Is dat zo ? Van Dale zegt toch iets heel andersquote:Op zaterdag 30 september 2006 18:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jawel hoor,
[..]
Een fornuis is niet per definitie een oven hoor
quote:for·nuis (het ~, -nuizen)
1 kooktoestel met een oven => kookfornuis
In de volksmond noemen wij deze dingen ook gewoon gasfornuis:quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:10 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Is dat zo ? Van Dale zegt toch iets heel anders![]()
[..]
In de volksmond noemen wij dat een gaskookplaat.quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
In de volksmond noemen wij deze dingen ook gewoon gasfornuis:
[afbeelding]
neen op ge koelkastquote:Op zaterdag 30 september 2006 18:24 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
In de volksmond noemen wij dat een gaskookplaat.
Maar goed, een gaskookplaat geeft ook een flinke warmte af dus ook dat kun je beter niet naast de koelkast plaatsen.
as a matter of fact niet neequote:
Sta je dagelijks te klussen met potentieel levensgevaarlijke apparatuur, scherpe mesjes, naaimachines, hamers en zagen en hoe bezeert Mmach zich deze keer?quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:52 schreef MMach het volgende:
[..]
as a matter of fact niet nee![]()
Ik ben tijdelijk buiten klusstrijd wegens een te pijnlijk rechterhand. Kheb vrijdagavond een accidentje gehad met mn fiets toen ik terug kwam van school. Er was een minkukel op een fiets die kwam spookrijden om mijn fietspad, en in plaats van rechts te blijven, links hield (vanuit zijn standpunt). Dat was wel bummer want ik hield rechts. Het was net na een bocht en ik zag hem zo naar mij toe komen en hij week niet uit, dus frontaal gebotst op elkaar, zonder remmen.Best wel lullig, al was het maar omdat mijn rechterhand er nogal tussen zat. Mijn fiets had enkel een gebroken reflector en mijn kmtellertje staat ook wat scheef nu. Zijn fiets kon niet meer rijden.
[afbeelding]
Het is niet zo erg maar het doet wel verdomd veel pijn en mn nagel van mn middelvinger staat wat losjes. Na het weekend moet mn hand wel weer bruikaar zijn denk ik.
Telepathie????quote:
Je sais, eerder dit jaar al mijn linker duimnagel (plank op gevallen) en linker duimnagel (mokerslag) kwijtgespeeld. Nu zit er al weer een nieuwe te blinken.quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:55 schreef Archont het volgende:
die nagel komst wel weer vast te zitten, ofwel begint er een ganse nieuwe te groeien waardoor de losse er gewoon uitvalt, dan moet je wel serieus oppassen met die vinger, want een vinger zonder nagel is heel kwetsbaar.
sterkte ermee!quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:21 schreef MMach het volgende:
De 24/7 stresstijd is aangebroken. De.mrs haar behandeling start vanmiddag. Dat er veel van afhangt hoef ik niet te vertellen.
Ze had dat al es gezegd in haar topic, maar toen werd dat daar aardig in twijfel getrokken waardoor ze nogal van haar melk was.quote:Op maandag 2 oktober 2006 17:16 schreef Leintjeuh het volgende:
Misschien een domme vraag hoor mmach, dat moet je me maar vergeven. Maar waarvoor gaat de.mrs behandeld worden?
how about this:quote:Op maandag 2 oktober 2006 18:32 schreef Ou-Tannu het volgende:
en nu snel terug naar je keuken dan maarkunnen we weer fotos lurken
je dacht, rood vink nou nie zo mooi? laten we t es wit maken ?quote:Op maandag 2 oktober 2006 20:17 schreef MMach het volgende:
[..]
how about this:
net electriciteitsleidingkje 1 gelegd. Onderste voor een stopcontact, en dat erboven voor de lichtschakelaar, vrij obvious.
Een goed machientje dat freesgeval, alleen wat stoffig
[afbeelding]
en dat geeft dit:
[afbeelding]
en wat later dit:
[afbeelding]
Al bijna helemaal vlak, behalve rond de doosjes zelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |