dan ben je nu 2e jaars, ook al doe je nog 1e jaars vakken. Beetje vaag wel, maar zo zegt men dat wel .quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:46 schreef Johnns het volgende:
bevalt me goed.
al was ik vorig jaar ook al een eerste jaars, dus veel is al gewend
Denk dat hij met een nieuwe studie begonnen is -> eerstejaars dusquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 09:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
dan ben je nu 2e jaars, ook al doe je nog 1e jaars vakken. Beetje vaag wel, maar zo zegt men dat wel .
oh, ik dacht dat hij met 'veel is al gewend' bedoelde dat hij de stof al kende. Maar goed, dat kan op verschillende dingen slaan natuurlijkquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 10:26 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Denk dat hij met een nieuwe studie begonnen is -> eerstejaars dus.
Nu al een tentamen gehad? Dat is dan ook snel.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 18:11 schreef Koewam het volgende:
[..]
mwa, mijn studie is MOEILIJK. Ik heb al een 1,8 terug gehad voor wiskunde
Oef auwquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 18:11 schreef Koewam het volgende:
[..]
mwa, mijn studie is MOEILIJK. Ik heb al een 1,8 terug gehad voor wiskunde
Ja, soort van oriënterende tentamens (ze tellen wel mee). Ook de eerstvolgende lesdag terug gehadquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 19:34 schreef Wackyduck het volgende:
[..]
Nu al een tentamen gehad? Dat is dan ook snel.
Technische natuurkunde!!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 02:48 schreef Beroepsgokker het volgende:
een 1,8 voor een orienterende tentamen?? Succes met de rest van je studie..
liar! je doet rechtenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:53 schreef Diederik_Duck het volgende:
Ik ben eerstejaars aan de Pabo, en net gezakt voor de rekentoets.
facility management.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:26 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Wat doe ik dan volgens jou?
Oeps ik ben ontmaskert (ik hoef mijn spelling nu ook niet mee op juristenniveau te houden)quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:29 schreef Repeat het volgende:
[..]
Denk maar niet dat wij hier in trappen.
D'r waren 4 voldoendes...quote:Op woensdag 4 oktober 2006 02:48 schreef Beroepsgokker het volgende:
een 1,8 voor een orienterende tentamen?? Succes met de rest van je studie..
Is het echt zo moeilijk? Hoger dan een 1,8 moet toch kunnenquote:
Bij ons zijn ook al een paar afgehaakt idd.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:56 schreef LoggedIn het volgende:
ik weet het nog niet.. Krijg straks in November mn eerste tentamens, denk dat ik daarna pas echt een oordeel kan geven.. Er zijn al wel mensen gestoptMaar stoppen ga ik zowiezo niet doen
Europese studies? moet dat dan niet European Studies zijn? En wat leer je daar dan? Hoe je zo efficient mogelijk schijt kan hebben aan de wens van complete naties en recht tegen de haren in moet strijken met het aanstellen van wetten en regels?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:10 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Europese studies en bevalt me wel ja
Het is geen EU-studies, maar Europese studies. Net zoals je Amerikanistiek hebt bijvoorbeeld en Azië studies. Het is een mix van geschiedenis, cultuur en politiek, maar gebaseerd op het Europese continent. Daarbij kan je zelf een variant kiezen. Ik heb de variant economie, maar je kan ook kiezen voor geschiedenis, rechten of een moderne Europese taal.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:43 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Europese studies? moet dat dan niet European Studies zijn? En wat leer je daar dan? Hoe je zo efficient mogelijk schijt kan hebben aan de wens van complete naties en recht tegen de haren in moet strijken met het aanstellen van wetten en regels?Of is het iets economisch / juridisch, specifiek gericht op europa
Net één maand bezig en nu al redelijk wat achterlopen? Begint al goed danquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 13:54 schreef MacKniver het volgende:
Werktuigbouwkunde in Delft. Redelijk veel en loop al redelijk wat achter....
Maar de studie is top hoor!
Ja klopt maar na 3 uur reizen op een dag heb je echt weinig motivatie om thuis nog eens de boeken in te duiken.. Moet wel, weet ik, maarik breng het niet snel op. En in de weekenden komt er ook weinig van ;Dquote:Op zondag 8 oktober 2006 12:59 schreef Staaf het volgende:
[..]
Net één maand bezig en nu al redelijk wat achterlopen? Begint al goed dan![]()
3 uur reizen is ook niet motiverendquote:Op zondag 8 oktober 2006 13:15 schreef MacKniver het volgende:
[..]
Ja klopt maar na 3 uur reizen op een dag heb je echt weinig motivatie om thuis nog eens de boeken in te duiken.. Moet wel, weet ik, maarik breng het niet snel op. En in de weekenden komt er ook weinig van ;D
Maar ik ga nu wel ff wat maken
Als je 3 uur in de trein/bus zit lees je daar toch? Dan lijkt de reistijd een stuk korter én je hebt thuis wat meer tijd voor jezelfquote:Op zondag 8 oktober 2006 13:15 schreef MacKniver het volgende:
[..]
Ja klopt maar na 3 uur reizen op een dag heb je echt weinig motivatie om thuis nog eens de boeken in te duiken.. Moet wel, weet ik, maarik breng het niet snel op. En in de weekenden komt er ook weinig van ;D
Maar ik ga nu wel ff wat maken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |