hadquote:Op woensdag 27 september 2006 21:52 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
verkapt check-mij-een- 1 gig memory card -hebben-topic
Daar dacht ik ook nog aan idd, maarja wie gaat er nou kijken of er nog een kaartje in de computer hangtquote:Op woensdag 27 september 2006 21:57 schreef _Administr8or_ het volgende:
whehehe [afbeelding]
Succes met het eruit halen van je memorykaart, als niemand je voor is geweest
Ja ik heb hem al een paar keer gehad dat het niet lukte maar nu ging het zo soepel dat het leek alsof ie goed zatquote:Op woensdag 27 september 2006 21:58 schreef DFDuo het volgende:
Ben het helemaal met je eens Pizzakoppo![]()
Die kaartjes zijn allemaal anders, de sleufjes waar je ze instopt zijn allemaal anders en het kaartje moet er overal weer anders in, en nérgens staat een aanwijzing op![]()
n00bquote:Op woensdag 27 september 2006 21:49 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik had vandaag school en we moesten een film maken, zo gezegt zo gedaan en we hadden een pracht van een film (paul verhoeven eat youre heart out).
sleufjes?quote:Op woensdag 27 september 2006 22:04 schreef pussydeluxe het volgende:
Ja. De sleufjes moeten duideljker.
quote:Op woensdag 27 september 2006 22:14 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Nu je andere probleem nog![]()
Hé, het is nog helemaal niet verholpenquote:
Welke stick.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:47 schreef Elmo. het volgende:
Bedankt voor de stick.
En jij bent wel zo'n helder licht?quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:11 schreef 2609 het volgende:
omg bij het uitdelen van de intelligentsie stond je zeker niet vooraan![]()
Nee helaas heb ik die gulheid gemist.quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:11 schreef 2609 het volgende:
omg bij het uitdelen van de intelligentsie stond je zeker niet vooraan![]()
Er staat meestal helemaal niks bij die sleuvjes, en ik vond dat het kaartje er goed inpasttequote:Op zaterdag 30 september 2006 00:57 schreef Bilbao het volgende:
lol 1GB maar, ik heb een 4GB.
Maar goed je moet voortaan beter lezen voordat je iets ergens instopt.
wij hebben hier ook zon ding en die zijn idd wel irritand je hebt ook gewoon soms een hele brede gleuf waar ook een klein kaartje in kan maar dan moet je eerst goed kijken.quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:58 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Er staat meestal helemaal niks bij die sleuvjes, en ik vond dat het kaartje er goed inpastte
Dat was mijn instelling ook idd, helaas zit ie nu flink vastquote:Op zaterdag 30 september 2006 00:59 schreef Bilbao het volgende:
hmm, in krappe kutjes moet je ook gewoon doordouwen
Ik meende dat die krengen nog steeds 120 euro kosten of zijn er tegenwoordig ook vervangende sanddisks voor psp?quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:02 schreef Bilbao het volgende:
ach tegenwoordig zijn die kaarjtes niet zo duur meer, voor 39 euro hebbieeréén
Ik was vanmiddag nog in Mediamarkt voor een USB stick (4GBquote:Op zaterdag 30 september 2006 01:03 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik meende dat die krengen nog steeds 120 euro kosten of zijn er tegenwoordig ook vervangende sanddisks voor psp?
Geen dank.quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:07 schreef Pizzakoppo het volgende:
Donderdag ga ik nog 1 poging ondernemen het kreng eruit te peuteren in verband met de info erop, muziek, photoshops en films en natuurlijk savegamesmaar zoniet dan koop ik direct een nieuwe, bedankt!
Het is een school pcquote:Op zaterdag 30 september 2006 01:08 schreef Bilbao het volgende:
[..]
Geen dank.
(je kan mischien ook die cardreader uit die PC slopen dan krijg je het meestal makkelijker voor elkaar om die kaart eruit te halen)
Ik op mijn oude school ook wel maar dit zijn zware pc´s gemaakt om films mee te bewerken en afwerkenquote:Op zaterdag 30 september 2006 01:10 schreef Bilbao het volgende:
[..]
So, ik sloopte de PC's altijd op school.
Altijd de HDD's en Ram geheugen eruit gehaald
Het is een minitower die alleen aan de achterkant opengaat waardoor ik er nog niks mee opschiet.quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:13 schreef Ghostbuster het volgende:
Man schroef gewoon 1 zijkant eraf
hehehe okequote:Op zaterdag 30 september 2006 01:14 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Het is een minitower die alleen aan de achterkant opengaat waardoor ik er nog niks mee opschiet.
Stoer hoor, vieze dief.quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:17 schreef Bilbao het volgende:
openschroeven die handel, haal die moederbord eruit en stop het in je laptoptas (2 jaar geleden 3 moederborden meegenomen)
Dat kan ook nog jaquote:Op zaterdag 30 september 2006 10:36 schreef Natalie het volgende:
Da's nou minder. Of ben je gewoon niet sterk genoeg?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |