Gewoon naar die site gaan die ze je geven ha ha en de bus pakken? Of komt iemand bij haar in de buurt.. We horen het welquote:Op woensdag 27 september 2006 11:15 schreef Ariadne het volgende:
ik wil me onder voorbehoud wel aanmelden als model. Ten eerste moet ik nog even onder een andere afspraak zien uit te komen die dag, en ten tweede moet ik vervoer zien te vinden vanuit eindhoven aangezien ik geen auto heb....als dat allebei lukt ben ik van de partij! (als model dus) 2 voorbeeldfotootjes zijn te vinden: hier en hier!
Loontjah, volgens mij heb ik jou wel eens ontmoet! via een andere site....
gewoon doen zou ik zeggen.quote:Op woensdag 27 september 2006 13:47 schreef HighwayStar het volgende:
Is het meenemen van attributen als bijvoorbeeld muziekinstrumenten,cabrio,oldtimer of motorfiets al eens besproken?
ik sleep ook het 1 en ander meequote:Op woensdag 27 september 2006 13:47 schreef HighwayStar het volgende:
Is het meenemen van attributen als bijvoorbeeld muziekinstrumenten,cabrio,oldtimer of motorfiets al eens besproken?
Hoi roosje, heb je ergens een foto staan?quote:Op woensdag 27 september 2006 14:13 schreef roooosje het volgende:
Ik wil absoluut meekomen als model, afhangende van de datum en of ik vrij kan vragen van mn werkZet er maar een misschien achter dan
quote:Op woensdag 27 september 2006 14:38 schreef Digi23 het volgende:
[..]
Hoi roosje, heb je ergens een foto staan?![]()
Daar was ik al geweest.. werkte niet (leeg scherm)quote:Op woensdag 27 september 2006 14:59 schreef Vliegvrager het volgende:
Ik denk dat Elizabeth je op subtiele wijze duidelijk wil maken op welk knopje je moet drukken om roooosje's fotoboek te zien.
Dat dacht ik ook, tot ik ging scrollenquote:Op woensdag 27 september 2006 15:06 schreef Digi23 het volgende:
[..]
Daar was ik al geweest.. werkte niet (leeg scherm)
Ben benieuwd!quote:Op woensdag 27 september 2006 16:40 schreef Puckzzz het volgende:
Ik mag haar de 15e gelukkig al een keer schieten
ik ben helaas geen echte roodharige met witte huid zoals ron van harry potter. mn haar is roodblond, mn huid, vooral in mn gezicht heel erg roze.quote:Op woensdag 27 september 2006 11:29 schreef Puckzzz het volgende:
Releaze: Ik heb je fotoboek bekeken en vind je ene heel bijzonder gezicht en uitstraling hebben. Ik ben al een tijdje op zoek naar een echte roodharige inclusief witte huid omdat ik met een speciaal projectje bezig ben. Dus ook al zal men besluiten je niet geschikt te vinden voor deze meeting, ik zou je zeker een keer alleen voor mijn camera willen hebben. Ik vind je zoals ik al zei een hele bijzondere uitstraling hebbenkon het niet goed zien op de foto's maar heb je ook sproeten?
zou je mij willen mailen?quote:Op woensdag 27 september 2006 11:15 schreef Ariadne het volgende:
ik wil me onder voorbehoud wel aanmelden als model. ............
vanuit eindhoven aangezien ik geen auto heb....als dat allebei lukt ben ik van de partij! (als model dus) 2 voorbeeldfotootjes zijn te vinden: hier en hier!
quote:Op woensdag 27 september 2006 23:01 schreef Digi23 het volgende:
We gaan toch geen modellen weg kapen he PK Fotografie..
Ik weet dat je de 21ste ook een modellen dag hebt..![]()
wees gerust, zo ben ik niet.quote:Op woensdag 27 september 2006 23:05 schreef Digi23 het volgende:
Ok dan is het goed.. Ik schrok even. Ik ben al erg blij met de modellen die zeker komen en die paar die mogelijk komen. Het is nog wat schaars.. Dus we kunnen het niet gebruiken dat ze ineens niet meer komen opdagen ofzo.
haha ik vind t wel een compliment maar ik ben bang dat dat alleen maar zo lijkt op die foto....in t echt lijk ik er echt niet op hoor!!quote:Op woensdag 27 september 2006 23:15 schreef releaze het volgende:
ik vind ariadne trouwens iets hebben van dat vrouwtje van charmed..die oudste zus.. eh..piper? ziet ariadne zichzelf ook weleens zo in de spiegel?
Je bent principieel tegen carpoolenquote:Op woensdag 27 september 2006 22:45 schreef releaze het volgende:
iig, het lijkt me wel leuk, zoals ik al eerder had aangegeven. ik wil ook best komen, maar ik moet wel met het OV. (kan evt. een fiets meezeulen natuurlijk)
ik ben pas eenmaal naar een fokmeet geweest, en dat was bij mij om de hoekquote:Op donderdag 28 september 2006 09:35 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Je bent principieel tegen carpoolenwat wel een beetje de gebruikelijke vervoerswijze bij Fok-meets is.
wat is daar raar aan? het is gewoon zo dat niet iedereen geschikt is. Dat mensen gekwetst zijn op het moment dat er keurig wordt verteld dat ze de uitstraling missen die er op dat moment gezocht wordt is hun probleem. Als je je als model aanmeld waar dan ook, loop je de kans afgewezen te worden. Ik persoonlijk heb geen zin in dat hele zeikverhaal van de zonnebrillenmeeting all over again.quote:Op donderdag 28 september 2006 09:01 schreef Ariadne het volgende:
ik vind t wel een beetje raar dat je zo hard modellen nodig hebt en dat je dan toch modellen die zich aanmelden gaat weigeren omdat ze 'geen uitstraling' hebben.....
Ik kom ook uit Utrecht, maar weet nog niet of ik met de auto kom. Zo wel, dan kunnen jullie wel meerijden, zo niet, dan kan vast iemand met auto jullie wel oppikken op station Den Bosch, dan is het met OV best te doen.quote:Op donderdag 28 september 2006 10:37 schreef releaze het volgende:
[..]
ik ben pas eenmaal naar een fokmeet geweest, en dat was bij mij om de hoekIk ben helemaal niet tegen carpoolen
ik kom uit omgeving Utrecht.
Maar als het met het vervoer lukt dan kom ik zeker, het lijkt me leuk
Ik ga ook eens proberen of ik een vriendin van mij kan strikken om mee te komen als model. Ze is werkelijk een beeldschoon meisje imo, mss dat ze dr wel zin in heeft.
harstikke leukquote:Op donderdag 28 september 2006 10:48 schreef releaze het volgende:
Ik heb mn vriendin gebeld en die heeft zeker interesse, ze moet alleen nog ff kijken of ze de 21e kan. (had agenda niet bij de hand) Wellicht als ze maandag haar examen haalt dat ze ook nog ons ernaartoe kan rijden, maar dat zien we dan wel
ik heb geen zin in een discussie...ik vraag me dan alleen af of als jij een model niet geschikt vind of dat voor alle fotografen geldt....misschien is er wel een fotograaf die haar wel geschikt vindt en dan heb jij meer tijd met de modellen die je wel de juiste uitstraling vindt hebben! is maar een gedachte...ik wil niemand op z'n tenen trappen...quote:Op donderdag 28 september 2006 10:46 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
wat is daar raar aan? het is gewoon zo dat niet iedereen geschikt is. Dat mensen gekwetst zijn op het moment dat er keurig wordt verteld dat ze de uitstraling missen die er op dat moment gezocht wordt is hun probleem. Als je je als model aanmeld waar dan ook, loop je de kans afgewezen te worden. Ik persoonlijk heb geen zin in dat hele zeikverhaal van de zonnebrillenmeeting all over again.
been there, done that, don't care anymore.
als er op een meeting een model komt die ik zelf minder geschikt vind, schiet ik die simpelweg niet.
Zullen we er over ophouden? Het wordt zo een te pijnlijke discussie voor de persoon in kwestie die niet door de ''goedkeuring'' is gekomen, denk ik. En anders even in het Feedback Topic?quote:Op donderdag 28 september 2006 11:39 schreef Ariadne het volgende:
[..]
ik heb geen zin in een discussie...ik vraag me dan alleen af of als jij een model niet geschikt vind of dat voor alle fotografen geldt....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |