Als je muziek wil luisteren doe je een koptelefoon op, als je geen muziek wil luisteren zou je je niet moeten ergeren aan anderen. Het is inderdaad simpel.quote:Op donderdag 28 september 2006 21:51 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Kan, maar vind je het geen strak plan om gewoon muziek vanuit de radio in de bus/tram/metro te draaien?
In Suriname bijvoorbeeld is dat wel, ik heb nog nooit iemand horen klagen over het feit dat er muziek werd gedraaid in de bus.
Lonsdalers houden gewoon van die muziek.. maar de hiphoppers, als ik ze zo mag noemen laten graag zien en horen dat ze er van houden heb ik het idee..quote:Op donderdag 28 september 2006 21:52 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Moeten wij het voor ze uitzetten ofzo?
En ik moet zeggen dat de door jou aangehaalde lonsdalers zich er, naar mijn ervaring, een stuk minder vaak schuldig aan maken dan de 'hiphop liefhebbers' Als ik ergens hardcore hoor komt het meestal uit oordopjes die practisch opgeblazen wordenook hinderlijk maar op het moment zeldzamer
Inderdaad.. als ze nou eens muziek op die telefoontjes hadden die je ook op de gemiddelde radio zender hoort zou het een stuk minder storend zijn.. nog steeds wel storend vanwege het kut geluid, maar toch wat acceptabeler.quote:Op donderdag 28 september 2006 21:51 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Kan, maar vind je het geen strak plan om gewoon muziek vanuit de radio in de bus/tram/metro te draaien?
In Suriname bijvoorbeeld is dat wel, ik heb nog nooit iemand horen klagen over het feit dat er muziek werd gedraaid in de bus.
Integendeel, het word een stuk gezelliger in de bus.quote:
Nobody is perfect.quote:Ik ben geen Surinamer.
Ja, je hoort nooit een 'stoer' kereltje dat opeens U2 op z'n mobiel gaat luisteren.quote:Op donderdag 28 september 2006 21:55 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Inderdaad.. als ze nou eens muziek op die telefoontjes hadden die je ook op de gemiddelde radio zender hoort zou het een stuk minder storend zijn.. nog steeds wel storend vanwege het kut geluid, maar toch wat acceptabeler.
Radio in de bus lijkt me wel een goeie eigenlijk.. trein weet ik niet, vind het wel prettig dat die stil is (al heb je sowieso stilte coupe's)
Mee eens... commerciele shit geeft t minste commentaar.. En heb je ook minder last van andermans tyfusherriequote:Integendeel, het word een stuk gezelliger in de bus.
Mensen worden een stuk vrolijker ervan en het geeft een relaxte sfeer in de bus, iets wat ze in Nederland goed kunnen gebruiken.
De bussen in den haag 's avonds over het algemeen ook. Volgens mij arrow classic rock of een andere rock-zender. Tenminste, vandaag dan. Een chaffeur zal vast wel zijn eigen frequentie in kunnen stellen.quote:Op donderdag 28 september 2006 21:58 schreef gday het volgende:
De bussen van Hermes in Limburg en Eindhoven hebben sinds vorig jaar over het algemeen radio aanstaan. Moet zeggen dat ik dat niet zo verkeerd vind.
De twee tegenhangertjes lijken weer meer op elkaar dan ze willen toegeven (toegeven, er zijn natuurljk minder gabbers dan negerts)quote:Op donderdag 28 september 2006 21:57 schreef gday het volgende:
[..]
Je zou bijna dat gedrag gaan koppelen aan het soort mensen dat luistert naar die muziek zoals R&B en hardcore e.d. ...Maar laten we dat maar niet doen.
Stilte is saai, daarom hebben mensen ook last van die jongeren die hun mobieltjes als stereo gebruiken.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:00 schreef DennisMoore het volgende:
Wat is er nou weer mis met stilte?
Maar het zorgt wel voor afleiding.quote:Je hoort continu op de radio die commerciële top40-shit, die wordt platgedraaid omdat de platenmaatschappij de muziek lekker wil pluggen.
Bagger.
"Tis toch allemaal het zelfde" (kut dus)quote:Op donderdag 28 september 2006 22:03 schreef I.R.Baboon het volgende:
Weet je wat pas saai is? De hele tijd diezelfde rapshit!
Als je stilte saai vindt, dan zet je zelf een koptelefoon op met je eigen muziek.quote:
Nee, mensen hebben daar last van omdat hen kutmuziek wordt opgedrongen.quote:daarom hebben mensen ook last van die jongeren die hun mobieltjes als stereo gebruiken.![]()
Zodat je je eigen gedachten niet hoeft te denken?quote:Maar het zorgt wel voor afleiding.
Lang niet zo saai als pure stilte en kuchende oude mensen in de bus.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:03 schreef I.R.Baboon het volgende:
Weet je wat pas saai is? De hele tijd diezelfde rapshit!
Nee jij draait het om.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:04 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Als je stilte saai vindt, dan zet je zelf een koptelefoon op met je eigen muziek.
[..]
Nee, mensen hebben daar last van omdat hen kutmuziek wordt opgedrongen.
Da's wat anders.
[..]
Zodat je je eigen gedachten niet hoeft te denken?.
Zo jammer vind ik dat nietquote:Op donderdag 28 september 2006 22:05 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Lang niet zo saai als pure stilte en kuchende oude mensen in de bus.
Bovendien had ik het over RADIO en die draaien over het algemeen weinig rap/hiphop jammergenoeg.
Kwestie van smaak, zo word ik juist moe van die 13 in een dozijn trance nummertjes en jankende rockers die over de radio moeten gillen hoe kut het leven wel niet is.quote:
Geen mode, maar irritant.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:07 schreef MrSASO het volgende:
dat ze geen koptelefoon gebruiken is mode.
Nee hoor. Als ik in de bus/trein/tram zit kan ik eens lekker MIJMEREN. Of DENKEN. Of DE KRANT LEZEN. en als ik die tyfusherrie hoor is geen van drieën mogelijk, dan krijg ik alleen maar nare dwangmatige gedachten met kettingzagen en zo.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:05 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Lang niet zo saai als pure stilte en kuchende oude mensen in de bus.
Bovendien had ik het over RADIO en die draaien over het algemeen weinig rap/hiphop jammergenoeg.
Same herequote:Op donderdag 28 september 2006 22:12 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nee hoor. Als ik in de bus/trein/tram zit kan ik eens lekker MIJMEREN. Of DENKEN. Of DE KRANT LEZEN. en als ik die tyfusherrie hoor is geen van drieën mogelijk, dan krijg ik alleen maar nare dwangmatige gedachten met kettingzagen en zo.
Nou, dit is wel heel frappant want toen er vandaag voor de zoveelste keer in korte tijd ook weer een jongen bij mij in de treincoupé zat met een mobieltje waar keihard muziek uitkwam dacht ik letterlijk: is dit een nieuwe trend ofzo?? Het is zo ontzettend a-sociaal en de muziek waar ze naar luisteren is inderdaad altijd verschrikkelijk.quote:Op donderdag 28 september 2006 17:47 schreef Agrafes het volgende:
Iedereen luistert wel eens muziek in het openbaar vervoer, tot een tijdje geleden had iedereen keurig oordopjes in en was het hoogstens vervelend als die dopjes soms ietwat te hard stonden, maar vooruit.
Ik signaleer de laatste tijd echter een nieuwe trend; jongeren, 9/10 gevallen van buitenlandse komaf, die de hele bus/trein mee moeten laten genieten met hun idioot slechte smaak
Dat doe ik dan liever thuis.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:12 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nee hoor. Als ik in de bus/trein/tram zit kan ik eens lekker MIJMEREN. Of DENKEN. Of DE KRANT LEZEN. en als ik die tyfusherrie hoor is geen van drieën mogelijk, dan krijg ik alleen maar nare dwangmatige gedachten met kettingzagen en zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |