"Is dit een verbtering?" Dit is een quantum leap forward
![]()
Hele fijne serie.
Ten eerste -nogmaals, maar zeker niet ten overvloede-, is je vriendin een prima model. Niet alleen is ze knap, maar ze zet ook een paar hele mooie blikken en poses overtuigend neer.
Je kiest in deze serie voor zwart op zwart en dat is zeker niet makkelijk. Het vergt heel nauwkeurig belichten om dan de nuances nog te zien. Bij een paar foto's (2,3,4) gaat je dat heel goed af, bij de overige redelijk.
#1 Ze loenst
![]()
Mooie foto, maar je hebt wel wat last van slagschaduwen, vooral van haar arm en duim
#2 Mooie compositie en een mooie blik. Volgens mij kun je de schuine lijn in de compo nog wel wat versterken door boven en links wat krapper te croppen. In het algemeen is het nog wel een puntje van aandacht dat je je model altijd in het midden hebt (horizontaal gezien). Speel er gerust eens wat mee.
#3 Deze foto laat vooral zien hoe dom het is dat je de serie in ZW uitgevoerd hebt. Echt een heerlijke plaat. Door het zwart op zwart knalt dat prachtige rode haar er nog veel lekkerder uit. Daarnaast vind ik de blik een hele mooie uitstraling hebben. Ga maar gauw een lijstje kopen. Wel een klein minpuntje, door de houding ontstaat een bobbel in de huid onder haar linkeroksel. Ga dus nog even met PS aan de slag voor je dat lijstje gaat kopen
#4 Prima bedacht deze compo, maar nog meer dan bij #2 denk ik dat je m kan versterken met een andere crop. Speel er eens wat mee. Verder een nette plaat, hoewel voor mijn smaak net effe te hard belicht.
#5 Blik en pose zijn ijzersterk, maar hij lijkt niet helemaal scherp op de ogen en langs de randen jurk-huid valt op mijn oog op wat vertekeningen. Slordig bewerkt of ms de schuld van de verkleining. En van de 5 is dit de minste qua zwart-zwart: het loopt op (te) veel plaatsen dicht.
Mijn DeviantART gallery,
Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd