abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42150396
Ik zag het de kapper laatst weer doen, fohnen en met een grote ronde borstel steeds nieuwe plukken pakken en ronddraaien. In tegenstelling tot de kapster heb ik maar twee handen maar ik zou het toch erg graag zelf willen kunnen..! Iemand die deze techniek in de vingers heeft en het uit kan leggen?
  dinsdag 26 september 2006 @ 20:26:40 #2
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_42150512
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 20:23 schreef karoltje het volgende:
Ik zag het de kapper laatst weer doen, fohnen en met een grote ronde borstel steeds nieuwe plukken pakken en ronddraaien. In tegenstelling tot de kapster heb ik maar twee handen maar ik zou het toch erg graag zelf willen kunnen..! Iemand die deze techniek in de vingers heeft en het uit kan leggen?
Hoeveel handen heeft jouw kapster?!

[ Bericht 1% gewijzigd door Lienekien op 26-09-2006 20:52:55 ]
The love you take is equal to the love you make.
pi_42151307
Nou even kijken, met een hand had ze de fohn vast, met de ander pakte ze steeds plukken haar en dan was er nog een hand die de borstel vast had . 3 denk ik dus?
  dinsdag 26 september 2006 @ 20:53:16 #4
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_42151466
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 20:48 schreef karoltje het volgende:
Nou even kijken, met een hand had ze de fohn vast, met de ander pakte ze steeds plukken haar en dan was er nog een hand die de borstel vast had . 3 denk ik dus?
Bijzonder!
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 26 september 2006 @ 21:20:53 #5
50430 Yuki
Student Midwife
pi_42152429
volgens mij pakt je kapster de plukken haar met de föhn-hand, om het vervolgens over te nemen en te borstelen met de borstel-hand en dan dus weer de föhn-hand vrij te hebben om te föhnen

snap?
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_42152856

Kunnen jullie geen filmpjes plaatsen ofzo?
pi_42154152
De fohn hou je in je ene hand vast met je duim, wijsvinger, middelvinger en ringvinger.
De borstel hou je stevig vast in je andere hand.

Je pakt met je pink van je hand waarin je de fohn vast hebt een pluk haar... Met je andere hand de borstel snel onder de pluk haar..

Maar om dit zelf achter je hoofd te doen is natuurlijk een stukje moeilijker, dus probeer het eerst eens bij een vriendin?
amokaapjeeh O+
pi_42154927
Ah dit klinkt als een goede bruikbare beschrijving! Ik ga het gauw uitproberen!
pi_42261218
Okee vandaag had ik eindelijk tijd . En het is me nog gelukt ook! Ik leg wel vaak de fohn neer zodat ik gewoon een plukje kan pakken maar dat gaat allemaal prima! Het duurt wel lang zeg...
pi_42268372
Je haar fohnen geeft effect, maar het kost je wel enorm veel tijd! Ik doe het vrijwel nooit. Echt ongelofelijk dat er mensen zijn die dat elke ochtend doen!

[ Bericht 1% gewijzigd door Serendips op 01-10-2006 09:52:54 ]
I don't like your jerk-off name. I don't like your jerk-off face. I don't like your jerk-off behavior, and I don't like you, jerk-off. Do I make myself clear?
pi_42272457
Als ik mn haar ga fohnen enzo ben ik minimaal een half uur bezig, en dan nog zit het niet zoals ik wil.. Meestal gewoon verspilde moeite.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')