Ik irriteer me mateloos aan mensen die zich dit soort fouten niet beseffen. Het begint al dusdanig gemeengoed te worden dat we moeten gaan vrezen voor de volgende druk van Van Dale.quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:01 schreef Svyatagor het volgende:
Ik besef me ook opeens wat!
Zich beseffen.![]()
Mijn ogen, wat doe je?quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:10 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik irriteer me mateloos aan mensen die zich dit soort fouten niet beseffen.
Ja, natuurlijk snap ik dat. Maar daarom deed het nog wel pijn aan mijn ogen.quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:26 schreef Lienekien het volgende:
[..]
't Was opzet, dat snap je toch wel?![]()
hypocriete verdraagzaamheidquote:hij scheeuwde moord en brandt.
Terwijl hij "Moord!" schreeuwde stond hij in brandquote:Op maandag 2 oktober 2006 16:15 schreef IBAZ het volgende:
Ga je schamen!quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:31 schreef Isabeau het volgende:
Denk je elke keer als je een foto van jezelf ziet "Ik lijk wel de plaatselijke dorpsgek als ik op een foto sta" of woorden van gelijke strekking dan is deze meet er speciaal voor jou!
Wat is de bedoeling?
Op Fok zitten veel hobbyfotografen die regelmatig verrassend mooie foto's maken. En dat kunnen ze ook van jou! Ik hoor je denken dat er nog nóóit een mooie foto van jou is gemaakt, maar deze meet is ervoor bedoelt om het tegendeel te bewijzen.
quote:
Luchtkonijn?quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:45 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik zeg je met een paintball pistool of luchtbugs kom je een heel eind,
quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:35 schreef mSt. het volgende:
( Van die Exelent aardbijen met mango)
Plaatselijke dorpsgek.... *mompelt iets over pleonasme*quote:
Volgens de nieuwe regels van het wit-groene FOK!woordenboek zou dat 'aardbeijen' moeten zijn!quote:Op maandag 2 oktober 2006 17:50 schreef Rewimo het volgende:
...aardbijen...
quote:Op donderdag 28 september 2006 20:38 schreef Razor21 het volgende:
Ok ben terug...wilde het dus zeggen maar ze kwam al meteen met ach hier volgt het gesprek
Buuf : Hey Razor21
Razor21 : Hey buuf![]()
Buuf : Heb iets leuks voor je meegenomen omdat je mijn pc vandaag hebt gemaakt...
Razor21 :![]()
oh...dat had niet gehoeven hoor....
![]()
Buuf : Lost Season 1 wilde je toch hebben?
Razor21 : pakt de DVD box van Season 1 aan...nou harstikke bedank buuf...maar.....eh....[
buuf intepetreerd mij : niets maar Razor21...hier hou nu maar pak aan het is voor jou..
Razor21 : Ja maar het ...en dicht klapte ik![]()
ga heel even naar huis ik kom zo nog wel....
![]()
Buuf : Ok tot zo razor21
Nu zit ik dus thuis...echt te rillen.....kon het niet over mijn hard verkijgen...ze deed zo lief tegen mij...en die DVD box![]()
Ik ga even nadenken ga zo terug...
Vooral het verband tussen scheur en kutquote:Op maandag 2 oktober 2006 18:25 schreef B_BOY het volgende:
ben blij zonder haar. scheuren is kut.
Televisie (coax) draadloos zenden & ontvagen?quote:Op maandag 2 oktober 2006 17:53 schreef nlboy het volgende:
Bestaat er een zender en ontvanger voor Televisie (Televisie via coax-kabel, maar dan draadloos)? Is het ook mogelijk om bijvoorbeeld één zender en twee ontvangers te hebben zonder dat je allebei naar hezelfde zenderl moeten kijken?
Of iets heel anders, is het ook mogelijk om met één sataliet schotel op meerdere TV's televisie te ontvangen? Als ik het goed heb moet je dan bij elke TV een decorder hebben, toch?
Alvast bedankt!
Die dacht natuurlijk:quote:Op maandag 2 oktober 2006 20:28 schreef innepin het volgende:
[..]
Uit hetzelfde topic:
quote:Op donderdag 28 september 2006 16:20 schreef het.ismij het volgende:
pretty fokt op.
your fuckt.
[..]
quote:Op maandag 2 oktober 2006 16:28 schreef Levitation het volgende:
[..]
![]()
Ik moet zeggen dat ik door dit topic wel nog beter mijn posts na lees dan anders.![]()
bevorderlijk dusquote:bevoordelijk
quote:Op woensdag 27 september 2006 03:52 schreef LoveHenk het volgende:
een keertje was de droom dat asphalt openbrak en daaruit harige ronde dingen kwamen
Ik weet niet wát hij nou deed voor de tv, en Van Dale wist het ook niet....quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:21 schreef Neuralnet het volgende:
De straffen moeten echt omhoog. Ik poppelde voor de televisie om eens flink wat klappen uit te delen aan de respectloze jongeren. De mentaliteit die ze laten zien is precies de mentaliteit waarom het hedendaagse onderwijs zoveel problemen kent.
'Your gefietst'?? Wat is dat voor taal?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:12 schreef MaGNeT het volgende:
Die dacht natuurlijk:
"Your gefietsT".
Dus dan is het ook "Your fuckT".
Niets fout aan toch?
Ik erger me aan mensen die per se Engels willen gebruiken terwijl het niet nodig is, *en* ze duidelijk de taal niet goed genoeg kennen om 'm te gebruiken. En hoe moeilijk is het nou om te onthouden dat you+are = you're en niet your?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:12 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Die dacht natuurlijk:
"Your gefietsT".
Dus dan is het ook "Your fuckT".
Niets fout aan toch?
Huuu, the horror.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 08:09 schreef innepin het volgende:
[..]
Ik erger me aan mensen die per se Engels willen gebruiken terwijl het niet nodig is, *en* ze duidelijk de taal niet goed genoeg kennen om 'm te gebruiken. En hoe moeilijk is het nou om te onthouden dat you+are = you're en niet your?
ik denk dat hij popple'dequote:Op dinsdag 3 oktober 2006 08:00 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Ik weet niet wát hij nou deed voor de tv, en Van Dale wist het ook niet....
Whahaquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 08:15 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik denk dat hij popple'de
http://upload.wikimedia.o(...)g/510px-Popples2.jpg
Balkenende staat gelijk aan een gat in natuurijs.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 @ 10:53 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wakgelijke Balkenende met zijn VOC mentaliteit.
Hoe schrijf je dat dan wel? Volgens mij is daar helemaal geen vaste spelwijze voor? Of wel?quote:
vandale.nl:quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 11:27 schreef Levitation het volgende:
Hoe schrijf je dat dan wel? Volgens mij is daar helemaal geen vaste spelwijze voor? Of wel?
quote:kroe·poek (de ~ (m.))
1 knappende koekjes van vis, vlees of vruchten
Ik heb eerst 5 minuten zitten turen wat er nu eigenlijk had moeten staanquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 11:00 schreef MaGNeT het volgende:
Wakgelijke
En nog wat etymologische informatie uit de Dikke:quote:
Radioactieve stenen dan ook?quote:Op woensdag 6 september 2006 19:02 schreef Drugshond het volgende:
De docu 2x gezien, en idd die opname op het dak was wel heel treffend.
Robots hadden geen effect... na 3-5 dagen gingen ze steenvast kapot.
40 seconden om 2 scheppen zwaar radioaktief puin te scheppen.... en je taak zat erop.
Goede docu overigens.... omdat de radioactiviteit niet op zijn hoogst was na de ontploffing maar juist de eerste dagen daarna (feitje wat ik nog niet wist).
Je wil de native speakers die deze fout ook maken de kost niet geven.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 08:09 schreef innepin het volgende:
[..]
Ik erger me aan mensen die per se Engels willen gebruiken terwijl het niet nodig is, *en* ze duidelijk de taal niet goed genoeg kennen om 'm te gebruiken. En hoe moeilijk is het nou om te onthouden dat you+are = you're en niet your?
Nieuw werkwoord: beweerden.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 10:27 schreef Nembrionic het volgende:
OF de ontvanger beweerdt de brief niet te hebben gehad, maar stiekum wel
Nee, dit valt weer in de categorie: in het geval van twijfel, gebruik alle lettersquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 12:18 schreef Tokus het volgende:
Nieuw werkwoord: beweerden.
Allang niet meer origineel. Helaas.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 15:45 schreef Isabeau het volgende:
Aan wie irriteer je je het meest in het huis ?
Ja mijn (Amerikaanse) schoonmoeder dus af en toequote:Op dinsdag 3 oktober 2006 12:15 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Je wil de native speakers die deze fout ook maken de kost niet geven.
Dat was toen ze de afstand van haar naar jou moest afleggen tijdens een ijzelbui?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 16:20 schreef innepin het volgende:
"Glad to here..."
Nee, en dan is het nog steeds foutquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 16:24 schreef broer het volgende:
[..]
Dat was toen ze de afstand van haar naar jou moest afleggen tijdens een ijzelbui?
Knap dat jij het verschil hoort tussen here en hear.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 16:20 schreef innepin het volgende:
[..]
Ja mijn (Amerikaanse) schoonmoeder dus af en toeZe zei laatst nog "Glad to here..."
Au!
Misschien "zei" ze het wel in een mail of een messenger berichtje.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 16:52 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Knap dat jij het verschil hoort tussen here en hear.
Op msn.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 16:52 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Knap dat jij het verschil hoort tussen here en hear.
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:12 schreef sproetje26 het volgende:
[...]
Het doorgeven van standen etc is hierdoor een krim.
[...]
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 18:33 schreef Tarabass het volgende:
Sorry, in alle haast twee keer eigen getypt in de tt. De eerste moet natuurlijk 'achter' zijn. Modje?? Wil je dit veranderen?
Maar inderdaad die kleur is te vel. Ik zou hem graag of minder vel hebben of dat ik hem zelf kan kiezen. Kan dat? Gewoon iets afwijkend is al genoeg denk ik..
quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:46 schreef gedrocht het volgende:
het interesseerd me niet....jullie zijn toch allemaal lelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |