quote:Op woensdag 27 september 2006 23:01 schreef Digi23 het volgende:
We gaan toch geen modellen weg kapen he PK Fotografie..
Ik weet dat je de 21ste ook een modellen dag hebt..![]()
wees gerust, zo ben ik niet.quote:Op woensdag 27 september 2006 23:05 schreef Digi23 het volgende:
Ok dan is het goed.. Ik schrok even. Ik ben al erg blij met de modellen die zeker komen en die paar die mogelijk komen. Het is nog wat schaars.. Dus we kunnen het niet gebruiken dat ze ineens niet meer komen opdagen ofzo.
haha ik vind t wel een compliment maar ik ben bang dat dat alleen maar zo lijkt op die foto....in t echt lijk ik er echt niet op hoor!!quote:Op woensdag 27 september 2006 23:15 schreef releaze het volgende:
ik vind ariadne trouwens iets hebben van dat vrouwtje van charmed..die oudste zus.. eh..piper? ziet ariadne zichzelf ook weleens zo in de spiegel?
Je bent principieel tegen carpoolenquote:Op woensdag 27 september 2006 22:45 schreef releaze het volgende:
iig, het lijkt me wel leuk, zoals ik al eerder had aangegeven. ik wil ook best komen, maar ik moet wel met het OV. (kan evt. een fiets meezeulen natuurlijk)
ik ben pas eenmaal naar een fokmeet geweest, en dat was bij mij om de hoekquote:Op donderdag 28 september 2006 09:35 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Je bent principieel tegen carpoolenwat wel een beetje de gebruikelijke vervoerswijze bij Fok-meets is.
wat is daar raar aan? het is gewoon zo dat niet iedereen geschikt is. Dat mensen gekwetst zijn op het moment dat er keurig wordt verteld dat ze de uitstraling missen die er op dat moment gezocht wordt is hun probleem. Als je je als model aanmeld waar dan ook, loop je de kans afgewezen te worden. Ik persoonlijk heb geen zin in dat hele zeikverhaal van de zonnebrillenmeeting all over again.quote:Op donderdag 28 september 2006 09:01 schreef Ariadne het volgende:
ik vind t wel een beetje raar dat je zo hard modellen nodig hebt en dat je dan toch modellen die zich aanmelden gaat weigeren omdat ze 'geen uitstraling' hebben.....
Ik kom ook uit Utrecht, maar weet nog niet of ik met de auto kom. Zo wel, dan kunnen jullie wel meerijden, zo niet, dan kan vast iemand met auto jullie wel oppikken op station Den Bosch, dan is het met OV best te doen.quote:Op donderdag 28 september 2006 10:37 schreef releaze het volgende:
[..]
ik ben pas eenmaal naar een fokmeet geweest, en dat was bij mij om de hoekIk ben helemaal niet tegen carpoolen
ik kom uit omgeving Utrecht.
Maar als het met het vervoer lukt dan kom ik zeker, het lijkt me leuk
Ik ga ook eens proberen of ik een vriendin van mij kan strikken om mee te komen als model. Ze is werkelijk een beeldschoon meisje imo, mss dat ze dr wel zin in heeft.
harstikke leukquote:Op donderdag 28 september 2006 10:48 schreef releaze het volgende:
Ik heb mn vriendin gebeld en die heeft zeker interesse, ze moet alleen nog ff kijken of ze de 21e kan. (had agenda niet bij de hand) Wellicht als ze maandag haar examen haalt dat ze ook nog ons ernaartoe kan rijden, maar dat zien we dan wel
ik heb geen zin in een discussie...ik vraag me dan alleen af of als jij een model niet geschikt vind of dat voor alle fotografen geldt....misschien is er wel een fotograaf die haar wel geschikt vindt en dan heb jij meer tijd met de modellen die je wel de juiste uitstraling vindt hebben! is maar een gedachte...ik wil niemand op z'n tenen trappen...quote:Op donderdag 28 september 2006 10:46 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
wat is daar raar aan? het is gewoon zo dat niet iedereen geschikt is. Dat mensen gekwetst zijn op het moment dat er keurig wordt verteld dat ze de uitstraling missen die er op dat moment gezocht wordt is hun probleem. Als je je als model aanmeld waar dan ook, loop je de kans afgewezen te worden. Ik persoonlijk heb geen zin in dat hele zeikverhaal van de zonnebrillenmeeting all over again.
been there, done that, don't care anymore.
als er op een meeting een model komt die ik zelf minder geschikt vind, schiet ik die simpelweg niet.
Zullen we er over ophouden? Het wordt zo een te pijnlijke discussie voor de persoon in kwestie die niet door de ''goedkeuring'' is gekomen, denk ik. En anders even in het Feedback Topic?quote:Op donderdag 28 september 2006 11:39 schreef Ariadne het volgende:
[..]
ik heb geen zin in een discussie...ik vraag me dan alleen af of als jij een model niet geschikt vind of dat voor alle fotografen geldt....
Ik ben het helemaal eens met roooosje..quote:Op donderdag 28 september 2006 11:42 schreef roooosje het volgende:
[..]
Zullen we er over ophouden? Het wordt zo een te pijnlijke discussie voor de persoon in kwestie die niet door de ''goedkeuring'' is gekomen, denk ik. En anders even in het Feedback Topic?![]()
Als ik kom, komt u dan ook?quote:Op maandag 25 september 2006 23:53 schreef Auticia het volgende:
TVP. Het ligt aan de datum en of ik nog naar Londen ga.
Je mag wel jij tegen u zeggen hoorquote:
Nee, deze nikky zit zover ik weet niet op fok.nlquote:Op donderdag 28 september 2006 12:30 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]Ik dacht heel even wat anders
Maar dat is die dame van die foto hierboven dus.
Ik woon naast den bosch dus als ik meega kan ik wel mensen oppikken op het station.quote:Op donderdag 28 september 2006 10:55 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ik kom ook uit Utrecht, maar weet nog niet of ik met de auto kom. Zo wel, dan kunnen jullie wel meerijden, zo niet, dan kan vast iemand met auto jullie wel oppikken op station Den Bosch, dan is het met OV best te doen.
Count me inquote:Op donderdag 28 september 2006 12:37 schreef Digi23 het volgende:
[..]
Ook leuk![]()
ze hebben je wel aan het werk gezet zo te zien.
maar kom je ook![]()
![]()
Volgens mij heb ik haar laatst bij Jeans Centre gezien met een wat oudere man!quote:Op donderdag 28 september 2006 20:27 schreef snakelady het volgende:
Mag Janneke mee?
Blond, slank, 22 jaar.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
hahaha, dat kan kloppen, dat is haar vriend, en ja die is een stuk ouder dan haar.quote:Op donderdag 28 september 2006 20:56 schreef roooosje het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik haar laatst bij Jeans Centre gezien met een wat oudere man!![]()
Ja, ho!quote:Op woensdag 27 september 2006 10:02 schreef Vliegvrager het volgende:
Wat de 'minder fotogenieke' modellen betreft. Dat is ten eerste een kwestie van smaak. Wat de een fotogeniek vindt, vindt de ander ms helemaal niets. Ten tweede zijn wmb alle modellen welkom. Ik vind FOT-meets vooral gezellig en verwacht er hooguit een paar portfoliowaardige foto's uit te halen. Net zo goed als ik vind dat de fotogenieke modellen zich op een meet niet te goed moeten voelen om met onervaren fotografen te werken (en mijn ervaring op FOT-meets is 100% positief op dit punt) vind ik dat fotografen hun neus niet op moeten halen voor onervaren of iets minder fotogenieke modellen.
Maar dat is mijn mening
jammer, maar dan houd het op..quote:Op donderdag 28 september 2006 23:42 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ja, ho!
Hier ben ik het dus ontzettend mee eens.
Als er op deze meet echt zo ontzettend op uiterlijk geselecteerd wordt, dan blijf ik liever thuis. (Sorry Rhanna! ). Smaken verschillen en je kan het ook als een uitdaging zien om mensen die voor het eerst poseren leuk te kieken. Wat mij betreft moet een beetje fotograaf zelfs een zak hooi mooi op de foto kunnen zetten.
Waarom niet? Als je als fotograaf toch een bepaald soort fotos wilt hebben , zoek je daar toch een bepaald soort model bij?quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:05 schreef nikky het volgende:
Mag ik even melden dat het niet de bedoeling is op FOK! om mensen te weigeren op een meet? Als je dan toch zo graag goede modellen wilt hebben is FOK! eigenlijk niet de juiste plaats en zul je je modellen ergens anders vandaan moeten halen. Kan me herinneren dat dit soort meets bedoeld waren om als fotograaf je lekker te kunnen uitleven op mensen die model wilden staan en iemand die wilde leren poseren of mooie foto's wilden hebben.
Maar we gaan niet selecteren.
Het is hier geen castingbureau
Kunnen we hier nu echt over op houden? want ik heb de meet zo ongedaan gemaakt. Dan ga ik gewoon door met de contacten die ik al opgebouwt heb. Nogmaals ik ben niet de enige die hier een zegje over gedaan heeft, en daar mee vind ik het nu echt leuk geweest.. Wie graag wil komen is van harte welkom, en wie niet.. die blijft thuis. Maar laten we het gezellig houden in plaats van zeuren.quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:05 schreef nikky het volgende:
Mag ik even melden dat het niet de bedoeling is op FOK! om mensen te weigeren op een meet? Als je dan toch zo graag goede modellen wilt hebben is FOK! eigenlijk niet de juiste plaats en zul je je modellen ergens anders vandaan moeten halen. Kan me herinneren dat dit soort meets bedoeld waren om als fotograaf je lekker te kunnen uitleven op mensen die model wilden staan en iemand die wilde leren poseren of mooie foto's wilden hebben.
Maar we gaan niet selecteren.
Het is hier geen castingbureau
Bij dat iemand het wel snaptquote:Op vrijdag 29 september 2006 00:09 schreef Ymke het volgende:
[..]
Waarom niet? Als je als fotograaf toch een bepaald soort fotos wilt hebben , zoek je daar toch een bepaald soort model bij?
Ow enne ik ben geen modelquote:
Ik geloof dat min post redelijk helder is. We gaan niet mensen weigeren die ook zichzelf willen opgeven. Je kunt hoogstens aangeven wat je zoekt maar we gaan geen mensen weigeren. Wil je mensen kunnen weigeren ga je naar een bureau toe.quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:09 schreef Ymke het volgende:
[..]
Waarom niet? Als je als fotograaf toch een bepaald soort fotos wilt hebben , zoek je daar toch een bepaald soort model bij?
Ik lees hier anders andere dingenquote:Op vrijdag 29 september 2006 00:10 schreef Digi23 het volgende:
[..]
Kunnen we hier nu echt over op houden? want ik heb de meet zo ongedaan gemaakt. Dan ga ik gewoon door met de contacten die ik al opgebouwt heb. Nogmaals ik ben niet de enige die hier een zegje over gedaan heeft, en daar mee vind ik het nu echt leuk geweest.. Wie graag wil komen is van harte welkom, en wie niet.. die blijft thuis. Maar laten we het gezellig houden in plaats van zeuren.![]()
Ik snap het wel, ik snap niet waarom jij denkt dat ik het niet zou snappen. Voor casting ga je naar een bureau. Voor een leuke meet met wat modellen leuk en vrijblijvend kun je op FOK! terecht. Maar dan gaan we geen eisen stellen aan de modellen. Dan ga je maar naar een bureau.quote:
Dus als je graag een shoot wilt doen met roodharige sproeterige dames mag je daar niet specifiek naar vragen ? En als zich daar nu een zwartharige vrouw met donkere huidskleur voor opgeeft dan mag je die niet weigeren?quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:17 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik geloof dat min post redelijk helder is. We gaan niet mensen weigeren die ook zichzelf willen opgeven. Je kunt hoogstens aangeven wat je zoekt maar we gaan geen mensen weigeren. Wil je mensen kunnen weigeren ga je naar een bureau toe.
[..]
Ik lees hier anders andere dingen
[..]
Ik snap het wel, ik snap niet waarom jij denkt dat ik het niet zou snappen. Voor casting ga je naar een bureau. Voor een leuke meet met wat modellen leuk en vrijblijvend kun je op FOK! terecht. Maar dan gaan we geen eisen stellen aan de modellen. Dan ga je maar naar een bureau.
Het blijkt wel overduidelijk dat je mijn post niet leest.quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:22 schreef Ymke het volgende:
[..]
Dus als je graag een shoot wilt doen met roodharige sproeterige dames mag je daar niet specifiek naar vragen ? En als zich daar nu een zwartharige vrouw met donkere huidskleur voor opgeeft dan mag je die niet weigeren?
Wat is daar nou bezwaarlijk tegen?
Nee Wij FOK!, fokzine.net, fok.nl, forum.fok.nl, WIJ willen het niet.quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:29 schreef Ymke het volgende:
Dat kan best hoor , alleen jij wilt dat niet
Ik klaag niet. Ik ben een Forum Admin en ik grijp in op wat ik hier zie gebeuren.quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:31 schreef Digi23 het volgende:
Nikky, ik denk dat je punt nu wel duidelijk. Ik zou het zeer prettig vinden als je ergens anders ging klagen in plaats van hier.
ooooooooooooow julliequote:Op vrijdag 29 september 2006 00:31 schreef nikky het volgende:
[..]
Nee Wij FOK!, fokzine.net, fok.nl, forum.fok.nl, WIJ willen het niet.
Oke wat jij wilt:quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:33 schreef Digi23 het volgende:
Dan mogen jullie wel regels opstellen op fok.nl over weigeren. dan had ik hier geen meet begonnen simpel. maar ik dacht dat admins zo waren van ONTOPIC..
Waar staat dit eigenlijk? In de faq?quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:36 schreef nikky het volgende:
[..]
Oke wat jij wilt:
Ontopic, er worden geen mensen meer geweigerd. Anders zit het topic op slot en kan de meet ergens anders worden voorbereid dan hier op FOK!
Ik hoop dat het voor iedereen duidelijk zo is wat de bedoeling is. Een meet is bedoeld als leerdag voor fotograven, mensen die model willen staan en vigasisten. En uiteraard elkaar eens te ontmoeten.
We gaan geen mensen uitsluiten van meetings.
Vraag ik me ook af.. heb gehoord dat er al eerder mensen geweigerd zijn. En nu worden daar ineens probleemen op gemaakt? Ik wist niks van die regel.. anders was ik er niet aan begonnen hier.quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:41 schreef Ymke het volgende:
[..]
Waar staat dit eigenlijk? In de faq?
yupquote:Op vrijdag 29 september 2006 00:41 schreef Ymke het volgende:
[..]
Waar staat dit eigenlijk? In de faq?
digi23 wil je even in de FOT Feedback lezen aub?quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:46 schreef Digi23 het volgende:
Nou was héél netjes en zeer zeker niet kwetsent naar de persoon toe. Ze kan hoogstens teleur gestelt zijn omdat het niet door gaat.
dan mag de admin de regels zelf wel lezen want ik noem dit zeer storend gedrag. Maar ik kan wel lezen hoor met casting buro.. Maar ik vraag me af of je zelf kunt lezen? want mijn tekst wil je niet lezen. Je toont helemaal geen begrip. Ik ben hier verder ook me klaar (punt!)quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:44 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
yup![]()
Ook gaan we ervan uit dat je niet onnodig kwetsend, schokkend of storend gedrag vertoont
uit wat verwachten we van jou als user http://forum.fok.nl/rde/faq/policy
Nee hoor , ik kan prima lezen , ben het alleen niet met je eensquote:Op vrijdag 29 september 2006 00:45 schreef nikky het volgende:
Zoals ik al zei: als je wilt selecteren ga je naar een CASTINGBUREAU.
Maar lezen schijnt echt heel erg moeiljk te zijn.
lees is in de fb danquote:Op vrijdag 29 september 2006 00:49 schreef Ymke het volgende:
[..]
Nee hoor , ik kan prima lezen , ben het alleen niet met je eens
Dat is wat anders. En dat je het niet met ons eens bent is je goed recht. Maar we gaan dit niet veranderen. Take it or leave it.quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:49 schreef Ymke het volgende:
[..]
Nee hoor , ik kan prima lezen , ben het alleen niet met je eens
Joh hou eens op met dat verwijzen naar de fb , we hebben het er hier toch over?quote:
heb je gelijk in.quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:46 schreef Ymke het volgende:
Ik zou zelf niet zo snel mensen weigeren op een meet maar ik kan me wel voorstellen dat er modellen zich aanmelden die je op dat moment niet nodig hebt. Maar misschien zou dat dat heel specifiek omschreven moeten worden in je aanvraag van modellen
Zoals : ik wil een shoot doen met pubers die in de hiphopsecne zitten . Dan weten de anders uiztiende pubers dat ze niet hoeven te reageren
joh kap is met je ongesteldheid en doe is niet zo dwarsquote:Op vrijdag 29 september 2006 00:51 schreef Ymke het volgende:
[..]
Joh hou eens op met dat verwijzen naar de fb , we hebben het er hier toch over?
Mee eensquote:Op vrijdag 29 september 2006 00:51 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
heb je gelijk in.
op een( ouders foto meet ) worden kinder foto's gemaakt dus als 18 plusser word je er dan op gewezen dat je niet in de doelgroep woont.
op een treinen meet zoals er geweest is hoef je niet met je oldtimer auto aan te komen omdat er foto's van oude voertuigen gemaakt worden het gaat daar om treinen.
maar als je een modellen meet houd. heb je niet het recht om te zeggen sorry maar jij hbet sproeten. bent boven de 30, of onder de 16. dus je mag niet mee.
zouden we eens moeten roepen in een meet.
ja sorry maar je schiet compact das geen camera dus je mag niet mee.
(nu niet het analoog topic opzoeken daar staat duidelijk dat het voor oude analoge camera's gaat en niet om iets wat digitaal is)
Ik ben altijd heeeeeeel lang nadruppelendquote:Op vrijdag 29 september 2006 00:52 schreef prupke het volgende:
[..]
joh kap is met je ongesteldheid en doe is niet zo dwars
klopt.quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:53 schreef Ymke het volgende:
[..]
Mee eens, dus je kan best mensen weigeren in je specifieke meet en op de algemene niet
Nee jij wilt wat anders lezen dat dat ik zeg. En jij wilt graag van mij horen dat het toch wel mag.quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:48 schreef Digi23 het volgende:
[..]
dan mag de admin de regels zelf wel lezen want ik noem dit zeer storend gedrag. Maar ik kan wel lezen hoor met casting buro.. Maar ik vraag me af of je zelf kunt lezen? want mijn tekst wil je niet lezen. Je toont helemaal geen begrip. Ik ben hier verder ook me klaar (punt!)
Nou ehm volgens nikky mag het dus nooit niet en dat probeer ik boven water te krijgen , waarom niet?quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:54 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
klopt.
HIER DUS NIET
dan had de OP anders moeten zijn.
Dank je. Eindelijk iemand die het snapt.quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:51 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
heb je gelijk in.
op een( ouders foto meet ) worden kinder foto's gemaakt dus als 18 plusser word je er dan op gewezen dat je niet in de doelgroep woont.
op een treinen meet zoals er geweest is hoef je niet met je oldtimer auto aan te komen omdat er foto's van oude voertuigen gemaakt worden het gaat daar om treinen.
maar als je een modellen meet houd. heb je niet het recht om te zeggen sorry maar jij hbet sproeten. bent boven de 30, of onder de 16. dus je mag niet mee.
zouden we eens moeten roepen in een meet.
ja sorry maar je schiet compact das geen camera dus je mag niet mee.
(nu niet het analoog topic opzoeken daar staat duidelijk dat het voor oude analoge camera's gaat en niet om iets wat digitaal is)
Omdat het een FOK!meet geoganiseerd op FOK! is. Dan kun je geen selctie maken wie wel en niet mogen komen. Wil je dit wel dan zul je de meet ergens anders moeten organiseren.quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:55 schreef Ymke het volgende:
[..]
Nou ehm volgens nikky mag het dus nooit niet en dat probeer ik boven water te krijgen , waarom niet?
Rustig ademhalen , er ontstaat geen ruzie , hooguit een discussie over de redenen waarom je wel of niet een model op een meeting mag weigerenquote:Op vrijdag 29 september 2006 00:59 schreef Digi23 het volgende:
Nou het topic word al goed vervuilt.. fijn een admin die moelijk komt doen, zodat andere ook zullen reageeren. Hoe onstaan er discusie's en ruzie?! Toppie.. Een admin die weet hoe het moet![]()
Ik neem contact op met bepaalde persoonen en ga BUITEN fok verder. Datum gaat door maar WEL op een andere lokatie. Gooi maar op slot, ik ben hier echt klaar mee.
quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:05 schreef Digi23 het volgende:
Ik heb geloof ik een slotje gevraagd.. ik ben het zat met je nikky. Ik heb er geen zin meer in..
De fotografie dag gaat NIET door, ik regel alles achter de schermen verder. Heb fok niet nodig om wat op te starten. Ik ben er echt maar dan ook echt klaar mee. Ik doe het voor mijn plezier, en dat kan ik beter buiten fok doen blijkt maar weer. Dus op slot die handel, want hij gaat toch niet meer door.
Ik zie geen ruzie hoor. Zegt genoeg over jezelf dat je dat denkt. Er is hier een discussie gaande en ik grijp in aangezien hier dingen gebeuren die niet op de manier horen te gaan zoals ze horen te gaan.quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:59 schreef Digi23 het volgende:
Nou het topic word al goed vervuilt.. fijn een admin die moelijk komt doen, zodat andere ook zullen reageeren. Hoe onstaan er discusie's en ruzie?! Toppie.. Een admin die weet hoe het moet![]()
Ik neem contact op met bepaalde persoonen en ga BUITEN fok verder. Datum gaat door maar WEL op een andere lokatie. Gooi maar op slot, ik ben hier echt klaar mee.
slotjes zetten is redelijk uit den boze.quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:08 schreef Digi23 het volgende:
zeuren zijn ze snel in, maar slotje ho maar..
in jou ogen is het zeuren....quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:08 schreef Digi23 het volgende:
Wat we ook niet doen is op verzoek posts verwijderen, usernames verwijderen of wijzigen (om welke reden dan ook !), topics sluiten of users bannen.quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:10 schreef Digi23 het volgende:
Dan had je me ook kunnen mailen of niet? Nu laat je iedereen mij aan kijken! Ik ben niet zo moelijk, maar wel pissig op de manier hoe je het hier brengt. Graag slotje..
digi23 ...adem door de neus in en door de mond uit....quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:10 schreef Digi23 het volgende:
Dan had je me ook kunnen mailen of niet? Nu laat je iedereen mij aan kijken! Ik ben niet zo moelijk, maar wel pissig op de manier hoe je het hier brengt. Graag slotje..
Laat hem maar open Digi , best een interessant vraagstuk , het wel of niet weigeren van modellen en de redenen waarom.quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:10 schreef Digi23 het volgende:
Ik zou niet weten waarom er een slotje op moet. Er wordt hier iets aangeven door mij en vervolgens moet er maar een slotje op? Waarom dan?quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:08 schreef Digi23 het volgende:
Jawelquote:Op vrijdag 29 september 2006 01:13 schreef Digi23 het volgende:
Ik reageer niet meer vanaf nu.. (lezen ook niet meer)
Nou Nikky jij discussieerd hier ook niet echt , je legt ons gewoon jou wil op en verder nietquote:Op vrijdag 29 september 2006 01:14 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom er een slotje op moet. Er wordt hier iets aangeven door mij en vervolgens moet er maar een slotje op? Waarom dan?
In plaats dat je na mijn eerste post meld "sorry dat wist ik niet" oid, dan was het klaar geweest. We hadden het daarna nog gewoon kunnen hebben over het waarom maar je was al zo blind van woede dat mijn posts je niets interesseede. Maar nee je moest er vol tegenin gaan. Lekker schoppen en va neje afbijten terwijl dit naar mijninziens helmaal niet had gehoeven. Jij ziet een ruzie, ik zie een discussie. Ik zie verwijten naar mij worden gemaakt door jou maar die zie ik andersom niet terug.
Ik begin je alleen wel erg vervelend te worden over "Admins dit en Admins dat en zeuren zijn ze snel in ect ect" Komt niet echt over als volwassen gedrag namelijk. En ik meende dat ik in FOT zat en niet in een kleuterforum.
ehh sorry dat ik dit even doorbreek maar het is niet zozeer een wilquote:Op vrijdag 29 september 2006 01:17 schreef Ymke het volgende:
[..]
Nou Nikky jij discussieerd hier ook niet echt , je legt ons gewoon jou wil op en verder niet
Ik geef het op met jou. Werkelijk waar.quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:17 schreef Ymke het volgende:
[..]
Nou Nikky jij discussieerd hier ook niet echt , je legt ons gewoon jou wil op en verder niet
Spreek je nu echt mij aan met jullie????quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:28 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik geef het op met jou. Werkelijk waar.
Het is niet mijn wil. Dit is het beleid op FOK! Is het nou werkelijk zo verschrikkelijk moeilijk? FOK! is geen openbare speelplek. Jullie zijn gasten op dit forum en wij bepalen het beleid en wat wel en niet kan op FOK!. En dit onderwerp wordt niet aangepast aangezien jullie iemand niet op een meet willen hebben omdat haar uiterlijk niet iets is wat jullie zoeken.
Lekker constructieve post ook over wat ik schrijfquote:Op vrijdag 29 september 2006 01:38 schreef Ymke het volgende:
[..]
Spreek je nu echt mij aan met jullie????Het is wel duidelijk dat je geen woord heb gelezen over mijn mening
Nee , ik ga me niet verdedigen over een ander zijn meetingquote:Op vrijdag 29 september 2006 01:39 schreef nikky het volgende:
[..]
Lekker constructieve post ook over wat ik schrijf.
Wat doe je hier dan? Je discussieerd hier toch mee?quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:43 schreef Ymke het volgende:
[..]
Nee , ik ga me niet verdedigen over een ander zijn meeting
Nee.quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:45 schreef Ymke het volgende:
Maar goed , ik ga nu naar bed
Morgen weer werken
Zou je aub de fot faq willen aanpassen mbt tot de meetings en het niet mogen weigeren van modellen? Dan kan je in het vervolg een ieder daarna verwijzen
Brrr, wat een naar mannetje.quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:05 schreef Digi23 het volgende:
Ik heb geloof ik een slotje gevraagd.. ik ben het zat met je nikky. Ik heb er geen zin meer in..
De fotografie dag gaat NIET door, ik regel alles achter de schermen verder. Heb fok niet nodig om wat op te starten. Ik ben er echt maar dan ook echt klaar mee. Ik doe het voor mijn plezier, en dat kan ik beter buiten fok doen blijkt maar weer. Dus op slot die handel, want hij gaat toch niet meer door.
voor mij nog wel?quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:48 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Brrr, wat een naar mannetje.
Ik zou niet eens meer willen poseren voor zo'n blaaskaakje
Nikky heeft uiteraard volledig gelijk!!! Het was me niet opgevallen dat er specifiek iemand werd geweigerd, van de zotte hoor!!
Absoluut! Moet je wel naar Ierland komen.quote:Op vrijdag 29 september 2006 02:04 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
voor mij nog wel?
(altijd opzoek naar modellen)
doe maar eens een keer mailen met een foto erbij.quote:Op vrijdag 29 september 2006 02:13 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Absoluut! Moet je wel naar Ierland komen.
En Digi, ik trek mijn woorden terug. Het is een groot man die zijn ongelijk bekent en daar excuses voor aanbiedt!!
Dat je boos was/bent had ik door.quote:Op vrijdag 29 september 2006 02:07 schreef Digi23 het volgende:
Mijn excus naar nikky, ik was behoorlijk boos.. ze heeft wel gelijk ergens hoor. Maar een regel in faq "Modellen mag je niet weigeren" zou wel fijn geweest zijn, dan had ik mijn post anders geopend. Ik probeer met andere ook rekening te houden. het is de eerste keer dat ik iets probeer en het is best moelijk (merk ik zelf). Ik zat zelf behoorlijk fout, ben daar fair genoegt voor om het toe te geven. Ik ben echt niet bepaald zoals ik hier doe over komen. Maar de modellen/fotografie dag is helaas als nog wel verpest vrees ik. maar wil wel recht zetten naar nikky en andere mijn excus.. Ik had haar gewoon moeten laten komen. Maar goed, stomme fouten worden eenmaal wel eens gemaakt. Heb er al spijt van. Hiermee hoop ik genoegt bijgedragen te hebben aan dit topic. Ik vind het jammer zoals het gaat.. Daarom werd ik ook zo fel, wil het graag goed laten verlopen. iets wat niet gelukt is helaas..
Sorry hoor ik laat me niet vergelijken met een oma !!!quote:Let wel op.. Om in de lijst te komen moet je wel een model mee brengen wat een klein beetje fotogeniek is.
Dus niet b.v. je oma om zo in de fotografie lijst te komen.. De lijst stopt bij 10 persoonen!
en adem in.quote:Op vrijdag 29 september 2006 09:27 schreef Puckzzz het volgende:
Gloeiende gloeiende godgodverdomme!!!
kan er nou nooit eens een meeting georganiseerd worden ZONDER gezeik??
Tjeezus Nikky wat bij jij een arrogante kut FA zeg...IK als fotograaf heb ELK recht een model te weigeren wat ik niet voor mijn lens wil hebben, wie ben jij (owja Fok) om je daarmee te gaan bemoeien. Tieft een eind op!
Digi, sorry meid, je hebt je best gedaan maar het is gewoon godsonmogelijk een leuke meeting te organiseren met GESCHIKTE MODELLEN DIE WE ZOEKEN!!
schrap me maar van de lijst, ik weet weer helemaal waarom ik zo meetingsmoe was
Okeej,dan blijft Ilse maar thuisquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |