De inhoud was minder duur dan aangetekend verzenden, maar het kwam van verquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 10:31 schreef Frederiqueske het volgende:
Had hem dan aangetekend verstuurd eej
Ideale job, als helpdeskmedewerker bij de TNT.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 10:37 schreef Orealo het volgende:
[..]
De inhoud was minder duur dan aangetekend verzenden, maar het kwam van ver.
Ik heb net even gebeld, mevrouw zei dat ik deze week af moest wachten, en anders het opnieuw moet doen..
hoe bedoel je het kwam van ver, van groningen naar maastricht is even duur als van groningen naar ander plekje in groningen hoor....quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 10:37 schreef Orealo het volgende:
[..]
Ik heb net even gebeld, mevrouw zei dat ik deze week af moest wachten, en anders het opnieuw moet doen..
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 10:37 schreef Orealo het volgende:
[..]
Dus zo belangrijk was het ook weer niet?quote:Het is wel een belangrijke brief..
iets hoeft niet perse duur te zijn om belangrijk te zijn..quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 10:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
[..]
Dus zo belangrijk was het ook weer niet?
Dan moet je ook niet zeuren over de waarde en het "duur zijn" van aangetekend versturen. Dat had je gewoon moeten doen.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 11:07 schreef Orealo het volgende:
[..]
iets hoeft niet perse duur te zijn om belangrijk te zijn..
normaal wel maar het kan altijd gebeuren zie je welquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:00 schreef Orealo het volgende:
Ja nou ja, ik vertrouw erop dat als ik iets verstuur, dat het aankomt..
Maar da's blijkbaar teveel gevraagd.
nou en... als het zo belangrijk voor je is gewoon aangetekend versturen. Dan heb je tenminste een poot om op te staan.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 10:37 schreef Orealo het volgende:
[..]
wtfquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:32 schreef geevee het volgende:
Dus je hebt met U.P.C. dat je je abonnement wil opzeggen? gaat alleen werken als je het aangetekend met bericht van ontvangst verstuurd.
Naar TPG bellen of mailen omdat een bepaalde brief, dus buspost, niet is aangekomen heeft geen zin. Omdat er geen aanvullende dienst is "bijgekocht" zal TPG hier niets mee doen en zal het op de stapel "Jammer dan, dikke pech" komen. Als je het poststuk aangetekend had verstuurd dan was na te gaan waar het poststuk eventueel verloren is gegaan. Bij zendingen zonder aanvullende dienst is dit niet het geval en hoef je dus ook niet te rekenen op een "reddingsactie" van TPG.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 10:25 schreef Orealo het volgende:
Ik heb vorige week donderdag een brief (gewone brief, wel met inhoud, maar past door de brievenbus etc) op de post gedaan.
Nu, dinsdag, is het nog steeds niet bezorgt.
Wie moet ik bellen?
Het is wel een belangrijke brief..
hehe ja ik zat ook zal van, huh zit die wel goed hier whehequote:Op woensdag 4 oktober 2006 08:16 schreef deliberator het volgende:
[..]
wtf
Gaat hier over TPG Post.
Niet over kabel televisie.
beetje stom dan als ie dat per post verstuurd whahaquote:Op donderdag 5 oktober 2006 10:02 schreef zoeperzazke het volgende:
Toch lullig als je huwelijksaanzoek ouderwetsch per post kwijtraakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |