In Hilversum is er echt haast niks leuks in het centrumquote:Op zaterdag 2 september 2006 13:51 schreef mirannie het volgende:
Vind Amsterdam niet zo geweldig hoor. Ik ga veel liever naar Utrecht eigenlijk. En anders gewoon in mijn eigen stadje (Hilversum), alles lekker dicht bij elkaar. Buiten Nederland vind ik Barcelona super, en uiteraard de grotere steden in Italie.
quote:Op zaterdag 2 september 2006 13:25 schreef Domenica het volgende:
Utrecht
Ik vind Den Haag juist wel!quote:Op zondag 3 september 2006 10:41 schreef TheEgoHasLanded het volgende:
Den Haag iig niet, helaas...![]()
Utrecht, Haarlem en Nijmegen zijn zeer goed te doen![]()
Leeuwarden??? Das toch niet zo bijzonder winkelenquote:Op zondag 3 september 2006 11:03 schreef Ikiskoel het volgende:
Leiden
Leeuwarden
Arnhem
Alkmaar
Groningen
Haarlem
Zelfde geld voor Leiden als je het mij vraagt.quote:Op zondag 3 september 2006 11:06 schreef TheEgoHasLanded het volgende:
[..]
Leeuwarden??? Das toch niet zo bijzonder winkelen![]()
Daar heb je iid een goed puntquote:Op zondag 3 september 2006 12:01 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Zelfde geld voor Leiden als je het mij vraagt.
Neeee Den Haag is echt kut. Maar misschien komt dat omdat ik er woonquote:Op zondag 3 september 2006 10:45 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Ik vind Den Haag juist wel!
Trouwens, is een tijd geleden ook een topic reeks over geweest meen ik.
Ik woon er ook en vindt het ook niks. Hierbij is het dus proefondervindelijk bewezen: winkelen in Den Haag zuigt enigzinsquote:Op zondag 3 september 2006 12:24 schreef Ska-te het volgende:
[..]
Neeee Den Haag is echt kut. Maar misschien komt dat omdat ik er woon
Ik woon er ook en vind het wel okequote:Op zondag 3 september 2006 12:35 schreef TheEgoHasLanded het volgende:
[..]
Ik woon er ook en vindt het ook niks. Hierbij is het dus proefondervindelijk bewezen: winkelen in Den Haag zuigt enigzins
Antwerpenquote:Op zondag 3 september 2006 13:59 schreef Knoekie het volgende:
Maastricht
Enschede
Amersfoort
Den Haag
Rotterdam vind ik dan weer niks.
Buitenland:
Antwerpen
Las Palmas
Heb er gestudeerd (ok, is al weer even geleden...) maar vond het ook niks. Maar ja, was sowieso niet erg gecharmeerd van Den Haag...quote:Op zondag 3 september 2006 12:24 schreef Ska-te het volgende:
[..]
Neeee Den Haag is echt kut. Maar misschien komt dat omdat ik er woon
Hey, niet tever gaan hequote:Op zondag 3 september 2006 14:35 schreef mirannie het volgende:
Heb er gestudeerd (ok, is al weer even geleden...) maar vond het ook niks. Maar ja, was sowieso niet erg gecharmeerd van Den Haag...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |