LET OPVerzendkosten zijn voor de koper en afhankelijk van de gekozen verzendoptie/bestemming.
Vraagprijzen zijn geinspireerd door mijn inkoopprijzen, redelijke biedingen kunnen gedaan worden.
Vragen over maten of fotos kunnen altijd hier gesteld worden maar prijs gerelateerde vragen ontvang ik liever per PM.
Geaccepteerde betalingsvormen zijn: Paypal(+4%) en Bankoverschrijving (op eigen risico)
SALES ARE FINAL
YSL Nomade maat 42:Wit, Struisvogel-leer. Zeer duurzame schoenen, nergens meer verkrijgbaar. Retail is 430euro. Zeldzaamste editie van deze schoen van YSL in de meest gevraagde maat!
Vraagprijs: 350Euro.
![]()
![]()
Prada zonnebril:Nooit gedragen.
Vraagprijs 80Euro.
![]()
![]()
Crate 30x32:2x gedragen, ze passen me niet in de dijen. De jeans zijn gemaakt van zwart vintage deadstock Levi's denim dat is gefabriceerd in 1950-1970. De denim is heel stug en zal mooi 'faden'. De pasvorm heeft een bootcut, de look van de broek is heel minimalistisch.
Vraagprijs: 100euro
![]()
![]()
![]()
Studio D'artisan D-1177 21oz 30x36:Deze limited edition broek heb ik na lang zoeken gekocht in 2006 en sindsdien hooguit 10x gedragen. De denim is het stugste wat er bestaat; 21 oz. De broek is gemaakt van super-SELVAGE! denim en is een van de meest zeldzame zo niet de zeldzaamste broek van het exclusieve merk uit Japan.
Vraagprijs: 250Euro
![]()
![]()
![]()
![]()
Nudie Svenska Dry 30x34:Dit zijn de zeldzame Svenska Dry's met zweedse vlag in de waist. Deze denim Fade heel mooi zoals te zien op de volgende link:
http://www.mynudies.com/forums/showthread.php?t=1643De jeans zijn hooguit 15x gedragen en hebben de Straight Sven pasvorm.
Vraagprijs 100euro:
![]()
![]()
![]()
Paul Smith Geelon Lamswol trui S:Zeldzame trui van Paul Smith in gemaakt van een super-zachte wol. De retailprijs is te zien op de laatste foto.
Vraagprijs: 100Euro
![]()
![]()
Adidas Rasta Jacket S:Het meest bekende Adidas jasje van het moment. Gedragen door vele Celebs waaronder Robbie Williams in zijn clip.
Vraagprijs 300euro.
![]()
![]()
STUDIO D'ARTISAN TE KOOP:
[TK] Kleding & Accesoires: YSL, PRADA, CRATE, SDA, NUDIE-ETCDior gold waxed te koop, PM me bij interesse.