abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42292732
Volgens een onderzoek heerst er veel wantrouwen onder Vlaamse jongeren tgo allochtonen. In het Belgische nieuws wordt er heel veel aandacht aan besteed en heeft men het over "een typisch Vlaams probleem. Er wordt met het linkse vingertje gewezen naar de o zo boze onverdraagzame Vlaamse jeugd. Er wordt moord en brandt geschreeuwd in de media; hoe is het ooit zover kunnen komen? Heuse concerten worden georganiseerd, waarvoor de premier ook tijd zal vrijmaken in zijn agenda.

Nu is mijn vraag: in Antwerpen wordt een buschauffeur doodgeslagen door allochtone jongeren, in Brussel worden er molotovcocktails gegooid naar een ziekenhuis door Noord-Afrikanen nadat een Marokaanse crimineel overleed in de gevangenis... Waarom word er tegenover die vorm van onverdraagzaameid niet gereageerd vanuit de linkse hoek? Blijkbaar identificeert deze groep zich graag met misdadigers. Dat laatste zag ik trouwens op de NOS, een Nederlandse tv-zender. In het vrt-journaal was daar bijna geen informatie over.

Waarom moet verdraagzaamheid steeds van dezelfde kant komen?

Geef mij eens één reden, waarom zou ik respect moeten hebben voor een hoop lastposten, waarvan velen niet eens willen werken, maar er toch in slagen me bijna van m'n sokken te rijden in een dure bmw, in groepjes op straat en letterlijk op mijn land lopen spuwen... Terwijl de meesten geen flikker respect tonen voor de normen en waarden, en de cultuur van het land waarin ze mogen verblijven.

Ik ben ook tegen onverdraagzaamheid, begrijp me niet verkeerd. Ik weet ondertussen zelf hoe het voelt om gediscrimineerd te worden; gistern nog in zo n internetwinkel zei zo'n Marokaan nog tegen de eigenaar dat "die domme belg " maar op moest staan voor hem.
  zondag 1 oktober 2006 @ 21:36:56 #2
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_42292805
SIEG H....

<_<

>_>

hhihiiihihiii
  zondag 1 oktober 2006 @ 21:38:03 #3
138448 PeZu
Suspended animation
pi_42292832
fijn voor belgie

ik vind dit een beetje een ver van me bed show

There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_42293425
TS heeft groot gelijk, hier in Nederland gaat het precies hetzelfde.
pi_42293793
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 21:34 schreef Taproot het volgende:
Er wordt moord en brandt geschreeuwd
Verkapt-kijk-mij-op-studiekosten-bespaard-hebben-topic.
pi_42297302
Wie heeft het onderzoek gedaan dan?
Ik lust geen honing want er zit altijd een bijsmaak aan.
  zondag 1 oktober 2006 @ 23:27:28 #7
19974 Schuldige_Omstander
Ga maar veilig op pad, mensen
pi_42297551
wel onverdraagzaamheid lost helemaal niks op tenzij je een soort van 'zuivering' wenst zoals dat mode was in de 20ste eeuw. Diep in het hart van velen.....
[quote]Op maandag 8 mei 2006 @ 23:39 schreef Tommeke het volgende:
Jong! wtf! Rot op stomme wietrokende boomknuffelaar die van rockmuziek houdt... Wat weet jij nou weer van voetbal
[/quote]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')