abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 september 2006 @ 11:15:57 #101
108764 Ariadne
..::goddess::..
pi_42164270
ik wil me onder voorbehoud wel aanmelden als model. Ten eerste moet ik nog even onder een andere afspraak zien uit te komen die dag, en ten tweede moet ik vervoer zien te vinden vanuit eindhoven aangezien ik geen auto heb....als dat allebei lukt ben ik van de partij! (als model dus) 2 voorbeeldfotootjes zijn te vinden: hier en hier!

Loontjah, volgens mij heb ik jou wel eens ontmoet! via een andere site....
I guess there's just a part of me that likes to bring you down just to keep you around
cause the day you'll realize how amazing you are you're gonna leave me
pi_42164400
Voor dat eerste kijk je even hier en dat tweede gaat vast wel lukken. Ik kom niet langs Eindhoven en weet nog niet of ik met de auto ga.
Mijn DeviantART gallery
,
Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd
  woensdag 27 september 2006 @ 11:23:01 #103
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_42164449
Gewoon zeggen dat dit je grote doorbraak kan zijn
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  woensdag 27 september 2006 @ 11:29:09 #104
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_42164624
Releaze: Ik heb je fotoboek bekeken en vind je ene heel bijzonder gezicht en uitstraling hebben. Ik ben al een tijdje op zoek naar een echte roodharige inclusief witte huid omdat ik met een speciaal projectje bezig ben. Dus ook al zal men besluiten je niet geschikt te vinden voor deze meeting, ik zou je zeker een keer alleen voor mijn camera willen hebben. Ik vind je zoals ik al zei een hele bijzondere uitstraling hebben kon het niet goed zien op de foto's maar heb je ook sproeten?
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_42165419
releaze zo te horen kunnen de meeste wel iets met je. Je bent van harte welkom als je nog wilt. We horen het wel. En ook ik zou graag wat met je willen probeeren hoor! Zo erg is het ook weer niet

[ Bericht 42% gewijzigd door Digi23 op 27-09-2006 12:04:06 ]
pi_42166517
quote:
Op woensdag 27 september 2006 11:15 schreef Ariadne het volgende:
ik wil me onder voorbehoud wel aanmelden als model. Ten eerste moet ik nog even onder een andere afspraak zien uit te komen die dag, en ten tweede moet ik vervoer zien te vinden vanuit eindhoven aangezien ik geen auto heb....als dat allebei lukt ben ik van de partij! (als model dus) 2 voorbeeldfotootjes zijn te vinden: hier en hier!

Loontjah, volgens mij heb ik jou wel eens ontmoet! via een andere site....
Gewoon naar die site gaan die ze je geven ha ha en de bus pakken? Of komt iemand bij haar in de buurt.. We horen het wel
  woensdag 27 september 2006 @ 12:43:39 #107
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_42166770
Ariadne, als je bereid bent de bus naar Veghel te nemen (half uurtje) kan je meerijden
pi_42167751
Niks te melden.. foutje in bewerking
pi_42168529
Is het meenemen van attributen als bijvoorbeeld muziekinstrumenten,cabrio,oldtimer of motorfiets al eens besproken?
Canon 1D MK3,20D+L-glas van 17 tot 200 mm+nog wat losse zooi.
  woensdag 27 september 2006 @ 13:49:58 #110
47279 elmarz
marcelzuurmond.com
pi_42168599
oeps ik had even niet alles even aandachtig doorgelezen; ik wist niet dat er een fotografenstop was.

Jammer, volgende keer probeer ik eerder te reageren!
pi_42168602
quote:
Op woensdag 27 september 2006 13:47 schreef HighwayStar het volgende:
Is het meenemen van attributen als bijvoorbeeld muziekinstrumenten,cabrio,oldtimer of motorfiets al eens besproken?
gewoon doen zou ik zeggen.
Mijn DeviantART gallery
,
pi_42169255
Ik wil absoluut meekomen als model, afhangende van de datum en of ik vrij kan vragen van mn werk Zet er maar een misschien achter dan
Pretentieus geneuzel.
  woensdag 27 september 2006 @ 14:27:58 #113
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_42169643
quote:
Op woensdag 27 september 2006 13:47 schreef HighwayStar het volgende:
ik sleep ook het 1 en ander mee

is er behoefte aan studiolampen etc. of gaan we met het licht voorhanden werken?

ik kan wel lampen en stroomvoorziening meenemen
pi_42169946
quote:
Op woensdag 27 september 2006 14:13 schreef roooosje het volgende:
Ik wil absoluut meekomen als model, afhangende van de datum en of ik vrij kan vragen van mn werk Zet er maar een misschien achter dan
Hoi roosje, heb je ergens een foto staan?
pi_42170125
quote:
Op woensdag 27 september 2006 14:38 schreef Digi23 het volgende:

[..]

Hoi roosje, heb je ergens een foto staan?

Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_42170352
Eliza, nee hoor ze is gevraagd door puckzzz ben wel benieuwt
pi_42170520
Ik denk dat Elizabeth je op subtiele wijze duidelijk wil maken op welk knopje je moet drukken om roooosje's fotoboek te zien.
Mijn DeviantART gallery
,
pi_42170758
quote:
Op woensdag 27 september 2006 14:59 schreef Vliegvrager het volgende:
Ik denk dat Elizabeth je op subtiele wijze duidelijk wil maken op welk knopje je moet drukken om roooosje's fotoboek te zien.
Daar was ik al geweest.. werkte niet (leeg scherm)
ff naar foto's kijken hier net boven
pi_42170809
Roosje = mooi model!!
Goed werk Puckzzz!!
pi_42171271
Misschien is het slim om al verzamelpunt, ''de Roestelberg'' te nemen? Je hebt daar parkeerplaatsen, je kunt effe wat drinken enz.
Daar kun je ook gelijk het bos of de duinen in rennen!

http://www.de-roestelberg.nl/
Pretentieus geneuzel.
pi_42171474
ha ha dat was mijn bedoeling Roooosje.
Wilde dat later verder afspreken
pi_42172510
quote:
Op woensdag 27 september 2006 15:06 schreef Digi23 het volgende:

[..]

Daar was ik al geweest.. werkte niet (leeg scherm)
Dat dacht ik ook, tot ik ging scrollen

Maar rooooosje mag met recht een ROOS genoemd worden, wat een prachtmeisje zeg!!
  woensdag 27 september 2006 @ 16:40:01 #124
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_42172543
Ik mag haar de 15e gelukkig al een keer schieten
pi_42172738
quote:
Op woensdag 27 september 2006 16:40 schreef Puckzzz het volgende:
Ik mag haar de 15e gelukkig al een keer schieten
Ben benieuwd!

Als jij rooie haren en sproeten wil schieten moet je toch echt een reisje Ierland boeken trouwens. Het wemelt er hier van. Vaak met zo'n prachtige haast doorschijnende witte huidskleur.
  woensdag 27 september 2006 @ 18:08:06 #126
139394 pleon
vette shizzel
pi_42174808
qua attributen kom ik in ieder geval met mijn mini cooper. Mocht er eventueel interesse zijn om daar foto's bij/in te maken, dan zal ik deze van te voren nog even poetsen

@Ariadne, ik kom langs eindhoven
pi_42175317
Bedankt allemaal
Pretentieus geneuzel.
  woensdag 27 september 2006 @ 22:45:20 #128
81237 releaze
best of both worlds
pi_42183710
quote:
Op woensdag 27 september 2006 11:29 schreef Puckzzz het volgende:
Releaze: Ik heb je fotoboek bekeken en vind je ene heel bijzonder gezicht en uitstraling hebben. Ik ben al een tijdje op zoek naar een echte roodharige inclusief witte huid omdat ik met een speciaal projectje bezig ben. Dus ook al zal men besluiten je niet geschikt te vinden voor deze meeting, ik zou je zeker een keer alleen voor mijn camera willen hebben. Ik vind je zoals ik al zei een hele bijzondere uitstraling hebben kon het niet goed zien op de foto's maar heb je ook sproeten?
ik ben helaas geen echte roodharige met witte huid zoals ron van harry potter. mn haar is roodblond, mn huid, vooral in mn gezicht heel erg roze. op een paar fotos in het fb heb ik dan ook makeup op, waardoor ik bleker lijkt. en de sproeten, tja.. over mn armen, schouders, veel en van een mooi kleurtje, in mn gezicht heeeel erg licht omdat ik dat gewoon afscherm. mn huid is veel te teer voor de zon. in van die echt roodharigen met een bleke huid zit veel pigment verstopt, dat zie je ook aan die mooie sproeten. maar ik ben daar helaas niet mee gezegend.
de foto met mn vriend erop is denk ik nog het meest natuurgetrouw. hoewel ik dat niet met zekerheid kan zeggen, gezien ik mezelf alleen maar in de spiegel in de badkamer zie...

iig, het lijkt me wel leuk, zoals ik al eerder had aangegeven. ik wil ook best komen, maar ik moet wel met het OV. (kan evt. een fiets meezeulen natuurlijk)
  woensdag 27 september 2006 @ 22:48:40 #129
81237 releaze
best of both worlds
pi_42183833
(met het ov is het na de busrit nog 32 min lopen naar de roestelberg)
  woensdag 27 september 2006 @ 22:56:37 #130
150677 PKfotografie
www.fotobijbestellen.com
pi_42184092
quote:
Op woensdag 27 september 2006 11:15 schreef Ariadne het volgende:
ik wil me onder voorbehoud wel aanmelden als model. ............

vanuit eindhoven aangezien ik geen auto heb....als dat allebei lukt ben ik van de partij! (als model dus) 2 voorbeeldfotootjes zijn te vinden: hier en hier!
zou je mij willen mailen?

ik heb geen ICQ

en jij geen andere adres in je profiel waar ik wat mee kan.

thanx alvast.

sorry voor het offtopic
pi_42184273
We gaan toch geen modellen weg kapen he PK Fotografie..
Ik weet dat je de 21ste ook een modellen dag hebt..
  woensdag 27 september 2006 @ 23:04:06 #132
150677 PKfotografie
www.fotobijbestellen.com
pi_42184356
quote:
Op woensdag 27 september 2006 23:01 schreef Digi23 het volgende:
We gaan toch geen modellen weg kapen he PK Fotografie..
Ik weet dat je de 21ste ook een modellen dag hebt..

ik heb dan 1 model nodig om de meet van de week daarop voor te berijden.
maar wees gerust daar heb ik al 2 gegadigde voor die niet in dit topic voor komen.

is meer dat het een mooi model is die binnen een straal van 15km woont.

dus zou haar wel eens op de plaat willen zetten.

pi_42184421
Ok dan is het goed.. Ik schrok even. Ik ben al erg blij met de modellen die zeker komen en die paar die mogelijk komen. Het is nog wat schaars.. Dus we kunnen het niet gebruiken dat ze ineens niet meer komen opdagen ofzo.
  woensdag 27 september 2006 @ 23:07:35 #134
150677 PKfotografie
www.fotobijbestellen.com
pi_42184479
quote:
Op woensdag 27 september 2006 23:05 schreef Digi23 het volgende:
Ok dan is het goed.. Ik schrok even. Ik ben al erg blij met de modellen die zeker komen en die paar die mogelijk komen. Het is nog wat schaars.. Dus we kunnen het niet gebruiken dat ze ineens niet meer komen opdagen ofzo.
wees gerust, zo ben ik niet.
pi_42184550
Gelukkig, veel plezier die dag
  woensdag 27 september 2006 @ 23:10:59 #136
150677 PKfotografie
www.fotobijbestellen.com
pi_42184588
quote:
Op woensdag 27 september 2006 23:09 schreef Digi23 het volgende:
Gelukkig, veel plezier die dag
dat gaat wel lukken.

zijn met 4 fotografen en 2 modellen. dus gaat vast gezellig worden
  woensdag 27 september 2006 @ 23:11:19 #137
108764 Ariadne
pi_42184601
Ik laat me door niemand wegkapen en PK, ik heb je een berichtje gestuurd.
I guess there's just a part of me that likes to bring you down just to keep you around
  woensdag 27 september 2006 @ 23:15:55 #138
81237 releaze
best of both worlds
pi_42184771
ik vind ariadne trouwens iets hebben van dat vrouwtje van charmed..die oudste zus.. eh..piper? ziet ariadne zichzelf ook weleens zo in de spiegel?
  woensdag 27 september 2006 @ 23:18:41 #139
108764 Ariadne
pi_42184863
quote:
Op woensdag 27 september 2006 23:15 schreef releaze het volgende:
ik vind ariadne trouwens iets hebben van dat vrouwtje van charmed..die oudste zus.. eh..piper? ziet ariadne zichzelf ook weleens zo in de spiegel?
haha ik vind t wel een compliment maar ik ben bang dat dat alleen maar zo lijkt op die foto....in t echt lijk ik er echt niet op hoor!!
pi_42185327
releaze.. Kom je wel? of weet je het nog niet zeker?
pi_42185398
Datum: 21 Oktober 2006
Tijd: 10:00 uur T/m .....
Lokatie: Loon en drunense duinen
Verzamelen: De Roestelberg

Wie modellen mee brengt en wil komen fotograferen, word toegelaten tot de lijst!
Let wel op.. Om in de lijst te komen moet je wel een model mee brengen wat een klein beetje fotogeniek is.
Dus niet b.v. je oma om zo in de fotografie lijst te komen.. De lijst stopt bij 10 persoonen!

Komen er genoegt modellen, dan word het lijstje met aanmeldingen afgewerkt zoals op de eerste pagina. Tot die tijd is er een aanmelding stop, behalve voor mensen die modellen mee weten te brengen..

Fotograaf (die zeker komen)
1. Digi23
2. Rikon Photo
3. Yoni
4. Vliegvrager
5. Puckzzz
6. pleon
7. EchnaDarr (neemt model fem_me mee)

De Modellen
1 Fem_me [ShowCase] Studio fotografie deeltje 2 (Komt zeker!!)
2. Toeps (Nog niet zeker..)
3. Auticia (Nog niet zeker..)
4. Releaze (Nog niet zeker..)
5. Ariadne (Nog niet zeker..)
6. roooosje (Nog niet zeker..)

Modellen gezocht!!
Modellen worden nog volop gezocht..
Bewerkte foto's die gemaakt zijn van je zullen per email, cd of anders aan je worden geleverd
let op! Aflevering van bewerkte foto is verplicht naar het model wat je fotografeerde...
  donderdag 28 september 2006 @ 09:01:53 #142
108764 Ariadne
pi_42191365
ik vind t wel een beetje raar dat je zo hard modellen nodig hebt en dat je dan toch modellen die zich aanmelden gaat weigeren omdat ze 'geen uitstraling' hebben.....
pi_42191963
quote:
Op woensdag 27 september 2006 22:45 schreef releaze het volgende:

iig, het lijkt me wel leuk, zoals ik al eerder had aangegeven. ik wil ook best komen, maar ik moet wel met het OV. (kan evt. een fiets meezeulen natuurlijk)
Je bent principieel tegen carpoolen wat wel een beetje de gebruikelijke vervoerswijze bij Fok-meets is.
Mijn DeviantART gallery
,
  donderdag 28 september 2006 @ 10:37:14 #144
81237 releaze
best of both worlds
pi_42193156
quote:
Op donderdag 28 september 2006 09:35 schreef Vliegvrager het volgende:

[..]

Je bent principieel tegen carpoolen wat wel een beetje de gebruikelijke vervoerswijze bij Fok-meets is.
ik ben pas eenmaal naar een fokmeet geweest, en dat was bij mij om de hoek Ik ben helemaal niet tegen carpoolen ik kom uit omgeving Utrecht.
Maar als het met het vervoer lukt dan kom ik zeker, het lijkt me leuk
Ik ga ook eens proberen of ik een vriendin van mij kan strikken om mee te komen als model. Ze is werkelijk een beeldschoon meisje imo, mss dat ze dr wel zin in heeft.
  donderdag 28 september 2006 @ 10:46:50 #145
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_42193374
quote:
Op donderdag 28 september 2006 09:01 schreef Ariadne het volgende:
ik vind t wel een beetje raar dat je zo hard modellen nodig hebt en dat je dan toch modellen die zich aanmelden gaat weigeren omdat ze 'geen uitstraling' hebben.....
wat is daar raar aan? het is gewoon zo dat niet iedereen geschikt is. Dat mensen gekwetst zijn op het moment dat er keurig wordt verteld dat ze de uitstraling missen die er op dat moment gezocht wordt is hun probleem. Als je je als model aanmeld waar dan ook, loop je de kans afgewezen te worden. Ik persoonlijk heb geen zin in dat hele zeikverhaal van de zonnebrillenmeeting all over again.

been there, done that, don't care anymore.

als er op een meeting een model komt die ik zelf minder geschikt vind, schiet ik die simpelweg niet.
  donderdag 28 september 2006 @ 10:48:57 #146
81237 releaze
best of both worlds
pi_42193414
Ik heb mn vriendin gebeld en die heeft zeker interesse, ze moet alleen nog ff kijken of ze de 21e kan. (had agenda niet bij de hand) Wellicht als ze maandag haar examen haalt dat ze ook nog ons ernaartoe kan rijden, maar dat zien we dan wel
pi_42193558
quote:
Op donderdag 28 september 2006 10:37 schreef releaze het volgende:

[..]

ik ben pas eenmaal naar een fokmeet geweest, en dat was bij mij om de hoek Ik ben helemaal niet tegen carpoolen ik kom uit omgeving Utrecht.
Maar als het met het vervoer lukt dan kom ik zeker, het lijkt me leuk
Ik ga ook eens proberen of ik een vriendin van mij kan strikken om mee te komen als model. Ze is werkelijk een beeldschoon meisje imo, mss dat ze dr wel zin in heeft.
Ik kom ook uit Utrecht, maar weet nog niet of ik met de auto kom. Zo wel, dan kunnen jullie wel meerijden, zo niet, dan kan vast iemand met auto jullie wel oppikken op station Den Bosch, dan is het met OV best te doen.
Mijn DeviantART gallery
,
pi_42194668
quote:
Op donderdag 28 september 2006 10:48 schreef releaze het volgende:
Ik heb mn vriendin gebeld en die heeft zeker interesse, ze moet alleen nog ff kijken of ze de 21e kan. (had agenda niet bij de hand) Wellicht als ze maandag haar examen haalt dat ze ook nog ons ernaartoe kan rijden, maar dat zien we dan wel
harstikke leuk
  donderdag 28 september 2006 @ 11:39:00 #149
108764 Ariadne
pi_42194840
quote:
Op donderdag 28 september 2006 10:46 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

wat is daar raar aan? het is gewoon zo dat niet iedereen geschikt is. Dat mensen gekwetst zijn op het moment dat er keurig wordt verteld dat ze de uitstraling missen die er op dat moment gezocht wordt is hun probleem. Als je je als model aanmeld waar dan ook, loop je de kans afgewezen te worden. Ik persoonlijk heb geen zin in dat hele zeikverhaal van de zonnebrillenmeeting all over again.

been there, done that, don't care anymore.

als er op een meeting een model komt die ik zelf minder geschikt vind, schiet ik die simpelweg niet.
ik heb geen zin in een discussie...ik vraag me dan alleen af of als jij een model niet geschikt vind of dat voor alle fotografen geldt....misschien is er wel een fotograaf die haar wel geschikt vindt en dan heb jij meer tijd met de modellen die je wel de juiste uitstraling vindt hebben! is maar een gedachte...ik wil niemand op z'n tenen trappen...

[ Bericht 10% gewijzigd door Ariadne op 28-09-2006 11:44:20 ]
pi_42194957
quote:
Op donderdag 28 september 2006 11:39 schreef Ariadne het volgende:

[..]

ik heb geen zin in een discussie...ik vraag me dan alleen af of als jij een model niet geschikt vind of dat voor alle fotografen geldt....
Zullen we er over ophouden? Het wordt zo een te pijnlijke discussie voor de persoon in kwestie die niet door de ''goedkeuring'' is gekomen, denk ik. En anders even in het Feedback Topic?
Pretentieus geneuzel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')