nee echt niet..ik geloof nooit dat die kut hierop dit forum komtquote:Op zaterdag 30 september 2006 10:21 schreef splendor het volgende:
Oh dus die e-mail kwam van jou af?
dan doe je iets niet goed..ik had na mijzelf verzonden en geen afzender en beantwoorden lukte niet omdat mailadress niet bestaatquote:Op zaterdag 30 september 2006 10:58 schreef suzie_01 het volgende:
Nou sorry hoor, ik heb het naar mn eigen mail gedaan, annoniem maar staat gewoon afzender hahahahaha. En beantwoorden lukt ook![]()
Jammer, die grap was al gemaaktquote:Op zondag 1 oktober 2006 01:53 schreef zhe-devilll het volgende:
GVD was die meel van jou?
Peter R. de Vries kan allesquote:Op zondag 1 oktober 2006 01:45 schreef Alicey het volgende:
In theorie is alles te traceren, in de praktijk heb je echter wel veel intercepts nodig wil je dit soort gegevens kunnen herleiden. Ook iin minder strikte situaties zal er al een verdenking of andere vorm van aandacht nodig zijn, wil je in the picture komen.
Zeker in Nederland zou ik me echter niet al te druk maken. Zo geavanceerd is de pliesie niet.
En dat verbod is zonder reden tot stand gekomen?quote:Op zondag 1 oktober 2006 09:04 schreef tlepel het volgende:
ik ben het eens dat het laf is om anoniem e-mails te versturen en dat recht op de man af naar een persoon eerlijker zou zijn.het is een gebeuren uit mijn verleden..instanties die verantwoordelijk zijn voor dit en ik daar bij hun over wil praten en uitleg wil hoe het komt dat ze dingen niet gesignaleerd hebben.toen ik met bewijzen kwam in mijn verhaal zijn ze zo geschrokken of bang voor me dat ze de deuren hebben dichtgegooid..of bang zijjn dat dingen naar buiten komen en hun een slechte naam krijgen..niet om hun nu als schuldige aan te wijzen maar om voor mij de situati beter te begrijpen.het probleem is echter dat het bij verboden is om contact te zoeken met persoon waar het om draait om conflict uit te praten of mij mijjn zegje hierin te laten doen ..dat geeft mij zo een onmachtsgevoel en woede dat op dat moment voor mij de enige opluchting was om de kern en aanstichter van het verhaal eens zelf te woord te staan..
Nounou, wát zál het moeilijk zijn om geheel niet gebruik makend van technische middelen te raden wie de afzender is.quote:Op zondag 1 oktober 2006 09:04 schreef tlepel het volgende:
het probleem is echter dat het bij verboden is om contact te zoeken met persoon waar het om draait om conflict uit te praten of mij mijjn zegje hierin te laten doen ..dat geeft mij zo een onmachtsgevoel en woede dat op dat moment voor mij de enige opluchting was om de kern en aanstichter van het verhaal eens zelf te woord te staan..
de meeste anonieme remailers zijn opgezet door inlichtingen diensten, denk meneer die de campina heeft proberen af te persen. de nederlandse politie kon em niet traceren en vroegn hulp aan de FBI, de FBI heeft die aanvraag door gestuurd naar NSA en die hebben toen binnen 24 het correte IP adres gegeven.quote:Op zaterdag 30 september 2006 10:05 schreef tlepel het volgende:
ik heb in mijn onbeheersing iets verzonden via anonieme e-mail.hun zeggen dat de afzender daarvan niet te traceren is..is dat juist of kan iemand of politie met goede pc kennis wel mijn eigen identieteit opsporen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |