abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42254995
ik heb in mijn onbeheersing iets verzonden via anonieme e-mail.hun zeggen dat de afzender daarvan niet te traceren is..is dat juist of kan iemand of politie met goede pc kennis wel mijn eigen identieteit opsporen
pi_42255016
Via Fok! ben je heel gemakkelijk op te sporen

Hehe, maar welke anonieme e-mai service heb je gebruikt?
pi_42255018
jah alles is te tracen, maar politie moet het wel ver gaan hoor...
pi_42255021
you're fucked,...
pi_42255062
ik heb pumba gebruikt.
pi_42255082
foutje... pomba heb ik gebruikt
  zaterdag 30 september 2006 @ 10:15:47 #7
85998 Mattt
No Americans in Bagdad !
pi_42255105
Ja dat kan.
And there are still no americans in Bagdad !!
  zaterdag 30 september 2006 @ 10:20:55 #8
148275 prof.bierbekje
Mijn toetsenbord.....
pi_42255153
Nou, pak je tandenborstel en je schone ondergoed maar vast in.
Dat word brommen.
[quote]Op vrijdag 13 juli 2007 19:34 schreef Sebasser het volgende:
Argh, zoek eens op google op wat netstumbler is aap.[/quote]
pi_42255157
Oh dus die e-mail kwam van jou af?
-
pi_42255173
oke.dus helemaal slim is dat dus ook niet van mij
pi_42255190
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 10:21 schreef splendor het volgende:
Oh dus die e-mail kwam van jou af?
nee echt niet..ik geloof nooit dat die kut hierop dit forum komt
pi_42255212
en voor de rest zeg ik niets meer ..word me nu te heet onder mijn voeten
pi_42255231
Nope, niet echt nee
(Un)masking for the greater good.
pi_42255233
mooi topic
[KNE]-Mod
pi_42255237
-
pi_42255245
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 10:27 schreef Natalie het volgende:
Nope, niet echt nee
Gaan we nu speculeren over wie TS bedreigd heeft?
[KNE]-Mod
pi_42255275
speculeren jullie hier rustig verder..ik ga burgelijk de bunusaanbiedingen af in de AH
pi_42255532
Nou sorry hoor, ik heb het naar mn eigen mail gedaan, annoniem maar staat gewoon afzender hahahahaha. En beantwoorden lukt ook
Heyyy, gewoon deur donderen................ ondanks alles!
pi_42255546
Hoop niet dat het een boze mailtje was van je naar iemand, tlepel.
Heyyy, gewoon deur donderen................ ondanks alles!
pi_42255757
ligt eraan welk email adres je als "vals-emailadres" hebt opgegeven suzie_01...

Verder is het wel mogelijk om het te traceren, in de aangekomen mail staat waarvandaan er is gestuurd (welke mail-server). Zo komen ze dus bij pomba terecht en ik neem aan dat pomba wel een log heeft just in case ome agent wilt weten wie er een bepaald mailtje heeft verstuurd.
pi_42255895
nee je hoeft niet in te loggen ook niet bij hun je echte e-mail op te geven..en een vals e-mail heb ik gedaan terplekke verzonnen..je hoeft ook niet bij pomba jezelf te registeren.als jij je eigen mailsdress invult naar degene die hem krijgt dus als test naar jezelf dan krijg je een afzender te zien.pomba vraagt ook niet aan hun bekend te maken wie je bent

http://www.pomba.nl/anoniem.html

en ja het was een boze e-mail 6 stuks op 1 dag
verderr ga ik niet in detail treden

[ Bericht 5% gewijzigd door tlepel op 30-09-2006 11:42:03 ]
pi_42255966
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 10:58 schreef suzie_01 het volgende:
Nou sorry hoor, ik heb het naar mn eigen mail gedaan, annoniem maar staat gewoon afzender hahahahaha. En beantwoorden lukt ook
dan doe je iets niet goed..ik had na mijzelf verzonden en geen afzender en beantwoorden lukte niet omdat mailadress niet bestaat

je moet met verzenden e-mailadress gebruiken naar ontvanger die de ontvanger ook zelf in gebruik heeft..alleen het verzonden e-mail adress moet je iets invullen die niet bestaat
  zaterdag 30 september 2006 @ 11:49:57 #23
151036 Gluckskafer
How would it be?
pi_42256136
TS is niet mans genoeg om het face-to-face te zeggen
pi_42256384
anonieme afzenders gaan naar de spamfolder
[KNE]-Mod
  zondag 1 oktober 2006 @ 01:45:03 #25
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_42272412
In theorie is alles te traceren, in de praktijk heb je echter wel veel intercepts nodig wil je dit soort gegevens kunnen herleiden. Ook iin minder strikte situaties zal er al een verdenking of andere vorm van aandacht nodig zijn, wil je in the picture komen.

Zeker in Nederland zou ik me echter niet al te druk maken. Zo geavanceerd is de pliesie niet.
pi_42272547
Maar het is best wel sneu om anonieme mailtjes te sturen stalker.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_42272579
GVD was die meel van jou?
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_42272730
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 01:53 schreef zhe-devilll het volgende:
GVD was die meel van jou?
Jammer, die grap was al gemaakt
pi_42275116
ik ben het eens dat het laf is om anoniem e-mails te versturen en dat recht op de man af naar een persoon eerlijker zou zijn.het is een gebeuren uit mijn verleden..instanties die verantwoordelijk zijn voor dit en ik daar bij hun over wil praten en uitleg wil hoe het komt dat ze dingen niet gesignaleerd hebben.toen ik met bewijzen kwam in mijn verhaal zijn ze zo geschrokken of bang voor me dat ze de deuren hebben dichtgegooid..of bang zijjn dat dingen naar buiten komen en hun een slechte naam krijgen..niet om hun nu als schuldige aan te wijzen maar om voor mij de situati beter te begrijpen.het probleem is echter dat het bij verboden is om contact te zoeken met persoon waar het om draait om conflict uit te praten of mij mijjn zegje hierin te laten doen ..dat geeft mij zo een onmachtsgevoel en woede dat op dat moment voor mij de enige opluchting was om de kern en aanstichter van het verhaal eens zelf te woord te staan..
pi_42275420
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 01:45 schreef Alicey het volgende:
In theorie is alles te traceren, in de praktijk heb je echter wel veel intercepts nodig wil je dit soort gegevens kunnen herleiden. Ook iin minder strikte situaties zal er al een verdenking of andere vorm van aandacht nodig zijn, wil je in the picture komen.

Zeker in Nederland zou ik me echter niet al te druk maken. Zo geavanceerd is de pliesie niet.
Peter R. de Vries kan alles

Oja, pliesie ook *hint*
Alle mine.nu-domeinen werken weer o/
  zondag 1 oktober 2006 @ 10:05:10 #31
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_42275595
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 09:04 schreef tlepel het volgende:
ik ben het eens dat het laf is om anoniem e-mails te versturen en dat recht op de man af naar een persoon eerlijker zou zijn.het is een gebeuren uit mijn verleden..instanties die verantwoordelijk zijn voor dit en ik daar bij hun over wil praten en uitleg wil hoe het komt dat ze dingen niet gesignaleerd hebben.toen ik met bewijzen kwam in mijn verhaal zijn ze zo geschrokken of bang voor me dat ze de deuren hebben dichtgegooid..of bang zijjn dat dingen naar buiten komen en hun een slechte naam krijgen..niet om hun nu als schuldige aan te wijzen maar om voor mij de situati beter te begrijpen.het probleem is echter dat het bij verboden is om contact te zoeken met persoon waar het om draait om conflict uit te praten of mij mijjn zegje hierin te laten doen ..dat geeft mij zo een onmachtsgevoel en woede dat op dat moment voor mij de enige opluchting was om de kern en aanstichter van het verhaal eens zelf te woord te staan..
En dat verbod is zonder reden tot stand gekomen?
  zondag 1 oktober 2006 @ 10:07:30 #32
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_42275611
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 09:04 schreef tlepel het volgende:
het probleem is echter dat het bij verboden is om contact te zoeken met persoon waar het om draait om conflict uit te praten of mij mijjn zegje hierin te laten doen ..dat geeft mij zo een onmachtsgevoel en woede dat op dat moment voor mij de enige opluchting was om de kern en aanstichter van het verhaal eens zelf te woord te staan..
Nounou, wát zál het moeilijk zijn om geheel niet gebruik makend van technische middelen te raden wie de afzender is.

[KNE]-Mod
pi_42276815
het verbod is tot stand gekomen met de volgende reden..niet ter bescherming van de persoon maar ter bescherming van mezelf..de mensen en de artsen die weten wat er gebeurd is waar het ook bij bekend is om wie het gaat en welke functie het bezit,mij ter besherming nemen en het zonde zouden vinden dat desondanks ik met deze last loop en toch nog de zonnige kant van het leven kan bekijken en de strijd die ik hierdoor lever en geleverd heb mij het verbod hebben gegeven om contact te zoeken en hun vinden dat ik qwa persoonlijkheid zo sterk ben ,dat ze bang zijn dat ik door die woede de persoon dingen zou aandoen mezelf zodanig in de problemen breng ,dat ook mijn toekomst door die persoon vergald zou worden.

de afzender is niet te raden door persoon omdat de functie van persoon zodanig is dat iedereen zoiets zou kunnen doen
  zondag 1 oktober 2006 @ 12:32:00 #34
123184 Stuiter_en_Co
In silence we service
pi_42277443
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 10:05 schreef tlepel het volgende:
ik heb in mijn onbeheersing iets verzonden via anonieme e-mail.hun zeggen dat de afzender daarvan niet te traceren is..is dat juist of kan iemand of politie met goede pc kennis wel mijn eigen identieteit opsporen
de meeste anonieme remailers zijn opgezet door inlichtingen diensten, denk meneer die de campina heeft proberen af te persen. de nederlandse politie kon em niet traceren en vroegn hulp aan de FBI, de FBI heeft die aanvraag door gestuurd naar NSA en die hebben toen binnen 24 het correte IP adres gegeven.

Dus succes,
The truth will set you free
In god we trust all others we monitor...
trust no one....
pi_42280989
Moest je hier nou een kloon voor aanmaken.... ?
Ik support gevallen topclubs!
pi_42281545
Dus eigenlijk ben je zo instabiel dat ze je hebben moeten wijsmaken dat het uit eigen bescherming was dat je geen contact met deze persoon mocht zoeken.
Nee, jij komt er wel.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_42282398
Heb je een mailtje naar de pliesie gestuurd?
pi_42283430
nee,die gasten zijn voor mij een pot nat..die neem ik al helemaal niet serieus daar ga ik mijn kostbare tijd niet aan spanderen ..zijn voor mij de grootste randmongolen van deze en vorige eeuw
  zondag 1 oktober 2006 @ 18:43:53 #39
20895 wernert2
Nu met 35% korting.
pi_42286761
Mag ik je een blikje Interpunctie en een flesje Hoofdletters aanbieden?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')