ik denk niet dat het een apenverhaaltje is.quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:39 schreef mazaru het volgende:
apenstaartje=ApesTale=at=@
bij/op whateverquote:
Helder lichtquote:Op maandag 2 oktober 2006 13:33 schreef P8 het volgende:
die @
van bijvoorbeeld paultjuhhh@hotmail.com
slaat op paultjuhhh op hotmail.com
@ = at = op
en die link leg ik nu pas![]()
probeer je eens een hypothetisch universum voor te stellen waarin dat wel kan.quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:59 schreef Svyatagor het volgende:
Je kunt 'je' niet iets beseffen.
Hmmm...quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:01 schreef P8 het volgende:
[..]
probeer je eens een hypothetisch universum voor te stellen waarin dat wel kan.
en probeer je dan voor te stellen dat ik daarin leef.
quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:36 schreef borisbanaan het volgende:
Gefeliciteerd. Deel je nu even gebak uit? Danku.
Apestail danquote:Op maandag 2 oktober 2006 13:41 schreef P8 het volgende:
[..]
ik denk niet dat het een apenverhaaltje is.
en daarnaast is jouw beredenatie gewoon toeval
apestale wtfquote:Op maandag 2 oktober 2006 13:39 schreef mazaru het volgende:
apenstaartje=ApesTale=at=@
nee die had ik dan wel weer doorquote:Op maandag 2 oktober 2006 19:21 schreef NanKing het volgende:
De naam van de provider @home moet wel een hele grote openbaring voor je zijn.
dat is ook best ergquote:Op maandag 2 oktober 2006 20:58 schreef jogy het volgende:
Je bent niet de enige die moeite heeft met herkennen van hetgene wat zo verschrikkelijk duidelijk is hoor.
Het heeft mij 23 jaar gekost voor ik door had waar het logo van chocomel nou op sloeg.
[afbeelding]
frietje mapestaartquote:
Sarcasme, mijn waarde. Sarcasme..quote:Op maandag 2 oktober 2006 21:02 schreef P8 het volgende:
wat zou het eigenlijk nog meer kunnen zijn dan een hand met een glas chocomel erin?
Niks, ik zag er gewoon helemaal niks anders in dan een vorm met twee kleurtjes.quote:Op maandag 2 oktober 2006 21:02 schreef P8 het volgende:
wat zou het eigenlijk nog meer kunnen zijn dan een hand met een glas chocomel erin?
omg dit kun je niet serieus menen.....quote:Op maandag 2 oktober 2006 20:58 schreef jogy het volgende:
Je bent niet de enige die moeite heeft met herkennen van hetgene wat zo verschrikkelijk duidelijk is hoor.
Het heeft mij 23 jaar gekost voor ik door had waar het logo van chocomel nou op sloeg.
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |