Dat eet ik nou ook iedere dag in de pauze. iig niet van dezelfde turkse bakkerquote:Op dinsdag 26 september 2006 21:01 schreef mini-lellan het volgende:
[afbeelding]
een Turkse Pizza dus.
ow ik wel hoaquote:Op dinsdag 26 september 2006 21:05 schreef Plupke het volgende:
[..]
Dat eet ik nou ook iedere dag in de pauze. iig niet van dezelfde turkse bakker![]()
mijn schooltas is grootquote:Op dinsdag 26 september 2006 20:38 schreef Cloud_SB het volgende:
En waar laat ej dat allemaal Blackletter? Ik mag al blij zijn als ik me sleutels, mp3 speler en telefoon kwijt kan. Zou niet weten waar ik me brood zou moeten laten laat staan 2 flesjes siroop.
hahaha, ik heb mijn sleutels, mp3spelert, telefoon en portomonee in me broekzak zitten, en in mijn tas zit meestal 1.5 liter drinken (pak/fles) en 6 tot 10 bammetjes. en ik krijg het meestal(=altijd) nog op ookquote:Op dinsdag 26 september 2006 20:38 schreef Cloud_SB het volgende:
En waar laat ej dat allemaal Blackletter? Ik mag al blij zijn als ik me sleutels, mp3 speler en telefoon kwijt kan. Zou niet weten waar ik me brood zou moeten laten laat staan 2 flesjes siroop.
ik heb een nike schoudertas best een groot ding. zitten al mijn boeken in voor de betreffende dag, eten, drinken, parfum, deo, sleutels, tasje (met daarin geld, telefoon, paspoort, handig om naar de stad te gaan, tasje mee en klaar), schriften enz. en dan heb ik nog plek over, kwestie van goed inpakkenquote:Op dinsdag 26 september 2006 21:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
hahaha, ik heb mijn sleutels, mp3spelert, telefoon en portomonee in me broekzak zitten, en in mijn tas zit meestal 1.5 liter drinken (pak/fles) en 6 tot 10 bammetjes. en ik krijg het meestal(=altijd) nog op ook
gewoon, kleinste eastpack tas
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |