waarden hoort ook dat je iemand de vrije keuze laat. Als ik de krant lees kunnen andere mensen nog best muziek luisteren (met oordoppen). Als zij het met hun luidsprekers doen storen ze mij wel.
Leuk idee. Maar het werkt niet, dat hebben de supermarkten al bewezen. Kijk maar naar de appie hein.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:24 schreef MrSASO het volgende:
Volgens mij snappen jullie mij niet echt.
Ik heb het over RADIOMUZIEK dus dat betekent dat het helemaal geen rap/hiphop hoeft te zijn.
Wat mij betreft draaien ze heel de dag Reggea, erg rustgevend.
Als het heel zachtjes op de achtergrond zou zijn, en het niet bedoeld is om te bewijzen dat de verspreider van de muziek een hele berg testosteron bezit, zou ik ermee kunnen leven.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:24 schreef MrSASO het volgende:
Volgens mij snappen jullie mij niet echt.
Ik heb het over RADIOMUZIEK dus dat betekent dat het helemaal geen rap/hiphop hoeft te zijn.
Wat mij betreft draaien ze heel de dag Reggea, erg rustgevend.
Daarnaast draaiden ze daar skyradiomuziek-waar-zo-min-mogelijk-mensen-aanstoot-aan-kunnen-nemen, en ik denk niet dat MrSASO echt gelukkiger wordt van celine dion, phil collins en crowded house.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:26 schreef XiChico het volgende:
[..]
Leuk idee. Maar het werkt niet, dat hebben de supermarkten al bewezen. Kijk maar naar de appie hein.
quote:Op donderdag 28 september 2006 22:27 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Daarnaast draaiden ze daar skyradiomuziek-waar-zo-min-mogelijk-mensen-aanstoot-aan-kunnen-nemen, en ik denk niet dat MrSASO echt gelukkiger wordt van celine dion, phil collins en crowded house.
En toch word ik daar gelukkiger van dan absolute stilte.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:27 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Daarnaast draaiden ze daar skyradiomuziek-waar-zo-min-mogelijk-mensen-aanstoot-aan-kunnen-nemen, en ik denk niet dat MrSASO echt gelukkiger wordt van celine dion, phil collins en crowded house.
En waarom is dat anders dan?quote:Op donderdag 28 september 2006 22:31 schreef gday het volgende:
Tja, ik hoef geen stilte in de AH. Leuk als er een muziekje op de achtergrond opstaat.
In het OV vind ik dat wat anders.
Omdat:quote:
Hetzelfde geld toch ook voor het OV?quote:Op donderdag 28 september 2006 22:37 schreef gday het volgende:
[..]
Omdat:
a) ik in het supermarkt de keus heb om naar buiten te gaan, en het dus een vrijwillige keuze is om me binnen te bevinden en ook een vrijwillige keuze is hoe lang ik binnen ben en ik eventueel zelfs naar een andere supermarkt kan
Is het juist niet wenselijk om een beetje afleiding te hebben op een plaats waar je moet wachten/stilzitten?quote:b) ik afleiding heb in de supermarkt, omdat ik daar ben met een bepaalde taak die ik moet uitvoeren ipv stilzitten en wachten tot je aankomt op de plaats van bestemming
En nu?quote:Op donderdag 28 september 2006 22:52 schreef Battlegrim het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=Xm-eGuGiGl0![]()
Nee. Ik kan niet zomaar ineens een andere trein nemen. Ik kan ook niet zomaar opeens besluiten om niet met de NS te reizen als ik de trein moet hebben. Ik kan ook niet onderweg besluiten dat ik ff wat sneller wil gaan en wat eerder uit wil stappen op plaats van bestemming. Dat heb je in de supermarkt wel onder controle.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:45 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Hetzelfde geld toch ook voor het OV?
Als het plezierige afleiding is wel, maar voor mij is dat absoluut niet plezierig. De afleiding die ik in het OV zoek is naar buiten kijken, lezen, nadenken over het een en ander, eventueel praten met een bekende.quote:[..]
Is het juist niet wenselijk om een beetje afleiding te hebben op een plaats waar je moet wachten/stilzitten?
Daarom? Waarom?quote:Op donderdag 28 september 2006 22:55 schreef De_Ananas het volgende:
Daarom heb ik nu ook dikke hardcore op mijn gloednieuwe telefoon staan![]()
Pak ze terug met hun eigen geintjes!quote:Op donderdag 28 september 2006 23:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het schijnt dat je van die electronische vliegenmeppers zodanig kan opvoeren dat je als je er zo'n mobieltje mee aantikt, het hele mobieltje overleden is
Daar zou ik er graag eentje van hebben als er weer eens zo'n malloot in de trein of metro zit.
Wat een baggerkwaliteit, ik kan niet eens zien wat daar nou eigenlijk gebeurt.quote:Op donderdag 28 september 2006 23:10 schreef gday het volgende:
[..]
Pak ze terug met hun eigen geintjes!
Klopt, moeilijk te zien. Dit is de bron: http://www.webwereld.nl/a(...)obieltje-bashen.htmlquote:Op donderdag 28 september 2006 23:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wat een baggerkwaliteit, ik kan niet eens zien wat daar nou eigenlijk gebeurt.
Met zo'n vliegenmepper wordt het lastig. Een eenvoudige gasaansteker die een vonk produceert is wel op simpele wijze om te bouwen tot elektronicasloper!quote:Op donderdag 28 september 2006 23:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het schijnt dat je van die electronische vliegenmeppers zodanig kan opvoeren dat je als je er zo'n mobieltje mee aantikt, het hele mobieltje overleden is
Daar zou ik er graag eentje van hebben als er weer eens zo'n malloot in de trein of metro zit.
Aha! In dat geval ben ik voor. Niks onschuldige omstanders, maar gewoon die irritantjes aanpakken. Wat mij betreft mogen de controleurs in het OV heterdaadjes bestraffen door het betreffende mobieltje door de shredder te halenquote:Op donderdag 28 september 2006 23:15 schreef gday het volgende:
[..]
Klopt, moeilijk te zien. Dit is de bron: http://www.webwereld.nl/a(...)obieltje-bashen.html
Hej vuige kkuserquote:Op donderdag 28 september 2006 23:18 schreef Roflpantoffel het volgende:
Ik zet gewoon kei hard
IK HEB EEN BOOOHOOOTTT, IK HEB HELE MOOIE SPLINTERNIEUWE BOOOHOOOT.. op gegarandeert succes![]()
quote:
Over het algemeen zijn dat niet de 'hoogst opgeleide' dames. Je mag ze hebben.quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:16 schreef killerman85 het volgende:
Oordopjes zijn ongezond. Luidsprekers ook, maar minder.
Ik had het zelf mischien ook wel gedaan, alleen klinkt de bass beter met mijn oordopjes.
Volgens mij zijn diegenen die zo vaak kankeren over de allochtone jeugd diegenen die niet zo een leuke jeugd hebben gehad. Jaloers?
Jaloers omdat wij de Nederlandse blondjes versieren?
Want als je dure kleren draagt, is je penis het langst!quote:Jaloers omdat wij meer merk kleding dragen?
Niet zo lang voor de spiegel staan 's ochtends, ijdeltuit.quote:Jaloers omdat wij er beter uitzien?
Goh, ik zou ook wel meer durven als een mes tot mijn standard equipment zou behoren.quote:Jaloers omdat wij meer durven?
Heimwee?quote:Jaloers omdat waar wij vandaan komen een mooier land is?
Ja, en dat doe je zelf uiteraard niet. Oeps, toch wel!quote:Achter iemand kankeren op een forum, is zo Nederlands.![]()
Who gives a fuck wat hun opleiding is? Gaat puur om sex. O sorry, rukkers als jij snappen dat niet.quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:22 schreef gday het volgende:
[..]
Over het algemeen zijn dat niet de 'hoogst opgeleide' dames. Je mag ze hebben.
[..]
Want als je dure kleren draagt, is je penis het langst!
[..]
Niet zo lang voor de spiegel staan 's ochtends, ijdeltuit.
[..]
Goh, ik zou ook wel meer durven als een mes tot mijn standard equipment zou behoren.
[..]
Heimwee?Dan ga je toch terug
[..]
Ja, en dat doe je zelf uiteraard niet. Oeps, toch wel!(Eigenlijk weet ik niet echt wat je bedoelt met die onduidelijk geconstrueerde zin. 'Achter iemand kankeren'? Is dat straattaal ofzo?)
Maar serieus. Ik ben ook niet 100% Nederlands, maar fuck... wat doe je hier nog!
Jep, met die instelling wordt je een succesvol man! O sorry, ik bedoel, je verdient meer respect bij je homies.quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:33 schreef killerman85 het volgende:
[..]
Who gives a fuck wat hun opleiding is? Gaat puur om sex. O sorry, rukkers als jij snappen dat niet.
Dat is mooi, want ik ben half Surinaams.quote:Het is idd zo dat allochtonen in het algemeen een groter penis hebben.
Geen interesse. Ik ben al 5 jaar gelukkig met mijn vriendin.quote:Ik sta achter de spiegel zo lang als het moet, moet jij ook proberen. Dan maak je mischien, heel mischien nog kans bij de dames.
Wat heb je in hemelsnaam aan lef, als je voldoening haalt uit iets infantiels als medereizigers lastig vallen met je kutmuziek.quote:Een mes tot de standaard equipment? Waar haal je dat vandaan? Wij hebben onze vuisten en onze lef. Lef, ken je dat?
Wie of wat houdt je dan tegen? En dat is een serieuze vraag. Als je het een rotland vindt, moet je vooral gaan. Ik heb zelf ook in het buitenland gewoond. Geen probleem, je moet het gewoon doen. Dát is lef.quote:Helaas ben ik in dit rotland geboren, hier opgegroeid naast idioten zoals jij. Als het zo makkelijk was om terug te keren dan had ik het en merendeels van de allochtonen het allang gedaan hoor.
Je zou eens wat minder oppervlakkig moeten denken. Een intelligente meid kun je natuurlijk niet handlen, dus daarom neuk je alleen maar domme mokkels. Allochtoon is een breed begrip. Als '85 je geboortejaaris, is het niet onwaarschijnlijk dat je van de 3e generatie bent, dus eigenlijk geen allochtoon meer.quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:33 schreef killerman85 het volgende:
[..]
Who gives a fuck wat hun opleiding is? Gaat puur om sex. O sorry, rukkers als jij snappen dat niet.
Het is idd zo dat allochtonen in het algemeen een groter penis hebben.
Ik sta achter de spiegel zo lang als het moet, moet jij ook proberen. Dan maak je mischien, heel mischien nog kans bij de dames.
Een mes tot de standaard equipment? Waar haal je dat vandaan? Wij hebben onze vuisten en onze lef. Lef, ken je dat?
Helaas ben ik in dit rotland geboren, hier opgegroeid naast idioten zoals jij. Als het zo makkelijk was om terug te keren dan had ik het en merendeels van de allochtonen het allang gedaan hoor.
Ah je bent er zo een...eerst profiteren van de mogelijkheden in dit prachtige land, en dan met je universitaire opleiding schapenhoeder worden. Noem eens 3 dingen die beter zijn aan Turkije dan aan Nederland, behalve het weer en de "mediterrane sfeer".quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:51 schreef killerman85 het volgende:
Stress je niet. Zodra ik klaar ben met mijn studie. (ik doe Bestuurskunde aan de VU Amsterdam, Niet slecht he?) Ga ik echt wel terug naar Turkije. Een land waar Nederland nooit aan kan tippen op welke zicht dan ook.
Wat ik weer heel grappig vindt. Meeste Nederlanders vinden dat wij oppervlakkig denken terwijl zei zijn diegenen die zo snel in de media trappen en elke allochtoon/ moslim zien als een terrorist, herrieschopper of wat dan ook.
Betaal je wel de kosten die Nederland heeft gemaakt voor je opleiding? Want dat hebben ze in dat geweldige Turkije dan blijkbaar niet.quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:51 schreef killerman85 het volgende:
Stress je niet. Zodra ik klaar ben met mijn studie. (ik studeer Bestuurskunde aan de VU Amsterdam, Niet slecht he?) Ga ik echt wel terug naar Turkije. Een land waar Nederland nooit aan kan tippen op welke zicht dan ook.
Wat ik weer heel grappig vindt. Meeste Nederlanders vinden dat wij oppervlakkig denken terwijl zei zijn diegenen die zo snel in de media trappen en elke allochtoon/ moslim zien als een terrorist, herrieschopper of wat dan ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |