Datum: 21 Oktober 2006
Tijd: 10:00 uur T/m .....
Lokatie: Nog even bekijken
----->
Dan nog even wat anders.. we komen een te kort aan modellen zo ver. Ik wil het lijstje even stop zetten bij 6 personen tot er meer aanmeldingen komen van modellen!!
Je moet er rekening mee houden dat je minimaal 1 uur bezig bent met je model.
Met 10 fotografen zou je dus 10 uur kwijt zijn per model (circa)..
Zoveel tijd hebben we helaas niet..
Als er b.v. maar één model is, zouden 9 mensen stil zitten en uiteindelijk zelf maar één uur de kans krijgen te fotograferen.. nog niet eens (gezien met 10 man) want de aantal uurtjes zal rond de 7 uur liggen, en een model zal ook wel eens willen rusten. Dus het lijkt me verstandiger de lijst nu stop te zetten tot er meer modellen komen.. vanaf dan zullen we weer mensen toe laten tot de lijst.
Ik zal iniedergeval ook probeeren aan meer modellen te komen hier. Als we allemaal ons steentje bij dragen kunnen we de lijst weer spoedig groter maken. Ik ga iniedergeval mijn best doen. Ik hoop hier wel begrip voor bij de persoonen die al in lijstje staan en er nog in moeten komen (als we meer modellen kunnen vinden) Ik hoor het wel..
----->
Ideen lokatie- Loon en drunense duinen (Bos)
Langzaam komt de herfst in zicht.. Voor je het weet is het weer winter!
Is het geen leuk idee nog snel een portret dag te organiseren?
Voor mij zou het erg fijn zijn als het in Brabant is, en of de omgeving hiervan. Halve wegen het land (b.v. Amsterdam is ook geen probleem) Zijn er fokkers die dit ook leuk lijken? In organiseren ben ik geen held.. Dus ideen voor een lokatie zou leuk zijn! Daarnaast hebben we ook modellen nodig, wie zou een leuke reportage van zich zelf willen hebben? En ons de kans geven wat moois te fotograferen.. Een foto van je zelf zou op zich wel prettig zijn, zodat we al vast wat ideen op kunnen doen. Dit is natuurlijk niet verplicht..
Fotograaf (die zeker komen)
1. Digi23
2. Rikon Photo
3. Yoni
4. Vliegvrager
5. Puckzzz
6. pleon
Fotograaf (Nog niet zeker aanwezig)
-Marjo- - (m)
pea4fun (m)
Skull-splitter (m)
snakelady (m)
Fotograaf (extra aanmeldingen als iemand hier boven uit valt..)
Wie voor modellen zorgt krijgt vanaf nu voorang, we kunnen wel wat modellen bij gebruiken.
Dit geld alleen voor de reserve lijst als iemand hier boven uit valt..12. EchnaDarr - (heeft model bij - Fem_me)
13. PKfotografie
14. HighwayStar
(m) = Mogelijk ook aanwezig, nog niet zeker.. (Max 10 persoonen)
Blijf je aan melden zolang er nog mensen zijn met een (m) achter hun naam.
De Modellen
1 Fem_me
[ShowCase] Studio fotografie deeltje 2 (Komt zeker!!)
2. Toeps (m)
3. auticia (m)
Eventueel ook als model beschikbaar..
1. Digi 23
2. Rikon Photo
3. Skull-splitter
4. EchnaDarr
Modellen gezocht!!Modellen worden nog volop gezocht..
Bewerkte foto's die gemaakt zijn van je zullen per email, cd of anders aan je worden geleverd
let op! Aflevering van bewerkte foto is verplicht naar het model wat je fotografeerde....
[ Bericht 2% gewijzigd door Phoenixx op 28-09-2006 19:31:46 ]