Dat eet ik nou ook iedere dag in de pauze. iig niet van dezelfde turkse bakkerquote:Op dinsdag 26 september 2006 21:01 schreef mini-lellan het volgende:
[afbeelding]
een Turkse Pizza dus.
ow ik wel hoaquote:Op dinsdag 26 september 2006 21:05 schreef Plupke het volgende:
[..]
Dat eet ik nou ook iedere dag in de pauze. iig niet van dezelfde turkse bakker![]()
mijn schooltas is grootquote:Op dinsdag 26 september 2006 20:38 schreef Cloud_SB het volgende:
En waar laat ej dat allemaal Blackletter? Ik mag al blij zijn als ik me sleutels, mp3 speler en telefoon kwijt kan. Zou niet weten waar ik me brood zou moeten laten laat staan 2 flesjes siroop.
hahaha, ik heb mijn sleutels, mp3spelert, telefoon en portomonee in me broekzak zitten, en in mijn tas zit meestal 1.5 liter drinken (pak/fles) en 6 tot 10 bammetjes. en ik krijg het meestal(=altijd) nog op ookquote:Op dinsdag 26 september 2006 20:38 schreef Cloud_SB het volgende:
En waar laat ej dat allemaal Blackletter? Ik mag al blij zijn als ik me sleutels, mp3 speler en telefoon kwijt kan. Zou niet weten waar ik me brood zou moeten laten laat staan 2 flesjes siroop.
ik heb een nike schoudertas best een groot ding. zitten al mijn boeken in voor de betreffende dag, eten, drinken, parfum, deo, sleutels, tasje (met daarin geld, telefoon, paspoort, handig om naar de stad te gaan, tasje mee en klaar), schriften enz. en dan heb ik nog plek over, kwestie van goed inpakkenquote:Op dinsdag 26 september 2006 21:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
hahaha, ik heb mijn sleutels, mp3spelert, telefoon en portomonee in me broekzak zitten, en in mijn tas zit meestal 1.5 liter drinken (pak/fles) en 6 tot 10 bammetjes. en ik krijg het meestal(=altijd) nog op ook
gewoon, kleinste eastpack tas
Ik vind je nieuwe look tof!quote:Op woensdag 27 september 2006 21:10 schreef Toeps het volgende:
Boterhammen in een broodtrommeltje. En ja, ik zit op het HBO. Maar ik heb vorig jaar eens uitgerekend hoeveel geld er dankzij mijn chipknip doorheen ging, en ik schrok me de tyfus. Dus voortaan bammetjes, ligaatje, flesje water.
Dank! Geheel per ongeluk zo geworden (kleurtje bleef niet hangen en zoquote:
respectquote:Op donderdag 28 september 2006 08:43 schreef lj_lightning het volgende:
Meestal niks, heb een hoop tussenuren en als ik echt honger heb ga ik wel even langs huis maar meetal red ik het wel tot na school![]()
Ga soms wel naar de super de buur of haal een broodje bij de kantine![]()
Maar echt brood van thuis mee nemen doe ik sinds de 2e niet meer ofzo![]()
Ik ookquote:Op donderdag 28 september 2006 08:56 schreef Norden_lights het volgende:
[..]
respect
ik hou van mijn ontbijt. en mijn ontbijt van mij
zelfs zondag rond 1200 eers ff ontbijten en daarna om 1330 middageten
maar goed, dat is mijn maag he
voel ik mij zwakjes is het goede woord en ben ik om 10.00 kapot, en ga ik platquote:Op donderdag 28 september 2006 09:02 schreef dubidub het volgende:
[..]
Ik ookZonder goed ontbijt kan ik niets
![]()
Ontbijt is bij mij een glas fruit ontbijtquote:Op donderdag 28 september 2006 08:56 schreef Norden_lights het volgende:
[..]
respect
ik hou van mijn ontbijt. en mijn ontbijt van mij
zelfs zondag rond 1200 eers ff ontbijten en daarna om 1330 middageten
maar goed, dat is mijn maag he
Klinkt bekend, alleen zie ik iedere dag de scholieren van om de hoek langs komen, met een man of 50 a 60 tegelijk naar binnenquote:Op woensdag 27 september 2006 15:13 schreef Borkydude het volgende:
Elke pauze naar de Plus om de hoek
En dan 2 kaascroisantjes of een frikadelbroodje, en een 7-Up, of Red Bull als ik kapot ben
2e Pauze donuts of kroepoek ofzo
Wat een domme testquote:Op donderdag 28 september 2006 14:59 schreef Toeps het volgende:
Volgens www.whatsyourflavour.nl (van onze kantine), ben ik een "Have it like home" eter.
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 01:19 schreef tho_Omas het volgende:
1 paddestoel.
dagelijks?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 15:24 schreef AffenStrudel het volgende:
ik eet vaak paastolletjes met spijs van de AH, met een lekkere bveker cafe' fresco.
Heeeeeeeeeeele domme test. Ik zou een mobiele eter zijn, terwijl ik per week maar op 3 verschillende locaties lunch, en ondertussen altijd brood van thuis mee neem... Jammer dat iedereen zomaar test online kan gooien.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:57 schreef 61neorej het volgende:
[..]
Wat een domme test
Het gaat er gezien de vraagstelling vanuit dat lekker niet gezond is.
Ik neem elke dag brood mee en vul dat aan met iets uit de kantine en soms ook brood.
terwijl ik aangegeven heb dat ik daar eigenlijk nooit kom
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |