abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 30 september 2006 @ 18:10:35 #226
23218 Blue-eyes
Spanning & sensatie
pi_42261768
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 18:06 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Jawel hoor,
[..]

Een fornuis is niet per definitie een oven hoor
Is dat zo ? Van Dale zegt toch iets heel anders
quote:
for·nuis (het ~, -nuizen)
1 kooktoestel met een oven => kookfornuis
Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, blijven er 3 schroefjes over.
  zaterdag 30 september 2006 @ 18:16:49 #227
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_42261912
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 18:10 schreef Blue-eyes het volgende:

[..]

Is dat zo ? Van Dale zegt toch iets heel anders
[..]
In de volksmond noemen wij deze dingen ook gewoon gasfornuis:

- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  zaterdag 30 september 2006 @ 18:24:48 #228
23218 Blue-eyes
Spanning & sensatie
pi_42262101
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 18:16 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

In de volksmond noemen wij deze dingen ook gewoon gasfornuis:

[afbeelding]
In de volksmond noemen wij dat een gaskookplaat.
Maar goed, een gaskookplaat geeft ook een flinke warmte af dus ook dat kun je beter niet naast de koelkast plaatsen.
Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, blijven er 3 schroefjes over.
  Knikkerking zaterdag 30 september 2006 @ 18:32:26 #229
35149 Atmoz
Marblelous!
pi_42262267
quote:
Op donderdag 28 september 2006 00:27 schreef MMach het volgende:

Gentse accent
Gent ----> CityParade
pi_42267295
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 18:24 schreef Blue-eyes het volgende:

[..]

In de volksmond noemen wij dat een gaskookplaat.
Maar goed, een gaskookplaat geeft ook een flinke warmte af dus ook dat kun je beter niet naast de koelkast plaatsen.
neen op ge koelkast
pi_42271009
Alles goed Mmach
  zondag 1 oktober 2006 @ 00:52:16 #232
122173 MMach
met Fok-pensioen
pi_42271289
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 00:41 schreef Solingjan het volgende:
Alles goed Mmach
as a matter of fact niet nee
Ik ben tijdelijk buiten klusstrijd wegens een te pijnlijk rechterhand. Kheb vrijdagavond een accidentje gehad met mn fiets toen ik terug kwam van school. Er was een minkukel op een fiets die kwam spookrijden om mijn fietspad, en in plaats van rechts te blijven, links hield (vanuit zijn standpunt). Dat was wel bummer want ik hield rechts. Het was net na een bocht en ik zag hem zo naar mij toe komen en hij week niet uit, dus frontaal gebotst op elkaar, zonder remmen. Best wel lullig, al was het maar omdat mijn rechterhand er nogal tussen zat. Mijn fiets had enkel een gebroken reflector en mijn kmtellertje staat ook wat scheef nu. Zijn fiets kon niet meer rijden.

Het is niet zo erg maar het doet wel verdomd veel pijn en mn nagel van mn middelvinger staat wat losjes. Na het weekend moet mn hand wel weer bruikaar zijn denk ik.
  zondag 1 oktober 2006 @ 00:55:51 #233
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_42271381
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 00:52 schreef MMach het volgende:

[..]

as a matter of fact niet nee
Ik ben tijdelijk buiten klusstrijd wegens een te pijnlijk rechterhand. Kheb vrijdagavond een accidentje gehad met mn fiets toen ik terug kwam van school. Er was een minkukel op een fiets die kwam spookrijden om mijn fietspad, en in plaats van rechts te blijven, links hield (vanuit zijn standpunt). Dat was wel bummer want ik hield rechts. Het was net na een bocht en ik zag hem zo naar mij toe komen en hij week niet uit, dus frontaal gebotst op elkaar, zonder remmen. Best wel lullig, al was het maar omdat mijn rechterhand er nogal tussen zat. Mijn fiets had enkel een gebroken reflector en mijn kmtellertje staat ook wat scheef nu. Zijn fiets kon niet meer rijden.
[afbeelding]
Het is niet zo erg maar het doet wel verdomd veel pijn en mn nagel van mn middelvinger staat wat losjes. Na het weekend moet mn hand wel weer bruikaar zijn denk ik.
Sta je dagelijks te klussen met potentieel levensgevaarlijke apparatuur, scherpe mesjes, naaimachines, hamers en zagen en hoe bezeert Mmach zich deze keer?
Bij een fietsbotsing!

Snobs have more fun!
KLIK!
  zondag 1 oktober 2006 @ 01:08:21 #234
122173 MMach
met Fok-pensioen
pi_42271651
en het was dan nog niet eens mijn schuld

Het is trouwens al de 2de keer dat ik een fietsaccident heb gehad. De vorige keer is er gewoon een auto op de zijkant van mijn fiets gereden, uit het niets. Toen had ik een lichte hersenschudding en schaafwonden op mn arm en gezicht. En toen was ik bijna te laat voor mijn trein en heb ik gewoon die peet (Ali nog wel) zijn telefoonnummer gevraagd en verder gehinkt naar het station
(de fiets, mijn smoelwerk)
  zondag 1 oktober 2006 @ 02:10:20 #235
58560 Oksel
Gezellig.
pi_42272834
Ach arme..
  zondag 1 oktober 2006 @ 02:33:22 #236
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_42273201
MMach! _o_

Trouwens waarom kun je een kookplaat niet langs of op een koelkast plaatsen? Daarvoor heeft een koelkast nu isolatie, niet alleen om de kou binnen te houden maar ook om de warmte buiten te houden. Ik ken genoeg mensen die hun kookplaat op de frigo hebben staan hoor... Dat is volstrekt normaal

Succes met je hand MMach!
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 1 oktober 2006 @ 09:49:48 #237
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_42275486
Beterschap met het pootje, wat een ongelukkige botsing zeg.

Ik zie ook tig gaskookplaten op of naast koelkasten, zie het bezwaar niet zo, die dingen geven toch niet de hele dag warmte af? Je gebruikt ze misschien een uur per dag, uitzonderingen daargelaten.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_42275499
Bij ons zit de combi-oven direct boven de koelkast, en de gaskookplaat boven de lades. De gaskookplaat wordt aan de onderkant absoluut niet warm, zelfs niet handwarm. Dus een gaskookplaat kan prima boven een koelkast.
pi_42280636
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 00:41 schreef Solingjan het volgende:
Alles goed Mmach
Telepathie????
Sterkte in ieder geval met je hand. Laat hem maar effe lekker rusten. En kijk uit voor infectie.
Nu kun je wel lekker genieten van je studio. En je kunt wat Brainstormen over de keuken!
Komt ie dadelijk op het idee om een spraak computer aan te schaffen.
pi_42284438
Sterkte met je hand!

Een gaskookplaat geeft geen warmte naar onderen af. Warmte stijgt op. Ook naast een kookplaat komt wienig warmte. Zo'n 10 a 15cm er naast wermt je al geen temperatuur verschil meer.
pi_42298744
die nagel komst wel weer vast te zitten, ofwel begint er een ganse nieuwe te groeien waardoor de losse er gewoon uitvalt, dan moet je wel serieus oppassen met die vinger, want een vinger zonder nagel is heel kwetsbaar.
  maandag 2 oktober 2006 @ 11:21:00 #242
122173 MMach
met Fok-pensioen
pi_42305948
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 23:55 schreef Archont het volgende:
die nagel komst wel weer vast te zitten, ofwel begint er een ganse nieuwe te groeien waardoor de losse er gewoon uitvalt, dan moet je wel serieus oppassen met die vinger, want een vinger zonder nagel is heel kwetsbaar.
Je sais, eerder dit jaar al mijn linker duimnagel (plank op gevallen) en linker duimnagel (mokerslag) kwijtgespeeld. Nu zit er al weer een nieuwe te blinken.

En ik weet niet of iemand van jullie die koelkast al eens goed heeft bekeken op de foto's... Ze is toch zeker 1.5m hoog. Daar ga ik echt geen gasfornuis opzetten vanboven hoor . Waar het fornuis precies komt weet ik niet omdat de keuken nog helemaal niet ontworpen is. Dit zijn de voordehandliggendste plaatsen omdat daar de nutsvoorzieningen aanwezig zijn. Dat is met gemak te verleggen.

De 24/7 stresstijd is aangebroken. De.mrs haar behandeling start vanmiddag. Dat er veel van afhangt hoef ik niet te vertellen.
pi_42306386
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 11:21 schreef MMach het volgende:
De 24/7 stresstijd is aangebroken. De.mrs haar behandeling start vanmiddag. Dat er veel van afhangt hoef ik niet te vertellen.
sterkte ermee!
pi_42314319
Misschien een domme vraag hoor mmach, dat moet je me maar vergeven. Maar waarvoor gaat de.mrs behandeld worden?
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 2 oktober 2006 @ 17:45:45 #245
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_42314825
Sterkte voor de .mrs en voor jou!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 2 oktober 2006 @ 18:17:34 #246
122173 MMach
met Fok-pensioen
pi_42315552
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 17:16 schreef Leintjeuh het volgende:
Misschien een domme vraag hoor mmach, dat moet je me maar vergeven. Maar waarvoor gaat de.mrs behandeld worden?
Ze had dat al es gezegd in haar topic, maar toen werd dat daar aardig in twijfel getrokken waardoor ze nogal van haar melk was.
Ze heeft een zeldzame (en dodelijke) mutatie van hemofilie (de aandoening waar het bloed niet stolt) omdat ze zo zeldzaam is zijn er nog geen succesvolle behandelingen. Van de 3 mensen die nog in leven zijn is zij de oudste. De behandeling is een experimentele behandeling en de kans op slagen (= volledige genezing, en maar een jaarlijkse checkup) zou tussen de 55-75% liggen. Hoe ze aan die waarden komen weet ik niet, en wat de behandeling exact inhoud weet ik ook niet want er is strikte geheimhouding over de methode. Als de behandeling niet lukt dan is het over. Ik wil hier niet meer op terug komen dus geen verdere vragen daarover alsjeblieft. En het is niet omdat ik het hier nu zo koel zeg dat het mij koud laat, da mag wel duidelijk zijn. Ty voor de sterkte wensen enzo, maar ik zal maar denken dat iedereen die dit leest wel sowieso zijn sterkte wensen wel zal hebben, dus je hoeft het niet neer te schrijven in een reactie.
Laten we het nu weer hebben over koelkasten, electriciteitsleidingen en fornuizen. (Ik doe dit werk precies om met mijn gedachten elders te zitten )
pi_42315911
ik zal voor je mee duimen

en nu snel terug naar je keuken dan maar kunnen we weer fotos lurken
  maandag 2 oktober 2006 @ 20:17:32 #248
122173 MMach
met Fok-pensioen
pi_42317908
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 18:32 schreef Ou-Tannu het volgende:
en nu snel terug naar je keuken dan maar kunnen we weer fotos lurken
how about this:
net electriciteitsleidingkje 1 gelegd. Onderste voor een stopcontact, en dat erboven voor de lichtschakelaar, vrij obvious.
Een goed machientje dat freesgeval, alleen wat stoffig

en dat geeft dit:

en wat later dit:

Al bijna helemaal vlak, behalve rond de doosjes zelf.
pi_42318276
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 20:17 schreef MMach het volgende:

[..]

how about this:
net electriciteitsleidingkje 1 gelegd. Onderste voor een stopcontact, en dat erboven voor de lichtschakelaar, vrij obvious.
Een goed machientje dat freesgeval, alleen wat stoffig
[afbeelding]
en dat geeft dit:
[afbeelding]
en wat later dit:
[afbeelding]
Al bijna helemaal vlak, behalve rond de doosjes zelf.
je dacht, rood vink nou nie zo mooi? laten we t es wit maken ?
pi_42319612
Komt er nog een kozijn in die doorgang? Zoniet dan kun je een lat knellen en het gelijk afsmeren. Ziet het meteen netjes afgewerkt uit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')