quote:Op vrijdag 29 september 2006 04:39 schreef Jim.Beam het volgende:
terwijl ik hem echt nodig heb
quote:spellekes
Een pc bestellen bij een postorderbedrijf...quote:Op vrijdag 29 september 2006 04:39 schreef Jim.Beam het volgende:
Naar zo'pc postorder bedrijf he hebben ze m'n pc pas ove r2 wken klaar terwijl ik hem echt nodig heb echgt daar word ik zo pissing van waarom zetten ze dan dat eh je die pc gewoon zo kan bestellen kon ik beter naar dynabute gaan.
achja, niks mis met een wehkamp computer...misschien leveren ze hem alleen een maatje te klein of een verkeerd kleurtjequote:Op vrijdag 29 september 2006 08:00 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Een pc bestellen bij een postorderbedrijf...![]()
Inderdaad. Kansloosquote:
NO SHITquote:Op vrijdag 29 september 2006 07:50 schreef MrManiak het volgende:
Moet je trouwens niet de ogen uit je kop schamen dat je zo ontzettend belabberd typt als HBO-docent?
Ik heb uit een ander topic begrepen dat dit te maken zou hebben met overmatig drankgebruik.quote:Op vrijdag 29 september 2006 09:54 schreef Robar het volgende:
[..]
NO SHIT
Dat is dus echt te triest voor woorden.
Typvouten, OK.
Maar dit slaat echt alles.
Aanraders voor TS:quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:14 schreef Kleine_Jelle het volgende:
hihi, je hebt je pc echt nodig voor spelletjes! NERD![]()
![]()
![]()
![]()
!! ! lollereins!!11111LD::D!11 lol!
quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:14 schreef Kleine_Jelle het volgende:
hihi, je hebt je pc echt nodig voor spelletjes! NERD![]()
![]()
![]()
![]()
!! ! lollereins!!11111LD::D!11 lol!
Hier ben ik gestopt met lezenquote:Op vrijdag 29 september 2006 04:39 schreef Jim.Beam het volgende:
Naar zo'pc postorder bedrijf he hebben ze m'n pc pas ove r2 wken klaar terwijl ik hem echt nodig heb echgt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |