quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 00:02 schreef ijsmeis het volgende:
Slippen en dan ineens achterstevoren staan..
Zal wel niet veel bijzonders zijn, maar ik ben pas 17
hoe dan?quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 00:02 schreef ijsmeis het volgende:
Slippen en dan ineens achterstevoren staan..
Zal wel niet veel bijzonders zijn, maar ik ben pas 17
Rijden... Stuur omdraaien en tegelijk de handrem erop.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 00:06 schreef Ridocar het volgende:
[..]
hoe dan?
m.i. hoor je te voelen wat je auto doet, anders zou je sowieso dat soort acties niet moeten proberen. Er zijn genoeg soorten banden die amper piepen als je gaat schuiven, jij wilt zeggen dat je daarmee niet normaal op het randje zou kunnen rijden omdat je niet hoort wanneer je gaat glijden?quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 00:01 schreef Foo_niks het volgende:
![]()
helemaal goed,moet gewoon met zijn klauwen van de radio afblijven als er op het randje gereden wordt.
Hahahahquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 00:40 schreef Dynamicregent het volgende:
Midden in de nacht je wagen in een weiland zetten, je vriendin een beurt geven en dan je vader moeten laten komen met een sleepkabel, omdat je vast staat in de modder......."Wat doe je dan in een weiland ????"
zoals je in het vervolg leest bleek de radio de boosdoener te zijn, er zullen best wel stille banden zijn ,maar in dit geval had ik het bij het rechte eind.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 00:17 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
m.i. hoor je te voelen wat je auto doet, anders zou je sowieso dat soort acties niet moeten proberen. Er zijn genoeg soorten banden die amper piepen als je gaat schuiven, jij wilt zeggen dat je daarmee niet normaal op het randje zou kunnen rijden omdat je niet hoort wanneer je gaat glijden?![]()
OOOOOOOOOOOOOOOOOH dan ben je fout bezichquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 01:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
Die is wel heel droog..
Ergste stunt die ik uit heb gehaald.. Tijdens een hevige hagelbui handrem bochtjes maken met de bestelbus van de koerier waar ik toen der tijd voor reed, op de parkeerplaats voor het huis van de beste man =X
geeft best een kick jaquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 23:48 schreef Foo_niks het volgende:
Vijf achtereenvolgende kruisingen in de stad pakken met een gangetje van 80 zonder links of rechts te kijken is ook geil.
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 03:21 schreef Markster het volgende:
Stoer man, stunten met de auto en levens op het spel zetten.
Echte bikkels.
Even voor de duidelijkheid uit de beginpost: Geen moraalriddergedrag deze keer aub, het meeste zal normaal niet door de beugel kunnen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 03:21 schreef Markster het volgende:
Stoer man, stunten met de auto en levens op het spel zetten.
Echte bikkels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |